Ha jól látom, fél órát toltak az Xfinity rajtján, helyi idő szerint ötkor rajtol...na, de:
A steady mist has persisted at Daytona international Speedway just 45 minutes before the new scheduled start time of the United Rentals 300, the opener of the NASCAR Xfinity Series.
Az arcás éppencsak induláshoz képest SVG az Xfinity futamra meg az ötödik helyre kvalizott. Frankie Muniz is bejutott a versenyre - ami aztán vagy lesz, vagy nem, a break in the weather allowed NASCAR to get a round of Xfinity Series qualifying nem ígér sok jót.
Sikeresen lement a futam, kisebb balesetek voltak csak, aztán az utolsó körben Caruth csinált egy kb. egész mezőnyös Big One-t :-D Meg is kapta Wallace-tól a magáét.
Sancheznek tavaly (még) nem sikerült, de idén egyből győzelemmel indítja az évet! Most pedig jöhet az ARCA...
Már esik... Elvileg el fog állni, de már vége a S2-nek, szóval szükség esetén leinthetik. Ankrum az első, miután Sauterék kimentek kereket cserélni a S1 után.
Aggasztó... legalább akkor az ARCA-t is meg tudom nézni :-) Gyorsan utánanézve látom, hogy elég népes volt a mezőny, SVG is benevezett, de épp hogy nem tudott kvalizni. Aztán kivásároltak egy másik csapatot, így már elindulhat. :-D A pole-ból induló versenyzőnek meg milyen pufi feje van...
Truck kvalin meg Sauter megmutatta, hogy még van benne kakaó...
Közben az elmúlt években néhány Truck és Xfinity futamon induló Chris Hacker súlyos közúti balesetet szenvedett, jobbulást neki.
Lehet a Truckon kívül más nem is igen lesz a hétvégén, esőt mondanak ugyanis (mily meglepő). Az ARCA futamot előre is hozták (helyi idő szerint) péntek estére.
6 open autó próbálkozhat a dueleken: #36-Grala, #44-TBA, #60-Ragan, #62-Alfredo, #78-McLeod, #84-Johnson. A 44-essel a NY Racing tér vissza, 2022 után újra Biffle-t próbálták indítani, de lemondta (valszeg nem fizették meg).
Muniz a #35-ös Gase Motorsports autót kapta meg az Xfinityben (Gase eddigi üzlettársa, Emerling kiszállt a csapatból és az SS-Green Lightnál próbálkozik), de nem lesz könnyű dolga, mert 44-en neveztek, amiből 6 DNQ lesz... egyébként úgy látom, már a 2000-es évek óta nem játszott filmben.
Chastain, Saiter, Honeycutt és Mosack fog osztozni a Nice 45-öy Truckján, Frankie Muniz meg öt futamot teljesít az Xfibityben - az első Daytona lesz ha kvalizni tudja magát. (Ő volt a kissrác a már megint malcolmban).
Mondjuk az dolog hogy egy autóversenynek jó volt, de szinte nem is volt verseny ezen a kicsi pályának nevezett bármin is. Kb 1más mögött mentek azt kész.
Na, hát kb. annyi értelme van amit írtál. Gondolom a Busch (vagy épp az aktuális szponzor) fizet érte annyit hogy megérje csinálni, meg a kb. senkit nem érdeklő Pro Bowl hétvége alatt felteszi a NASCAR-t a térképre hogy mindjárt Daytona 500.
Attól még az, tegnap megnéztem az arénán (az aréna 4 saját kommentátora nagyon idegesitett) egy esti programnak jó volt, nem értem ettől még miért ne kérdezhetném meg, hogy mi értelme..
Euro Nascar ment egy francia pályán néhány éve a Tours Speedwayen de az egy parkolóból lett kialakítva és ők se mennek már oda. Hollandoknál van még Venray.
pénz kérdése, de én nem látom azt, aki ennyi eurót pluszban beletolna a pályába és nem beszélve a többiről
Rockingham évek óta "halott pálya", új tulaj van ott 2018 óta, aki használt autókat tárol ott
Soros Gyurka keze van ebben is, miatta nincs versenypálya :)
"The facility at Rockingham will repair more than 100,000 second-hand cars for sale every year, with the capacity to store more than half that at a time.
The news comes weeks after Cinch raised £1bn to fund expansion across Europe from investors including a subsidiary of the Abu Dhabi Investment Authority (ADIA), hedge fund firm Neuberger Berman and funds managed by billionaire investor George Soros."
Euro Nascar ment egy francia pályán néhány éve a Tours Speedwayen de az egy parkolóból lett kialakítva és ők se mennek már oda. Hollandoknál van még Venray. De itt se tudok elképzelni egy Cup versenyt
Williams is lehetőséget kap náluk, már most is nevezve van a Clashre. (2022-ben indult már 3 Cup futamon a Live Fasttal) A #15-ben most Grala ül, de az 500-ra a Front Row #36-ossal nevezett be, ezért Herbst veszi át a helyét. A #62-essel meg Alfredo próbálkozik.
Én kanyargós pályás versenyre gondoltam nem oválra. Amúgy itt olvastam réges rég a topikban, hogy azt hiszem angliába, meg a németeknél van használható ovál, de nem vagyok benne biztos, rég olvastam.