Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2018.07.17 0 0 216721

Érden a Petiék bontottak ilyen Bravot. is. Lehet akad váltójuk hozzá. De Érden van egy váltós is.

Farkas Laci 30 3236760

 

Előzmény: ferrike (216703)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.16 0 0 216720

Szia, jó reggelt.

Nem, nem világít, még csak fel sem villan... Indítás után elalszik. Mióta a bajmágnes haverom beleült az ABS világít, Gödöllő és Szada között a kanyarban van egy vályú keresztben, belementem jobb hátsóval azóta világít, már mindent átnéztem ott de nem találom a hibát :D Ma szabadnapos vagyok felkutatom azt a csatlakozót, na meg az injektorok. Amúgy az enyémben is van a hűtőben hőgomba és az kapcsolja a hűtőventilátort 2 fokozatú ráadásul... azzal is megjártam mert az előző barom össze vissza kötözgette, klímarelétáblát is szétbarmolta... De sikerült megcsinálni :) Amúgy éjjel hazafelé jövet nem hallgattam zenét és figyeltem az autót... mikor vissza engedem a gázt elég szépeket durrog...



Krisztián

Előzmény: Kormit155 (216719)
Kormit155 Creative Commons License 2018.07.16 0 0 216719

Szia,

 

Amikor ezt a hibát produkálja, akkor nem gyullad ki valami hibalámpa a műszerfalon? Konkrétan az injektor piktogramra gondolok. Ugyan az egy gyűjtött hibajel, de nekem az segített kiszűrni a rossz lambda-szondát.

 

Egyébént Érden a Rózsa utcai BMS-t diagnoszikások állítólag ügyesek.

Előzmény: AtomAnti81 (216706)
downer Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216718

Ja, meg automata klíma diag. csatlakozó is volt jobb oldalon a műszerfal mögött.

Előzmény: downer (216717)
downer Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216717

Anyós lábnál régen sárga csőben a légzsák rendszer csatlakozója lehetett, legalábbis Fiatokon. A motortérben meg egyik az ABS, másik a motorvezérlő. A motoré szürke szokott lenni.

Előzmény: Paco155 (216714)
downer Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216716

Ha csak kiszereled a sort a híddal és úgy indítózol, már észre lehet venni rendellenességet akár a szóráson.

Előzmény: AtomAnti81 (216708)
Adm Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216715

De volt, anyós lábtérben a középkonzolnál. Tudom, ott dugtam bele a madzagot a Lurdy parkolójában.

Előzmény: Paco155 (216714)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216714

Igen, de Sau spiderében nem volt csatlakozó az utastérben. :P  Kettő volt a motortérben egy jobb,egy baloldalt.  Itt pedig egyértelműen az anyóslábnál jelzett egy csatlakozót a kolléga.

Előzmény: Adm (216713)
Adm Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216713

Sau régi Spiderében is ott, volt, VAG 409 KKL kábel vitte a MES-sel.

Amúgy érdekes egy állat volt, ugye 16V TS, ehhez képest pl a hütőventit még sima gomba vezérelte a hütőből, nem pedig az ECU egyetlen egy hőfokszenzor alapján.

Előzmény: Paco155 (216711)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216712

Szia.


Látod pedig 4 sörért vasárnap ránézett volna az ABS-re :DDD Viccet félretéve, köszönöm a segítséget holnap szabadnapos leszek és megkeresem a csatlakozót anyósülés jobb lábnál, ma már sajnos nincsen időm rá. Megkeresem és lefotózom mielőtt nekiállok vásárolni :)


Köszönök mindent. 

Krisztián

Előzmény: Paco155 (216711)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216711

Hmmm.....  Azt hittem a 95-ös GTV már a 16 lábas OBD csatlakozós

 

Viszont ha a motortérben és az anyósülés lábterében találtatok 3 pólusú csatlakozót akkor nem az. Ebben az esetben felejtsd el az első linkemet, a bluetoothos elm nem lesz jó. Neked KL interfész kell  (KKL vagy Vagcom 409 néven találod meg) plusz a 16 pólusúról 3 pinesre átalakító. 

Ilyen:  https://www.banggood.com/Fiat-3-Pin-OBD-VAG-409-KKL-USBFiat-Ecu-Scan-Diagnostic-Interface-p-933285.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_elc&utm_campaign=ds-cpa-180514&utm_content=Bay&gclid=EAIaIQobChMIy-Ddtpah3AIVWflRCh1HVQ_bEAMYAiAAEgK5l_D_BwE

 

 

Nem kell szervizkulcs. Viszont multiecuscan ingyenes verziója nem fogja olvasni - hanem 50 eurért meg kell venni. (onnan tudom, hogy piros betűs a listában https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx). Ez mondjuk ezért szar mert nem tudod előre kipróbálni.

 

 

A motortérben lévő csatlakozó az ABS-é.  A motorvezérlő csatlakozója van az anyósülés előtt jobboldalt közvetlenül az ECU-ba kötve.

Előzmény: AtomAnti81 (216710)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216710

Szia, köszönöm.

Kicsit nekem ezek magasak megmondom férfiasan. De..! Ha jól gondolom csináld magad alapon vásároljam meg a szoftvert vagy az ingyenes verzió...+ vegyek egy FIAT csatlakozót amivel összekötöm a kocsit a laptopommal. Kerestem már a neten hozzávaló kábelt de nem találtam 100% olyat, illetve én tétováztam mert nem voltam meggyőződve, hogy olyan a csatlakozó tipusa mint ami az autómban van. Ha esetleg valaki rám áldozna annyi időt az értékes idejéből, hogy felvilágosít csatlakozó terén azt nagyon megköszönném.  2db csatlakozót találtunk az autóban. Az egyik a motortérben van a nagy biztosítékok mellett egy kábel végén, azt összedugtuk a FIAT csatlakozós Delphi műszerrel de nem jött létre a kapcsolat. Mondta a srác, hogy lehet a szervizkulcs kell hozzá ami persze nem volt nálam. Ott ennyiben is maradtunk akkor... Aztán hónapokkal később az anyós ülés lábterében bal lábnál a burkolat alatt találtam egy ugyan olyan csatlakozót. Lehet ami a motortérben van az nem az csak ugyan olyan? Vagy kell hozzá tényleg a szervizkulcs? Ezért nem vásároltam még ilyen szoftvert, kábelt stb-t hozzá mert sok dolog nem egyértelmű nekem. Van egy A Vectra-nk az már OBDII-es és ahhoz viszonylag könnyen tudtunk venni kábelt programot mindent...



Előre is köszönöm. 
Krisztián

Előzmény: Paco155 (216709)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216709
Előzmény: AtomAnti81 (216706)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216708

Szia, köszönöm. 

Vannak másik injektorjaim színre szagra ugyan olyan fajta. Arra nem emlékszem, hogy az a motor csinálta e amelyikben azok voltak, úgy rémlik, hogy nem. Érdemes szted elvinni ellenőriztetni? Vagy próbáljam be mind a 4et és vagy jó lesz vagy nem? Budaörs, Érd környékén hallottam valahol műhelyről ahol bemérik... lehet megéri. 

Előzmény: downer (216707)
downer Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216707

Injektorgyanús, motorfékénél nincs befecskendezés, ha nem egyenletes a motorfék, akkor mégis jut be üzemanyag, vagyis átereszt valamelyik injektor vagy több is.

Előzmény: AtomAnti81 (216706)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216706

Sziasztok. 

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy Budapest környékén ismertek e olyan Szakembert aki elhivatott és alapos hibakód kiolvasást terén. Azért kérdem így mert ismerek én is olyat aki 2 liter sörért vasárnap ránézek de szerintem nagyobb alaposságot igényel a hiba pontos diagnosztizálása. 

Meglehetősen lassan de annál nagyobb gonddal épül újjá a GTV "1995 2.0TS" és úgy néz ki lassan végére jutok a biztosan rossz, diagnosztika nélkül is csere érett alkatrészek listáján. Most már egyre jobb erőben, szépen húz és élmény vele az autózás de egy probléma nem múlik ami már nagyon idegesít. Amikor nem gyorsítok csak egy gázzal haladnék akkor rángat, ha motorfékezek akkor is, az alapjárat fel le ingadozik 1200/1300és utána majdnem leáll majd össze szedi magát és picit áll olyan 800 körül.... valamikor csinálja, valamikor nem... ha nem csinálja akkor nagyon elégedett vagyok vele és egy élmény vele minden perc viszont amikor csinálja akkor olyan kis erőtlen, lusta...

Amiket most cseréltem rajta. Összes gyertya, gyertyakábelek, pipák és trafók, fojtásszelep állás érzékelő, üzemanyag szűrő, üzemanyagnyomás szabályozó...  

Előre is köszönöm a segítséget.


Krisztián


batonyo Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216705

*200 alatt.

Előzmény: batonyo (216704)
batonyo Creative Commons License 2018.07.15 0 0 216704

Grósz Ferinek (Tárnok) van valami váltós szaki kontaktja, akit rajta keresztül lehet elérni. Kb két hónapja egy éppen akkor javított autóval kapcsolatban ezt az infót kaptam tájékoztató jelleggel:

"A valto javitas 150, kuplung, szimmeringek, csapagy, valtoolaj stb kb 100, mubkadij kb 50"

Elvileg DZ-ék is ezzel a szakival javíttatnak. Szerintem 200 nem igazán áll meg a művelet. Ha még él a kuponos akció, akkor Szabóéknál Érden érdemes lehet rákérdezni, mert valakinek ott is kb ennyiért csinálták meg és elégedett volt a végeredménnyel.

 

Előzmény: ferrike (216703)
ferrike Creative Commons License 2018.07.14 0 0 216703

Sziasztok!

 

Olasz autós, de típusidegen vagyok (Fiat Bravo 1.4 Tjet sport)

 

Szeretnék érdeklődni, hogy kézi váltó javítás ügyében (hírhedt M32..) , van-e megbízható és kifizethető műhely látómezőtökben, Budapesten vagy a környéken?

 

Köszönöm a segítségeteket!

 

Üdv,

Feri

ImrePista Creative Commons License 2018.07.14 0 0 216702
Janesz5 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216701

Majd kiderül .... Köszi !

Előzmény: Paco155 (216700)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216700

Akkor akik ezt mondják le is tudják ellenőrizni és javítani.  :P

Előzmény: Janesz5 (216699)
Janesz5 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216699

Azt mondják nyitva maradt az EGR és ez lehet a hiba oka.. .

Előzmény: Paco155 (216698)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216698

Azt mondjuk ki kellene deríteni.   Én nem vagyok gyurcsók, innen nem tudom megmondani.... P

Előzmény: Janesz5 (216697)
Janesz5 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216697

Értelek és annak mi az oka ? pici gázadásra is úgy mond bolytol a füst hogy a mögöttem lévőket betakarja... Köszönöm! 

 

 

Előzmény: Paco155 (216696)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216696

Azért nincs az erővel semmi gond, és azért füstöl feketén mert túl sok üzemanyagot kap.

Előzmény: Janesz5 (216695)
Janesz5 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 216695

Sziasztok ! Lenne egy műszaki kérdésem amire sajnos nem tudok rájönni ! Alfa 156 1.9jtd 2005évj 150le .. Hiba : feketén füstöl kegyetlenül viszont erővel semmi gond! ? Motor contol ma ki is gyuladt viszont majd csak 2hét múlva tudják vállalni.. .  Valakinek valami tapasztalata ? Köszönöm !

Paco155 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 216694

Ne köszönd, semmi segítséget nem adtam azon kívül, hogy rámutattam arra, hogy valami arrafelé nem stimmel.  De ezt te is tudtad.

Előzmény: bnorci71 (216693)
bnorci71 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 216693

most keresgettem a kerékagy+csapágy 

való a jeladók is mások sajna nem kifelé hanem befelé kel csalni mivel hosszabb kel, amennyire a Láng oldaláról a jeladókat nézegettem a Bosch oldalán van 57,1mm teljes hossz és 60,8mm az érdekes, hogy a Bosch katalógusban az 57,1mm az lapos csatlakozós enyém meg kör,

Hogy tudták ezt összehozni az előző tulajok, vagy szerelői? Gondolom a komplett csonkállványt cserélték jeladóstól csapágyastól így nem tűnt fel nekik mert mindenhol egyezett minden.

Azért arra a csatlakozóra ránézek majd nem-e az is mókolva van.

 

A segítséget még egyszer köszi, magamtól nem tudom mikorra jutottam volna el idáig.

Első körbe az volt lehet mégis csak megütöttem az érzékelőt és eltört benne valami, de ezek szerint nem

 

 

 

 

Előzmény: Paco155 (216692)
Paco155 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 216692

Örülök, hogy sikerült előbbre jutni. Már csak meg kell találni, hogy mi nem egyezik még és annak megfelelően megtenni a következő lépést. Lehet, hogy mégis cserés lesz az a jeladó, de az is lehet, hogy egy alátéttel, vagy közdarabbal megoldható a probléma. Hasonlítsd össze a jó oldallal.

Előzmény: bnorci71 (216691)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!