Pont olyan, vagy alig nagyobb tekidomi van, mint korábban, + pont olyan, vagy alig nagyobb tudáskülönbség, mint korábban, csak most még meg van fejelve a többi konstruktőr korábbinál sokkal nagyobb és tartósabb, balf@szkodás-eredetű lemaradásával.
fenéket nem volt akkor is tekidomi, nem tudtam hogy sírjak vagy röhögjek miközben itt szenvedtetek, hogy a Lajos fanok szerint nincs tekidomi, pedig az volt szerintünk :) most viszont a Max fanok fossák tele a topikot azzal hogy ez A tudás. :D
Érdekes, hogy a Mercedes-időszak alatt, ha volt ilyen botlás a kvalifikáción, általában még az sem a versenyző hibája volt, miközben "természetesen" még csak tekidomi sem volt. Most meg tekidomi van, és ha botlik az éllovas, egyből az a következtetés, hogy csak a kocsija miatt volt eddig is jó.
csak arra próbálom felhívni a figyelmed, hogy a sprintkvalin kijött, hogy ki tudott jobban vezetni ott és akkor. A technikai előnye eltűnt az RB-nek, Max egyől negyedik lett.
nyilván nem tekidomi. 4 körön belül olyan jól tudja nyomni a gázpedált a holland, mint senki más a mezőnyben és ezalatt 2,8mpes előnyt ki is tud építeni. tudjuk öreg vagy, de ennyire?:)
régen 10-6-4 volt, ami arányosítva mára: 25-15-10, ami még durvább lenne. még a 9-6-4 is: 25-17-11-t adna... szerintem a 10-8 nem díjazta eléggé a győzelem értékét. nekem semmi bajom nem volt se a 10-6-4-el, se a 9-6-4-el, sőt követhetőbb volt, mint a mai. kb fel tudtam fogni, hogy kinek mekkora az előnye azzal, ha csak ránéztem a tabellára. ma meg csak azt látni, h sok-sok-sok-sok, oké de ez most akkor mennyi is és mennyi van még hátra?
Az volt hülyeség, mert megöli a WDC-ért menő versenyt, hogy a pontozásban 1. és 2. helyezett között 7 pontot állítottak be, 25 vs. 18. Régen ugye ez még 10 vs 8 pont volt, ha jól emlékszem.
Talán a tekidomi nincs olyan nagy mint 1988-ban, 2001, 2002, 2004-ben vagy 2014-16 között de a WDC-ért folytatott küzdelem hiánya miatt ezt az időszakot sokkal eseménytelenebbnek, gagyibbnak érezhetjük.
Pl. 1988-ban elég nagy tekidomi volt, de mindössze 3 pont döntött a VB sorsáról, 2014-ben 67 (duplapontos évzáró), 2015-ben 59, 2016-ben 5, 2017-ben 47, 2018-ban 88, miközben 2022 óta ez 146, 290 és idén is alsó hangon 120 pontos különbséget jósolnak Maxnak.
Csak hogy viszonyítási alapunk legyen: a 2018-as évvégi 88 ponthoz mérve 2022-ben már Belgiumban (14. futam), 2023-ban meg már Angliában (10. futam) nagyobb volt a különbség a P1 és a P2 között... sumakka júliusi vébécímét ne is említsük!
BM HS mellett a leghiteltelenebb domi témában. Ez a két jómadár egymás vállát veregetve tapsolta végig a merci 8 éves dominanciáját, miközben Schumit és Vettelt mocskolták Hatmilton az egekbe magasztalták. BM-nek ez nem kis sikerélményt jelentett Rajko kudarcai után. Most meg nincs semmijük, üres a zsák, már nincs olyan szarság, amit Hatmi ne csinált volna meg, oszt szarul is versenyez, de nem ítélik el, mint Schumit, csak mentegetik. Na ezért lepkefing az ő domis hisztizésük.
F1 teams are reportedly set to discuss the possibility of points being paid down to 12th place, with the aim being to make racing in the midfield more consequential.