Azert kell jol megcsinalni, hogy ne legyen hibaforras :p
A babbitet illetoen tevedsz, mert nem direkt bronz salni volt benne, hanem babbit fustel bevont bronz. Sok auto motorjaban is ilyenek a csapagyak, csak nem latszik a szine a bevonat miatt. Jobbak a siklasi tulajdonsagai a sima bronznal es a sima babbit csapagynal pedig ellenallobb a benyomodasra, a bronz alapozas miatt. Tovabba a bronz csapagy jobban koptatja a tengelyt vegyes kenesu szituacioban...hosszutavon szamit.
Ha ugyis eladod, akkor ne is kinlodj vele, nem eri meg.
Szivesen. A rajzon eltevesztettem egy meretet siettemben, a benyomo csapja 39,9 nem pedig 42,9.
A kereskedelmi hajtokarcsapagy hasznalata lenne szerintem a legjobb, mert az tuti anyag es legkozelebb ha cserelni kell akkor mar nem kell hozza gepmuhely sem, mar meglesz a kialakitott hely.
Mérd meg külső hőmérővel, és ha a műszer csal felfelé, be kell kötni a hőfokjeladó vezetékébe egy 1-1000 ohm állítható ellenállást, és beállítod, ahova akarod(lefelé).
Lehet csak nincs rendes testje a hőfokmérő műszernek, akkor is felfele csal(123-as mercin már bármi lehet villamosan).
lenne egy kérdésem ma elkezdett világítani a műszerfalon a SERVICE lámpa, az autó könyvébe csak az van, hogy vigyem szervizbe. A kérdésem az lenne mi lehet a probléma. Az autó Volvo v40 1999-es dizel renault motoros.
Szia! Meg lett a hiba.Rail cső,check engine visszajelzés nélkül....Csak tipp volt,de bejött! Igy a vége: 500e. Kuplung full + Lendkerék + Injektor diag és csúcsok,és a rail cső....+ két gömbfej és egy vizcső!
Sziasztok! Egy pici segítséget szeretnék kérni, 5.5-ös passatban kötött már be valaki elektromosan vonóhorgot? Két kérdésem lenne, egy, hogy can-bus átalakító kell-e hozzá illetve, hogy a visszajelzőt ennél a típusnál hova kössem/ honnan vegyem a jelet hozzá? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm!
Saját W202 C250td pont 80-on áll,vagy 1mm-rel fentebb,de az egyik ismerősé pont így mutat mint a tiéd. Cserélt már termosztátot,hűtők köze tisztitva,mégis fentebb jár. Viszkót még nem vett rá,de ahogy ismerem rá fogja szánni azt a 25E-t. Persze lehet más is,hátha kapsz pár tanácsot.
W126-ban W123 OM617-nek ezen a hõfokon jár, már kétszer is cseréltem termosztátot, 80 vagy 82 fokos (ha ilyen létezik) van benne. Ez most 100 fok, vagy azért a merci kicsit variált a skálázással? Mit nézzek meg? Hûtõ tiszta, ékszíj nem visít. Ötletem sincs mit csináljak vele...
4. Furatot ellenorizni, hogy a csapagy 0,03mm-t szoritson, szukseg eseten meg csiszolni belole, mert a persely is fog meg osszehuzodni kabe 0,01-et.
5. Az eggyik Honda felcsapagyrol korom lereszel, masikon meghagy es a megvezeto gyuruvel ugy benyomni a perselybe, hogy a korom az ott kihalytott fulbe csusszon. A megvezetobe elozoleg bele kell vagni az arkot a koromnek.
6. Furat kereksege es merete ellenoriz es szukseg szerint utannafur vagy koszorul tengelyt, hogy 0,03-0,04mm jatek meglegyen.
Nem tudom milyen a Honda csapagy kialakitasa, ha feherfem bevonatu, akkor az egy nagyon vekony reteg a 0,2mm bronz reteg folott, azt nem kene bantani, inkabb a tengelybol vegyen. Ha aluminium reteges a csapagy, akkor abbol nyugodtan lehet furni, mert legalabb 0,3-0,4mm vastag a reteg, van honnan.