Hello RXP! Teljesen igazad van. Le akartam ugyan ezeket én is írni, de nem akartam már a szezon végén senkit riogatni. Azt hittem csak az én igényem a normális hely a jet berakáshoz, valamint a vendéggel való udvarias viselkedés. Az új tulaj vagy bérlő arroganciája határtalan. A jet kifutók leszakadva, minden szétrohadva, műfű rongyokban. Két évvel ezelőtt voltam itt, de akkor ez másképp nézett ki. A kifutókat a nyálkától rendszeresen lekefélték, hogy ne kelljen-essen az ember. A jet bevitelkor, sólyázáskor udvariasan segítettek stb. Én sem megyek többet ide. A beszedett borsos belépő abszolút nincs arányban a szolgáltatással.
Gyerekek lehet hogy későn irom,mert vége a szezonnak:)
De Gersekarátot NEM AJÁNLOM SENKINEK!!!!
Egy nagy nulla az egész.Mindenki rosszat mondott a régi tulajról.Hát az új tulaj 10000000szer rosszabb.Nem költ egy fillért sem a fejlesztésre,sööööt elhanyagolta.A jeteket nem lehet vizre tenni normálisan.10cm es vizben kell betenni,és huzni 20m-en keresztül a köveken és az iszapon.Ha esetleg máshol probálnád berakni eszeveszettül kiabál és anyázik.
Hát köszi de nekem egy életre elég volt.
Egy jet tó alapja a normális vizre tétel(más nem is kell)De itt még az sincs.
Szóval ha valaki a hátán szeretné becipelni a jetét a tóba annak ajánlom csak.
Érdekelne a véleményetek , hogy melyik a jobb vállasztás kawasaki 1200 ultra 150 vagy kawasaki stx 1100 ?
most hoznám be valamelyiket külföldről csak nem tudok dönteni. mindkettő kitűnő állapotban van mind kivülről, mind motorikusan. legalábbis ezt állítják! motorikusan én nem értek hozzá. mennyinek kell lenni a kompressziónak?
Már megvettem(yamaha gp800r), de be is állt a motorja pár üzemóra után... pegig mértem kompressziót, mind a két hengerben 8 bár volt, melegen is jó hangja volt. Úgyhogy most motorfelújítás következik. Tudja valaki hogy a régebbi modellek kijelzője kompatibilis e vele? Amúgy J s hajólevéllel is tudtam használni Horvátországban. Csak kellett valami vízhasználati díjat, meg biztosítást vennem rá.
a lényeg hogy kb 100 üzemórás gépet akarunk. Itt érhet minket nagy meglepetés? Van valami kötelező szerviz 100 üo ra körül ami nagyon húzós? Mindenképp úgy szeretném hogy valahogy megoldjuk a h s hajólevelet. Van jogsim nekem is meg haveromnak is de levinnénk az adriára is. Oda nem tudjátok milyen hajólevél kell? Köszi az infókat!
Ez jo allapotunak tunik, arany kozeput. Nekem is ilyen van. Viszonylag eros motor, nincs megbonyolitva, legalabbis a maiakhoz viszonyitva. Az utolso ereszetes ami karburatoros, az egy evvel fiatalabb mar injektorors. Elbaszott egy konstrukcio.
Új vagyok még itt a fórumon, de visszaolvasgattam a hozzászólásokat és azt a következtetést vontam le hogy a kétütemű jet eket preferáljátok. Haverommal szeretnénk most venni valamit de fogalmunk sincs hogy milyent. Én nagyon félek a négyütemű turbós gépektől, mert szerintem ha ott valami meghibásodik nagyon a zsebbe kell nyúlni. Nekem a megbízhatóság a legfontosabb szempont. KAWASAKI Ultra 150 et, SEA-DOO RX et, SEA-DOO 951 XP Limited et nézegetem. De nézegetek pl austriából egy Jet Ski SEADOO GTX Limited Edition 215PS mit Farbnavi/Badeleiter. Mit ajánlanátok? Egyébként valaki kérdezte Gelsekarátot. Ott van egy jetski pálya, ismerősöm ismerősei csinálják. Azthiszem 8 e forint a napijegy. Előre is köszi!
Irtam emilt, a dombori holtaggal kapcsolatban csend van, a hinar erosen benotte az altalunk hasznalt szakaszt. Allitolag Szalk sem jarhato a magas vizszint miatt.
Hello Pesta. Igen, az enyém is Lidis volt és mivel a gumi ruhák az idő folyamán összemennek én meg ellenkezőleg, igy tavasszal vevő leszek egy nagyobbra a lidlben. Ezért nem is bánom, mert szűk volt.
Az MX-5 jó poén volt, de az (is) csak játszani jó, úgyhogy egykutya. :-) Nézelődök egyelőre, magamat ismerve csak akkor vásárolok, h ha vmi kihagyhatatlan ajánlattal találkozom, így eladáskor minimalizálható a kipróbálás ára. De azt azért tudom kell, h mire (típus, modell, jellemzők) érdemes vágynom.. :-)
Hatakko mostakko en ezt nem ertem? Mx5? Marmint a Mazda? Vegulis! Abban is csak ket hokedli van:-)
Lementem Domboriba, megkerdeztem egy havert, akinek a gyerekei ott strandolnak, de nem talalkoztak jetes ruhaval. Sajnalom. Hulyeseget felreteve, en is vettem anno a Lidl-ben ha jol emlekszem rovid ruhat es hosszut is. De mar kinottem:-)
Hello! Még egy-két dolog. Van közeledben szabad, vagy fizetős víz? Fogyasztás 20l/óra ,vagy több. Téliesítés, tárolás, futó vizsga stb... Az MX5 20 literból legalább 2 óra élvezetet ad és azonnal. Nem kell húzni, sólyázni. Persze ezt most szárazon mondom. Ha a vizen lennénk valószínű mást mondanék. Azért ne fogd miattam vissza magad. Hajrá
Szia! En ugy gondolom elsosorban a ketutemuek hibaja a viszonylag nagy teljesitmeny miatt van. Mig egy Wartburg a 900 kobcentimeterevel 30-35 loeros, ugyanakkor egy 950-es Sea-Doo a Rotax motorral 135 loeros. Lehet nem jo pelda, de a kulonbseg akar 4-szeres is lehet. Ezt a kulonbseget a motor tuningolasaval elo lehet csalogatni, ami a tartossag rovasara megy. A tartossagot lehet novelni, ha a gazda nem muszaki analfabeta, ha esetleg az is, hallgat a tapasztaltabbakra. Gondolok itt a jo minosegu olaj hasznalatara, ha valaki hideginditas utan azonnal nyelgazon hasznalja, teliesites elhalasztasa, stb.
A negyutemueknel is fontosak ezek a dolgok. A szivomotorok szerintem sokuzemorat elmennek, a turbosnal (kompresszoros) megintcsak vannak ovintezkedesek, amiket erdemes betartani. Persze mint mindenhol, itt is vannak ellenpeldak
Sziasztok! Egy ideje nézegetem a jet-ski-ket, s feltűnt egy dolog a hirdetésekben. Elég sokat látok ekkor vagy akkor felújított motorral, fiatalokat is, de nem értem, miért van ez. Ezek a gépek is üzemórásak, mint a versenymotorok, s X időközönként felújítandóak? Legutóbb egy Yamaha VX 110-essel mentem, amiben azt írják, h R1(motorkerékpár) eredetű a motor. No most abból a leggyengébb is 150 lóerős (ez ugye 110), s elég tartós darab, nem értem akkor, h miért van ennyi felújítás..
Igen, ott voltunk. M9-rol nem lehet teljesen a partot megkozeliteni autoval. Azon az oldalon nem lehet jetet lerakni sajnos. A masik oldalon tettuk le a hid labanal, bar annak a megkozelitese is eleg korulmenyes. Szekszard felol a Keselyusi uton Az M6-ost keresztezve egeszen ki a Gemenci erdoig, onnet a Sio-zsilipen at a toltesen lehet megkozeliteni az M9 hidat alulrol. Ez kb 5-6 km gyatra minosegu utat jelent, a vegen tehenszarral cifritva. Lerakas kizarolag osszkerekes jarmuvel, tankkal vagy lovak segitsegevel:-) Amugy szivesen lattunk volna, jol sikerult a vasarnap is. Vegyesporkolt volt kaposztasalataval. Hetfon is atmentunk, grilleztunk. Homokos a part, szepek voltak a lanyok, mindenki csak a sajatjat figyelhette, nezhette!
Szombaton megjelent a vizikozeg is, de csak a figyelo allaspontot vettek fel.
A sotvadkerti fagyit kar lett volna kihagyni, par hete mi is voltunk a parommal. Vagy 30 motor bizton volt, javareszt Goldwing-ek.