Sziasztok! Ha valakinek ne adj Isten a szokásos víz-olaj összefolyási gondjai támadnak 996 vagy boxster ügyben megvan a megoldás. Nem kell szétszedni a motort , élettartam garanciás, és nem kerül egy hármas golf árába sem. Kellemes hétvégét mindenkinek.
Idén is lesz tél! :) Eladó egy 2001-es évjáratú, gyári, 996 Carrera 4 szett, saját autóról, 7/9*17, ET55 elől, hátul. 996.362.124.01 és 996.362.128.01 cikkszámok. 7mm-es, újszerű Nokian, 205/50R17, valamint 255/40R17-es, "N" specifikációjú, Porsche-ra fejleszett gumikkal, gyári, Carrera 4 kupakokkal, igény esetén változatlan ár mellett, új, színes, gyári kupakokkal. A felnik sómartak, ahogy a képen is látszik de tökéletesen futnak, használhatóak, 18-as télire váltottam azért eladók. Nagyon olcsón, 90000Ft gumik nélkül, 125000Ft gumikkal a garnitúra.
Te figyelj már ide te szerencsementes balfasz! Téged már elzavartalak a boxster fórumon is a múltkor. Itt az indexen írogatsz minden topikba össze vissza mindenféle faszságot Te vagy az aki mindenhez is ért. A te véleményedre egyátalán nem vagyok kíváncsi mert semmi olyat nem tudsz mondani aminek bármi alapja lenne. Porsche közelében sem voltál soha életedbe csak a netről lelopott képeid vannak. Leírom még egyszer: Nem a te véleményedre vagyok kíváncsi mert te vesztes vagy. szevasz.
Sziasztok! Van egy történetem leírom nektek kíváncsi vagyok ki mit gondol erről az esetről. Tavaly márciusban vettünk egy boxster S-t a feleségemnek motorhibásan Svájcból mert aránylag olcsó volt. Akkor még.... Szétnéztem a szerelőműhelyek között és A Kövesdán műhelyről csak jókat olvastam( utólag nem értem hogy) Tehát oda vittem.Probléma : szokásos módon a víz az olajjal összefolyva csúnyán.El is vállalták majd kb két hónap múlva hívtak hogy elkészült. 870000FT a végösszeg . rendben kifizettem, elhoztuk .Még nincs beregisztrálva tehát nagy csapatások nem voltak. Eltelt kb egy hét és a garázsban állás közepette egyik nap eltűnt a víz a kiegyenlítőtartályból az olajszint pedig megemelkedett és átment kakaó szinűbe. Betelefonálok a Kövesdánhoz mondom mi van, Az teljesen kizárt biztosan levegős még a rendszer öntsek utána vizet nyugodtan-kaptam a választ. Rendben. öntöttem. Majd az egyik kis autózás közben,elkezdett ömleni a szokásos szürke füst de úgy hogy azt hitték az utcában szúnyog írtás zajlik. Szervízbe vissza Tréleren. ismét egy hónap: Diagnózis olajszeparátor. 73000ft. ok. Autó elhozva újabb próbakör 23km után újra dől a szürke füst de nem kicsit. Telefon a szervízbe ekkor Személyesen Kövesdán úr jelent meg nálunk egy trélerrel és ismét elviték az autót a szervízbe. Ez tavaly augusztusban történt.Ott töltötte a telet megvetették velem a három új hűtőt is mert a vizet is forralta már állítólag(ezt nem láttam) , majd tavasszal felhívtak hogy menjek be és nézzem meg ugyanis az történik hogy a blokkban van egy repedés ez okozza a füstöt ,de csak 20-30km múlva produkálja mert addigra nő meg a nyomás a víztérben és nyomja bele a szeparátorba a vizes olajat. Diagnózis: Erről ők nem tehetnek miért vettem motorhibás autót egyébként meg vigyem innen ,de előtte még fizessek 280ezer forintot mert vettek bele bontott vízcsöveket és Debrecenből és azokat be is szerelték.Itt tartunk most. Tehát közel 1300000 forintot hagytam náluk és az autó továbbra is használhatatlan.Szerintetek ez így rendben van? És vgül de nem utolsósorban mi tévő legyek?
Sziasztok. Most keszulok venni egy 2013 as evjaratu 911 4s chrono t. Tudja vki hogy mennyi lenne az eves cascoja? Kertem mar ajanlatot az ugynokomtol de gondoltam itt azonnal valaszt kapok. Es kotelezo is kb. A valaszokat elore is koszonom..
Ne foglalkozz vele, egyszer minden megdöglik. Ha állandóan azon agyalsz, mi lesz vele, sosem fogod élvezni! Semmivel sem rosszabb, mint más, hasonló teljesítményű motor.
Nagyon szeretnék egy 911-et venni, de félek a motorcserével kapcsolatos hibáktól. Tudnátok segíteni, hogy mennyire kell izgulni emiatt, tényleg nincs semmilyen megoldás, ha tönkremegy? Ha olyan kocsit akarok megvenni, amiben már volt motorcsere, érdemes belevágni? Mennyit tud elmenni egy motor?(mondjuk ez nyilván költői kérdés...) Pl. 996 S motorcsere óta 300ezer km...elvileg rendszeresen karbantartott, de tartok tőle. (Majdnem megvettem, de még hezitálok...) Meg páran lebeszéltek. Tudom jóktól kérdezem, de most szar a boxer motor vagy sem?! Köszi előre is.
Ha valaki esetleg tuningalkatrészeket (kovácsolt dugattyú, intercooler, szilikon víz és turbócső szettek, felni..) keresne 911-hez , akkor az A-Zperformance-nél megtalálja
Ha esetleg a bejegyzés sérti a fórum szabályzatot, akkor kérem az admint törölje!
tedd be a garageba, tegyel ra kerekbilincset, kormanyra egy kormanyzarat, ülesre egy farkaskutyat, vedd ki az akkumulatort, mozgaserzekelöt riasztoval kombinalva a gerage ele, vegül zard be a garagekaput , es többet ne menj vele sehova .
Sziasztok, friss 911-es tulajdonos vagyok. 2006-os 4S.
Ti mennyire meritek otthagyni az utcán a 911-est?
Este megálltam kb 20 percre Erzsébeten, mire kimentem addigra egy kazal súlyos, melegítős, arc áldigált körülötte, két kolera fekete BMW-vel jöttek. Izgatottan cigiztek és himbálták a felsőtestüket. Szerintem nem azért voltak ott mert, véletlenül a nagymamájuknak vásároltak be a helyi közértben.
minden motorban van beepitett Drehzahlbegrenzer, azaz fordulatszam hatarolo. ez ellen viszont egy meggondolatlan visszakapcsolas , pl: az 6-ik sebessegböl a 3-ikba , vagy alatta, de ez ellen a szabalyzo sem tud mit tenni , es ilyenkor tulpörgeti a motort
karos a motornak persze
ha rezsletesebben akarod magad felhomalyositani a neten tonnaszam van rola info .
Van egy porsche 997 2008-as USA modellem. Amerikában kötelező, hogy nyomás alatt legyen a benzin tank.
Az enyémnél beirja ezt hibának. Keresek olyan ember, aki meg tudná ezt a hibát javítani, vagy a szoftverből ki tudná szedni ennek a funkciónak az ellenőrzését.