Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PÍT Creative Commons License 2000.10.23 0 0 2
Egy kanna benzin + egy gyufa az kellett volna ennek,ha ló lenne már rég lelőtték volna.Bah!
Előzmény: Béci300zx (-)
TCSA Creative Commons License 2000.10.23 0 0 1
nagyon kár volt a 35000km után is megtartani az autót... vinni kellett volna piacra, azonal... venni egy ford transitot, azok bírják a strapát: haveroméban több, mint fél millió km van és télen a legnagyobb hidegben is pöccre indul, a kötelezőn kívül 1* volt szervízben, amikor valami marha beletolatott
argan Creative Commons License 2000.10.23 0 0 0
Ez azért kicsit durva!!!
Tényleg ilyen szar lenne a Ducato?
nekem ugyan nincs, de a egyik haverom aki ilyet vezet ódákat zeng róla.

Nem semmi,akarom mondani nulla

Béci300zx Creative Commons License 2000.10.23 0 0 topiknyitó
Heli

Szeretném itt leírni a FIAT DUCATO 2.8 i.d.TD 1 éves autóm (rövid) történetét.

500km-nél
Az autó nagyon merev nem rugózik csak amit a gumik engednem (rosszabb mint egy szekér)a szervíz tudomásul vette de nem tehet semmit (??)
Valamint a fogyasztás üresen 13L, rakotttan 650kg futóval 16L.

3000km-nél
Csehországban szétment a vízpumpa, minden előzmény nélkül, a szerviz halgat de garanciában cserélik.

15000-nél
Test kábel leszakadt a motoról Ausztriában (szenvedés a köbön mire megtaláltuk mi a baj)

20000km-nél
jelzem hogy az első gumik félig elkoptak (nem értem mi van) a szervíz azt mondja túl van fújva pedig ugy kopik mintha kevés levegő lenne benne. (????)

35000km-nél
Németorszégban csak ugy nincs 5.-ik fokozat, irény a szervíz (Németországban) mi a hiba (leesett)a fogaskerék, eredmény komplett váltócsere garanciásan (ennyi jo az egészben)
Csere után hidegen nehezen veszi a kettest.
Valamint a szélvédő berepedt mint majdnem minden DUCATONAK széria hiba, de nem cserélik ki!!!! (köfelverődésre hivatkozva, de nem látszik semmi)

40000km-nél
Az autó merevségét orvosolják lengéscsillapító csere elől, valamivel jobb de nem az igazi, még mindig pattog az uton.

45000-nél
A gumik teljesen elkoptak a német rendőrök levették a rendszámot 250DM új gumi + büntetés.

50000-nél
Németország az ötödig fogaskerék megint leesett most szétrombolva az egész váltót, megint új váltó, szerencsére garanciálisan.
A szélvédő máshol is berepedt ez már veszélyes!!!
Még most sem cserélik.

60000-nél
Kattog a féltengely, de azt mondják ez így jó, erősködöm de semmi a szervízben.

62000-nél
A féltengely Németországban megáll, be a szervízbe pont az nap jár le a garancia de a TOPASSISTANCE azt mondja, hogy már két napja lejárt, rohanás ide oda.. megcsinálják ugy hogy mi kifizetjük 1600DM!!! és majd a FIAT Magyarország majd kifizeti nekünk.

Azt hiszem nem kell mondanom milyen drága kinn a szálás és minden eggyes hiba plusz min. 2 nap volt amit senki nem téritett meg.
Valamint a kötelező szervíz ami csak egy olajcsere (mást tényleg nem csinálnak, esetleg szűrők) kb.:50.000 Ft-ba kerül.

Tehát a FIAT DUCATO a legrosszabb autó a világon.
Ha bárkinek kérdése vagy ellenvetése lenne a témával kapcsolatban csak írjon akár a fórumba akár mailt, szivesen válaszolok
Üdv.: Béci300zx

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!