Május elején múlt nekünk is 8 éves, utána lett kicserélve gyári akksi. Meg most fagyálló(3 évet mondanak neki :D)
Sokan lenézik(audi buzi haver végképp), mert, hogy full opel, meg Daewoo(Chevrolet, egy és ugyan az)...mégis olcsóbb mint az...nem fogsz elolvadni a kényelemtől..nabumm....
Üdv
Olyan kêrdéssel fordulok a tisztelt publikum felé hogy az 1.2 8v kalosban hol talalhato a légmennyiseg mêrő szenzor?Vagy csak a MAP+IAT adataibol sáfárkodik az elektronika; mert a keresett egyseg nyomára nem bukkantam..
Lekopogom, nekem még az aksi is a gyári. Pedig áprilisban 8 éves lesz a Kalóz... Mondta is autószerelő ismerős, hogy az ilyen, el nem romló autókat nem szabad eladni. Mák, mert nem is lenne lóvé egy újabbra. :))
lapos elemér és próbálgatsz,hogy melyik hangszoro kattog.
amugy az enyém belül oldalról van csavarozva a tartóhoz ,első kárpit hamveder bontással lehet csak kiszedni.,ja és nem gyári.JVC VOLT KAZETTÁS BENNE most 1 elekta cd -s van bészerelve.
Autórádióval kapcsolatban kérek segítséget. Ellopták a rádiómat csatlakozóval együtt, levágták.
Az új rádióhoz a hangszórókat nem tudom helyesen bekötni, mert a Daewoo színjelölése nem egyezik meg a rádiókon található színekkel. Igaz, megnézhetném, de nem akarom az ajtókárpitokat lebontani.
Kis segítség kellene. 2003 as 61KW.os 1.4es kalos sedánom van.Tönkrement benne a termosztát ,és ha nem nagy dolog akkor én kicserélném.Légyszi irja meg valaki hogy hol találom és hogy cseréljem ki. Ha nem muszáj nem fizetek a szerelőnek.Segítséget előre is köszönöm.
Párszor cseréltem már én is égőt(indexeét is ki kéne,még a gyári van benne, sárgától évek óta messze áll....), de elfelejtettem, hogy hogy van rögzítve....a 2 patent az biztos, azokat össze kell nyomni, mert "kúpos" meg van azon 2 kis fülecske, az tartja bent...Nekem 5 perc volt kb mire ki bírtam venni....
Amúgy ezeket erőből kell szerelni kb...pollenszűrőt múltkor ki akartam venni, s szét kellett taposni kesztyűtartó ajánál lévő műanyag elemet, hogy kiférjen...
Hátul dobokat 20 perc volt mire le bírtam rángatni róla....
Kérdés: csak a miénk nem szereti a hideget? Héten már vagy a 3-ik égőt csapja ki elöl...
Kisebb darabokban nem árulsz? Pl. a km órának(digitális) a háttérvilágításást azt mondják lehet cserélni, mert nekünk 1,5 éve elszállt a világítása....
Mi tavaly cseréltük ki miután annyira meg halt már a gyári, hogy önindítót nem tudta forgatni. Mi is sok helyen néztük, de mindenhol csak jobb oldalt volt a +. Aztán fater valahol autósboltban volt azt hiszem, ott kapott megfelelőt, nem nagy márka, mert ha jól emlékszem magyar, meg vmi Duna a márkája, de nem volt bűn drága, és ugyan olyan jó....
sziasztok ! lenne egy olyan kérdésem valakit nem érdekelnek 1.4 alkatrészek kaloshoz pl. elsö ülések komplet első futómű oldalsó ablakok ,komplett klima fedélzeti komp. komplet kábel köteg váltó . zárak elektromos ablak emelő. szervo kormány km óra és még két tejes láda alkatrész ,az alkatrészek saját tulajdonom.én eladtam az autómat ezért csak kerülgetem az alkatrészeket de sajnálom ki dobni .egybe eladó 40 000 jó magyar ft-ért.ha v.érdekel hivjon 06202551564.zana tamás. ja az alkatrészek budapesten vannak. elöre is köszi.z.t
Próbáltam erősen húzni, de nam akar kijönni. Nincs fogás se rajta, hogy nagy erőt tudjak kifejteni, meg olyan törékenynek tűnik. De azért köszönöm a tanácsot, megpróbálom ujra.
Nemrég lettem egy 1.4 es benzines Daewoo Kalos tulajdonosa. A jobboldali féklámpába kiégett az égő. Megpróbáltam kicserélni, hát nem jöttem rá hogy miként jön ki a vázból a lámpa. Van két csavar amit a könyvszerint ki kell csavarni, megtettem de hiába. Megmoccan de kijönni nem akar, hogy hozzáférhessek a hátához. Tudna nekem valami segiteni?
Hetedik télnek nézünk elébe, gondoltam kicserélem az akksit. A kocsi 8 szelepes 1,4es. Az akkumulátor bal plusszos Delkor 55 Ah, max indító áram 550A, Ca. Nem igazán találok megfelelő akksit, jobb plusszos simán lenne, bár ezt az indítóáramot inkább 60 Ah-s akksik tudják biztosítani, de abból sincs megfelelő választék, továbbá a 60 Ah-ok kb 50 mm-rel magasabbak, még lehet a kábelek is rövidek lennének.
Tudna e valaki javasolni tapasztalatok alapján jól bevált, a gyári paraméterekhez közelítő típust?
Nekem is volt hasonló problémám. Ha összekuporodsz és benézel a pedálokhoz, fogsz látni egy nagy fekete bumszli kapcsolót a fékpedál "karja" fölött. Húzd le a stekkert, tekerd ki majd szét lehet pattintani a kacsolót. Valószínű hogy kapcsoló érintkezői eloxidálódtak kicsit. Pucold meg az érintkezőket, esetleg nyomjál bele egy kis kontakt spray-t. A fékrendszerrel semmi gond, nem kell aggódni. Ilyennel nem kell szervízbe menni.
Valaki meg tudná mondani, hogy 1.2-es (2006) motornál az aksi felől a váltóból kijövő érzékelő milyen érzékelő? A kábel kivezetése a tartó bak között van.
Sajnos nekem el van szakadva az egyik vezetéke, de nem tudom, hogy milyen érzékelő, így nem tudom kicserélni, nem tudom mit kérjek, ha bemegyek a boltba.
Még egy fontos infó! A fékolajat - mivel egy rendszren van azt hiszem a kuplungszervóval - a karbantartái könyv szerint cserélem, és DOT4 -nél rosszabb minőségű nem kerül bele.
Vajon mi lehet az oka annak, hogy amikor benyomom a Kalosom fékpedálját van hogy a legkisebb érintésre azonnal felkapcsolódnak a féklámpák, és van hogy akármekkora fékezés esetén csak pár másodperc múlva?
Ha autószerelőt kérdezek, biztos a fél fékrendszet ki akarja cseréltetni. Ötlet?