Ja, ez tényleg lemaradt, Mazda6 2004. Depo és Tyc van mindenhol, Klokkerholm és Magnetti Marelli horror áron (80-100) a Bárdiban. Azért lássuk be az autó értékének 3, nagyonmax 5%-ánál többet hülyeség lenne elkölteni.
Komplett jobb oldali lámpát? Mi a legjobb megoldás? Egy tizenéves bontott, egy talán ugyanilyen szar utángyártott, vagy foncsoroztatni? Az mennyibe kerül? Nem kizárt hogy a bontottat is kell.
Mi lehet az oka, hogy a vetítési kép így letörik a jobb oldalon a piros vonal mentén? A bal oldali még eredeti, a jobb oldali Depo utángyártott lámpa. Próbáltam már sima H1 izzót, emelt fényerejűt, utólagos xenont és jobb fajta LED-et is.
A fénykürtröl leszoktatott, mert a következökép müködik: Kar meghúz, ezért bekapcsol a tompított, majd a vezérlö küld egy faxot Wolfsburgba, hogy jó-e ez így. Nemsokára meg is jön a válasz, hogy nem lesz elég a tompított, mert nem ez a fénykürt funkciója. Ezért aktiválja a refit.
Nem értem miért nem lehetett a gyújtással egyidöben elfordítani a terelö lemezt.
Nekem NB van bent, a gyári Philipset cseréltem ki, amelyik még hibátlan volt, dehát ha az ember ajándékba kapja, akkor miért ne? :)
Picit, de tényleg csak kicsit erősebb, és melegebb a színe.
Itt szerintem még annyi csodát sem lehet csinálni, mint a halogénnél.
Vagyis lehet, pl az Opel csinálja, h országúton felnyomja a teljesítményét 37-8(?) wattra.
De amit írnak, h "akár 250 méterrel is távolabb világítanak", háááát ez pont ugye egy projektornál nem lehetséges, ahol a lámpa teljes kilépő fénye korlátozva van.
Nekem 4200-as xenon volt. Mert latni akartam, nem vagizni vele.
Projektoros lámpában volt, aminek raadasul a teteje is vágva volt, mint a xenonosoknak.
Bekapcsolásnál nyilvan jellegzetes, de menet kozben meg nem mondtad, hogy egy nagyon feher fenyu izzo van benne vagy HID (a reflektorban tortenetesen nagyon feher halogen volt, ossze elhetett hasonlitani a szinhomersekletet)
Meg főleg amiatt, hogy tudd tisztességesen rögzíteni. Az a kb. 15-20 W, amit el kell disszipálni az izzó helyes imitálásához, tartósan károsítja a kábelezést, vagy szélsőséges esetben tüzet okoz, tehát rendesen, kábeltől távol, motor melegétől messzebb kell valahova rögzíteni úgy, hogy a melegedése ne okozzon gondot (próbáld megfogni csak 4-5 W bevitt teljesítménynél egy-két perc után azt az ellenállást!). Igen, általában nem szokás a féken állni, vagy az indexet fél percnél tovább használni, aztán erről elfeledkezve alul méretezett, vagy rosszul kigondolt megoldásnál derül ki egy óra elakadásjelzés, vagy tíz perc lejtőn dugóban ácsorgás során, hogy hoppá, ezt elrontottam-pont olyankor, amikor épp nagyon mással van elfoglalva az ember. Autó körül minden ilyen szarságot komolyan kell venni, nem kerül semmibe jól megcsinálni.
Amúgy, ha hozzáférhető: én indexnél az index soros ellenállását is módosítottam a LED-ekhez megfelelő értékre (így el tudja látni eredeti funkcióját, gyorsabban villog, ha nem megy valamelyik LED). CAN rendszernél is van olyan megoldás, ahol ilyen módon lehet beavatkozni a figyelés küszöbértékébe, megfelelő szakértelemmel érdemes utánajárni és abban módosítani, elegánsabb megoldás, mint a kábelezés bontása és az ellenállás felszerelése.