tcaoe! Meg kell, hogy kövesselek! Rájöttem, hogy a troll nick nem a tiéd. Azért gondoltam, mert veled volt "összezördülésem". Nem gondoltam, hogy bekapcsolódik egy büdös paraszt akivel nem is beszéltem. Az emberi gennyesség kiszámíthatatlan. De már tudom, hogy kiről van szó. Most Te segítettél benne (véletlenül). Van egy szóhasználat, ami csak erre a bunkóra jellemző. Te nem ezt haszálod. Sőt a motoros topikban is csak egy tag használja ezt, akiről szó van.
"aki ledeket szerel egy babetta motorra annak a tudása nem megkérdőjelezhető"
Ez pontosan így van. Aki meg tudta csinálni, annak sokat kellett tanulnia, mert ez már 21-dik századi technika. Sokat fejlődött a világ, aki nem képes lépést tartani, az megragadt a 20-adik században. Sajnos sokan vannak.
A Diploma görög szó, ami egyáltalán nem felsőfokú végzettséget jelent. Itt Magyarországon ez elfogadott, ezért elnézésedet kérem a használatáért.
Személyeskedsz, pedig nem bántottalak.
Nem akarom fényezni magamat, mert számomra ez egyáltalán nem fontos. Az én koromban ez már engem nem érdekel. Ha tudok segíteni valakinek, szívesen teszem.
Mielőtt elvégeztem az erősáramú technikumot, nagyon sok szakmát kitanultam. Pl. a rádió és tv szerelőt, motorszerelőt, autószerelőt, mindent a magam erejéből. Másodállásban dolgoztam a Ramovillnál is. Mint írtam 1969-óta van motorom, azóta én szerelem a motorjaimat, autóimat, háztartási gépeimet, stb.
Nem kell elhinned, mert egyáltalán nem fontos a véleményed számomra. De kérlek, ne velem foglalkozz, mert én csak egy vagyok itt a fórumon. Ha tudsz, inkább másoknak segíts!
De nem ez a fontos. Az ország akkoriban legnagyobb vállalatánál dolgoztam szerelőként, majd később vezetőként. Ha el tudod képzelni hogy a villamos gépek akkor, a szivarzsebben elfért villanymotoroktól, a 13,5 tonnás villanymotorig minden hozzánk tartozott, akkor megérted hogy mindent meg kellett oldanunk a csapatommal együtt. Ha nem tudtuk volna megcsinálni, azonnal kirúgtak volna. Nagyon nagy pénzekről volt szó.
Ez már a múlt, de a tudás és a kreativitás megmaradt. Sokat tanultam eddigi életemben és még ma is tanulok. Tőletek is, ha hiszed, ha nem?
Bár ígértem hogy nem írok többet Neked, de most kivételt teszek, mert itt nem műszaki témáról van szó.
Abban egyet értek Veled, hogy nem az a fontos hogy ki mit tanult eddigi életében a motor szerelésről, hanem sokkal fontosabb hogy mennyire mélyült bele a témába.
Ha már kérdezted, megírom Neked hogy gépipari technikumban kezdtem a tanulmányaimat, majd átmentem az erősáramú villamosipari technikumba, ahol diplomát szereztem. Sok éven át villamosgép szerelőként, majd vezetőként dolgoztam, ezért otthon vagyok minden szerelő szakmában. 1969 óta szerelem és szervizelem a motorjaimat, a mai napig.
"Azért mondok egy hétköznapi dolgot. Ha egy motor megy alapjáraton és megdöntöd a motort, le fog fulladni. Amelyik nem, azon speciális karburátor van nem ilyen úszóházas."
Mert ugye azt tudod, hogy a membránosoknál nincs olyan, hogy magas benzinszint, tehát az egészet bármilyen benzinszintre érted.
Másrészt meg ha nem olyan magas a benzinszint, hogy eleve is lefulladjon, hanem jár alapjáraton, akkor nem fog lefulladni magas benzinszintnél sem, amíg fejre nem állítod.
Az a motor, ahol magas a benzinszint megdöntésre lefullad. Erről volt szó előtte. Nem pontosan írtam le, HOGY MAGAS BENZINSZINTNÉL! Ezért elnézést. De igen döntöttem meg motort ha nem indult és az segített. Pontosan te írtad le---"Már az MZ-knek is azért volt 2 karos úszója, hogy ne legyen dőlésérzékeny, " --- Igen dölésérzékenység fennáll tényleg?