Hazafelé nekünk is ez a 2 órás átszállási idős változat van.
Amikor mi repjegyet foglalunk, ez a legrövidebb idő, amivel még repjegyet el szoktunk fogadni (a légitársaságoknál az elméleti minimum 50 perc). Ez egyszerre elég kényelmes, de elég pörgős is. Mondjuk egy csomó késési faktor kiesik (jégtelenítés, hó, tudomén), de persze számos bejöhet a képbe.
Ha végig ugyanattól a légitársaságtól van jegyed, akkor no para, nem fognak otthagyni, még késés esetén se.
Lanta is nagyon jó hely, ott is 2x voltunk, nagyon szerettük.Picit macerás odajutni, de megéri. Onnan viszont érdemes áthajózni speed boottal Lipére. Az odavezető tengeri út volt eddigi életem legszebb élménye!
Két hét múlva pont így megyek, csak nem Krabira, hanem BKK-ba.
De az árkülönbség olyan meggyőző volt, hogy nem latolgattam, belevágtam.
Semmi kétségem afelől, hogy a 10+5 óra sokkal kényelmetlenebb lesz, mint az Emirates/Qatarral megszokott 6+5. Ez most egy színtisztán gazdasági döntés volt, azaz a kényelem és az ár csatájából most az utóbbi győzött.
De rengetegen vannak, kik busines jeggyel utaznak, ami tisztán kényelmi döntés.
Így Neked is azt mondom, hogy itt nincsenek objektív észérvek. Magadnak kell eldöntened, amit kérdeztél, hogy a kényelem, vagy az ár a fontosabb és mennyivel.
Találtam olcsóbb,viszont sokkal hosszabb repülőutat Krabiba,ami azt jelenti,hogy Budapestről Kína,majd Kínából Krabi,ez majd 24 órás út összesen. Ment már így valaki,vagy érdemesebb a rövidebb,viszont drágább utazást választani?
érdemes - már ha lehet egyáltalán - Siem Reapből - Tratba repülni (várakozási idő, csomagok, stb.), vagy kb. ennyi idő alatt levisz minket bérelt kisbusz is?
Vagy repülni inkább csak hazautazáskor Tratból BKK-ba - vagy azt is inkább kisbusszal? (6 fő)
White sand beach. Csodás rész, kisgyerekeseknek is ajánlott, mert lassan mélyül. De egyébként is Chang egy nagyon jó hely. 2x4 hetet töltöttünk itt, és nem unatkoztunk egyáltalán. Tratig mentünk repülővel, onnan komppal. Amit mi nagyon élveztünk, az a Changot körülvevő partszakaszok, ahová a sziget végéről induló hajókkal lehet eljutni. Már az első állomáson érdemes megállni, mert térdmagasságban úsznak a halak, snoryhoz a legjobb hely.
Amire viszont figyelni kell, hogy itt azért nem lehet úgy motorozni, mint az egyéb szigeteken, miután sok a váratlan kanyar. Sok bekötözött lábú és kezű embert láttunk. amit ezeknek az áldozatai.
Sok az isteni és kicsi kajálda. Lehet válogatni, mindegyik finom, és nem drága. Egyszóval csak javasolni tudom!
Az interneten elég ellentétes infók, egyes helyeken algásodást írnak erre a hónapra illetve egyre több esőt. Tudomásom szerint ez még a száraz évszak...
Másik Ko Kood lenne, de hosszabb időre horror áron vannak a szállások ott, Ko Lanta árban jóval barátságosabb..
Feltételeztem hogy tudod mi a különbség egy LCC és egy legacy között, szóval erre nem tértem ki. Ha esetleg mégsem, szólj és pótolom ;o)
Ezért kérdeztem hogy mire vagy kíváncsi. Amikor én mentem velük pontosak voltak, ami nyilván nem garancia arra hogy bármikor máskor is azok. Az ellátás kb éppen ugyanolyan mint bármelyik másik légitársaságnál. Repülős kaja, nyilván nem egy gasztronómiai élmény, de a célnak megfelel. A Tsingtao a gépen is pont ugyanolyan jó mint bárhol Kínában, vagy Kőbányán. A személyzet kedvességét bocs de nem tudom megítélni, számomra abszolút irreleváns ;o) Kiszolgálnak, megintcsak éppen ugyanúgy mint bármelyik másik légitársaságnál. Pekingben a beléptetés kissé káoszos, öngyújtó ne legyen nálad, a power banken meg legyen rajta hogy pontosan mekkora, különben elveszik. A terminálon qrva hideg van, erre érdemes készülni.
Hát ha attól lenne ugyanolyan minden légitársaság, hogy elvisz A-ból B-be, akkor nagy baj lenne, mert a Wizzair és az Emirates egy szinten lenne. Pedig hát nagyon nem....
Vannak ellátásbeli különbségek, pontosság, személyzet kedvessége, káosz, vagy egyszerű átszállás a pekingi reptéren, ilyenek. Erre lettem volna kíváncsi.
A check-in nem probléma, vettem előre üléseket, így oda-vissza oda ülünk, ahová akarunk.
Úgy néz ki,hogy a szilvesztert szeretnénk kint tölteni Thaiföldön.
Vissza olvastam és a Decemberi hónapban nem ajánlják a Thai öböl környékét,inkább az Andaman tenger környékét.
Ebben még kérhetném a segítségeteket,hogy,ha a szép tengerpart a lényeg,akkor így a szilveszteri időszakra melyik rész az ajánlott,akár sziget is lehet?!
Mi a kérdés? Ugyanolyan mint a többi légitársaság, elvisz A-ból B-be. Nem igazán van lényegi különbség. Tudomásom szerint nincs online check in, vagyis ha nem akarod hogy betegyenek a középső hármasba, akkor célszerű jó korán kint lenni, és még úgy sem biztos hogy a kínaiak nem foglaltak már el minden értelmes helyet.
A reptérről a kikötőbe 45-50 perc (inkább talán 50). A reptéren már benn elkapnak majd, hogy "Taxi to Rassada Pier", de ha kijösz az épületből, ott is tönkelegével lesznek taxisok. Jelszó: alkudni, alkudni, alkudni!!!. Ott is, ahol a létező leghivatalosabb helynek tűnik (pl. még benn a reptéren), fognak engedni. Csak pofátlanul (legalábbis a mi viszonyainkhoz képest).
Illetve jó kérdés,meg sok mindentől függ,de mennyi idő lehet eljutni a reptérről a kikötőig kb? Aki esetleg tudja, még szívesen várom a válaszát ezekre is. Köszönöm 😎