Mert a Kopasz fél tőle, mert tényleg bármikor beüthet az 2-3 millió forintos motorhalál (a 3.0 drágább). Minden más porcikája meg alapvetően megbízható, nem szokott váratlan dolog történni vele, és nem is drágább fenntartani, mint bármi mást ebben a kategóriában. Persze nem olcsó. De nem olcsó egy X5, ML, GL, vagy LandCruiser sem. Na jó, az utóbbihoz sokkal ritkábban kell nyúlni, de akkor el fog fogni a sírás. A V8 dízel nem hal meg könnyen, az csak simán nem olcsó, de jól és megbízhatóan kézben tartható.
Tegnap észrevettem egy hirsch magnézium felni szettet marketplace-en.
A hirdetés szerint 12 hete került fel, 160K. Azonnal írtam, hogy megvan e? Utána kérdeztem, honnan lehet elhozni, de 2 óra múlva elvitték autóval együtt...
Az öreg tudta, hogy a Ferrari alkalmatlan a mindennapi használatra.
Érdekes téma. Jópár korábbi Ferrari járt erre pl. 308 vagy a Mondial, stb.... Némelyik pazar állapotban. Meglátni, és bepisilni, a forma akkor is lenyűgöz, ha már nem először láttad.
De a részletek néha kiábrándítóak. Mintha hirtelen ötlettől vezérelve, csak úgy, ad hoc szereltek volna alkatrészeket ide vagy oda. Egy durva hiba: a K-Jet rendszernél a bemelegedés-szabályzó helye a motorblokkon kell(lene) lenni, itt a hfej felett, egy konzolon, közel nincs azon a hőmérsékleten, mint maga a motorblokk :-(
Egy olcsó autón is hiba, egy drága sportautón dilettáns szarvashiba.
Ő is komoly figura volt gyűrött kabátban öreg Peu-val :-)
Hogy az idősödő Ferrari inkább kényelmes autóval furikázott, az teljesen érthető. (Bár nem a kedvencem a SUV, nagy egyterű kategória, ma már mégis inkább a hátulsó járgánnyal gurulnék inkább, ha muszáj lenne.... :-D )
A négyállásos BuzzRack Quattro kapott egy extra Thule sínt (konzol by me :-), meg a háromállásos Buzz-ról egy hosszú kart, Így egy kulccsal záródik minden. Még a súlypontja se nagyon ment el, egy 10 éves gyerek is fel-le tudja billenteni a csomagtérajtó nyitásához. Ok, a horogterhelésnek odatesz, a Pözsó horgának 75 kg-os függőleges terhelhetőségét biztosan átlépi öt az bicóval, de igazság szerint a Discovery 150 kg-os horgára terveztem (c: Mondjuk a Pözsó is húzhat 1700 kg-t, szóval kizárt hogy túl tudná terhelni a cucc.
Helyenként a Gmünd-ből Katschberg-re felvezető út sem túl széles, de azért csak felküzdöttem valahogy magam. Mondjuk ma már harmadszorra. És még kétszer jövök. Na meg holnap is. :-)
Kb. azért kell ekkora mert ha hibázik neki kisebb eséllyel lesz baja a kocsiban. A Sasadi úton próbálnak ezen segíteni, középső járdaszigetekkel, van egy új trafi is de sajnos több helyen kéne tiltani a parkolást az ilyen vezetők miatt, igaz ez a helyieknek lenne rossz (szvsz így is kevés hely van). Amúgy az egész környéket össze-vissza variálják (egyirányúsítják) mint Erzsébetvárost. ON Anno hogy vágytam egy SAAB 9-7x-re :)
Szégyen. Minek neki akkora, ha nem tudja vezetni? Ha konkrétan ezt a Defit nézzük, akkor marha jól kilátni belőle. Hiába nagy, bármelyik sarkával lecentizek bármit ha kell (pedig csak egyszer vezettem olyan fél órát)
Naponta járok erre. Szűk. Rendszeresen látom a szembejövő nagy méretű SUV vezetőjét hogy retteg, miközben én már kb. 2 cm-re megyek a jobb oldalamon levő autótól, ő pedig középen. Pedig busz is jár erre.