Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.20 0 0 139
Az összes német fejlesztésről és a háborús nyersanyagstartégiáról is tudok, csak hogy meg nyugodj...
Nem kell ez a "történelmi ismereteimet csak technikai ismereteim múlják alul".
Képzeld nagyon tisztában vagyok a csontig lerágott v-1,v-2, me-262-esről stb stb stb.
Ezért kezdtem el foglalkozni a Haunebu legendákkal, mivel ezek már a könyökömön jönnek ki. Sokkal inkább érdekelnek azok a különleges fegyverek mint a szélágyú (mely dokumentáltan került a szövetségesek kezére és működött!) a hangágyú és többi képviselője. Az egyéb modern navigációs rendszrek, körkörös frekvenciasávon üzemelő fedélzeti letapogatórendszerek, stb...
Hogy mik ezeknek a valóságalapja? Hamarosna kiderül. Lehet nem a mi életünkben de lehetséges igen... Ki tudja. Egyébként, ha már ezt a kis egyszerű antigravitációs kütyüt szidod megépítetted már valaha is?
Előzmény: Törölt nick (138)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.20 0 0 138
A Maglev lényegében nem más mint egy villanymotor keresztmetszetében kiterítve...
Láttam ugyanis a Nationalon hö hö hö...
Még a kis hülyegyerek is tudja, hogyha két azonos pólusú mágnest tesz egymásra azok taszítják egymást. Eleketromágnesekkel pedig mint a mágneses tér mint a sebesség kedv szerint növelehető ....
Előzmény: Vgyuri (134)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.20 0 0 137
"Már bocs, de ennek mi köze az antigravitációhoz?"

Csatlakozok az Úriemberhez. A maglevnek és a te "ezt már az álltalános iskolában elektrosztatikából tanultuk" mi köze az antigravitációhoz? Egyébként kiváncsi lennék mikor tanultál te fizikából a Lifter nevű eszközről, aminek kb annyi köze van az elektrosztatikához mint neked a Marshoz-legalábbis működési elveket tekintve...
Egyébként ha nem mondod, hogy Hitler az ME-262-eseket vadászbombázóként kívánja bevetni ami majdnem egy évvel hátráltatta a sorozatgyártást Galland előzetes figyelmezetetése ellenére-hülyén halok meg! Sők az sem jutott eszembe, hogy az oroszok sok repülőgépét a németek orosz "befektetései" ihlették még a háború előtti gyakorlatok idején. Ugyanis a MIG, LAGG, YAK gépek konstrukciói egy az egyben az Arado és Junker konstrukciókon alapulnak. Sőt az is az újdosnág erejével hatott rám, hogy a farmotoros idétlen elrendezésű P-39-es aircobrákat is az amcsiktól kapták, csak úgy mint a Willis jeepeket, sőt a P-51-es mustangokat, majd teherautókat melyek később az URAL, KRAZ, MAZ, stb teherautók alapjait is képezte... Tudod én úgy írom a témákat, hogy az itt lévők már bizonyos történelmi ismeretek birtokában vannak.
A dreazdai és egyéb terrorbombázásokat nem kell bemutatni, ugyanis meséltek róla eleget élő szemtanúk... És már megint nem az eredeti témánál vagyunk. Ugyanis a kefebajszú akármien érdekes is de a szövetségesek kezére hajtotta a malmot. Akár tudatosan akár tudatlanul, ezt aze gyszerű halandó már úhgysem fogja megtundi. Ne legyetek bedőlve a sokszor hivatalos pecséttel ellátott információkért. Az adott kor politiai hatalma is saját szája íze szerint ad ki dokumentumokat stb. Hiába beszélnek satjtószabadságról a tudomány nevében is. Álldemokráciában élünk. Csak kevesen járnak nyitott szemmel. Ami tény, hogy a Haunebukat nem vetették be élesben a háború idejében. A másik tény, hogy a dokumentumok alapján elsöprő erejűek lettek volna ezek a fegyverek.
Előzmény: pik20d (135)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.20 0 0 136

Az igaz hogy a legtöbbet leszállás közben kapták el. De nem csak úgy.

 

Azon egyszerű tény alapján, hogy a Me-262 sebsségtöbblete jó volt akkor, ha utól kellett érni az ellenséget, vagy ha el kellett előle szaladni. de a fordulóharcban nagyjából azzal a sebességgel kell repülni a sikeres célzáshoz (természetesen az önirányító rakéták kivételével), mint ahogy az ellenfél repül. Ha mellé a Mustáng vagy a La-7 még fordulékonyabb, manőverezőképesebb is volt a messzernél, akkor meg pláne.

 

Azért nem löttek le több Me-262t légiharcban, mert azok nem bocsátkoztak légiharcba. Megrohanták a bombázóköteléket, kilőtték, akit tudtak, utána pucoltak.

Előzmény: Miocsó (131)
pik20d Creative Commons License 2007.10.20 0 0 135
hello,

Már bocs, de ennek mi köze az antigravitációhoz?
Előzmény: Törölt nick (129)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.18 0 0 134

A nagy levitációs szemfényvesztést pedig már általános iskola fizikaóráján az elektrosztatikus kísérletek közt láttuk

 

Ennél azért valamivel tovább jutottunk, mióta otthagytuk a szamárpadot. Úgy hívják, hogy maglev. Se kerék, se motornak látszó berregő/csühögő, oszt mégis megy vagy ötszázzal :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.18 0 0 133

Technikai ismereteidet csak történelmi ismereteid múlják alul. Ha az őrült kefebajszú nem húzza ki a gyufát a jenkiknél, biza elsöpörte volna Grísáékat. Mert amit azok fegyver és technikai eszközben megkaptak, az létfontosságú volt. Land Lease! Az összes ruszki csillagmotor ami erdetű volt.

Azt írod: 44-ben már Berlin alatt voltak. Ja saját erejükből. Meg a fél világ összefogásából. Hány ezer AiraCobrát kaptak? Pokriskinék és a többiek mivel lövöldözték lefele a m109-eket? Po-2-vel? 

Egyébként a Me262 tragédiája is az őrült szobafestő volt. Mert mindenáron gyorsbombázónak akarta látni. Ha időben egy távolsági vadászt csinálnak belőle, sokkal nagyobb károkat tud okozni. Ha meg mérgesgázt vet be a baromarcú, mit kapott volna válaszul? Nem csak azt, amit Drezda kapott.

Minden ilyen vágyálom, hogy mi lett volna ha...

Amikor két világ feszül egymásnak életre-halálra, nem a misztikum segít. A gazdasági erő. Kinek van több katonája, (Grísa), kinek van több pénze, nyersanyaga (benzin!) védhető infrastruktúrája. Ki bírja tovább. Innentől eleve vesztésre állt a kedvenced, mert akármilyen fanatizált és jól felszerelt volt is a katonasága, 2-3 év alatt elfogyott a szusz. A nyers anyagi erő győzött. Lehetett volna még cifrázni, még pár millió embert kiírtani, de a végeredmény akkor is csak ez.

A nagy levitációs szemfényvesztést pedig már általános iskola fizikaóráján az elektrosztatikus kísérletek közt láttuk. 

Előzmény: Törölt nick (129)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.18 0 0 132
Igen! Max ha megszakadt a turbinában az égés, és éles kanyarodás közben. Ugyanis a kompresszor nem bírta a fordulás közben rá ható G erőket. Csakúgy mint az MK-108-as melynek szintén szétszakadt az adagolóhevedere...
Miocsó Creative Commons License 2007.10.18 0 0 131

Tévedsz barátom!
Amerikai pilóták és a másik oldalon Kozsedub is lőt le légiharcban Me-262-est.
Az igaz hogy a legtöbbet leszállás közben kapták el. De nem csak úgy.

Előzmény: Törölt nick (129)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.18 0 0 130
Egyébként ha érdekel benneteket a németek be nem fejeztt repülőcsodái, akkor látogassatok el a www.luft46.com-ra.
Rengeteg olyan dolgot közölnek melyeket sikerült az utóbbi időkben feloldani a titkosítás alol. Emelett rengeteg festménnyel és 3D-s grafikával illusztrálják mien is lehetett volna a "csodabogár" ha elkészül. Egyébként ki tudja, hány olyan terv, fegyver lapul még a Pentagon páncélszekrényében, melyet a mai napig nem oldottak fel és nem is fogják még egy jó ideig. És különben is mivel a győztesek írják a történelmet így az "ENGEDÉLYEZVE" ,"TITKOSÍTÁS ALÓL FELOLDVA"-pecséttel ellátott aktában is azt raknak közre ami nem szúrja a mai hivatalos tudmányban elért eredményeket...
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.18 0 0 129
Azért ne vegyük egy kalap alá a mustangokat a messzerekkel. A messzer még egy kiforratlan technika volt és csak fel ill leszállásnál tudták őket levadászni! Ezt azért tartsuk szem előtt! A levegőben egyetlen egy légcsavaros repülő sem szedte le. Egyébként meg az amerikai inváziót simán meghiusíthatta volna egy kis mustár,tabun és egyéb gázbombák hada melyből rengeteg bevetésre készen állt a Birodalomban! De azt a tényt, hogy ezeket miért nem vetették be azt már sohasem tudjuk meg.
Hisz sokan még a partraszállás szükségességével sincsennek tisztában. Mindenki tanulta a "európa felszabadítása" volt a cél... Hiszen történelmi tény, hogy a vörös hadsereg egymaga is leszámolt volna a németekkel hisz 44-ben már Berlin alatt voltak.
A partraszállás nem egyébért, mint a kommunizmus európai terjeszkedése ellen lett végrehajtva. Hiszen a hidegháborúról már akkor tudtak a nagyhatalmak és arrol is, hogy szükség van ütközőzónára háború esetén. Ami sajnos a mai napig európa...
Repülőgépekre visszatérve, a hagyományos szárnyas gépeket is már kezdik kiszorítani a különleges törzskialakítású gépek. Ugyanis a szárnyakkal fölölegesen nő a légellenállás. Ez csak a lassú gépeknél gazdaságos. Egyre sorra jelennek meg olyan repülők melyek a törzsükkel termelik a felhajtó erőt. No de ezzel megint nem a topic eredeti témájánál vagyunk. Én egyébként úgy olvastam, hogy csak Hörbingent és társai voltak zsidók akik az állításuk bizonytalansága után elkerültek a koncentrációs tárborba. Különben a Rubiconban meg azt olvastam, hogy Himmler a Vrillt és a Thule-t beolvasztotta az Okkult birodalmi hivatalba, tehát nem zavarták szét és oszlatták fel őket. Különben meg igencsak nagy fantázia kelett ahoz, hogy kitaláljon valaki pont egy repülő csészalj forma alakot, mint túlvilági üzenet értelemezendő űrhajó. Ilyen alapon miért nem rajzoltak mondjuk repülő kupolát vagy obeliszket? Szóval a dolog jóval szövevényesebb annál, minstem hogy kitárgyaljuk olyan irodalmakra hivatkozva, melyek, nem tudni mien oknál fogva, de lejáratják ezt a témát. Minél mélyebbre ás valaki annál töb kérdés vetődik fel. Én már 5-6 éve kutatom ezt a témát. És higgyétek el mióta Teslával is mélyebben foglalkozom ill a titkos fegyverekkel eggyáltalán nem meglepő az antigravitáció léte.

Egyébként erről a lifter nevű eszközről beszéltem. Az antigravitáció nem tabu, hanem tény. Ez a legegyszerűbb, otthon is elkészíthető levitáló eszköz. Marha egyszerű nem kell hozzá semmi más mint: alufólia, 0,2-es szigetelt vörösréz, balsafakeret, régi kibelezett tv-táp(legalább 25KV-os). De ne felejtsük el lerögzíteni, mert elszáll. Hogy a felső és alsó elektród között miféle hatás jön létre annak érdekében, hogy ez az eszköz legyőzi a gravitációt, mai napig nem tudja a hivatalos tudomány. Álltalánosan "ionszélnek" nevezik a két elektróda között fellépő erőt.
Egyébként ha van egy lámpabúra alakú sárgaréz "edényetek". és abba nagy feszültséget vezettek szintén ugyan ez az effektus áll ellő. Biztosan tovább lehetne fejleszteni ezt a törékeny eszközt, hogy űrhajókban is lehessen használni, hiszen ez csak egy törkékeny demonstráló eszköz, mint anno a Wright fivérek gépe, mely magát az effektust bizonyította: REPÜL!!! Azonban arrol, hogy a katonaság foglalkozik e vele nincsenek hivatalos hírek. Maga a felfedezés legalább 50 éves tehát biztosra vehetjük, hogy igen!
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.18 0 0 128

Szerintem haggyjuk Zündert és egyéb elméket. Egy olyna legendát amelyet eggyértelmű bizonyítékokkal meg nem cáfoltak a mai napig nem érdemes vitatkozni.

 

Az állításokat  kell bizonyítani, a nemlétet az evilági logika szabályai szerint nem lehet bizonyítani. Márpedig Zündernek az ötvenes években megjelent könyve előtt ezek az adatlapok és "fényképek" nem léteztek. Eltekintve a vrilesek néhány "Aldebaranról származó" skiccétől, amiért azután a társaság jó része Buchenwaldban kötött ki 1942 után.

 

Az, hogy teszerinted mit lehetne kifejleszteni, semmit sem számít. Azt tudjuk, hogy a dollártrilliárdokkal mit sikerült kifejleszteni.

 

Ami a sugárhajtóműveket illeti, az alapelveket miden repülőmérnöki egyetemen tanították, ahol fontos volt, ott fektettek benne több energiát. Az USA, a britek meg az oroszok tudtak tömegesen gyártható hagyományos repülőből (és a hozzávaló pilótából) is eleget gyártani és le is verték a németeket csodafegyverestül.

 

Az angolok például végülis utólérték sugárhajtású repcsiben a németeket, de ott használták, ahol jobban szükség volt rá, a V-1esek hajkurászására. A Me-262esekkel a Mustángok és Tempestek is elbántak.

Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.17 0 0 127
Szerintem haggyjuk Zündert és egyéb elméket. Egy olyna legendát amelyet eggyértelmű bizonyítékokkal meg nem cáfoltak a mai napig nem érdemes vitatkozni. Az történelmi tény, hogy ezek a skiccek léteztek, hiszen nem véletlenül foglakozott velük sem a National sem a Discovery. Mikor Németország a 80-as évek derekán igényt tarthatott arra, hogy visszakapja a háború befejezését követően elrabolt totkos anyagok egy részét, meg is tette! És ezek között szerepeltek ezek a repülők, melyeket ma UFO-nak nevezünk. Köztük volt nem egy Messzer konstrukció, melynek törzse "szenvdics" anyagból készült. Ez nem takart mást mint titániumötvözetet és egyéb olyan anyagokat melyek még a mai napig is titkosak. Annyit elárultak erről a fémről, hogy últrakönnyű igen szívós és nemutolsó sorban kékesszínű, ezenfelűl gyűrődés fizikai behatás után visszanyeri eredeti alakját. A sugráhajtóműre kanyarodva halottam olyat is, hogy egy Erdélyben élő Magyar fiatal mérnök találta fel még az 1850-es évek felé. Az angol feltalálóval egyébként egy időben találta fel egy német Pabs Otto nevű mérnök is a hajtóművet. Ugyanis Whittle a centrifugálkompresszoros hajtóművet találta fel míg Pabs a sokkal nehezebben megvalósítható axiálkompresszorost. A centrifugálnak volt egy hátránya, ugyanis csak bizonyos sebbeség leadására volt képes, de arra gazdaságoan. Nem beszélve arrol, hogy Frank a hajtóművét folyékony kőolajjal kívánta meghajtani, míg Pabs folyékony hidrogénnel. A németekét ugyebár ismerjük manapság ezt fejlesztették tovább. Kétséget kizáró, hogy az utóbbi a jobb.
Jah és ha már a fejlesztésnél tartunk, iparánál és tőkéjénél fogva az USA is megtehett volna azt, hogy kifejleszti ezeket a technológiákat de látjátok mégsem tette. Ha csupán az atombomba fejlesztésébe dollármilliókat ölt bele, akkor ezekbe miért nem? Egyébként ha megnézitek a Boeing B-29 superfrotress is Messerschmitt Me-264-esén alapúl! Németországot a viszonylag kis ipara és a technika bűvölete kényszerítette ezeknek a kutatásoknak a finanszírozására. Egy amerikai kutatócsoport vezetője elmondta, hogy mikor kezébe vette annak a jegyzőkönyvnek a listáját melyen a németek be nem fejezett háborús gépei szerepeltek eleszmélt, egyszerűen nem bírta felfogni hogy támogatott ennyi őrűltséget a III. Birodalom. Azonban tény, hogy ezek mind megvalósúltak volna, ha maradt volna még egy kis idő. Kár azon vitatkozni, hogy iik találták fel. A folyékony hajtóanyagú rakétát is az orosz Konsztantyin Eduardovics Ciolkovszkij. Állítja a hivatalos történelem. Ám mivel a történelmet is a győztesek írják, sajnos technikailag sem kizárt, hogy vannak ferdítések....
Modern repülőgépek bővöletében pedig ne legyetek ennyire materialisták. Ugyanis az amerikaiak már fejlesztenek egy láthatatatlan repülőt. Olvastam róla. Ez egy olyan speciális bevonat, mely a fényt kb 80%-ban átereszti, tehát csak a repülgép körvonala látszódik. Tehát otikailag láthatatlan lessz gép, azonban a radarok számára nem! Szerintem pedig simán ki lehetne kísérletezni olyan anyagot, ami a radarhullámokat egyszerűen átengedi. Hiszen ha az antianyag kísérletekre dollár trilliárdokat!!! fordítanak, akkor ezeket is simán meglehetne valósítnai. Bizony ne kételkedjetek a "mágiában" kedves tudóstársak. Ugyanis az antianyag is kb 30 éve még tabu(sicc) volt! Tehát abszolút nem kizárt, hogy olyan gépeket fejlesszünk ki a jövőben, melyek a fizikai törvényeit megkerülik. Hiszen ne feledjétek mai ismeretink szerint ezt teszi a dongó, szarvasbogár(aránytalanúl nagy testhez kicsi felhajtóerőt generáló szárnyak), hanyga( testének több százszorosát képes megemelni), pisztráng ( szélsebesen folyó patakkal szemben megáll, miközben alig mozgatja uszonyait percenként 3-4szer, miközben közegellenállási tényezője 4-szer roszabb mint a makréláé) és még sorolhatnám. Én nem titkolom, azok közé a kutatók közé tartozom, akik számára nem létezik lehetetlen. Én kezdettől fogha hiszem, az ember agyában csak olyan ötletek foganhatnak meg melyek megalkotására képes. Gondoljatok repülésre, robotokra, űrhajózásra. Ez mind mind tabu tabu tabu volt nem is olyan régen. É skitudja mára hol tartanánk, hogyha ezer megy tudós ötleteit támogatják. Ne feledjétek a szuperfegyvereket csak föld alatti csarnokokban támogatják, míg a pénzt hajtó eszközöket a "hivatalos tudomány" szárny alá kapja!
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.16 0 0 126

A sugárhajtóművekkel is foglalkozott már más is elötte, de pénze és anyagai nem voltak hozzá.

 

Sőt, a mai értelemben vett sugárhajtóművet egy Whittle nevű angol találta fel. Csak amíg a brit légügyi minisztérium évekig a tökét vakarta, addig a németek abból, ami még nem volt titkosítva, rácsaptak a dologra és leelőzték a többieket.

 

V1-hez hasonló robotrepülőgépet az akkor még tejfelesszájú Koroljov csapata 1936-ban mutatott be Sztálinnak, mire az megkérdezte, hogy hány 155 mm-es tarackot lehet csinálni egynek az árából?

 

Arra, hogy a Vril fegyverekre épülő győzhetetlen német Haunebu-armada az Antartktiszról miért nem indított mindent elsöprő ellentámadást a világ ellen, egyetlen nyomós ok van: csak Zünder képzeletében léteztek.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (125)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.15 0 0 125

Az egykori német gépek újításai is a fizika ma is ismert törvényein alapultak. A nyilazott szárny se misztikum, akinek szélcsatornája volt, rájött több-kevesebb kutatás árán. Bizony sok tucat pilóta halála is vezetett oda, mire megértették .

A gépek árai: Ma egy utcai sportgép ára kb. 30%-ban avionika.

Egy korszerű harci gép árának 55-60%-a megy a bitek hajkurászására manapság! 

Ráadásul a legjobb gépnek sincs fikarcnyi túlélési esélye sem az AVACS, műholdak és egyéb háttér nélkül. Sokat számít a sárkány, a hajtómű, de a katonai alkalmazásoknál egyre nagyobb szerepe van a komputerek képességeinek.

A korai be nem fejezett német terveken is felbukkannak azok a mások által is már előzőleg "megkóstolt" ötletek, amik nem mindíg voltak megvalósíthatóak az akkori kor lehetőségeivel. Pl a csupaszárny építési elv is. A sugárhajtóművekkel is foglalkozott már más is elötte, de pénze és anyagai nem voltak hozzá. Abban a korban lettek meg azok a szerkezeti anyagok, amik alkalmasak voltak olyan feltételeket is kibírni.

Mégegyszer mondom tisztelet azoknak, akik ezeket tovább tudták fejleszteni. De ha más kormányok adtak volna ilyen pénzeket a szellemi fejlesztésekre, akkor ott alakult volna ki. Lásd Los Alamos.

Szerinted ha csak az 50-es évek elején megjelent volna egy F117 és egy B2 mondjuk párban valahol a katonák felett, 15 méteren, 0,8 Mach-al,lmit gondoltak volna? Szerintem földhöz vágják magukat és marslakók! UFO! ordítással elbújnak.

Előzmény: Törölt nick (123)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.15 0 0 124

Egy picit többet olvasd a jelen és közelmúlt technikai fejlődését. Nem csak az avionika fejlődött mérhetetlenül. Gondolj csak azokra a gépekre, amik aerodinamikailag nem is irányíthatóak a hagyományos módon. Csak a magasan fejlett komputertechnika tudja a levegőben tartani. F117, B2 pl. A modern szerkezeti anyagok, kompozitok is teljesen új helyeken jelennek meg. A hajtóművek is csak elveikben azonosak akár csak a 60-as évekbeli elődjeikkel. Gondolok itt a nagy kétáramúsági fokra, a nagyságrenddel csökkentett zajra, a töredéknyi fogyasztásra. A szupercirkálás képességére.

Elismerve a nácik hatalmas szellemi fejlesztéseit, a mérhetetlen pénz, amit befektettek, megteremtve olyan egyetemeket, intézeteket, ahol összegyűltek a világ akkori legjobb koponyái. De a passzátszelet nem ők fingották.

Nagyon sok lángelme agya dolgozott azon, hogy fejlődött az aviatika. Még magyar is hozzátett nem is keveset, gondolok Kármán Tódorra. Vagy Asboth Oszkárra.

A lopakodás nem láthatatlanságot jelent. Legfeljebb a regényekben és a lázasagyú legendákban. Korlátozott láthatóságot. Egyes frekvenciákon sokkal jobban, másokon kevésbé korlátozottat. Pl. a fény hullámhosszán egyáltalán nincs lopakodó tulajdonsága, egyszerűen pont úgy látható, mint más gép.

Egy nagyon alacsonyan és közel hangsebességgel tépő bármilyen gépet le lehet szedni egy jó pillanatban az ég felé dobott kaszával. Azért még ugye nem kell lemondani ezekről?

A Szu27 csoda figuráit egy cirkuszban lehet mutogatni. De nincs az az öngyilkosjelölt őrült katonai pilóta, aki el akarná a sebességét ilyen baromságokra cserélni. Egy labilis, kritikus repülési helyzetre. Semmi csodát nem tud, mert itt minden törvények alapján müxik. Sokat jelent a jó aerodinamika, de a korszerű, kis fogyasztású hajtómű is fontos. Azért, hogy sok muníciót és kevés kerót kelljen cipelni. A könnyebb gép meg a jó tolóerővel manőverezhetőbb, gyorsabb.

Az antarktiszi bázisokat, a vízzel menő autókkal és antigravitációval, meg a Tetán titkait hagyjuk meg a R.L. Hubbard szintű fejeknek.

Előzmény: Törölt nick (123)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.15 0 0 123
Igen, de a mostani gépek között is vannak olyan aerodinamikai formák, melyek jócskán "mghazudtolják" a fizikát. Itt van már is a Szuhoj Szu-27-es flanker. Pugacsov kobra( a gép képes a levegőben a horizontális tengelye körül függőlegesen megállni egy pár pillanatra) Ill a szaltó. Több szaltót is képes megcsinálni a levegőben. Ez most a világ legjobban manőverező gépe és fele annyiba sem került mint az amerikai F-22-es raptor.
Én csak egyet nem értek. Hogy rengeteg nemzet dollármilliárdokat öl különféle repülőgépek fejlesztésébe. Szerintem az utóbbi 50-évben ami számottevően fejlődött az a navigáció, túléslés, fedélzeti elektronika. A mai géptervezők mind mind a lopakodást tartják nagy előnyben. Én inkább valamiféle pajzs kifejlesztését szorgalmaznám a gépekhez. Ugyanis a lopakodó technológia óriási hátránya a korlátozott fegyvermennyiség. És itt van máris az ellenpélda a Magyar légvédelmi tiszt aki a szerb háborúban leszedte az amerikaiak F-117-esét...
Szóval az a baj a mai mérnökök az adott kor fejlettségi szintjéhez igazítják a művüket.
Ugyanis kiderül a régi orosz radaroknak vannak olyan frekvenciatartományai melyet nem vettek figyelembe az amerikaiak. No de visszatérve az eredeti topic témához. Tényleg érdekesek ezek a dolgok. Hiszen ha a németek valóban rendelkeztek a Tesla kísérletek álltal kezdeményezett antigravitációs hajtóművekkel, és ezeket ki is menekítették valóban az Antarktiszi 211-es bázisra, akkor nagyon érdekes, hogy nem indúltak újabb hódító háborúra. Hiszen ezzel a technikai potenciállal még a mai amerikai hadsereget is porig aláznák. Dehát ez innetől már nem csak technikai hanem "mágiai" is. Szükség van a megértéséhez egy bizonyos fokú nyitottságra a tabu témák iránt.
Mert az történelmi tény, hogy a mai külföldi repülők zöme a korai, be nem fejezett német terveken alalpulnak. Delta szárny, csupaszárny, hátranyilazott szárny, változtatható szárny. Mind mind ezekről az asztalokról származnak.
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.09 0 0 122

Engem nem sértettél meg.

A fizika törvényei szerint repülünk.

Mindezidáig a repellők és berendezéseik igencsak engedelmeskednek ennek a pár törvénynek, amit a 104 év alatt kikisérleteztek a pilóták, mérnökök.

Aki pedig erősebbnek hiszi magát ezeknél a fizikai törvényeknél, arról a Repülőszerencsétlenség topikban olvasunk. Meg áldozataikról.

 

A német és más korabeli tudósok valóban nagyon forradalmi technikai újításokat hoztak. Véres áldozatokkal, néha embertízezrek vérével írva. Fájó tévutakkal és zseniális meglátásokkal, sok küzdelemmel.

Kár ebbe a náci ideológiákat és egy őrült fajelmélet misztikumkeresését belekeverni.

A haditechnika mindíg élenjáró húzóerő volt a műszaki fejlesztés terén. Aki több pénzt tudott belefektetni, több esélye volt.

A kefebajszú őrült is ott cseszte el, hogy erőforrásait szembeállította egy olyan gazdasággal, mint az USA.  Bármilyen jók is voltak a Messzerek, csak idő és pénz kérdése volt a náluk is jobb gépek megjelenése. Ez is a "ki bírja tovább emberrel és pénzzel" tipikus példája volt.

Ahhoz azonban, hogy hülyiteni tudja a népét, legalább egy időre, kellettek neki a misztikus porhintések.

Nagyon szép az Aranyszarvas legendája ugye a történelmünkben. Csak azóta kitalálták a genetikát és hát...

Szóval emberek millárdjai hisznek a Bibliában, a Tórában, a Koránban. Vagy R.L.Hubbardban. 

Higgyetek ti meg a germán legendákban.

Csak a technika történetét tiszteljétek jobban, mint ilyen misztikumokat belekeverni.

Szabad hinni UFO-ban, boszorkányokban, koboldokban és ördögökben.

A repülés sokkal földhözragadtabb fizikai elveken müködik jól.

Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.09 0 0 121
Ez a fórum sem több oldalak és pártok harcánál. A 2. világháború egy olyan történelmi esemény, melyben oldalak harcáról ideológiai hábhorúrol beszélünk.
Azt hittem a topic rendesen vita tárgyait képzi majd ezeknek a repülő érdekességeknek. Ehelyett lesüllyedünk egymás rágalmazásának szintjére.
Miután beléptem és szó szerint fenekstül felforgattam mindent, én azt javaslom, hogy tegyük félre politikai nézeteinket és pusztán technikai szempontból vitassuk a későbbiekben ezeket a témákat.
Ami dokumentáció felkerült eddig a topicba az tisztán kutató jeleggel történt és hogy megvilágítsam nektek mennyire bonyolúlt és szerteágazó ez a téma. Egy élet kevés pusztán a megvitatására nemhogy technikai restaurálására.
Biztos, hogy megsértettem egy pár embert (Vgyuri, Xanti, stb), bár ez nem csak egyoldalú volt.
Öntsünk tiszta vizet a pohárba és így utólag is elnézést a dolgokért, sértésekért!
A szemet szemért, fogat fogért harcban csak egy szörnyű dolog van, hogy a topic valódi témája elenyészik...
Ha már Vgyuri magkémikus (bár mostanában nem nagyon látom) véleményét szeretném kiérni egy témában, ha netán esetleg valamikor felszándékszik jönni.
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.09 0 0 120
Kedves xanti álltörténelem terjesztő!
A Hold tulsó oldalán Isten tudja ki fogja várni a hozzád hasonló egyedeket.
Nagyon sajnállak, higy idősebb "éretebb" léttedre nem vagy tisztában bizonyos logikusan egymásra épülő tényekkel!
Te csak olvasod a búlvársajtót és egyéb dogmatikusan egymásra épülő történelmi "tényeket". Én pedig egy fogyatékos vagyok, aki több éve tanulmányozza Tesla életét és a hozzá hasonló kirekszeszett tudósokét és nem utolsósorban a németek utolérhetetlen technikai fölényét.
Te csak dícsérd a kedves mákosszájú Einstein barátodat, aki egy pár- és később saját halálos ágyán visszaovnt- téridő marhaságával ültett bogarat a hozzád hasonlóak fülébe.
Én logikusan tudom csak következtetni, hogy a bázis és ez a technika létezett a meglévő dokumentumok alapján. Sem bizonyítani nem tudom eggyértelműen, de bizonyos következtetéseket le lehet vonni. Ugyanakkor az ellenkező oldalról te sem tudsz semmiféle bizonyítékot felmutatni annak érdekében, hogy mindez csak tabu.
Mindazonáltal Egely Györgyöt amíg nem olvastál tőle egyetlen könyvet sem, ne alkoss privát véleményt mert az ilyenre allergiás vagyok- tudom még mielőtt kimondod te meg a magamfajtákra!
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.04 0 0 119

Te meg ne foglalkozz se az ami, se más technikával.

Várnak a Hold túloldalán a titkos bázison.

Ha nem tudnád, az Antarktiszról oda költöztek, a műholdak ne tudják őket kikémlelni.

Az ilyen tudományosan felkészült, nagy áttekintéssel és szakmai tudással rendelkező embereket várják a hitsorsosaid OTT.

Előzmény: Törölt nick (118)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.04 0 0 118
Az AVRO és a többi szerencsétlen kísérlet meg szerintem mindeképpen a valódi kísérletsorozat álcázására szolgálna. Kiváncsi lennék melyik ország ölne dollármilliókat egy egyszermélyes scészealj alakú gépbe, mely alig 1 méterrel a föld felett lebeg, instabil, megbízhatatlan és gyakorlatilag egy AK-47essel a roncstelepre küldöd a dollármilliókat. Tudjátok ez olyan mint a gyógyszeripar. Nem hiszem el, hogy ennyi pénzt fektetnek bizonyos gyógyszerek kifejlesztésére és nem hoz semmi eredményt!
Tudjátok a tabletta nagy biznisz. Ha mindeki meggyógyulna egy pirulától, akkor már a gyártók nyugdíjba megehtnének. Ugyan ezt vallom a repülőgépgyártásban is. Amíg az amcsik nem jutottak spéci német tervekhez egy darab szart nem ért a fogyatékos mérnökeik tudása. Talán még mai napig centrifugálkompresszoros szaross angol hajtóművet használnának meg légcsavart amien fogyatékosak voltak!
Ez az átka a MCdonaldson nevelkedett "mérnök" fiókáknak. És közben európa a szégyen miközben egy normális amerikai mérnök elismerte a Lockheed-Martinnál, hogy a még a szovjet repülőgép és rakétakonstruktőrök is jobbak!
Ugyanakkor azt sem igen hiszem, hogy az amerikaiaknak az 51-es körzetben valódi antigravitációs gépei lennének. Hisz akkor bevetette volna az öbölháborúban vagy akár az irkai háborúban. Nem sok értelme van olyan játékszert kifejleszteni ami csak a garázsban porosodik. Az SR-71, U-2, F-117 mind mind be lett vetve és nyílvánosságra is hozták őket. Természetesen az avatatlanok mit sem tudtak arról, hogy többségük már több mint 20 éves konstrukció!
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.04 0 0 117
Nem giroszkópos rendszerre van szükség, hanem végleg leváltani a kémiai hajtóműveket.
Egy ilyen hatalmas test energiapazarló módszerekkel levegőben tartása, már lejárt lemez!
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.03 0 0 116

Érdekes, ez is egy újabb meghajtási módszer.  Bár ha a propulziós hajtásnál a Coanda elv nem terjedt el, akkor itt sem tudom, mivel lesz jobb.

 

De nem fogja megoldani azt a problémát, amin az Epp, Kamov, Avro stb. hasonló "csészealjak" megbuktak, nem tudták biztosítani azt a vizszintes sikban történő stabilitást, amit a repülőnél és helikópáternél a nagy stabilizáló felület (szárny, rotorsík) biztosít. A Harriernek is ez a leggyengébb pontja, pedig azt vagy öt egymástól elég távol levő fúvóka szabályozza számítógépes vezérléssel. Azt még ki kell találni (pl. valami szuper "girostabilizálóval") és akkor bármilyen reaktív hajtási elven (Coanda, házturbina, csőlégcsavar) működő reaktív hajtású csészaalj kidolgozható.

 

 

Előzmény: szikla55 (115)
szikla55 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 115

http://jlnlabs.imars.com/gfsuav/

 

Ezen a címen működő csészalj kisérlet videója látható.

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.02 0 0 114
Szép napot!
Sajnos ebből a fehérségből kimenni nem tudok!
Ám még néhány információ a kétkedők számára Richard E. Byrd admirális 1947-es majd 56-os antarktiszi expedíciójárol, mely alátámasztja a bázis létezését. Itt lépe képbe a hit! Byrd hagyatékát rendező levéltáros megdöbbenten olvasta egy titkos, még 1924-es expedíciója során, az akkori naplója üresen hagyott oldallaira írt feljegyzéseket:

„Ezt a naplót a legnagyobb titokban vagyok kénytelen írni. Eljön majd az idő, amikor a racionális gondolkodás semmivé foszlik, és el kell fogadni a kikerülhetetlen valóságot. Nincs módomban nyilvánosságra hozni a következő dokumentumot. Az itt közöltek talán soha nem kerülnek közlésre, de kötelességem leírni abban a reményben, hogy egyszer majd mindenki elolvashatja egy olyan világban, ahol bizonyos emberek önzése, kapzsisága és hatalomvágya nem hallgattathatja el az igazságot.”

„A navigációs műszerek megbolondultak, az iránytűk csak pörögnek. Nem látjuk a Napot. Mintha itt valami más forrásból jönne a fény. Odalent fákat látunk. A magasságot 300 méterre csökkentettem, hogy jobban megfigyelhessünk mindent. A hőmérséklet 23 ºC! A műszereink ismét rendesen működnek. Rádiókapcsolatot akartam létesíteni a központtal, de a készülék nem működött. A táj normális alattunk (amennyiben ez itt normálisnak mondható). A távolban valamiféle város látható. Ez lehetetlen! Repülőgépünk furcsán mozog.
. Képtelen vagyok irányítani. Nem reagál a kormányzásra. Istenem! Két furcsa repülőgép jelent meg mellettünk. Gyorsan közelednek felénk. Korong alakúak és fényes felületűek. Egészen közel jönnek, és látom az azonosító jelzéseiket. Ez egy horogkereszt! Fantasztikus! Hol lehetünk? Ismét megpróbáltam irányítani a gépet, de nem sikerült. Valami láthatatlan erő mozgat minket.
Ahogy a két gép odaért hozzánk a rádiónk elkezdett recsegni, majd egy hang szólalt meg angolul, feltűnő német akcentussal. Egy üzenet érkezett. »Isten hozta admirális a birodalmunkban. Pontosan hét perc múlva leszállítjuk önöket. Nyugalom admirális, jó kezekben van.« A repülőgép motorjai leállt."

Idézetek: Kun Ákos Az ezoterika beteljesedése című könyvből!

És ezen felül hány és hány könyv megemlíti ezeket!
Nos emberek gondolom ti is olvastátok már ezeket, és csupán gyarló hamisítványoknak tartjátok! Ám ez ellen szól az a tény, hogy Byrd ezt a naplót sosem hozta nyílvánosságra! Míg az expedíció alatt használt naplóját, melyet a Pentagon is elkobozott, nem írta tele oly fontosnak tartott információkkal, mint amik ezután következtek! Byrd jól tudta, hogyha egy olyan naplóba írja le az expedíció legszebb napjait, melyről nincs tudomása az ameriki hírszerzésnek, akkor sokkal nagyobb az esélye annak, hogy valaki majd rábukkan és elolvassa! Ezen felül a korong felségjelzése a >>svastika<< egyértelmű utalás a háború utáni német cészealjak létezére! Az eseményben leírt "láthatatlan lift" pedig a scifikből oly jól ismert vonónyalábra emlékeztet! Szkeptikusok biztosan azt mondanák, hogy az N-3-as alányomott a gázturbinájával egy fröccsöt és az tartotta levegőben Byrd egyhelyben topogó gépét...
Ha akkor olyna fejlettségre tettek szert a németek, vajon hol tarthatnak most?
Előzmény: Törölt nick (113)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 113

Sőt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                     !

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 112

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (111)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 111
Örülnék, ha Egelyt és egyéb tudósokat nem venéd Tabunak! Egyáltalán olvastál már valami róla? És tudod hogy ő a szabadenergia élharcosa Magyarországon? Én nem Scifit és regényeket olvasok, hanem kutatásokat! Egyébként meg kiváncsi lennék, hogy hiszel e lélek létezésében, avagy azt a nézetet vallod amit az orvosok többsége, ami nem más minthogy a gondolok nagyrésze egyenletek tömkelege és az érzelmek biokémiai folyamatok, melyeket biológiai egyenletekkel fel lehet írni! Nos, melyik nézetet vallod?
Előzmény: Törölt nick (110)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 110
Még két érdekes összefügést találtam hasonlóság szempontjábol!
Egy korai Vril jäger tervei és egy valóságos felvétel! Szintén szembeötlő a hasonlóság!


Előzmény: Törölt nick (109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!