Üdv mindenkinek!Én kettő hónapja gázzal járok.Hogy spóroljak, egy olcsó kúton telenyomtam a tankot benzinnel.Ezek után mondta a szerelőm hogy 2-3 hónap alatt a benzin megromlik!!!!????besűrűsödik és minden szűrőt szelepeket károsíthat.Ez szuper :-((( Tehát elég 5-6 ezerért tankolni,sűrűbben,csak annyit ami az indításhoz kell.
De ha én tele benzintankkal szeretek járni,mit tegyek?Tudtok valami adalékot ami ezt meg gátolja.Vagy esetleg az E 85-ös segítene a gondomon?Valamilyen arányba adagolni?
Felesben is mehet, és legjobb a tiszta, bolti. A használttal sok a macera, olvass utána, gugli a barátod.
De _ne_ most állj neki, ebben a szibériai hidegben. Bele fog dermedni a szűrőbe, csövekbe, akkorát szívsz vele mint két torkos borz együtt. Nulla fok alatt nem kezdőknek való.
Tavasszal viszont hajrá, nulla fok fölött. Hogy a köcsög fináncok se tudjanak mit kezdeni veled, úgy 3-4 havonta egyszer kiszaladsz az osztrákokhoz, és tankolsz egy kis biodízelt, a számlát meg jól elteszed, mert te azóta is azzal jársz. Aztán meg mindenki bekaphassa.
tavaly hoztam be egy cng-s opelt, úgy tudom 5 környezetvédelmi osztályba akor kerül az autó ha tisztán elektromos vagy gázhajtású a benzin tartály nem lehet 15l-nél nagyobb
Az 5-ös számot nem mint EURO5, hanem mint környezetvédelmi besorolást értettem(ez benne van a forgalmiban). Csak nekem azt mondták, hogy nem az EURO3-hoz tartozó (6-8-ig) kitétel alapján kell regisztrálni, hanem a kettős üzemű alapján, aminek 5-ös (nem EURO) a száma a forgalmiban.
Köszönöm a választ! Nagyon gondolkodom már jópár hete egy ilyen autó beszerzésén. És ahogy megy fel az benzin/gázolaj ára, egyre inkább érik a dolog. Próbáltam kideríteni neten, hogy milyen környezetvédelmi besorolású az autó (szám szerint), de csak annyit tudtam meg ,hogy EURO3-as (2001-es, 1.6 bipower). A regadó miatt érdekelne, de a kalkulátorban 4-es szám (EURO2) után már 6-8-ig (EURO3) szerepel, és valaki azt mondta nekem, hogy ez 5-ös számú, mert kettős üzemű.
Milyen fogyasztással lehet számolni ezeknél az autóknál? A 4 tartály = 600Km az már jó kindulásnak, de a 4. tartály beszerelésével mennyire nő az alap 26kg kapacitás? Gondolom nem egyformák a tartályok. Köszönöm!
Értem, köszi! Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de akkor a plusz tartály lehet egy nagyobbacsak fajta, amit a csomagtartóba tennék? Vagy mindenképp a gyártó által használt tartály szererelhető bele kiegészítésként?
Ma megyek beüzemelni egy három üzemű Multiplát, A gyári benzin CNG. és belekerült egy pótkerék tartály, egy AC rendszerű LPG-s szett. A tulaj még a benzin gondolatától is irtózik. Megpróbáljuk a CNG részről lopni az adatokat, hátha van benne másik gyújtás térkép.
Suzuki keveset eszik így 30 ezer alatt, csak 250-300ezer megtakarítás várható. Nagy fogyasztású nagy köbcentis gépek szebb adatokat adnak. Pörgős kis köbcenti nem nyerő, de még így is megéri.
Ma pedig meggyőződtem róla, hogy a kipufogószelep hézag csökkenése sem egy legenda. A gyári 0,3mm 20 ezer Km alatt 0,15-re csökkent. Ha minden 20ezrenként ennyit csökken 100ezer múlva nem lesz korong bele, és lehet köszörülgetni gyári méret alá.
Suzuki pörgős motor, a gáz lassabb égése és az előgyújtás nem elégséges megnövelése az ok. Lehet kapni ketyerét hozzá, de pont a Swifthez nem használható. Valamint a gáz mennyisége alapján kiszorított levegő miatt. Mivel ez sokkal több mint benzin befecskendezés esetén.
Pörgős mocik nem csípik a gázt, elég sok hondás elégedetlen a fogyasztással , persze ha csak árat nézzük, nyilván sokkal jobb mint benzinnel.
Szia, a teljesítményvesztés 10%-os mértékét mire alapozod? Nem kekeckedés, mindössze érdekel. Szakirodalom? Érzés? Mérés? Stb... Hamarosan publikálok egy cikket az oldalamon, merthogy mértettem teljesítményt. Nem értékeltem még ki a mérést, de első ránézésre csak 3-5 % között volt a csökkenés. Igaz, ez 1.4 75 LE.
Van egy E36 os 325i sor 6os BMW-m és gondoltam tetetek bele gázrendszert. Stag rendszert ajánlottak bele. Mekkora teljsítményvesztésre lehet számítani? Mennyit nő a fogyasztás?Tapasztalatok?