Keresés

Részletes keresés

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35663

Bravo, vegre valaki akinek van jogsija, hasznalja is, utakon is jar :)). Ez eletszeru, meg az 52-esrol a beszamolo is. Akkor csak szolni kell a Balatonban azo pestieknek, hogy vasarnap este nyugodtan forduljanak a shuzsukival 62-esre, es Szabadegyhazanal meg a M6 fele gyorsforgalmi tempoban; ha mar eleget alltak Fehervarnal a sorban.

 

Mit akarnak a Hungrananal ?

Előzmény: klimakiraly (35661)
dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35662

Így kezdtem: azért a 12 vasárnap délutánért...

 

Ha van alternatív útvonal, akkor inkább az épüljön, mert a többi napon, nagyobb térségnek van haszna,

mint 2x3 sáv ugyanazon az egy, de nyomás alatti szakaszon, ahol hétköznap kongana az ürességtől...

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (35648)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35661

62-es szerintem most is autópálya tempóval megy, az a forgalom ami ott van, így kiszélesítve szerintem bőven jó. Már dúrják a földet Hungrana-nál is Szabadegyháza mellett azon az elhagyott kis szakaszon is ...

Előzmény: tocsikolnak (35659)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.11 0 1 35660

Az 52-es az csak erős idegzetűeknek való.

 

Iszonyat keskeny, sok a teherautó ... Persze szgk 2.0 TD motorral, azért no problem. Kisteher 1.9TD-vel hát sok sok bátorsággal kell menni. Kisteher 2,3TD-vel ... az már kafa ... Szeged-Paks egy jó párszor sikerült tavaly, de nem kívánom az ellenségének se ... inkább akkor már Pestre kértem magam szopósabb munkára. Így csak 40-50x voltam kb.

 

Ja 1.1 vagy 1.4 szívó benzinnel el se indulj, Gmaps szerinti idővel nem fogod megjárni ... kíséred a kamionokat 50km-en ... 2016-ban. De 2017-ben is sztm.

Előzmény: Fradista Utazó (35637)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35659

 

A szives tajekoztatast koszonom. Nagyon helyes. Elore elvtarsak! Legyen egy jo nagy feluljaro a korforgalom felett az M7 felett es M62-eskent meg se alljon az ut M6-ig Ivancsanal. Az uj M62-es ut 62-es es 63-as kozotti szakaszat kanyarintsuk ugy, hogy hasznalhassa a sereny fehervari nep az elkerulojuk deli szakaszakent majd. Meg tobb elkerulot Szfvarnak! Hajra!

Előzmény: mash.69 (35656)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35658

Honnan jonne / menne az a hatalmas forgalom a m44 utan ? A mocokhoz ?

 

Ugyhogy inkabb M43 az, nem M44... Aki meg Arad felol fuvaroz az M7-es fele, annak M9-re van szuksege Kanizsaig, nem M8-ra Lepsenyig. 

 

Az M8-nak az 52-es kivaltasanal van ertelme, a tobbi felejtos. 

 

Az M44-re elenkites miatt van szukseg, meg politikailag.  Rendben van, lehet M44.

 

 

35654

Az M1-et toldozgatni ? Vicces. Esszerutlen. Elobb lesz M811-es Felcsuton at, mint hogy meg ilyen toldozgatassal, plusz 1-1 savval akadalyozzak az M1-et evekig.

 

M13 es M81? Yes. Kecskemetig kb 15-20 km-rel lenne tobb az M13-M81-M62-M6-Dujv.-i hid fele, mint az M0-n at. De mindenki Kecskemetre  / -rol  menne ? :)) Eletszerutlen pelda.  Mert mashonnan meg rovidebb lenne ... es olcsobb.  De nyugodtan lehet menni majd az M0-n, ha lesz esszerubb opcio is, akinek az a szivecsucske. Szabadsag van.

De inkabb legyen kicsit jobb az akaiaknak, vetreskethelyieknek es sorstarsaiknak a Vertes kies videken. 

 

Valamint, egyszeri es nem diszkussziora bocsatott velemeny; nem retesteszta:

Csak jelenlegi adatokkal szamolni forgalmat tervezendo utra, nagyon merev.  Van meg sok mas tenyezo es aspektus is. Pl. az uj uttal megvaltozo forgalom kvantitiv es kvalitativ jellemzoi, az uj gazdasagi helyzet es elorelathato demografiai valtozasok fenyeben. stb stb stb :DD.

 

Előzmény: tocsikolnak (35655)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35657

2015-ben az M5, az M43 és a 44 utolsó mért pontjain összesen mintegy 18 ezer ej. forgalom jelent meg. Jó közelítéssel vehetjük ezt a határt átlépő forgalomnak ezen a három útvonalon (ÁNF, két irány összesen). Ennek egy része magyarországi célpontú, egy része tranzit, de más irányba tart. A Balkán - Ny-Európa tranzitot becsülhetjük 12 ezer egységjárműre? (A többi határétkelő forgalmából a tranzit részesedése csekély lehet). 

Ez mondjuk az M0 forgalmának egy nyolcad, az M1 forgalmának kb. egy hatod része. 

OK, ehhez nyilván jön valamennyi, az adott útvonalat használó belföldi célpontú forgalom is, pl. Szeged - Bécs, ilyesmi. Ezt becsülni se tudom, de valószínűleg nem borítja fel jelentősen az arányokat. 

 

A teherforgalomban elvileg ma az e-útdíj miatt lehetnek egészen precíz adataink is, de azok vagy eleve nem nyilvánosak, vagy én nem ismerem őket. 

Előzmény: Fradista Utazó (35654)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35656

http://24.hu/belfold/2017/03/23/ideiglenesen-ingyenesse-tennek-az-m7-es-autopalya-egy-szakaszat/

 

A városvezető megemlítette, hogy szintén megkezdték a tárgyalásokat az állammal a Székesfehérvár-centrum autópálya-lehajtó és a 8-as főút kereszteződésében lévő körforgalom bővítéséről, mert ennek kapacitása a megnövekedett forgalmat nem képes elvezetni. A város hajlandó lenne anyagilag is támogatni a fejlesztést úgy, hogy a csomópont állami kezelésben van.

Előzmény: tocsikolnak (35647)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35655

m9

Előzmény: mash.69 (35653)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35654

Egy Kecskeméttől Grazig vezető autópálya, ha olcsóbb, mint a Budapest - Győr - Bécs útvonal, lehetne megfelelő alternatíva. Legalábbis azoknak, akik Kecskeméttől mennek Wels felé (vagy azon túl, értelemszerűen). Kérdés, hogy miközben az M0-ban még van bőven tartalék, miért is volna egy ilyen útvonal kiépítése előrébb való, mint az M1 és az M5 egyes szakaszainak kiszélesítése? 

Ausztria meg nyilván tök boldog lenne, ha a Phyrn Autobahnra ráterelnénk ezt a forgalmat :-) (Megjegyzem, azon van két külön fizetős alagút...).

 

A belföldi változat egy Kecskemét - Szfvár - Győr autópálya, amiben már kicsivel több rációt látnék, a tranzit esetleges átterelődésével ez se lenne már üres. Persze ahhoz, hogy átterelődjön a nehéz teherforgalom, alighanem kedvezményt kellene adni az útdíjból, amivel azt érnénk el, hogy kiadnánk egy cosmó pénzt azért, hogy kevesebb legyen a bevételünk :-) Cserében valószínűleg el lehetne halasztani az M1 kiszélesítését (az előbb-utóbb amúgy is szükséges lenne). 

Előzmény: mash.69 (35651)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35653

Dimelo mintha azt írta volna, hogy az M44 forgalma az M7 felé tart

így sok értelme nem lenne, ha felfelé menne a 62-es út felé

sokkal okosabb lenne a 64-es felé, Balaton világos felé

ahogy szerintem most is tervezve van a 8-as vonala

Előzmény: tocsikolnak (35645)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35652

2-3 dolog kellene, hogy megszűnjön a dugó...

- elkészül egyszer a 710-es csomópont,

- ezzel együtt az M8-at ellviszik Veszprémig

- Veszprémtől Fehérvárig mindenhol 2*2 sáv

így az északi part egyből Veszprém-Fehérvár-Bp nútvonal lenne az optimális

Előzmény: yxcvbnmaa (35640)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35651

szerinted egy M8 nem lehetne alternatívája az M0-nak?

minek felmenni Pestre, ha átjutsz, kényelmesen, biztonságosan az M8-on

igaz csak akkor lesz jó, ha a 8-as út KÖrmendig elkészül.

Előzmény: Fradista Utazó (35637)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35650

először építsük meg az M44-et, M4-et és társait, nem elfelejtve az M8-at, M9-et.

és ha ez mind meg van, akkor gondolkozzunk egy külső M0-áson....

Előzmény: tocsikolnak (35635)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35649

Ja, mert, ha mashol is szivnak, akkor rogton jobban erezzuk magunkat.

 

Az ut mindig draga. 2 x 2 dragabb. Hol van itt az ujdonsag ?  Mo. plane draga, nem reszletezem, tudjuk. 

 

Szukseges ? Ebben az esetben igen. Papa eseteben nem. Nyirbator eseteben nem.

 

Velemeny ---- ellenvelemeny. No problem. Respect. 

Előzmény: Fradista Utazó (35648)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.11 0 1 35648

Egy üdülőhelyen nyáron szombat reggel és vasárnap este dugó van. Ilyen ez.

Olaszországban, Horvátországban, de még Németországban is sokkal nagyobb dugók vannak ilyenkor, mint az M7-esen.

Ennek a kezelésére építeni sok-sok milliárdért mindenfélét, az elég komoly luxuskiadás volna. Majd, ha már végképp nem tudjuk hová tenni a pénzünket, talán akkor térjünk vissza rá.

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35647

Cumimentes sose lesz minden, de egy romantikus utazas :)))

 

Kell meg egy Auchant elkerulo elkerulo a Fehervart elkerulo elkerulo ut melle, ugy mint a masik vegen az  elkerulot elkerulo fekete-hegyi elkerulo.

Előzmény: Mézgár (35646)
Mézgár Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35646

Eszaki parti forgalom 8-as iranyba, Fehervarnal fel M7-re csak egy icipici gond van. Az a bizonyos körforgalom az Auchannal (palacknyak közvetlen az M7 elött). Ha azt ott nem valtjak ki, bödületes nagy dugo fog kialakulni a 8-ason. Ergo senki nem akar majd arra menni.

Előzmény: tocsikolnak (35644)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35645

igy lehetne pl. Szegedrol Veszprembe

Előzmény: tocsikolnak (35644)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35644

Pontosan; a 710-est az M7-esbe bele, mert az meg illene, es el kell felejteni onnantol az egesz 710/M8 dolgot Lepseny es Duna-hid kozott. Hogy elmondhassuk: "Lepsenynel meg megvolt"....  de utana meg mar ne legyen :)).

 

Vasarnap az eszaki partrol jovokben tudatositani kell a varpalotai elkerulo elkeszulte utan, hogy a 8-ast hasznaljak es, ne a 710-et!

 

Plusz, M6-ot is bele lehetne vonni az M7 mellozesebe:

1. Akar a 63-as/ M7 csomoponttol  inditott  az M7 es a M6 kozti osszekotessel ( M7 -tol delre picit pedig szetvalhatna 63 es a M62, nem oriasi bolygatas a jelenlegi M7/63 csomopontnak ) (35628)

 

2. Akar a V-to tersegebol inditott M7 es a M6 osszekotessel (35631)

 

 

Bonusz:

Ha a 63-astol indulna, Szfvartol ez az osszekotes az M7-tol az M6-hoz (35628), akkor a d.ujvarosi hidra is vihetne forgalmat az M6.  Balhe ne legyen, meg kell elozni, Totya nyugodjon le, LOL:) , legyen 2x2 D.ujvaros -K.met.

 

Ennyike.

 

 

Előzmény: dimelo (35642)
NAR Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35643

"a dugó, amit nem generálna ismét a Kápolnásnyéki csp. Velence tavi áramlata"

 

Én ezzel a jelenséggel (dugó a Velencei tótól) még nem találkoztam. Ami nem jelenti az, hogy nem lenne, de onnan a 7-esen is csak két településen kell átmenni Budapestig...

Előzmény: dimelo (35642)
dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 1 35642

Nem mélyedtem el a csomóponti részletekben,

de ajánlanám figyelmedbe "elbonyolított"-ként A3 Transilvania Tordá-nál.

 

Az ötletelés már melévő fejlesztésekből indult ki: Várpalota és Feketehegyi elkerülők a 8. úton

Ezek sokat tehetnek az Észak-Balatoni forgalomáramlás megváltozásáért.

 

Mert nem normális, hogy mindenki a 71-710-en akar visszajönni az M7-re.

 

Ha ez Fehérvárnál történne, máris szünne a dugó, amit nem generálna ismét a Kápolnásnyéki csp. Velence tavi áramlata.

 

Meg talán az M6 is hasznosabbá válna.

 

 

Az 52. út forgalma ma még nem elviselhetetlen.

De építeni kezdik az M44-et is. Az M5-M43 és M44 tranzitjának 40 %-a M7 felé megy...

 

Pár év és nagy balhé lesz....mondta Totya:) valamikor a 80-as években.

Előzmény: yxcvbnmaa (35640)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35641

kedves. buksi simi

Előzmény: trizs77 (35639)
yxcvbnmaa Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35640

A dugó az akarattyai csomóponttól Székesfehérvárig szokott kialakulni (90 és a 65 szelvények között).

Az ok, hogy a Balaton északi partjáról jövő forgalom akar felmenni az amúgy is teli pályára. 

Fehérvár után már "csak" tömött sávok vannak jellemzően (hisz a szűk keresztmetszet után lesz egy plusz sáv). 

 

Ezért semelyik általatok rajzolt nyomvonal nem hoz megoldást a nyári, vasárnap délután M7 gondokra.

Azt se értem, hogy miért már meglévő csomópontokba kötnéd az új utakat? Feleslegesen elbonyolított csomópontok jönnének létre így.

 

 

Előzmény: dimelo (35631)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35639

Akkor leirom egyszeruen, hogy ertsd:

 

 

 

Az tényleg jó lesz, mert annak a tanulómnak aki elsőre megértené a 35636-t, biztosa adnék egy jutalom hármast.

 

................:-))

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35638

Akkor leirom egyszeruen, hogy ertsd:

 

M7:  sok auto

M6: keves auto >>>> M7-rol M6-ra at valamennyi auto. = nincs sehol sok auto = jo.

 

52-es ut 2x1 sav: autok surun, veszely = rossz.

M8 2x2 sav (52-essel parhuzamosan (= mellette) ugyanannyi auto, de kevesnek latod, tobb hely, nincs veszely = jo. 

 

:)) 

 

Előzmény: Fradista Utazó (35637)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35637

Nézzük az 52-es utat az 5-51 km-ek közt (amivel Kecskemét belterülete kiesik)!

A forgalom ezen a szakaszon 6-13 ezer közt változik. A 13-at közvetlen Kecskemét előtt mérik, utána sajnos sokkal, 20 km-rel arrébb van a következő mérési pont.

Ezzel az 52 forgalma kb. azonos az M6 Dunaújváros utáni részével. ide autópályát szeretnél, miközben szerinted is agyrém ilyen forgalomra az autópálya nem sokkal arrébb.

Előzmény: tocsikolnak (35636)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35636

D.ujvaros - K.met kozott az 52-es halal, azt tenyleg gyorsan kellene rendezni, akarmilyen neven; M52 vagy M8.

 

A 8-as varpalotai elkerulovel + M62 + M6  esszerubb szamomra a 710-es folytatatasanal  D.ujvarosig (=M8). Agyrem az ures M6 pl. az 52-es uti szituacioval osszevetve; hasznossa kellene tenni az M6-ot valahogy, ha mar van.

Előzmény: dimelo (35623)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35635

M62 kihasznalhatosaga:

 

1. En is ugy ertettem, hogy a 8-ason megy az eszaki partrol a vasarnapi esti nep Fehervarig. Aztan valaszt, hogy M7 vagy  M (vagy R) 62 + M6 Bp-ig.

2. Deli partrol M7 Fehervarig, onnan opcio az M62 + M6 Bp-ig. 

 

3. Hegyeshalom felol: M1 >>> M (R) 13 >>> M81 >>> fehervari elkerulo >>> M62 >>> M6  >>> "M8" d.ujvarosi hid >>> "M8" >>> M5 >>> Roszke

 

4. Szt.gotthard felol >>> 8-as >>> fehervari elkerulo >>> M62 >>> M6 >>> "M8" >>> stb.

 

M100  Erd / Tarnok (M6 - M7 osszekotese)

 

1. M7 erdi lehajto elkerulheto M0 / BP felol.  

2. Fehervar / Velencei-to es Tarnok kozott felszaporodo nep szetoszthato

3. Esztergom - Zsambek a.k.a. R 11 (M11) kesobbi Etyek  - M7 (Tarnok) fele valo folytatasanak kovetkezo resze.

4. Tehermentesiti az M0 Diosd / Annahegyi reszet. 

 

 

 

Amugy meg csak otletelgetek :)... Az elkerulo elkerulojenek az elkeruloje.

 

Előzmény: NAR (35632)
dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35634

Lásd 35623-ban...

Előzmény: NAR (35632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!