Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalBike címlap TotalBike fórumok
dhpage 2014.02.01 11:46:17 Creative Commons License 265662
dhpage 2014.01.31 23:38:47 Creative Commons License 265661

nem semmi...de megúszta

 

Antera 2014.01.31 22:49:20 © 265660

:-)))))

Előzmény: tomcat (265658)
Antera 2014.01.31 22:48:56 © 265659

Ja, azokat ide se írom, mert tuggyukkik...!

Előzmény: Riki Ré (265657)
tomcat 2014.01.31 14:42:12 Creative Commons License 265658

Legutóbb, 2012-ben a szilveszter után ébredező másnapos londoni brókerek okozták a hivatalos magyarázat szerint az árfolyamcsúcsot. Most csak képzeld el, az idei mekkora buli lehetett, hogy csak így hó végére kezdtek ébredezni. :)))

 

tomcat

Előzmény: Antera (265656)
Riki Ré 2014.01.31 10:49:17 © 265657

Meg a tudjukkik. Itt csak az örök magyar-arab-orosz barátság segíthet.

Előzmény: Antera (265656)
Antera 2014.01.31 10:41:46 © 265656

A gonosz nyugati világ, meg persze a Gyurcsány! Azért ezt se feledjük! :-))))))))))

Előzmény: tomcat (265655)
tomcat 2014.01.31 00:46:38 Creative Commons License 265655

Azért ennek is meg van a maga bája: az államadósság kezelő a novemberre csúcsra járatott államadósság után a decemberi kozmetikai adat kedvéért - mert ugye statisztikában az év végi számít - szépen visszafogta a kötvénykibocsátást arra spekulálva, hogy marad a hitelbőség, csak épp arra nem számítottak, hogy a FED elzárja a globális pénzcsapot. A legutóbbi kötvény aukció finoman szólva is megfeneklett.

Van ez így.

A "jobban teljesít" kampánnyal szemben szépen felmegy a jövő héten a benzin ára - biztos mert a gonosz spekulánsok rontottak a hazára.

 

tomcat

mondtam, hogy nem kéne. 2014.01.31 00:24:53 Creative Commons License 265654

a drz volt meg egy robesz.

Előzmény: BlueFazer (265649)
tomcat 2014.01.31 00:12:36 Creative Commons License 265653

A motoros legenda szerelte meg az ellopott biciklit

Az élet nagy rendező: a bringát pont Erdős Csabához vitte a japán utazó javítani. Tovább »

forrás: totalbike.hu

Megszólalt erre a viktimológia szakértőnk:

 

tomcat

gerzson_156 2014.01.30 10:38:36 © 265652

Na csak érdemes benézni ide is néha, az OT rendszámú technológiára! :))))))

Előzmény: Riki Ré (265646)
dhpage 2014.01.29 23:58:21 Creative Commons License 265651

dhpage 2014.01.29 23:20:37 Creative Commons License 265650

én arra emlékszem jól, hogy mekkora lyukat ütött a kitámasztó a farostlemezen :)

Előzmény: BlueFazer (265649)
BlueFazer 2014.01.29 22:13:57 Creative Commons License 265649

"Van aki átmegy futóval egy járdaszigeten, mert nem veszi észre"

 

Mekkora múltkártyát csaptál ki az asztalra! ;) (Like:)

Ugyan nincs fénykép az esetről, de nekem beégett a retinámba a kép, ahogy előzés közben megyünk neki a járdaszigetnek, miközben ott van mögöttünk az ufó rajta a motorral :D (vagy kettő is volt rajta? Erre már nem emlékszem :) De talán a Yeti-ről hazafelé volt ez az eset a DRZ 400-al :)

Előzmény: Riki Ré (265646)
tomcat 2014.01.29 21:11:16 Creative Commons License 265648

Nem szeretném túlokoskodni a dolgot, de szerintem az van, hogy a nullás északi szakaszán a beton burkolat nem annyira okés, mint amennyire büszkék voltak rá az aszfalt kopóréteghez képest.

Nekem úgy tűnt, hogy amíg aszfaltozott részen mentünk, nem volt gond, de a csak hosszirányban érdesített beton kopóréteg mint ha megtartotta volna a felolvadt hókását és az fagyott volna rá az alásózás elmaradása miatt.

Kb. Ferihegynél tűnt fel, hogy valami nem annyira okés, onnantól lassítottam.

Nagyon csalóka ez a burkolat, szinte egyáltalán nem látszik, hogy jég van rajta.

 

tomcat

Előzmény: Riki Ré (265646)
tomcat 2014.01.29 20:43:08 Creative Commons License 265647
Előzmény: C16SE (265645)
Riki Ré 2014.01.29 20:32:18 © 265646

Ne feledd, h te TÖ-KÉ-LE-TES VAGY, ÉS AZ AUTÓID IS TÖ-KÉ-LE-TE-SEK. Az utakon meg hétköznapi emberek is járnak, szarabb autókkal, hát néha baleseteznek. Van aki átmegy futóval egy járdaszigeten, mert nem veszi észre, meg van aki egy sima lefagyott autópályán elesik. Shit happens!

Előzmény: C16SE (265645)
C16SE 2014.01.29 20:17:04 © 265645

Érdekes, én tudok közlekedni tükör jégen is. Nem kezdek se piruettet se semmit se előadni. De tuti az útkezelő a hibás szerintem is. Meg a rohadt komcsik, meg a tudod kik.

Előzmény: tomcat (265644)
tomcat 2014.01.29 18:29:02 Creative Commons License 265644

F@szaság volt ma a nulláson: tükörjég a belső sávban - úgy néz ki, váratlanul érte a kezelőt a tél, mert elfelejthettek alásózni, homokot, zúzalékot kiszórni.

Egy rövid 10 km-es szakaszon az alábbiakkal találkoztam:

- piruett a szalagkorlátnak és plusz 1 autó kiütve

- egy magányos, orrán erősen törött kisautó a szalagkorláton

- 6-7 autó keresztbe kasul, mindenki a szalagkorlátra kenődve vagy összetörve, mögöttük egy félbe csuklott katonai vontató plusz a vontatmánya, két és fél sávot elzárva.

Ezúton is gratulálnék a felkészültséghez a közút kezelőjének, végülis csak alig pár napja megy a hírekben, hogy jön a tél.

És ezúttal nem a nyári gumisok voltak a hunyók, csúszott az egész, volt ahol a külső sáv is le volt fagyva.

B@zz, pedig csak -4-5 fok volt.

 

tomcat

dhpage 2014.01.25 09:55:19 Creative Commons License 265643

az év parkolása díj? :)

 

Így karamboloznak Erdélyben

Egy kisbusz kopogott be egy ház ablakán. Tovább »

forrás: Index.hu

tomcat 2014.01.24 23:44:09 Creative Commons License 265642

A rövid vagy a kifejtős választ szeretnéd? :)

 

tomcat

Előzmény: euro (265641)
euro 2014.01.24 22:59:17 © 265641

Alig van izgalom a mai világban. Miért érdemes kihagyni a bliccelést? :)

Előzmény: tomcat (265640)
tomcat 2014.01.24 15:42:05 Creative Commons License 265640

A jegybevételekkel kapcsolatban próbáld meg kiterjeszteni az értelmezési tartományt az első ajtós felszállásra: csökkent a bliccelők aránya, nőttek a bevételek.

A buszvezetőtől véve azért drágább a jegy, mert az alkalmi utazók igényeihez igazodva egy plusz szolgáltatást nyújt. Egyébként mostanra azt is elérték (jogosan), hogy jutalékot kapjanak a jegyértékesítés után.

Szerintem ez így teljesen rendben van ahhoz képest, amit írsz (én is jártam így), hogy a jegykiadó automaták jellemzően nem működnek.

Javaslom a 10-es gyűjtőjegyet, úgy csak 300 Ft darabja, többnyire szokott is lenni otthon, kivéve ha valaki elviszi és elfelejti visszarakni az előszobapolcra. Olyankor marad a sofőrös megoldás - de így legalább legálisan lehet utazni.

 

tomcat

Előzmény: BlueFazer (265639)
BlueFazer 2014.01.24 13:32:57 Creative Commons License 265639

"ezt visszaigazolták a jegy bevételek is"

 

A buszvezetőtől véve 100Ft-al drágább a jegy!!!

Amikor a Császárhoz vissza buszoztam a kocsiért, akkor egy 100-asomat elnyelte a jegy automata a végállomáson. Bepróbálkoztam még egy 20Ft-ossal is, de azt is elnyelte. Ezek után a vezetőtől kellett jegyet venni 350Ft helyett 450Ft.ért. Tehát összességében 570Ft-ért utaztam egy menetiránynak kb. a felét. Hát a jó kurv@ anyjukat!

Előzmény: tomcat (265633)
Riki Ré 2014.01.24 10:53:34 © 265638

Prága egészen más világ, ott simán BKV-zok, mert olcsó és tiszta nagyjából..

Előzmény: Antera (265634)
tomcat 2014.01.24 01:37:49 Creative Commons License 265637

Ha a tanulmány linkre kattintasz, ezt írják:

"the percentages of persons 19 years of age with a driver's license in 1983, 2008, and 2010 were 87.3, 75.5, and 69.5"

Tehát a 19 évesek meghatározó többsége, 69,5% szerzett jogosítványt.

Hogy az USA nagyvárosokban csökken erre az igény, annak nyilvánvaló okai vannak, de ne felejtsük el, hogy Magyarországon nem a közlekedési infrastruktúra fejlettsége, hanem sokkal inkább az anyagi lehetőségek korlátozzák a jogsi szerzést, össze sem lehet hasonlítani a két társadalmat ebből a szempontból.

 

tomcat

Előzmény: dhpage (265635)
tomcat 2014.01.24 01:29:36 Creative Commons License 265636

Hidd el, borzasztóan kellemetlen tud lenni, amikor az ember fizetne egy közösségi szolgáltatásért, de nem tud. Mifelénk olyan 4 km-es körzetben nem lehet buszjegyet venni. A kisközért felhagyott az árusítással, mert nem kapott a BKV-tól és túl sok volt a macera az elszámolással.

Előfordul, hogy az ember nem autóval indul neki a dolgainak, mert tudja, hogy nem lehet parkolni a célnál.

Ma pl. az Oktogonnál volt dolgom, meg itt-ott a városban. Reggel felszálltam a buszra, utána vettem az Örsön egy 24 órás jegyet és vígan utazgattam stresszmentesen egész nap.

Amíg nem volt arra lehetőség hogy buszjegyet vegyek a sofőrtől, vagy taxiztam, vagy pedig rendkívül kényelmetlenül éreztem magamat, mert nagyon nem szeretek bliccelni - és nem a lebukás kb. 0 veszélye miatt.

De ezt írtam, hogy ez szubjektív, lehet, hogy másokat kevésbé érintő kérdés.

 

tomcat

Előzmény: Antera (265634)
dhpage 2014.01.24 00:40:54 Creative Commons License 265635

ez ennek azért ellentmond: http://vs.hu/figyu-minek-nekem-jogsi-0106/

Előzmény: tomcat (265630)
Antera 2014.01.24 00:37:45 © 265634

én pl. az első ajtós felszállást és azt, hogy végre lehet buszjegyet venni(!)

 

Az első ajtós felszállásban neked mi a jó? A buszjegy-vételről meg az jut eszembe, hogy Prágában megtapizok egy widgetet a telefonomon, amikor felszállok a villamosra, és van jegyem, 50 percre korlátlan átszállással, egy kicsit kevesebbért, mint itt egy buszjegy.

 

Az 50 perc úgy van meghatározva, hogy ennyi idő alatt gyakorlatilag a város bármely pontjáról bármely pontjára elérsz tömegközlekedéssel. Kisváros, na. Ha telefonon veszel jegyet, az igazából 60 percig érvényes, mert azt kérik, vedd meg, amikor a megállóba érsz, hogy már érvényes legyen, amikor felszállsz, és a megállóban eltöltött idődet kompenzálják ezzel a +10 perccel. A technológiához használt sms meg ingyenes. Szóval kicsit átgondolt és 21. századi a rendszer, nem is tüntetnek a buszvezetők, hogy már pénztárosként is dolgozniuk kell. Ja, és nem új, 5 éve is így volt már, csak nálunk nem tudunk eljutni idáig...

Előzmény: tomcat (265633)
tomcat 2014.01.23 23:02:18 Creative Commons License 265633

Nem minősíteném Vitézy-t (aki egyébként nem választott vezető, hanem inkább kiválasztott), a karrierje sem különben érdekel, inkább az a fontos, hogy az általa vezetett BKK intézkedései mennyire hasznosak a közösségnek.

Ennek nyilván vannak szubjektív megítélés alá eső elemei, én pl. az első ajtós felszállást és azt, hogy végre lehet buszjegyet venni(!) a hozzám hasonló kültelkieknek és az alkalmi utazóknak, egy nagyon hasznos lépésnek tartom - ezt visszaigazolták a jegybevételek is.

Ugyanakkor nehezen tudnám elfelejteni azokat a fiaskókat, amiket a koncepciótlanság (pontosabban egy teljesen téves és hibás koncepció erőltetése) okozott: az M1-M7 bevezető permanens dugóvá alakítása, a 4-6 villamos közlekedési lámpáinak áthangolása a keresztező forgalom rovására vagy legutóbb a Thököly úti bottleneck. Azt gondolom, hogy a gyalogos és gépjármű forgalom szintbeli keresztezésének erőltetése a Ferenczyek terén szintén óriási marhaság - főleg a környék forgalmi rendjének korábbi átalakításának (Petőfi S. utca) fényében. Az informatikai projektek csúszása is nevetséges, ott az utastájékoztató rendszer, érthetetlen az egész.

De a legfájóbb amit a metróval műveltek. A 4-est projekt első üteménél leállítani elvette az egész értelmét. A Keleti és Kelenföld között van vasúti összeköttetés. A használt MÁV sínek beépítése a lassan életveszélyessé váló szakaszokon, a kockásodó kerekek az új szerelvényeknél mind mind arról szólnak, hogy 0 szakmaiság, 0 tervezés, 0 karbantartás, csak tűzoltás. Csak baj ne legyen belőle (szerencsére eddig az elfüstölő régi szerelvények sem okoztak kárt egészségben, emberéletben.)

It's all 'bout the money, de ez egy elég drága játékszer.

 

tomcat

Előzmény: Antera (265631)