Szevasztok, lehet, hogy OFF, de először itt szólok, nem valamely aukciósnál, mert így inkább gőzmozdonybaráthoz kerül, nem valami pénzeszsák felfuvalkodott izéhez, aki rengeteget fizetne érte... pfuj. Lomtalanítás miatt megválok két gőzös táblámtól, a 375,1003 (öntött mozdonytábla, Kádár-címeres), és a 424,365 (zománcozott, szerkocsitábla, az utolsó normál számozású Bivalyról, az egyetlenségéről pletykaszinten már merült fel kétely, de másikat még nem láttam). Ha valakit érdekel, ne terheljük a topicot, ajánlatokat az e-mail címemre. ON.
Az enyémben van egy a 46. oldalon igaz, hogy keskenynyomtávu.
Ki tudja, hogy hogyan készült ez az MDC mozdony, lehet, hogy meg a régey Varney forma (az meg csak 3 hajtott tengelyes volt). Az MDC-nél nem kell ennyire komolyan venni a dolgokat. Ha megy akkor keletkezett egy szép mondjuk G&D mozdony.
(Csak az ujaknak, a G&D az a Gorre & Dephatit képzeletbeli vasut amit valamikor a vasutmodellezés nagy nesztora, John Allen alkotott, s rengeteg ötlet a mai napig az ö kézimunkája, s az ö elképzelései alapján készült - maga az MDC is erre alapozott valaha).
> Van egy marha nagy könyvem kb. 100 amerikai gözös röszletes rajzával.
Persze, a Kalmbach Locomotive Cyclopedia. Nekem is megvan. De az SP Consolidation nincs benne.
> mert az nem illett a Georgie modelljéhez (alacsonykazán, kis kerekek stb.)
Lehet, hogy volt több SP Consolidation is. Egy Newsgroup hozzászólásban találtam utalást arra, hogy az MDC modelljének az eredtije egy SP mozdony.
A Cyclopediában szerintem az Illinois Central Consolidationja hasonlít legjobban, de az MDC modellnek a középsô kazánöve kúpos. Ilyen nincs a könyvben.
Én most azt hallottam, hogy a Trumant holnap reggelre befűtik, és az viszi át a többi mozdonyt a Parkba, valamikor a délelőtt folyamán. Holnap mozgalmas lesz itt az udvar... :))
Igen, de ő nem lesz ott. A legfrissebb hírek szerint a 335 095 és 220 194 is csak ki lesz állítva, viszont van némi esély a 424 009 begyújtására is. És szobormozdonyként kiállításra kerül a 424 365-ös.
Nem vagyok biztos az 562 -ben, de emlékszem, 2002 vagy 2003 nyarán "vezettem" a Füstiben 375 -öst. (Rajta van az oklevélen a pályaszám is, de most nem vagyok a közelében ...)
Nézd meg belül a "padlót", a ragasztó amivel az üveget odaragasztották gyűrű alakban ott maradt, csak az üveget nem fogta meg.:-)
Amikor ez az ünnepség volt, apám volt a Nyugati éttermének a konyhafőnöke, most népetető központ van ott műanyag kajákkal... Az ország legnagyobb konyhája volt akkor. Valahogy kibulizott magának egyet. Aztán lehet, hogy az über-repi keretből jutott neki és abban volt pia is, de az unicumos üveg echte eredeti a lámpásban.
Ahogy Vendégsín írta, season opening, szintén jelezte mely gépek lesznek felfűtve. A csarnokban lesz még egy MoHaJo nevű kiállítás, amit végül is sajnálok, én a gépeket nézegetném bent szívesebben.
Ha jól látom, ez a 125 éves a MÁV emléklámpája 1:3 arányban kicsinyítve az eredetihez képest. Egy pici üveg Unicum van beleragasztva, de a ragasztó eleresztette hamar.
Vendégsín válasz | megnéz | könyvjelző 2005.03.29 20:13:48 (169959) A hét végén a Fejes Endre Emlékparkban a szezonnyitón jelentős környezetszennyezésre lehet számítani. Jelentős széndioxidmennyiséget bocsát majd ki a tervek szerint a 424 247, 424 287, 411 118 (igen, ismét begyújtják), a 204, a 269, a 22 sorozatú gőzmozdony (ha jól számolom, több működőképes jelenleg nincs).