A minap bekapcsolom fűtés/hűtés ventilátorát és a maximum erősségnél berezonál erősen a műszerfal. A levegőt tökéletesen fújja,de zavaró berregő,rezonáló hangja van! Valaki esetleg találkozott ilyen problémával?
Vagy esetleg valaki megtudná mondani,melyik oldalon van a ventilátor motor az utastérben ? Hogyan tudnám megnézni nem -e szippantott valamit esetleg .....én erre gondolok... :(
Peugeot 308sw 1,6 HDI/2009/ tip autóban a kesztyütartóban lévő csatlakozóhoz milyen csatlakozási lehetőség van?Pendrive csatlakozást vagy telefon csatlakoztatást szeretnék.. Valaki tudna segíteni?
Hali egy 2011-es 308 1.6hdi tulaja lettem.☺ kérdezném hogy milyen olajat rakjak bele 5w30-at,vagy valami mást? Illetve milyen vezérlésszettet ajánlotok contitexet(gyárinak irják) vehetem nyugodttan vagy valami mást? KÖSZÖNÖM A VÁLASZOTOKAT!
Egy diagnosztikával meg lehet nézni, hogy jó-e az olajszenzor, de ott a nívópálca, azon látszik, hogy fogy-e az olaj. Amúgy kb. 10 000 Ft egy ilyen érzékelő. Ha legközelebb kiírja, tölts rá egy liter olajat, várj egy-két napot, ha még mindig kiírja, hogy ellenőrizd az olajszintet, akkor nem jó az érzékelő. Ha eltűnik a figyelmeztetés, akkor meg fogyasztja, akkor után kell töltögetni :D Egyébként a szervizkönyve is írja, hogy normálisnak tekinthető az olaj pótlása. Semmiképp sem szabad mást, esetleg vastagabb olajat beletenni az 5w30-as Total Quartz INEO ECS-en kívül. Ez az ACEA C2-es szabványt tudja. Ha másikat raksz bele, az is 5w30-as C2-es legyen. Kényes ez a motor. Ha beírod a google-ba, hogy oil consumption 1.4 VTI vagy 1.6 VTI, rengeteg ilyen a motorral szerelt autó (Peugeot 207/308, Citroen C4, Mini) tulajdonosa panaszkodik a magas olajfogyasztásra. Többségük 750-1000 mérföld/1literről ír.
Köszönöm válaszod! Mióta nálam van 3-szor lett benne cserélve olaj, a megfelelő menyiséggel akkor egy darabig nem jelzett be. Hogyan tudnánk azt ellenőrizni hogy az olajszint érzékelő jó-e ? Illetve mit lehet az ellen tenni, ha eszi az olajat, mert igen ahogy mondod benzines.
Az olajszintérzékelő jó? Ha valóban alacsony az olajszint, a jelzés akkor is csak a gyújtás ráadásakor jelzi, majd eltűnik a figyelmeztetés később. Nem fogyasztja ez is az olajat esetleg? Sajnos jellemző a benzinesekre.
Van egy hibajelenségem érdeklödnék van e aki tudja mit és hol kell cserélni?
A hátsó ablakmosó beindul és elkezdi nyomni a folyadékot és lenyomja az elöirt törlésszámot...aztan pihen---aztan megint eljátsza...pihen s majd megint :)
Sziasztok, 2009-es Peugeot 308-as indításkor mindig visszajelez az alacsony olajszintre. (Check Engine Oil). Töltöttünk már bele olajat, folyást nem tapasztalunk, szerelő többször cserélte már az olajat, a probléma még sem szűnik. Valakinek valami ötlet ? Indítás után kis idővel eltűnik.
Köszi:) Melyik évjárat? Úgy tudom, a korai Prince motorok sokkal több olajat fogyasztanak, az enyém is 3-4 dl-t 1000 km-enként. Egy Peugeot szervizben azt mondták 1l/1000 km-ig elfogadható, addig nem kell bántani a motort, de azért érdekelt, hogy vannak a többiek az 1.4 VTI-kkel.
Sziasztok, van egy 2008-as 1.4 VTI-m 250 ezer km-rel. Érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak a benzines 308-asok olajfogyasztásával kapcsolatban. A tiétek mennyi olajat fogyaszt? Köszi.
Szerzett autóm 2014-es Peugeot 308 SW 92LE HDI 5 sebességes,
Lehetne pár kérdésem akinek ilyen van?
1. Városban gyakorlatilag csak 4.-ig kapcsolok fel, 5.-be olyan 70km/h alatt nemigen lehet, az alacsony fordulat miatt. Másnál is így van?
2. Normális csendes járása van, viszont pályán 110-120 tól, erőteljes a motorhangja (olyan 2500 fordulattól). Ki hogyan használja autópályán az 5. sebességest?
3. Hátsó ülés 3 önálló üléssel van szerelve. Akinek ilyen van, tudott rá szerezni valahol üléshuzatot?
Lenne két kérdésem hátha tudtok segiteni.2012-es 308 sw 1,6 benzin 120 lovas.
A hosszbordás szíjnál olyan súrlódós fémes hangot ad valami,mintegy poros féktárcsa.Szíj,feszítők,vizpumpa cserélve.Elötte is volt ez a hang.
Másik kérdés,hogy a néha a sebváltó akad,nehezen tudok harmadikbol kivenni.Szerelőm szerint a kuplung miatt van.115ezer km van benne.Lehetséges hogy a kopott kuplung miatt akad?
Személy szerint nem ajánlanám a részecskeszűrős dieselt kifejezetten városban, azt nem írtam, hogy nem lehet használni, ezt te írtad :)
Rendszeres használat mellett könnyebben eltömődik, főleg, ha nincs lehetősége és ideje a rendes regenerációra.
Ha minden hétvégén meghajtód pályán és ott van lehetőség a tisztulásra, akkor nyugodtan mehetsz a városban is, de egyik dieselt sem kifejezetten városi használatra terveztek.