1.gen? Rákerestem gyorsan, és letéptem az arcom, mennyire macerás a lámpatestet kivenni. :O (Igy már értem miért volt ennyire buszke magára a ford, hogy 20mp kivenni a lámpát :D...én nem becsultem, mert inkább legyen hely a kivétele náékül is :D )
Nem egyszerűbb kikapni a lámpatestet? CLS-nél nem rémlik hirtelena bonyolultsága, de pl Focusnál egyetlen csavar rögziti, 30mp kikapni a helyéről, izzócsere, és klatty vissza. :D
CLS Mercimnek kiégett a jobboldali tompított izzója (ez van a leg szélén). Hogyan lehet ezt cserélni, mert a lámpa hátulja olyan szűk helyen van, hogy még egy kisgyerek keze sem fér oda?
Nemrég óta van egy C kombim (202-es széria, tehát első generációs), még ismerkedem a dolgokkal. A kérdésem, hogy az üzemanyag jelzőnél, ha a sárga mező kigyullad, mennyit lehet még menni vele?Illetve van-e olyan gomb, vagy beállítás, ami mutatja valamelyik digitális kijelzőn, hogy mennyi km van hátra? Sajnos nem találtam ezekről rendes leírást sehol. Előre is köszönöm!
Nálam az segített (A170 CDI), hogy (kivülről) előbb tenyérrel erősen BEFELÉ nyomtam a kilincsművet, és utána általában a második próbálkozásra rendesen kinyílt.
Szerbusztok ! Segítségeteket szeretném kérni ! W221 s500 l évjárat 2009 szeretném a jobb első ,alsó lengő kart kicseréltein ! Kérdésem az lenne hogy valaki tudja hogyan lehet szerviz mód /szerviz állásba mert azon a lengő karon ül a légrúgóm. Előre is köszönöm a segítségeteket :)
Köszönöm. Ritkán és csak egészen kis súlyra /pl. könnyűszerkezetes kempingágyra, ami ugye még összehajtva se nagyon fér be az A170-es cipősdobozba :-) /.
Attól függ, hogy mire és milyen gyakran akarod használni. A gyári is jó megoldás, akár használtan is. Westfalia, Thule, Oris készít gyári logóval EU-s autómárkáknak tartót.
Saját tapasztalat, hogy az áramvonalas keresztrúd halkabb ,mint a négyzet keresztmetszetű, az alu nem rohad, zárható legyen. Illetve az áramvonalas rúd is tud fütyülni, ha nincsen minden alkatrész ( a nút-ban a gumi, a rögzítő takaró műanyagok) a helyén.
Esetleg rejtőzik köztetek egy-két MB spéci.., Clk W208 2000 puha tető müködésre vonatkozó speciális ismeretekkel és néhány jó gyakorlati észrevételt megosztana???
A tető Mechanikusan Zárható-Nyitható. Az elektromos tetö nyitás-zárás funkció viszont egyáltalán nem müködik-,magyarul el sem indul!!! Biztositékok 100% jók.., elektromos ablakemelök mindkét üzemmódban jók--fejtámlák megsemozdulnak! Fejtámlák müszerfali kapcsolóról sem müködnek.,,esetleg gyenge relészerűkattanást hallani a csomagtartóból...
Mechanikus tetőnyitáskor ablakok lefutnak...., Fejtámlák meg se mozdulnak....ezzel vége is mindennek...
MB Start-Xentry-t és hasonlót ismerjük és nagyon végsőesetben tudunk kérni kölcsönbe ., de eddigi guglizásom szerint jelentős segitsége ., pláne a facelift elötti modelleknél annyira mégsem mindenható..,Tehát egy gyakorlati tanács nyilván többet ér.., legalábbis ez jött le idáig., kivált mivel diagolás jelenleg nem elérhető...
Kérdésem: 1. Milyen " biztonsági" feltételeknek kell "együttállni" egy kifogástalan rendszer esetén., a korrekt müködtetés lefutattatásához?? Nyilván vannak jónéhányan....,
2.Milyen tipikus hibák tudják leggyakrabban blokkolni a mükődés elindulását??? Pl a rakás mikrokapcsolóból melyik-ek a leggyakoribb hibásak? Minden segitséget nagyon szépen köszönök!!!
Sziasztok. Tudnátok abban segíteni hogy akkumulátor töltése után feltettem a pozitív sarut és valószínűleg kiment valamelyik biztosítékom a táblát elöl hátul átnéztem de nem találtam semmit.Ajtó kinyitásnál feléled a műszerfal de gyújtás állásban semmi.w212 200cdi 2011es.