Üdv.! Én a féknyereg működését ellenőrizném. 1. Dugattyú szorul . 2. Féknyereg csapszegek nem megfelelően szorítják a fékbetétet. Én az utóbbit próbálnám orvosolni. Felújító szett 2000 ft ( 2db csapszeg , szilikonos zsír stb. )
Van valakinek tapasztalata IV-es Cliora való, hátsó ajtóra szerelhető kerékpár szállítóval? Több katalógust megnéztem, de csak III-asig találtam ajánlott megoldást. Ha sznál esetleg valaki olyat ami biztonságos és bevált?
1996-os Clio csomagtérajtó rögzítő pöcök mozog. Nem az ajtóban lévő, hanem ami alul a karosszériához van rögzítve. Egy fordított U alakú rész. Az egész téglalap alakú alapzattal mozgatható jobbra-balra pár centit. Nem láttam csavart amivel rögzítve van, nyilván alul van valahol. Honnan lehet hozzáférni a csavarhoz, hogy rendesen meghúzzam? Félő, hogy egyszer kiesnek a csavarok, aztán nem lehet az ajtót lezárni többet.
Kérdésem a következő... Adott egy 2004-es clio 1,5 DCi, a motor, vagy valami más egy bizonyos fordulatszám fölött elkezd sípolni, fütyülni elég hangosan. Turbóra gyanakodtam, de szakember megnézte, teljesen rendben (kapott új tömítést). Igazából sehol sem látok kifújást, tanácstalan vagyok. Találkozott már valaki hasonlóval??
egy próbát megér, de sajna nem hiszem jó lesz. 2 és 5-s gombot hosszan nyomd kb 2 perc és eltünik az error ( későbbi rádiónál megy, ilyet még nem próbáltam ) ha nem jön be kkor sajnos áram alá kell helyezni
Az lenne a kérdésem hogy le kellet szedjem az akkut tölteni ugye ilyenkor mikor visszarakom,bekell újra üssem a kódot a rádióba. A kód megvan de mivel nem olvastam el annyiszor elszúrtam hogy most azt írja ki hogy ERROR és nem engedi a kódot hogy beállítsam. Mi ilyenkor a teendő?
Sziasztok ! Segítséget kérnék. A kis clio ( 2002-es ) a megtett útnak kb. az 1.5 szeresét méri. Többet mér km-ben mint amennyit megteszek vele. Valakinek tanácsa, hogy mi lehet a baj ? Eddig senki sem tudott segíteni. A műszerek kalibrálását ( fékpedál benyomva+fedélzeti gomb benyomva+gyujtás rá ) elvégeztem sajnos nem használt. Ide de az e-mail címemre is írhattok.k.lali@freemail.hu
Sziasztok. Az lenne a kérdésem ha csak a termosztát tömítés gyűrűt cserélem, és a termosztát ház szétszerelésekor kifolyt fagyálló mennyiségével össze szerelés után rápótolok szükség van e légteleníteni? Van e külön légtelenítő csavar?
Egy érdekes hibával kapcsolatban kérném a véleményeteket, ötletet, hogy mi okozhatja és mit lehet tenni, hogy ne jöjjön elő. Adott egy 1996-os 1.2 RL Clio. A múltkor egy Stop táblától elindulva nehézkes volt az indulás. MInt utóbb kiderült, fogott a fék. Autószerelő kiment a helyszínre és onnan visszajöttek a kiindulási pontra, ami nagyjából 10-12 km. Ferodol szag terjengett és meleg volt a két első kerék, de a bal oldali melegebb volt. Autó a szerelőnél lett hagyva. Nem talált hibát rajta, az autó rendben működött. Azóta körülbelül 3-szor lett megtéve 2x90 km hiba nélkül. DE ma megint jelentkezett a probléma. Első esetben azt hittük, hogy fékezéskor a stop táblánál beragadt a fék. De most menet közben jelentkezett a probléma! Piros lámpánál megállt, majd indulás. Körülbelül 1 km megtétele után a fék elkezdett fogni, de annyira, hogy alig 40-el tudott vánszorogni. Haza érve a bal első kerék tűz forró, a többi hideg.
Mi okozhatja a menet közbeni fék fogást? Elmondás szerint a kuplung benyomása is sokkal nehezebb volt mint a szokásos. Namármost a kuplung és a fék közös tengelyen van. Valahol itt lehet a bibi. Valami miatt a fékpedál nem tud visszamenni teljesen a helyére? A másik három kerék nem volt meleg. Korábban olyat is mondott a tulaj, hogy nagyobb erővel kell a féket nyomni mint korábban. Ilyet mintha én is éreztem volna. Korábban hengerfejes volt az autó, a javítás után tapasztaltuk a problémát. Valami ötlet? Azzal az autóval valahogy le kellene küzdeni a 90 km-t. Én szombaton megyek oda, mit tudnék megnézni, tenni, hogy legalább biztonságosan el tudjunk jönni a szerelőhöz?
Sürgős lenne a válasz. Köszi előre is mindenkinek!