Árúterítésnél korongos tachográfon hogyan jegyezzem vagy számoljam a munka és vezetési időt mert sokat araszolok a városban és rakodok kártyásnál jó mert kijelzi az időt de korongosnál hogyan csináljam? Köszi a segítséget szorgalmas kezdő vagyok a szakmában
Először is azt kell tudni,mi minősül veszélyes árúnak.Amikor vizsgáztam,aki ezt a mondatot nem tudta elmondani az mehetett újra vizsgázni. Így kezdődik:az olyan anyagok, termékek,árúk amelyek gyártáskor,raktározáskor,szállításkor az emberi szervezetre,a környezetre káros hatással van,..........
Most ebből eldöntheted,hogy amit szállítol minek minősül.Továbbá a narancs sárga tábla a járművön,+ a megfelelő számokkal az anyagnak megfelelően......Ha belső szállítással viszed cégen belül ,de közúti szállítással,kérheti egy okos NKH-s.Szerencse kérdése :)
Sziasztok! Láma kérdés: ha alkalmanként cégen belüli fuvarkent viszek pl 1000 liter fagyallot (vagy pár hordót), vagy motorolajat, az veszélyes árunak minősül és adr kéne rá?
Helló! Nem tudom hogy tőletek kérhetnék e tanácsot?Egy 2008as Daily c25c 2287ccm-is kis teherről lenne szó,ő lenne a kiszemelt.Csak az ügyben kérnék felvilágosítást mit érdemes vásárlás előtt rendesen át nézni rajta,mennyire megbízható ezzel a motorral szerelve.Napokban mennék megnézni.
A ponyva tetejère belülről szeretnèk valami szigetelèst tenni.
Most, hogy 30 fokokat mond, a ponyva teteje lesz 50 fok, jò lenne, ha a raktèrbe nem egyből hùzna àt. (Persze csak elmèletileg, mert oldalt 50%-ba ugysnùgy èri a nap ideàlis esetbe is.)
Nem bonyolult. Értelmetlen. A felesleges környezetszennyezésről nem is beszélve; 40t megállítása és újbóli felgyorsítása nem kevés energiát igényel, nem kevés károsanyag-kibocsátással jár.
Hosszan lehetne filozofálni arról, hogy mennyivel rosszabb ott a helyzet, ahol jóval enyhébb vagy semmilyen korlátozások nincsenek (spoiler: kb semennyivel), de ez már meghaladná a topic kereteit.