Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 2016.04.15 -1 5 103176

102, 128, 129-ről nem tudunk Kőbányán (egyelőre?), a többi igaz.

 

Megjegyzem még, hogy 91-191-291 volt már kőbányai repertoáron, nem igazán újdonság...

Előzmény: 430 322 (103139)
g86 Creative Commons License 2016.04.15 0 3 103175

Google szerint Óbuda - Hűvösvölgy 12,7 km, Kőbánya - Hűvösvölgy 15,0 km.

Előzmény: BPO-331 (103171)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.15 0 6 103174

Arról mi igaz, hogy majd Óbuda Kelenföldhöz fog tartozni?

 

-----------------

 

Olyan már volt pár évig.

Nem vált be.

 

Aki akkor volt főnök és még tud a dologról az már nem főnök.

 

Az új főnökök egyik dolga (ha lusták tanulni), hogy elkövessék elődeik hibáit még egyszer, és saját bőrükön tanulják meg azt, amit kis olvasással már előtte megtudhattak volna.

 

 

Előzmény: Törzs utas (103173)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103173

Dél-Pestre is mennek egy páran májustól. Kelenföldre jó sokan elmentek most, főleg az 5-ösre is beették őket, hogy kapnak számot az 5-ösre, és volt aki egyet se kapott, csak szólót... na kellet neki elmenni az 5-ösről szólóra, most meg jönnének vissza, csak már nem lehet... Arról mi igaz, hogy majd Óbuda Kelenföldhöz fog tartozni?

Előzmény: BPO-331 (103171)
Lucky76 Creative Commons License 2016.04.15 0 1 103172

A mérős kocsik nem Délpestről jártak annak idején? :)

Előzmény: BPO-331 (103171)
BPO-331 Creative Commons License 2016.04.15 -3 3 103171

Én erről semmit nem hallottam. Lehet rossz büfébe járok :)

De ha akár csak egy busz is Kőbányáról fog kiállni Hűvösvölgybe, akkor ez a cég megérett a pusztulásra.

 

Mi van az oly sokat hangoztatott rezsikilóméterekkel? Óbudán két hónapig kényszerszabadságolás volt, mert nem volt annyi munka, ahány ember. Közel ötvenen mennek át májusig Kelenföldre.

 

Remélem, hogy ez csak amolyan "szokásos" legenda. Valaki bedob egy eszmefuttatást, ezt a különböző divíziókhoz és alvállalkozókhoz tartozó kollégák felhabosítják, megspékelve pár eszement baromsággal, amit lehet, hogy csak viccből dobtak be, de utólag már csak képtelenebbnél-képtelenebb forgatókönyvekkel szembesülünk.

 

Bár lassan már semmin nem lepődik meg az ember, de ez még ötlet szintjén is értelmezhetetlen.

Remélem, hogy abban a büfében, ahol te hallottad, valaki túl sok macifröccsöt ivott és félrebeszélt szegény :)

Előzmény: 430 322 (103139)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.15 0 3 103170

villany modulok.

 

Ezért kellett volna mind a 20 db-ot a várba tenni. De hát egyesek oda nem látják alkalmasnak.

Kérdés miért.

 

-----------------

 

hüümm.

 

máshogy tudom.

 

Egyelőre a gyártó nem biztos abban, hogy gyártmánya tudja azt amit ma a török Karsan tud a Várban.

 

Magyarul egyelőre azért nem a vári vonalon kezdenek a villany modulok, mert előfordulhatna, hogy a délutáni csúcs közepére lemerülnek és akkor délután négykor honnan szerzel 10-12 kocsit cserére ?

Hirtelen.

 

Ha kibírják majd síkvonalon az üzemnapot, 4,30-tól 23,30-ig, legalább egy héten át folyamatos üzemben (??) akkor majd lehet, 16-ra, 27-re, 39-re, 191-re, 37/237-re tenni.

 

 

 

 

Előzmény: 49-es villamos (103162)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.15 -2 3 103169

Ma a BPI-265  Ik-260, lenyomott több kanyart a  délelőttös időszakban.

Jó autó, de a fékezés..............:-(((

 

 

Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.04.15 -2 5 103168

Minek kellene őket eladni? Attól, hogy még nem lesz hivatalosan kiadva 415-ös, az a kb 6-8 db. felújított kocsi simán elláthatja a Kelenföldi garázsban a GT-k, csere kocsik szerepét (vagy Cinkotára is kerülhetnek). Lassan 4 hónapja nincs 435 és 280-as kiadva Kelenföldről és Óbudáról hivatalosan egyik vonalra sem (kivétel néhány éjszakai szám, illetve márciusban a 34/106), mégis a GT-ket ezek a kocsik adják. Az említett 415-ösöknek még 2-3 évig még simán el kellene futniuk a BKV-nál.   

Előzmény: 08-73 (103151)
BPO-105 Creative Commons License 2016.04.15 0 1 103167

(Vagy inkább az összes. Vagy még annál is több.)

Előzmény: BPO-105 (103166)
BPO-105 Creative Commons License 2016.04.15 0 1 103166

Akkor elég lenne, ha sűrítenék a kocsikiadást, és ebből következően nagyjából oda kerülne a jó részük. De mivel annyian vannak, amennyien, így amúgy is lehetetlen lenne.

Előzmény: 08-73 (103164)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.15 0 4 103165

Amikor ugyanezt mondtam, le lettem szólva keményen.

Előzmény: 08-73 (103164)
08-73 Creative Commons License 2016.04.15 0 3 103164

És azért ne felejtsük el, hogy a 15, 115-re pl. munkanap, főleg csúcsban nem lenne elég a Modulo...

Előzmény: BPO-105 (103163)
BPO-105 Creative Commons License 2016.04.15 0 6 103163

Miért, miért...mert a török csodáknak kellett oda kerülni.

Pedig minden épeszű ember fordítva osztaná el a gépeket: a dízeles, 2+2 üléselrendezésű, vezető mellé nyíló ajtós mehet a külvárosba elsőajtózni, a villanyos, nullemissziós, vezető mögé nyíló ajtós, középen hatalmas tánctérrel rendelkező járgány pedig a szétszennyezett levegőjű belvárosba a heringes vonalakra.

Előzmény: 49-es villamos (103162)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.15 -1 4 103162

Ezért kellett volna mind a 20 db-ot a várba tenni. De hát egyesek oda nem látják alkalmasnak.

Kérdés miért.

Jó, hogy nem a 8-as vonalára akarják őket tenni.

Előzmény: 08-73 (103161)
08-73 Creative Commons License 2016.04.15 0 2 103161

Amúgy tudsz-e, vagy bárki tud-e valamit arról, hogy azokon a vonalakon, ahol a villany Modulok lesznek, hogy oldják meg az elsőajtózást? Az, hogy a sofőr mindig előre-hátra forogjon a megállókban, kissé életszerűtlen, és egy idő után tele lesz a hócipőjük ezzel...

Előzmény: Villámhetes (103158)
08-73 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103160

5-ös, 7-es, ezeken fog járni asszem.

Előzmény: Villámhetes (103158)
Lucky76 Creative Commons License 2016.04.15 0 4 103159

00-51, te jó isten! Ez is mekkora túlélő! :))

Előzmény: gorcher (103154)
Villámhetes Creative Commons License 2016.04.15 0 7 103158

Tegnap megjött az M168D.

 

Kipróbáltam,nem rossz...:)

kab09 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103157

LOV-877, FKU-934, FKU-940 van forgalomban a megadottak közül.

Előzmény: Viko88 (103153)
kab09 Creative Commons License 2016.04.15 0 2 103156

A február 24-én balesetezett MUM-641 tegnap óta újra forgalomban van.

gorcher Creative Commons License 2016.04.15 -1 0 103155

Lemaradt véletlenül, hogy az MFW-517 kint van, egész héten 131/231-esen van, ma a 7-es forgalmin.

Előzmény: gorcher (103154)
gorcher Creative Commons License 2016.04.15 -1 0 103154

A 01-02 még készül Cinkotán (+ 00-51).

Előzmény: Viko88 (103153)
Viko88 Creative Commons License 2016.04.15 0 1 103153

A következő buszok kint vannak már forgalomba: 01-02, 16-48, LZZ-332, MFW-517, LOV-877, FJX-187, FKU-934, FJX-224, FKU-940? Köszönöm Üdv!

08-73 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103152

IAttila táblázata alapján, ha jól vettem ki, a Modulo M168d jövő héttől az 5-ösön, meg a 7-esen lesz.

08-73 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103151

Mint ahogy Ratbus is írta, nem dobják ki a felújítottakat. Magáncélra tökéletesen eladhatóak lesznek, szerencsére nem a Fefe vasmarkaiban végzik.

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.15 -2 1 103150

Ki. Mivel fel vannak újítva, talán könnyebb lesz eladni őket.

Előzmény: VB0526 (103148)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.04.15 0 0 103149

A 2-es pótlásnak szerintem a múltkori sikláshoz lesz köze, azt fogják talán rendesen megcsinálni.

Előzmény: 08-73 (103146)
VB0526 Creative Commons License 2016.04.15 -1 4 103148

A felújított 415-öket is kivonják szeptemberben?

49-es villamos Creative Commons License 2016.04.15 -2 0 103147

A kolléga szerintem a Budai kocsikiadásokat kérdi. (128,129,57,257)

Előzmény: 08-73 (103146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!