Keresés

Részletes keresés

gencsydani Creative Commons License 2024.02.24 0 0 275033

Kb. másfél évvel azután hogy már nem kizárólag ÖMV 100-as benzinnel tankoltam a motort.

Előzmény: rfc (275032)
rfc Creative Commons License 2024.02.24 0 0 275032

Mennyi idő után?

Előzmény: gencsydani (275031)
gencsydani Creative Commons License 2024.02.24 0 0 275031

A például gyári volt ami először tönkrement.

Előzmény: rfc (275030)
rfc Creative Commons License 2024.02.24 0 0 275030

Például gyárit?

Előzmény: gencsydani (275029)
gencsydani Creative Commons License 2024.02.24 0 0 275029

Segítség!

Milyen benzincsapot szereljek a Majestybe amit nem b@sz szét ez a kötsög benzin?

Egy év alatt a második fosta el magát tegnap este...

kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275028

A csónakmotorokban fontos, hogy a kenést kizárólag környezetbarát olajjal biztositsuk.

 

Előzmény: kaktusz 22 (275026)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275027

A fűkaszamotor működéséhez is fontos, hogy pontosan karburálva legyen!

kaktusz 22 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275026

Főleg a csónakmotorokban van így te bugris troll.  Nemsokára találkozunk személyesen is.

Előzmény: kaktusz.22 (275025)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275025

Ha a benzin előretódul, az kiszámíthatatlan a motorműködésben!

kaktusz 22 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275024

tcaoe! Meg kell, hogy kövesselek! Rájöttem, hogy a troll nick nem a tiéd. Azért gondoltam, mert veled volt "összezördülésem". Nem gondoltam, hogy bekapcsolódik egy büdös paraszt  akivel nem is beszéltem. Az emberi gennyesség kiszámíthatatlan. De már tudom, hogy kiről van szó. Most Te segítettél benne (véletlenül). Van egy szóhasználat, ami csak erre a bunkóra jellemző. Te nem ezt haszálod. Sőt a motoros topikban is csak egy tag használja ezt, akiről szó van.

gabor332 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 275023

köszönöm!

Előzmény: tcaoe (275022)
tcaoe Creative Commons License 2024.02.18 0 0 275022

Ott a csavarja, azt kell kiszedni. Bele kell fúrni a fejébe, és kihajthatóval kijön.

Előzmény: gabor332 (275021)
gabor332 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 275021

segítséget szeretnék kérni, elakadtam, nem tudok kivenni a gyújtáskapcsolót, nem menetes, hogy jön le? Peugeot elyseo 125 köszönöm

tcaoe Creative Commons License 2024.02.17 0 1 275020

Ne idétlenkedj már, egy átlag általános iskolás minimális előtanulmányokkal megcsinálja azt a kapcsolást IQ-ból.

 

Előzmény: 4728ITI (275019)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.17 0 0 275019

"aki ledeket szerel egy babetta motorra annak a tudása nem megkérdőjelezhető"

 

Ez pontosan így van. Aki meg tudta csinálni, annak sokat kellett tanulnia, mert ez már  21-dik századi technika. Sokat fejlődött a világ, aki nem képes lépést tartani, az megragadt a 20-adik században. Sajnos sokan vannak.

Előzmény: kaktusz.22 (275018)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 275018

A motorszerelésben jártas modernkori veterán polihisztorainak tanácsa aranyat ér!

Aki ért hozzá tudja, aki nem ért hozzá, az ne javítson motorkerékpárt.

De aki ledeket szerel egy babetta motorra annak a tudása nem megkérdőjelezhető, ahogyan az előretóduló benzin szakértő tudása sem.

Az előretóduló beenzin problémája nem elhanyagolandó jelenség.

4728ITI Creative Commons License 2024.02.16 0 0 275017

A Diploma görög szó, ami egyáltalán nem felsőfokú végzettséget jelent. Itt Magyarországon ez elfogadott, ezért elnézésedet kérem a használatáért.

 

Személyeskedsz, pedig nem bántottalak.

 

Nem akarom fényezni magamat, mert számomra ez egyáltalán nem fontos. Az én koromban ez már engem nem érdekel. Ha tudok segíteni valakinek, szívesen teszem.

 

Mielőtt elvégeztem az erősáramú technikumot, nagyon sok szakmát kitanultam. Pl. a rádió és tv szerelőt, motorszerelőt, autószerelőt, mindent a magam erejéből. Másodállásban dolgoztam a Ramovillnál is. Mint írtam 1969-óta van motorom, azóta én szerelem a motorjaimat, autóimat, háztartási gépeimet, stb.

 

Nem kell elhinned, mert egyáltalán nem fontos a véleményed számomra. De kérlek, ne velem foglalkozz, mert én csak egy vagyok itt a fórumon. Ha tudsz, inkább másoknak segíts!

Előzmény: Mortoff (275014)
peppino Creative Commons License 2024.02.16 0 0 275016
Előzmény: Mortoff (275014)
peppino Creative Commons License 2024.02.16 0 0 275015

Főleg, hogy Iránból jön. 

A fals levegő az árt, valóban. :-)

Előzmény: kaktusz.22 (274954)
Mortoff Creative Commons License 2024.02.16 0 3 275014

A diploma nem egyenlő az oklevéllel. Max nálad. Ne sértsd meg azokat, akik időt és energiát áldoztak azéért, hogy tudást szerezzenek.

 

Továbbra sem adtál választ a kérdésre. Kiemelem még jobban a lényeget, hátha megérted :

"Sok éven át villamosgép szerelőként, majd vezetőként dolgoztam, ezért otthon vagyok minden szerelő szakmában."

 

És azért vagy minden szerelő szakmában otthon, mert villamosgép szerelő voltál, vagy azért mert vezetőként dolgoztál?

 

Attól, hogy villamos gépekkel foglalkoztál, még nem értesz a motorszereléshez, vagy mondjuk a gázszereléshez. Az "otthon vagyok

minden szerelő szakmában" pedig azt sugallja, hogy te aztán még egy atomreaktort, vagy egy űrrakétát is meg tudsz javítani...

Még sohasem láttam villamos gépet, amin lett volna pl. karburátor...

Attól, hogy meghebrákoltál egy MZ-t 72-ben, vagy egy 40-50 éves szög egyszerű segédmotort, az nem jelenti azt, hogy értesz is hozzá...

 

Olvass utána a Dunning–Kruger-hatás-nak, hátha leesik miről van szó... Ha esetleg a tudás-magabiztosság görbén is sikerül elhelyezni 

magad a helyes ponton, azért bónuszpont jár.

 

Kölyökkoromban becsukott szemmel, hátrakötött kézzel szedtem szét és raktam össze a Simson-t. De ez marhára nem jelenti azt, hogy értek

bármennyit is a motorszereléshez... Bár 14 évesen úgy gondoltam... Azóta szerencsére sikerült fejlődnöm és belátnom azt, hogy nem értek hozzá.

Az itt megjelenő információkkal meg az a baj, hogy a jelentős része "amatőr önjelölt szakértőktől" származik és nettó hülyeség.

Álldogállnak a "hülyeség hegyének" a csúcsán és magabiztosan osztják az észt. A hozzá nem értők meg azt gondolják, hogy mekkora királyok és érdemes

hallgatni rájuk, mert magabiztosan mondják a hülyeséget.

 

A hozzá nem értők -és ők kérdeznek itt, mert ha értenének hozzá, akkor megoldanák a problémát- képtelenek kiszűrni, mi a helyes infó és mi nem...

 

Előzmény: 4728ITI (275013)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.15 -1 0 275013

Diploma=Oklevél.

De nem ez a fontos. Az ország akkoriban legnagyobb vállalatánál dolgoztam szerelőként, majd később vezetőként. Ha el tudod képzelni hogy a villamos gépek akkor, a szivarzsebben elfért villanymotoroktól, a 13,5 tonnás villanymotorig minden hozzánk tartozott, akkor megérted hogy mindent meg kellett oldanunk a csapatommal együtt. Ha nem tudtuk volna megcsinálni, azonnal kirúgtak volna. Nagyon nagy pénzekről volt szó.

Ez már a múlt, de a tudás és a kreativitás megmaradt. Sokat tanultam eddigi életemben és még ma is tanulok. Tőletek is, ha hiszed, ha nem?

Előzmény: Mortoff (275011)
lapar Creative Commons License 2024.02.15 0 1 275012

Azért, mert így jól hangzik..

Előzmény: Mortoff (275011)
Mortoff Creative Commons License 2024.02.15 0 1 275011

"erősáramú villamosipari technikumba, ahol diplomát szereztem"

 

Ott max technikusi oklevelet/bizonyítványt szerezhettél.

Diplomát azt még pár év tanulással az egyetem/főiskola után...

 

"Sok éven át villamosgép szerelőként, majd vezetőként dolgoztam, ezért otthon vagyok minden szerelő szakmában."

 

 

És azért vagy minden szerelő szakmában otthon, mert villamosgép szerelő voltál, vagy azért mert vezetőként dolgoztál?

 

Előzmény: 4728ITI (275008)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 275010

Motorszerelés csak sokéves tapasztalattal lehetséges!

Fűkasza karbi felapplikálása pláne

tcaoe Creative Commons License 2024.02.15 0 1 275009

Ezt nem te ígérted, hanem kaktusz 22. Ezek szerint azért jön mindig a több nickkel, mert te ő vagy.

És mégsem értesz hozzájuk. Látod, ezt mondtam pont.

Előzmény: 4728ITI (275008)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.15 0 0 275008

Bár ígértem hogy nem írok többet Neked, de most kivételt teszek, mert itt nem műszaki témáról van szó.

Abban egyet értek Veled, hogy nem az a fontos hogy ki mit tanult eddigi életében a motor szerelésről, hanem sokkal fontosabb hogy mennyire mélyült bele a témába.

Ha már kérdezted, megírom Neked hogy gépipari technikumban kezdtem a tanulmányaimat, majd átmentem az erősáramú villamosipari technikumba, ahol diplomát szereztem. Sok éven át villamosgép szerelőként, majd vezetőként dolgoztam, ezért otthon vagyok minden szerelő szakmában. 1969 óta szerelem és szervizelem a motorjaimat, a mai napig.

Most Te jössz!

Előzmény: tcaoe (275002)
tcaoe Creative Commons License 2024.02.15 0 1 275007

Te viszont nem ezt írtad, hanem ezt:

 

"Azért mondok egy hétköznapi dolgot. Ha egy motor megy alapjáraton és megdöntöd a motort, le fog fulladni. Amelyik nem, azon speciális karburátor van nem ilyen úszóházas."

 

Mert ugye azt tudod, hogy a membránosoknál nincs olyan, hogy magas benzinszint, tehát az egészet bármilyen benzinszintre érted.

Másrészt meg ha nem olyan magas a benzinszint, hogy eleve is lefulladjon, hanem jár alapjáraton, akkor nem fog lefulladni magas benzinszintnél sem, amíg fejre nem állítod.

 

Összegzem: hülyeséget írtál már megint.

Előzmény: kaktusz 22 (275005)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 275006

motornál óvatosan kell dönteni, mondta a kaktuszművek

kaktusz 22 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 275005

Az a motor, ahol magas a benzinszint megdöntésre lefullad. Erről volt szó előtte.  Nem pontosan írtam le, HOGY MAGAS BENZINSZINTNÉL! Ezért elnézést. De igen döntöttem meg motort ha nem indult és az segített. Pontosan te írtad le---"Már az MZ-knek is azért volt 2 karos úszója, hogy ne legyen dőlésérzékeny, " --- Igen dölésérzékenység fennáll tényleg?

Előzmény: lapar (275003)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 275004

A motorkerékpár javítás bonyolult! A benzinszint beállítás , jelentős az előretódulás miatt.

Mert ha a benzin előretódul fékezésnél, akkor gyorsításkor pedig hátra!

Ezért kell szakembert felkeresni, bár a fórumszerelő szakma is nagyon megy!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!