Azt a balansztengelyt meg lehet perselyezni, nem kell kibaszni az egeszet a kukaba. 3 eve csinaltam az elsot, koszoni jol van. Kemeny perselyt rakok bele, igy csak a hatszoget kell cserelni minden 50-60k utan, hogy biztos legyen, mert 80k utan ugyis lekopnak az elek es atfordul, viszont a persely meg ep marad, de az is cserelheto ezerszer. Persze ez nem gyari technologia, a gyar technologia a csere aranypenzert. Meg igy is sokkal olcsobb otvenezrenkent levenni a teknot es betenni egy 2000 forintos hatszoget.
Linkelgetheted nekem Temprára a Tipo-t rról az oldalról, én ugyanarról linkelem neked a TEMPRÁT csak kicsit lejjebb kell görgetni. A Tipo katasztrofális töréstesztjeiből tanulva a Fiat a Temprát már merevítésekkel látta el.
Minap szedtünk szét egy 1.5dci Scenicet. Kettes hajtóról eltűnt a bélésfém, megforgott. Hajtórúd kuka, főtengely kuka (Talán köszörülhető, ha jól láttam van túlméretes csapágya.)
Erről jutott eszembe, hogy a családban is van egy Thalia. Meg lehet előzni ezt a csapágy problémát, vagy Thaliákban esetleg kijavították ezt a típushibát?
Jó. Én tervezek még vele 2 műszakit. 5 év múlva legyen nálad egy Clio. Először te belém szállsz vele oldalról, ha nem halok meg akkor nyomunk egy frontál puszit oké?
Szia! Köszi a gyors választ,még annyit hozzáfűzök,hogy most lett cserélve a lendkerék és a kuplung.Persze,ahogy kijöttem a barátom műhelyêből,3km után produkálta a játékot.Gondoltunk főtengely jeladóra,mindenre.Utángyártott azt hiszem a lendkerék,de ha ott lett volna a gond a jeladónál,akkor nem mentünk volna 50 km-t....most tartunk olyan 500e-nél.....mindennel együtt.Azt hiszem kiszedünk minden újat,és felgyújtom a határba :D
Miről beszélsz? Az ajtajába olyan oldalmerevítés van hogy nyitott ajtóval a betonoszlopnak tolattam és visszalökte az autót, se az ablakemelő nem ment tönkre se a zár, vissza lett egyenesitve az oldallemez és kész. Ebben azért akad vas, ne keverd össze a Suzukival légyszi. Láttál te már Temprát vasig szétszedve? Szerelő havernál van egy majd lefotózom neked. :D
Szia! Még annyi eszembe jutott, hogy ki lehetne próbálni azt, hogy amikor rossz a kocsi akkor a motorvezérlő hőmérsékletét változtatni kellene. Melegíteni vagy hűteni. Sokszor kihozza a hibát a hőmérséklet változás. Nekünk az egyik vezérlő télen nagy hidegben volt rossz. Éjszakára beraktuk a kispárna alá. Reggel gyorsan felraktuk az autóra még szoba melegen és megjavult az autó. Legközelebb hidegben megint rossz volt.
Rengeteg gond szokott lenni a kábelekkel ezeken az autókon. Főleg a bal első lámpa alatt lévő nagy vezeték kötegekben szoktak gondok lenni. Ezen az autón szerintem Visteon DCU 102 motorvezérlő ha nem tévedek. Ezek a vezérlők igazi hulladékok. Sajnos volt már velük hasonló hibatünet mint amit leírtál.