Keresés

Részletes keresés

kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja 0 1 44955

Nem ismered a történelmet: igenis felmerült, sőt, volt is ott megálló (igaz, csak annyi ideig, amíg az állomás előtti hidat javították/cserélték).

 

Előzmény: A-dani (44954)
A-dani Creative Commons License 2 napja 0 0 44954

Az fel sem merült, hogy Csömör másik végénél is nyissanak egy megállóhelyet? Kb. ott, ahol alagút van a töltésen. Akkor nme kéne több km-t rágyalogolni a másik végéről sem a falunak.

Előzmény: Rüby 2143 (44953)
Rüby 2143 Creative Commons License 3 napja 0 1 44953

Miért gondoljátok azt, hogy nem lenne utas ezen a viszonylaton? Az elmúlt évtizedekben Csömör lakossága megduplázódott, azóta odaépült az Auchan, Decathlon meg a többi. A környékbeli települések közül a csömörinek nevezett bevásárlóközpontba épp Csömörről a legnehezebb eljutni.

Előzmény: trizs77 (44950)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 3 44952

Mi az, hogy nincs.

Ha ezt Fónagy megtudja kapsz a fejedre.

Három évente irat új és új közlekedésfejlesztési koncepciót, amit mindíg el is fogad az országgyűlés.

 

Ja, hogy HÉV kevésben szerepel?

Ez igaz.

 

Mögöttem is van a polcon egy Budapest Közlekedésfejlesztési Terve, ami 160 oldal ugyan, de a budapesti közforgalmú közlekedés kb. 30-35%-t adó autóbuszokra nem jutott benne 4 sor, de a kerékpáros közlekedésről 14 oldal szól.

 

Sajnos a HÉV-vel ugyanilyen "alapossággal" foglalkoznak a közlekedésfejlesztési koncepciók.

 

 

Előzmény: Vendégsín (44951)
Vendégsín Creative Commons License 3 napja 0 1 44951

Tudod, hogy itt közlekedésfejlesztés terén koncepció évtizedek óta nincs, csak ötletelés.

Előzmény: trizs77 (44950)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 1 44950

Akkor nem marad más hátra mint importálni 2-3 db-t azokból, amiket hmsoft olvtárs bemutatott.

 

 

Előzmény: Vendégsín (44949)
Vendégsín Creative Commons License 3 napja 0 0 44949

Jászkíséren gyártják.

 

Gyártották. A tudás ma is megvan hozzá, de különbhöz is, így remélem, hogy már ilyet nem követnek el... A meglévő kettő meg a hálózatüzemeltetőnek hiányozna, ha kizöldülne.

Előzmény: trizs77 (44948)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 4 44948

Ilyenünk nekünk is van.

Magyar gyártmány.

 

 

Jászkíséren gyártják.

Le kell gyártatni 2 db-t.

Befesteni zöldre és odaadni a HÉV-nek.

Járjon Csömör és Kerepes között.

Előzmény: hmsoft (44944)
LoviGabi Creative Commons License 3 napja 0 6 44947

6 évvel ezelőtt még volt arrafelé a környezetbe jobban odaillő jármű is...

hory004 Creative Commons License 3 napja 0 1 44946

Amikor vidéken is nagy Bz hiány van, - szerintem -luxus kettő db Bz motorkocsit Székesfehérvárról, hetente felrendelni ilyen pár km-es pendliző járatra.

Hetente vissza kell menniük (2x80 km) műszaki átvizsgálásra.

 

Vidéken lehet 260-assal/Econellel pótolni (mondjuk Magyarbóly felé :)) ), nem látszik. Ellenben a plusz 1-2 vonat Csepelen nagyon is szembetűnő.

Ha működik, ki kell helyezni az almásládákat Fradiba. Ha kettő van, akkor a döglöttet még mindig el tudja cibálni a másik.

Előzmény: trizs77 (44923)
Il Leone Creative Commons License 4 napja 0 2 44945

Az a vicces az egészben, hogy olyan lakosok hisztiznek most a Csömöri HÉV-ért, akik maximum az autójukban ülve látják, amikor a mellette vezető úton közlekednek, vagy szerencsésebb esetben a sokkal jobb kiszolgálsát biztosító Csömör buszon ülnek.

A polgármesternek meg valószínűleg még azt is el kellett magyarázni, hogy mi az a HÉV, és hogy a navigációba milyen címet írjon be, hogy a szolgálati autóval oda találjanak Csömör állomáshoz.

Előzmény: trizs77 (44942)
hmsoft Creative Commons License 4 napja 0 4 44944

Ó dehogy: kötöttpályás jármű kell hogy legyen, már csak a rend kedvéért is. És mivel nem nagyvasútról beszélünk, remélhetőleg némi engedményeket lehet kicsikarni a forgalombahelyezés feltételeit (tanúsítványok és társaik) illetően. Az óccsó' beszerzési lehetőség ezáltal többet nyomhat a latban. Egy szó mint száz: ASz1-est Csömörnek. :)

Klasszikból hétszentség, hogy beszerezhető bagóért Ukrajnából ez-az.
És variálható a végtelenségig, mint itthon a TVG: ez a ráncfelvarrott változat, ez meg már túlköp mindent: az anno jobb sorsot érdemelt, offtopic 2TE121 sorozat vezetőállását kombinálták bele.

hm

Előzmény: trizs77 (44942)
Fradista Utazó Creative Commons License 4 napja 0 0 44943

Ugyanaz a kocsi látszik a következő képen, piros-sárga fényezéssel. :-)

Csak a szerkesztőség elmulasztotta feltüntetni, hogy a kép nem valódi, hanem szerkesztett.

Előzmény: HarunBp (44940)
trizs77 Creative Commons License 4 napja -1 5 44942

A csömör-Kerepes HÉV forgalom ellátására NEM 2 db Bz motorkocsi kell, hanem 2 db ilyen jármű :

 

 

csak balkormányos kivitelben.

 

Elég lesz.

Bőven.

 

Amúgy a HÉV-től a dolog nem lenne idegen, mert az eredeti HÉV autóbuszok ennél nem sokkal voltak nagyobbak.

 

 

trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 44941

Csak olvtársunk vicce.

Előzmény: HarunBp (44940)
HarunBp Creative Commons License 4 napja -2 0 44940

Tényleg volt ott egy HÉV-zöld Bz vagy csak szerkesztett a kép?

Előzmény: rm40 (44907)
Ep128 Creative Commons License 4 napja 0 1 44939

Majd... Egyelőre az van kiadva, hogy "szinten tartás"! Ha majd EU -s pénzből az egész külső szakaszt rendbe teszik egyszer, AKKOR majd fel lesz újítva.

Előzmény: király2644 (44924)
r1232 Creative Commons License 4 napja 0 0 44938

De van.

Előzmény: norbee601 (44935)
trizs77 Creative Commons License 4 napja -1 0 44937

 

 ha fussssa ?

 

 

Előzmény: norbee601 (44936)
norbee601 Creative Commons License 4 napja 0 0 44936

Ja akkora a Bz hiany hogy leselejteztek egy rakat potkocsit.

Előzmény: trizs77 (44923)
norbee601 Creative Commons License 4 napja 0 0 44935

Katicaval, nincs Desiros S30.

Előzmény: paca664 (44929)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 0 44934

Az szívás, pedig milyen jó volt Aszódtól végigdöcögni az utat a Keletiig. :)

Előzmény: paca664 (44932)
ChGeri Creative Commons License 4 napja 0 0 44933

Nem baj, azért kell egy kis majré, hogy NINCS EMBER!!! :-...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (44927)
paca664 Creative Commons License 4 napja 0 2 44932

Ja, csak a balassagyarmati sebes már legalább 5 éve megszűnt. De ha máskor nem, akkor legkésőbb a mostani egyvágányos vgz-ban ki lett volna gyomlálva.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (44931)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 0 44931

A Balassagyarmati sebes végére rá lehet akasztani őket Gödöllőn, és akkor mehetnek Nógrádba napizni ill. vissza.

Előzmény: paca664 (44929)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 2 44930

De a két dolog nem zárja ki egymást. Van egy jó állapotú pálya, amin dízellel akármikor lehet mászkálni, erre tesznek januártól személyvonatokat. Illetve van egy a távoli jövőbe vesző álom a H8 felújításáról. Ami még így sem zárja ki, hogy utána is megmarad a pálya, és Bz-kkel fognak ingázni rajta. Főleg, hogy a pft nem mindig tud feljönni egy terhelt szerelvénnyel az egyenes részen.

Előzmény: MatulaGéza (44928)
paca664 Creative Commons License 4 napja 0 0 44929

Utóbbiak többnyire személyvonatként mennek végig. De végülis, a 29-es Desirói is S30-ként jutnak oda-vissza, meg lehet próbálni a héves Bz-ket is így küldeni. 80-as végsebességű jármű a 120-as Flirt menetvonalon szép lehet!

Előzmény: trizs77 (44923)
MatulaGéza Creative Commons License 4 napja 0 2 44928

                                 
Általában sajnos a Hazánkban a ,,normális" ésszel épp ellentétesen zajlanak az események.
(Anno: a kommunizmusban ez még elment, ,tőlük' más nem is volt várható...)
 
No, sajnos már több ízben is láthatjuk, hogy ma sem megy ez másként.
A MÁV a BKK-val kooperácóban üzemelteti a HÉV-eket.

Az egyik oldalon (MÁV részről) örömhírt jelentenek be:

Újra üzembe/használatba veszik a Csömör-i HÉV vonal folytatását (igaz: már oszlopok és felsővezetékek híján) dízel Bzmot motorkocsikkal a H8-as Gödöllő-i HÉV-be csatlakozva.
(Számomra már az is csoda, hogy ezt a szakaszt valami véletlen folytán nem szedték fel, pláne az M0-ás építésekor...)

A másik oldalról a BKK oldalán:

,,Az M2-es metró és a H8-as HÉV összekötése
A projekt leírása"

https://bkk.hu/fejleszteseink/m2h8/

Itt a harmadik kép (terv) az érdekes kinagyítva:

https://bkk.hu/wp-content/uploads/2014/11/nagy_atnezeti_teljes.jpg

Itt már a Cinkotától Csömörig a terv szerint le ,lenne' aszfaltozva a sínek, és buszok járnának rajta...

No comment...

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 0 44927

Mint írták vannak emberek, akiknek megvan a szükséges vizsgája, vagy a hátralevő 2,5 hónapban meg tudják szerezni. Ekkortól már elég lesz egy ember rá, és mivel az ajtók végállás ellenőrzöttek, és van vészfék a vonaton, kaller sem kell. A dolog főbb oka inkább az, hogy így később ki lehet venni a Csömör-Cinkota szakaszra kellő 1-2 HÉV szerelvényt, ha máshol lenne szükség rá, ezen a szakaszon a dupla Bz elégséges kapacitással rendelkezik.

Előzmény: Dash 9 (44925)
Dash 9 Creative Commons License 5 napja 0 0 44926

De a busztól nem kell anyit gyalogolni, így időben kb. ugyan annyi.

Előzmény: M.VIII (44922)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!