Ez így hülyeség. Ha manuális módban,esztelenül váltogatva használja az ember akkor talán igaz. Olyan 25-28eKm-nél cseréltem a CVT csavart,nagyon szép állapotban volt,de ha már megvettem kicseréltem. 17-es alkatrész,2500Ft.
Nos volt akinél pár éves gépben a műanyag fogaskerék 30ekm,másnál több éves gépben,~50eKm-nél tört le egy fog. S volt olyan is, ahol a 2.-ik gépemnél 75eKm-nél cseréltek szíjat és jó állapotban volt még. Max a kopás miatt nagyobb volt a holtjáték.
Egyébként a pozíció csavar állapotából már lehet következtetni a váltó illetve inkább a primertengely állapotára Ha már ütött törött a teteje akkor gáz van
Ezen még megy a vita van aki szerint 60000 km van aki 100000 km et mond de abban mindenki egyetért hogy max 10 év de egy átlagos használat mellet 10 év alatt úgy is bele megy 60000 km
Konkrét hiba nem nagyon van cserélni kell időben a műanyag-fogaskerék sort a szíjat pozíció csavart De tény hogy egy rossz váltóval be lehet nagyon szopni sajnos tapasztaltam
Nem lettünk most okosabbak. Azt hittem valami konkrét hibát,hibákat fogsz írni. Szerelőnek kell tudnia, nem a tulajnak,hogy 3 helyen kell cserélni az olajat.
Néhányan azt se tudják milyen váltó van benne, meg abban is kell olajat, szíjat cserélni, egy barátomnál járt egy-két 650-es tudna mesélni. Nehéz kifogni 2010 előttit ami rendben van... A fiatalabbak meg horror áron vannak.
Szia, akkor pörgessük fel a fórumot. Miért ne lenne érdemes venni? Èn Xciting R300, GS500, Yamaha VX250, Keeway ARN után a múlt héten vettem egy általad említett 2004-es 400-ast 250-ért. Kicsit foglalkozós, ha még kicsit költök is rá, is bentebb leszek a piaci árnál, amiknél szintén benne van a pakliban hogy ezt-azt cserélni kell.
Én azzal kezdtem, hogy olaj, szűrők cseréje, hűtővíz csere, majd nemsoká fékolaj csere, mert ki tudja mikor voltak ezek cserélve. Következik a variátor átnézése, meg az összes csatlakozó át kontaktspray-zése, plusz esztétika... Ha kijönnek ezek a dolgok 40-50 körül, elégedett leszek.
Nagyon pozitívak eddig a tapasztalatok, mert olyan "öszvért" kerestem ami városban is jó, de kint is lehet haladni vele, nem csapom nyakig magam vele, hatalmas csomitartóval rendelkezik, kényelmes, nem hasalni kell rajta és sok van belőle, van alkatrész hozzá - ha esetleg kell - meg hát csak Suzuki... 650-est is nézegettem, csak ott szivatós a váltó, ha elhanyagolták.
Akinek FI hibája volt megírná, hogy hol volt szakadt a kábel?
Szia ! Én 55év motorozás után szögre akasztottam a bukósisakomat , eladtam a Burgmant , eltelt az idő . Így feleslegessé váltak a szakkönyveim , megválnék tőlük . Ezekből javítottam , mert a szervizekkel volt némi rossz tapasztalatom . Van egy HAYNES kiadású SUZUKI BURGMAN 250&400 ('98 to '11) kemény fedeles angol nyelvű , kb 300-400 oldal . Komplett , beállítások , szerelés , javítás , elektromosság , spec. szerszámok , sok képpel . - A másik gyári szerelési szerviz könyv + alkatrész robbantott rajzok , német nyelvű gyári szervizes kiadás , nyomtatott , kb 300 oldal sok ábrával , spec szerszámokkal .-
A hibajelenséggel kapcsolatban - a szelephézag beállítást ellenőrizd le szerintem még egyszer , nagyon kényes rá . A másik lehetőség : a karburátor átmosatás . A benzinből kocsonyás anyag válik ki több hónap állás után , ami a belső furatokba beköt . Nagyon sokat kínlódtam egyszer a téli állás után , nem járattam meg időnként a motort télen . A 100-as benzinre ez nem jellemző .
AN400 K1 tulajdonos lettem. Amikor megvettem a motort nagyon nehezen de beindult, alig volt alapjárat semmi erő. De direkt azért vettem ,hogy szétszedjem és felújítsam.
Kb fél év alatt értem oda, hogy össze van rakva.. elvileg szelephézagok beállítva, új gyertya, karbi kipucolva. Henger fúrva, új dugó, stb.
Próbáltam leindítani, de nem indul...
Ha féktisztítóval befújok a karburátorba, akkor beindul, szépen megy szép hanggal kb 3 másodpercig, de aztán leáll... ha ráhúzom a gázt a akkor felpörög, de megint csak leáll.
Benzinpumpa működik, mivel leindul szikra is van..
Van valakinek vmi ötlete, hogy mivel próbálkozzak?
Üdv Mindenkinek. 2003as 400-as. Igen meglepő hiba jelentkezett mai napon, eddig ilyen soha nem volt. Motor indul ,tökéletesen jár a tartóra húzva, ahogy lebillentem és ráülök rögtön leáll. Ha gyorsan felállok tovább jár a motor, ahogy berugózik rögtön leáll. .Leszállva róla beinditom, tökéletesn jár, kicsit lenyomom a gépet leáll, ahogy a rugózást változtatom úgy jár vagy áll le!! Mi a fene lehet ez?? ede
Suzuki Burgman Fórum Hungary----Suzuki Burgman 200/400/650 Magyar Tulajdonosok Club-----Suzuki Burgman Motoros Barátok Csoportja--------Suzuki Burgman Adás-Vétel........... ezeken a Face oldalakon érdeklődj ez egy döglött fórum
Szerintem a kuplung pofák adják a hangot szíjról még nem hallottam amikor vettem a 400 amat már 49 ezer volt a gyári mitsuboshi szíjban több mit a duplája az előírtnak de ilyen hangot nem adott. Csiszold fel a pofákat ha van még rajtuk ferodol (szoktak bele ferdén kis vágatokat is reszelni hogy a ferodol por jobban kijöjjön belőle) Hátha segít De ez így csak táv gyógyítás először is szét kéne kapni és ránézni
Nem régen vettem egy 400-as burgmant, 2007-es, de még nem ABS modell. A kérdésem az lenne, hogy induláskor mikor gyorsítok, erős zörgő, vagy csikorgó hangot hallok, még nem tudom eldönteni hogy fémes hang, vagy esetleg a variatorszíj csúszása adja, de ahhoz elég durvának tartom. Ha már elértem az utazási sebességem és nem tolom neki, akkor szépen csendben duruzsol. De gyorsitáskor ez a hang aggasztó. Ha valakinek lenne ötlete, nagyon megköszönöm.