A másik (még) izgalmas probléma számomra, hogy hogy szólnak a gyári hangszórók. Neked hogy tetszik, van-e bennük élet? Komolyan gondolkodom, hogy ki fogom cserélni őket, csak még azt nem tudom, mennyire kell szétbombázni az ajtóborításokat, mert azt már megfigyeltem, hogy nem olyan egyszerűen lehet hozzájuk férni, mint a régebbi típusban. Te nézegetted már ezeket? Elölről ki lehet szedni őket?
Még azon is gondolkodom, hogy a 13cm-es helyett 16-ost rakok bele, de ehhez meg kéne már, hogy kapjam ezt a csodát.
Láttam a Forum-on, hogy neked Dyn+ 1.9, akkor legalább már ketten leszünk, lesz kivel megosztani a gondokat és kérdéseket. Majd jól megalapítjuk a Scenic-klub-ot.
Van neked tetőablakod? Én rendeltem és első pillantásra furcsán áll a kocsin az első üveg. Nem tudom, hogy normális-e, bár a szalonban azt mondták, hogy igen, így jó.
Privilége 1.9 dCi, sajnos az enyém már csak az új évben kerül átadásra. Van benne még tetőablak, tempomat és ülésfűtés, kerestük is vagy 10 percig, mire megtaláltuk a kapcsolóját. Meg CD-tár + itt figyelnek már a téligumik lemezfelnin.
Hi !
Nézd + az auto2.hu honlapot !! A legújabb számban van a Scenic 2-ről teszt -méretadatokkal is ! Ha a régit akarod venni, akkor a Tesztek között találsz Scenic-et- többet is.
Autóvásárlás előtt állok, és felmerült a Scenic is. Komoly gondom viszont, hogy a kocsiról sehol sem lehet méretadatokat találni. Tud valamelyikőtök segíteni? (Hossz,szélesség,magasság)
Esetleg addig beszélgethetnénk az előzőről. Én most vettem egy 2002-est és eddig tetszik. Jut eszembe, lemezfelnit keresek hozzá. 6x15 4x100x60 ET 43, ha valaki hall ilyet.
Mit gondolsz miért nem válaszolnak ? Mert nincs még tapasztalat !!! A múlt hónapban láttam 1-et Olaszországban azóta semmi. A R. szervizben azt mondták, hogy mivel mi nem vagyunk full elsők, ezért nálunk talán december környékén fogják árulni.A sokat forgalmazó országok pedig már +kapták !!! Addig csak nézegettem a képeket a renault.com hónlapon.
Tegnap ráérő időmben megnéztem a járművet. Hát mit is mondjak...a térkínálatától nem estem hasra. Többet vártam legalábbis azt, hogy hátul ne érjen a fejem (197 cm) a plafonhoz egy egyterűben. A kidolgozás helyenként igen gyatra, sorjás, viszont környezet egészen elviselhető odabent mivel a jellegzetes penetráns rönószagot nem lehetett érezni. Az első ülései érthetetlen módon keskenyek, hátul ez magától értetődik. Bár nem tudom milyen verzió volt, de számos praktikus részletet belecsempésztek. Egyet csak példaként: a hátsó ajtókból kihúzható és az ajtó felső keretéhez rögzíthető napellenző háló.
Az alapára nem volt túl kellemes, igaz a légkondin kívül szinte minden benne volt: 1.5 literes dízellel 5300e Ft-nak megfelelő euro.
Kérdés: vajon mennyire viszi sikerre a Renault ezt a típust amely gyakorlatilag akkora mint a Meriva (leszámítva, hogy a Merivában nem éri a fejem a plafont hátul) és persze jóval drágább.
Szerintem nemigen ismétli meg elődje sikerét, a kissé elbaltázott térkínálat és a konkurensek miatt.