Keresés

Részletes keresés

Fzolee Creative Commons License 2010.10.02 0 0 10225
Lájk. :D
Előzmény: rally forever (10223)
rally forever Creative Commons License 2010.10.01 0 0 10224
.
rally forever Creative Commons License 2010.10.01 0 1 10223

Na, végre megkaptam a vasárnapi képemet :o) 1354 @ 6 :o)

 

1354

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R.

Villamosos Creative Commons License 2010.10.01 0 0 10222
Attól, hogy valami új, nem biztos, hogy jó is.
Előzmény: CKD Kombinát (10221)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10221
1342-vel is csak az a baj, hogy egy felújított kocsitól többet várunk!
Kb. egy lapon említhető mondjuk a romhalmaz 1459-el, csak az egyedi, lábfűtés és a váltóállító emel az értékén egy keveset.
De szerintem ezt írtam már...
Előzmény: FKU-911 (10216)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10220
Ezért lettem volna rá kíváncsi.
Előzmény: FKU-911 (10216)
BPI-779 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10219
Én nem tegnap mentem vele, hanem asszem hétfőn vagy kedden. Pedig én nem kerestem kifejezetten :) csak ez volt az első villamos, amire felfértem du. fél 5-kor a Bocskainál kifelé. (előtte 2 47-essel és 1 18-assal meg se próbálkoztam... előre sejtettem, hogy a 41-es lájtosabb lesz)
Előzmény: 1433 (10218)
1433 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10218
Pont őt kerestem tegnap délután, de persze nem volt kint, csak másik 24 darab a 41/47-esen...
Előzmény: BPI-779 (10214)
1433 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10217

Jól láttad, a 1308-as tegnap 41/F6-ot járt.

 

Örömmel olvasom a véleményedet a 1433-asról :) Akkor tegnap délután Téged láttalak 47/F60-asként a Városház térnél.

 

(tegnapi 41/47 forgalmik elolvashatók a Pályaszámokban)

Előzmény: CKD Kombinát (10212)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10216
Ha olyan, mint a 1342, akkor úgyis mindegy...
Előzmény: Törölt nick (10215)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10215
Azt kinéztem pedig és nekem még utasként sem volt alkalmam, nem hogy vezetni. Most meg egy darabig nem is lesz, addigra meg leharcolják. :-/ (Mondjuk Tátrában is van ilyen most.)
Előzmény: BPI-779 (10214)
BPI-779 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10214
Nekem valamelyik nap a 1402-höz volt szerencsém, mint utas persze. Mintha most jött volna a gyári futószalagról. És az a hang... :D
Előzmény: CKD Kombinát (10212)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 10213
1317 mögött a 1315 áll. Amögött nincsen semmi azon a vágányon.
Előzmény: Gianmarco (10211)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.29 0 0 10212
1308 ma kint volt 41-esen, ha jól láttam.
Hétfőn vitte el a szállítás valahova, de úgy tűnik akkor már visszaért.

Ma végre sikerült kipróbálnom a 1433-at is.
Fasza gép! :))
Előzmény: Gianmarco (10211)
Gianmarco Creative Commons License 2010.09.29 0 0 10211
Én tegnap villamosoztam el Budafok előtt, melyik kettő áll a 1317 mögött?
Látszott a 1308, 1407, 1430? Az egyik lehetett a 1315, a másik érdekelne még, ezek nagyon hátul voltak.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (10160)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 10210
Arra azért jó is volt :)
Előzmény: FKU-911 (10209)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 10209
1459 Hungária után és Budafok előtt leginkább Barossban álldogállt.
Előzmény: CKD Kombinát (10206)
Peti817172M Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10208
A felújításkor miért szüntették meg a tetőszellőzőket meg a hangtompítós plafont az ICS-ken?
Csmg Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10207
1459 itt nem sűrűn fordult meg.
Előzmény: CKD Kombinát (10206)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10206
A 1319 tényleg jó, csak mostanra kicsit leharcoltabban néz ki. Meg az átalakítója hamarabb lekapcsol ott a Hengermalom út környékén, mint a többi kocsinak.

A 1459-ről nincs vélemény? ;-)

Előzmény: rally forever (10205)
rally forever Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10205

Ideát nem volt sokat mostanság, de akkor egy álom volt! :o)

 

1319

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(A képről jutott eszembe, hogy méltatlanul kimaradt a Sindöcös topicban a törzs-37-es járműparkból a hibátlan, és kiváló hanggal ellátott 1369 is :o)

R.

Előzmény: CKD Kombinát (10197)
Uezbeck Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10204
Az itt OFF Kandó mozdonyokon is volt/van létra.

A tetőn lévő berendezések miatt kell amúgy a tető, volt már, hogy nekem egy műszaki hiba miatt felment a szerelő a létrán keresztűl.

CanGuru Creative Commons License 2010.09.28 0 0 10203
Most valamiért az oldalán vannak a reklámok, és üres táblákat hurcolásznak a villamosok.

Minden bizonnyal marketinges okai vannak, azaz értékesebb felület a villamos oldala lentebb, mint fentebb. Jobban benne van a látótérben, nagyobb is... na meg régen nem volt nyomtatott matrica, hanem festették.
Előzmény: FAV 20 (10194)
kawirzbácsi Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10202

Az UV-n  az "A" kapcsoló mellett voltak a biztositékok.

üdv kawirz

Előzmény: FAV 20 (10196)
kawirzbácsi Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10201

Reklámtáblákat a kocsiszinekbenteték fel más létrákkal.

 

üdv kawirz

Előzmény: FAV 20 (10194)
kawirzbácsi Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10200

Feloldom, a létra a járművezetőnek kell hogy lekösse az áramszedőt, ha a kocsit vontatják.

Ha az áramszedőt lehúzta, akkor biztositani is kell.

Kocsiszinekben vagy műhelyekben nem kell a létra használata, mert egy normális létra elég.

üdv kawirz

CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10199
Csak egy veszélyesebb volt, de az is megállt időben. :) :P

Valami más márka volt, ami kicsit jobban veszélyeztetett.
Előzmény: Törölt nick (10198)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10198
Az a bizonyos kés forró vagy sem? Mert nem mindegy :)
59es meg mágnesként vonzza az opeleket... :-/
Előzmény: CKD Kombinát (10197)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10197
Mai versenyzőim a 1459 és a 1319 voltak.
A 1319-et nem szerettem túlságosan, de nem is utáltam, végülis egy átlagos kocsi. De a 1459 után élmény volt vezetni. :)
Jó kapcsolók, szépen dolgozik, úgy meg lehet vele állni, mint késsel a vajban. :)

A '59-es valami katasztrófa. A menetkapcsoló mellett, végig van szinte az egész jelölve, annyi helyen rángat. Persze a legtöbb kezelhető volt, de fék utolsó előtt azért rántott egy nagyobbat. Majd jött a brutál rögzítő, de azt még lehetett orvosolni.

Sajnos sokan elintézik azzal, hogy jó ez így, pedig biztos lehetne javítani...
FAV 20 Creative Commons License 2010.09.27 0 0 10196
A HÉV-eken is volt létra, és nem volt reklámhordozó rajtuk. Szerintem valami biztosíték lehetett a tetőn. Talán azok a szarv biztosítékok. Az UV villamosokon is voltak ilyenek.
Előzmény: gunji jackdaw (10195)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!