Köszi Apjuk a törődést, a "w 140 mercedes wiring diagram" mágikus szavakat én is beütöttem az gogelba, és előgyütt a zorosz oldal(is):-DDD, ami egyébként teljesen jó rajz, mindössze az autóval nem egyezik(zöld vezeték megy az egyvezetékes gombára, a valóságban meg kék-szürke megy a kétvezetékes gombára, de sebaj, végülis a rajz benzines, az autó meg dízel).
Úgy néz ki, műszerfal baja lesz, a vízhőmérő 8 voltos tápja mesebeli, hol van, hol nincs, inkább utóbbi.
A vízgomba is érdekes helyen van, nem ám a hengerfej elején, mint szokott, hanem a blokk oldalán, szívócső/nyomócsövek alatt, látni végül is lehet.
Kedden folyt.köv.
u.i Bmw railnyomászabályzó szelepnek, valamint a hozamszelepnek van valami kiszerelt állapotbani vizsgálati módja?(szkóppal nézve vezérlést kapnak, a valós railnyomás 2-300 bárral nagyobb, mint a kért, és ezért tilt be)
Sziasztok! 2.0PD DSG váltóval (VI passat, Octavia, Altea XL) mennyire gáz, ha a vásárlás utáni szerviznél a szokásos szíj, szűrő és folyadék cseréken túl átnézetem és cseréltetem az olajpumpa hatszög izét?
Drága Barátom , nagyon sokat segíTEtél... :-) . A Kontor Rossi mondta , ahová évtizedek óta járunk , hogy nekik már nincs mérőműszerük a régi , "keverős" Lovato gázreduktorokhoz , de igaz az , amit a keverékarányról szóltál , mondták , igaz , és keressük fel a Bp., XVI. kerületi Arany János utcásokat ( ha kell elérhetőség adok , de nem én vitTEm oda az ott egyébként nagyon megdicsért 400 000 km-es Alfa Romeo 164-ünket , hanem a Feleségem). Háromnegyed órán át állították a dolgokat , most olyan lett a 22-éves , mint volt , 100-on 50 előnyt ad bárminek . Nagyon hálás vagyok a javaslatodért .
Gyári vez klt vizpumpával 75500,gyári szij klt 38000,conti szett van a szakálban és az intercarsnál,szóval nem értem miért nem látja a Kovács autó. CT 1162K1 a száma. Gates van a lángban,de sajnos csak egy doboz,szóval az nem biztos hogy meg is van. K015656XS a száma.
Tudod mi volt legutóbb az érdekes? Kért egy illető olcsóbb szettet,jött a latolgatás melyik legyen,eldöntöttük közös lemondással:ruville. A doboz,a mérete,a belső elrendezés full conti volt és az anyagi különbözet pedig tetemes. Annál az autónál épp bejött ez a "blöff" szerencsére,jól járt mindenki.
Urak, megint volnék(bmw 4580-ról nem tudok semmit még).
Merci w140 '95, S klasse 3,5TD, nem megy a vízhőfokmérő, talán a hűtőventi sem(tulaj szerint) .Biztik jók, hengerfej elején lévő 3 vízgombára menő vezetékek élnek(feszkó van benne), testre téve őket a műszer továbbra sem mozdul, 3 perc alatt ennyit sikerült megállapítanom.
Kérdésem kicsit cam aros:hol essek neki?(benzingyufa nem játszik).
Szeretnék egy kis segítséget kérni.Családban levő Ford C-Max ll 1,6 tdci 116 Le világos szürke 2013-as on vezszíj csere lenne.Meg szeretném rendelni a szettet,de nem tudom,hogy gyárilag melyik márka van beszerelve.Vagy esetleg tudnátok ajánlani más gyártot is,ami bíztonsággal beépithető,és azért nem horror áron van?Néztem pl INA szettet(Kovács Autonál) ami van 40-ért meg 50-körül meg 60-on felül is,elég nagy a szorás,azt meg nem tudni miért.Unix-nál rokonnak van 40 valahány % kedvezménye.Már az összes Ford Fórumnak írtam,de választ sehonnan nem kaptam.Itt már bíztos cserélt valaki ezen a tipuson is(1,6 TDCI)ezért is írtam ide is.Előre is nagyon köszi.
A vázkeretet szoktuk mi is levenni (előfordult már, hogy beleszakadt valamelyik csavar, de nem jellemző), a kormánymű marad a helyén, csak fel kell kötni, nehogy lecsússzon a kormányoszlopról. A hűtőket is felkötni, azok is a vázkerethez vannak rögzítve. Szerintem.
Nem is igazi haldex van ezekben, csak egy többtárcsás kuplung a hátsó difi előtt (alapból ez elöl hajt), ami asszem elektromágnessel zár az első kerék kipörgésekor.
Egyébként valószinüleg nincs zárva, mert akkor érezhetően megszorulna az aszfalton, hanem a kanyarodáskor érzékelt fordulat különbségre összezár egy pillanatra, éa szét is old. Ezt érzem.
Ha már a kanyarodás eőtt össze lenne zárva, akkor súlyosabb problémáim lennének.