A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Arról mi igaz, hogy majd Óbuda Kelenföldhöz fog tartozni?
-----------------
Olyan már volt pár évig.
Nem vált be.
Aki akkor volt főnök és még tud a dologról az már nem főnök.
Az új főnökök egyik dolga (ha lusták tanulni), hogy elkövessék elődeik hibáit még egyszer, és saját bőrükön tanulják meg azt, amit kis olvasással már előtte megtudhattak volna.
Dél-Pestre is mennek egy páran májustól. Kelenföldre jó sokan elmentek most, főleg az 5-ösre is beették őket, hogy kapnak számot az 5-ösre, és volt aki egyet se kapott, csak szólót... na kellet neki elmenni az 5-ösről szólóra, most meg jönnének vissza, csak már nem lehet... Arról mi igaz, hogy majd Óbuda Kelenföldhöz fog tartozni?
Én erről semmit nem hallottam. Lehet rossz büfébe járok :)
De ha akár csak egy busz is Kőbányáról fog kiállni Hűvösvölgybe, akkor ez a cég megérett a pusztulásra.
Mi van az oly sokat hangoztatott rezsikilóméterekkel? Óbudán két hónapig kényszerszabadságolás volt, mert nem volt annyi munka, ahány ember. Közel ötvenen mennek át májusig Kelenföldre.
Remélem, hogy ez csak amolyan "szokásos" legenda. Valaki bedob egy eszmefuttatást, ezt a különböző divíziókhoz és alvállalkozókhoz tartozó kollégák felhabosítják, megspékelve pár eszement baromsággal, amit lehet, hogy csak viccből dobtak be, de utólag már csak képtelenebbnél-képtelenebb forgatókönyvekkel szembesülünk.
Bár lassan már semmin nem lepődik meg az ember, de ez még ötlet szintjén is értelmezhetetlen.
Remélem, hogy abban a büfében, ahol te hallottad, valaki túl sok macifröccsöt ivott és félrebeszélt szegény :)
Ezért kellett volna mind a 20 db-ot a várba tenni. De hát egyesek oda nem látják alkalmasnak.
Kérdés miért.
-----------------
hüümm.
máshogy tudom.
Egyelőre a gyártó nem biztos abban, hogy gyártmánya tudja azt amit ma a török Karsan tud a Várban.
Magyarul egyelőre azért nem a vári vonalon kezdenek a villany modulok, mert előfordulhatna, hogy a délutáni csúcs közepére lemerülnek és akkor délután négykor honnan szerzel 10-12 kocsit cserére ?
Hirtelen.
Ha kibírják majd síkvonalon az üzemnapot, 4,30-tól 23,30-ig, legalább egy héten át folyamatos üzemben (??) akkor majd lehet, 16-ra, 27-re, 39-re, 191-re, 37/237-re tenni.
Minek kellene őket eladni? Attól, hogy még nem lesz hivatalosan kiadva 415-ös, az a kb 6-8 db. felújított kocsi simán elláthatja a Kelenföldi garázsban a GT-k, csere kocsik szerepét (vagy Cinkotára is kerülhetnek). Lassan 4 hónapja nincs 435 és 280-as kiadva Kelenföldről és Óbudáról hivatalosan egyik vonalra sem (kivétel néhány éjszakai szám, illetve márciusban a 34/106), mégis a GT-ket ezek a kocsik adják. Az említett 415-ösöknek még 2-3 évig még simán el kellene futniuk a BKV-nál.
Akkor elég lenne, ha sűrítenék a kocsikiadást, és ebből következően nagyjából oda kerülne a jó részük. De mivel annyian vannak, amennyien, így amúgy is lehetetlen lenne.
Miért, miért...mert a török csodáknak kellett oda kerülni.
Pedig minden épeszű ember fordítva osztaná el a gépeket: a dízeles, 2+2 üléselrendezésű, vezető mellé nyíló ajtós mehet a külvárosba elsőajtózni, a villanyos, nullemissziós, vezető mögé nyíló ajtós, középen hatalmas tánctérrel rendelkező járgány pedig a szétszennyezett levegőjű belvárosba a heringes vonalakra.
Amúgy tudsz-e, vagy bárki tud-e valamit arról, hogy azokon a vonalakon, ahol a villany Modulok lesznek, hogy oldják meg az elsőajtózást? Az, hogy a sofőr mindig előre-hátra forogjon a megállókban, kissé életszerűtlen, és egy idő után tele lesz a hócipőjük ezzel...