Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levente1978 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16345

Igazad van, bocsanat el is feletkeztem rola!

 

2.0 literes, 140 lovas, benyas, 2006 gyartmany, kozel 100.000Km

Előzmény: doominogame (16344)
doominogame Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16344

Mindig írjátok meg a motor fajtáját, dízel-benzin és a méretét, mert minden motor más és más, más szerkezetű, mások a tipikus hibák.

Ha dízel a gép, akkor EGR szelep hiba. Levakolni és kész. Én ezt tettem.

Előzmény: Levente1978 (16342)
zoolan65 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16343

Van ilyen, nekem is volt szerencsém hozzá. A működést igazából nem befolyásolta, de benne volt a hiba

a motorvezérlőben és nem lehetett törölni. Szerverről aztán frissítettem a szoftvert és így végül jó lett.

Előzmény: szilagyig31 (16339)
Levente1978 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16342

Kedves forumtarsak!

 

Erdekes hibajelenseg bosszant mar egy ideje, amirol mmar beszelgettem az itteni forumtarsak kozul is par emberrel. Amikor 4 sebessegben megyek lasabb tempoval olyan 1700-1800 fordulat kornyeken az auto rantgatni kezd. Ezt sem elotte sem utanna nem csinalja. Gyanakodtunk a folyto szelepre, de az teljessen tiszta es nem latok rajta semmi olyan elvaltozast ami ezt a viselkedest indokolhatna! Ha valaki talalkozott mar ilyen jellegu problemaval es barmi ottlete lenne azt nagyon szivessen meghalgatnam!

A segitsegeteket elore is koszonom!!!

doominogame Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16341

Üdv!

 

Holnap lesz, amikor ki kell vennem az RT3-at. Ha visszateszem, nem fog hisztizni valami kódért? (Az akksisaru levételt már teszteltem, azt tűri)

Milyen védelem van benne? Ha idegen kocsiba teszem be, akkor sem reklamál?

zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16340

a kocsi engedi törölni a hibát, de újra visszajön. Pénteken megyek szoftvert frissíteni, kíváncsi leszek, de nagyon!!!

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16339

Bár valami szoft hiba kapcsán olvastam hogy nem tudtak törölni belőle egy bizonyos hibát. 

De akkor mea culpa!!

Előzmény: Zolysys (16338)
Zolysys Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16338

nem így van

Előzmény: szilagyig31 (16337)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16337

Tudtommal van a bsi-nek egy olyan tulajdonsaga, hogy ha egy hibat tul sokszor ir be az beeg es csak teljes szoft ujrairassal lehet kiirtani.Ezert nem erdemes sokaig tokolni ilyesmivel. 

De cafoljanak meg az okosabbak, ezt kulfoldi forumon olvastam.

Előzmény: zsabojedov (16335)
Zolysys Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16336

Ha jót akarsz magadnak keresd meg Jena307-t vagy betg vagy zoolan-t

Előzmény: zsabojedov (16335)
zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16335

most jöttem a peugeot szalonból, ott azt mondták, hogy nagyon sok dolog miatt lehet ez a probléma, több százezres költség lehet, mert ők csak új alkatrészekkel dolgoznak,nmivel minden olyan dolgot ki kellene cserélni ami ezt okozhatja. És mint megint, most is de a kiírás ellenére is leállt a kocsi újabb félórás szenvedés következett. köszi a tippet, és még milyen érzékelőket érdemes megnézettetni, mert pénteken megyek egy másik helyre diagnosztizálni. 

Hundred80 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16334

Balrol egy gagyi 500 ft os izzo jobbrol pedig adja magát.) van egy nissanom azon ilyen a tompított )

Előzmény: Hundred80 (16333)
Hundred80 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16333

Izzót cseréltem, most már a többi nekem is sárgállik )

Előzmény: Tomma407 (16230)
doominogame Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16332

Szerintem ez túl sok és össze nem függő hibaüzenet ahhoz, hogy igaz legyen. Ennyi dolog nem mehet egyszerre tönkre. Inkább ezek csak tünetek. Valami elektronikai baj lesz a központ körül.

Ötleteim: ingatag az elektromos rendszer, ezért dobál mindenféle hülyeséget, hibaüzenetet. Teszteljétek az elektromos rendszert: generátorban hibás dióda eredménye hullámos áram. Kontakthiba valahol, eredménye hullámcsúcsok, szikrázások a rendszerben. Cellahibás akksi, a rendszer a lecsökkent feszkót igyekszik kompenzálni, közben hibák (próbacsere akksi)

Végső soron komputercsere, de csak próbaképpen, meg ne vedd 5 csillió forintért csak azért, mert a szerelő találgat, lásd EGR szelep.

 

Előzmény: zsabojedov (16326)
Tomma407 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16331

Ha kell tudok egy emberkét aki új gyárit tud jó áron!

Előzmény: Hundred80 (16328)
zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16330

A szerelőnem gyári gépe van, az diagnosztikát is készít. Ma is egész nap szarakodott velem.  a hungária kellős közepén. Addig fajúlt a dolog, hogy több mint 1 órás bajlódás után csak akkor indúlt be amikor a depollution kiírást ki nem írta, addig az istenért sem. Már ott tart a szerelő, hogy lehet hogy a computerrel lehet a baj :S ??

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16329

Az egr csere után is ezt dobta? Mert ha igen akkor vettél egyet feleslegesen.

Ebből így lehetetlen megmondani sajnos. Bármi lehet, ez a hiba valaminek a okozata.

Az ok egy diagnosztikából derülhet ki, hibakód olvasásból nehézkes.

Előzmény: zsabojedov (16326)
Hundred80 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16328

Ezzel a q... új tipusú hátsó lámpával fecsigáztátok az érdeklődésemet ) Esetleg bontott ,leesett, elfelejtett valahol valakinek eladó ? )

Előzmény: Tomma407 (16301)
Moó Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16327
zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16326

Ezek voltak a diagnózisok lefényképeztem:

- motorelektronika: állandó hiba. Klíma-nyomás jel    Testzárlat

- motorelektronika: állandó hiba. Töltőlevegő hűtő fojtószelep mágnesszelep EGR fojtószelep lemásoló nyers jel gyenge.

- motorelektronika: állandó hiba. Töltőlevegő- hűtő bypass fojtószelep mágnesszelep     Töltőlevegő hűtő bypass lemásolás nyers jel magas.

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16325

Akkor diag, élőadat ahogy Zolysys írja.

Előzmény: zsabojedov (16322)
Zolysys Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16324

diag és éló adatok aztán lennénk okosabbak

Előzmény: zsabojedov (16322)
zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16323

9 hz, 110 Le.

zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16322

1.6 hdi a motor. hideg indításnál rendesen jár, már amikor hagyja beindúlni. Saru levétele és visszatétele után beindúl, de sokszor leáll hibaüzenet nélkül. és van, hogy beindúl minden probléma nélkül. Össze- vissza szórakozik velem.

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16321

Hidegen mikor beindítod, nem rángat kicsit, 1-2 másodpercig?

Előzmény: zsabojedov (16318)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16320

Olvasd vissza a bejegyzéseimet.

Előzmény: zsabojedov (16318)
betg Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16319

Szia   szerintem egészen más baj lesz , de nem ártana tudni melyik motor is van benne ?? 1.6hdi, 2.0hdi , 2,7 hdi ?

Ha gondolod ránézhetek , az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: zsabojedov (16318)
zsabojedov Creative Commons License 2014.03.05 0 0 16318

Sziasztok! Rég jártam erre, de sajnos ismét egy hiba miatt kérem a segítségeteket. 

Kövezkező a probléma:

jó pár hónapja kezdődött, hogy a kocsi csak úgy minden előjel nélkül megáll. Pár hete már addig fajúlt a dolog, hogy már nem csak indításkor, hanem menet közben is megáll napi szinten többször is.  Saru levételéveléy visszatételével próbálkoztam a szerelő tanácsára a komputer miatt. Hibaüzenetet is csak jó sokáraír ki, a jó öreg depollution system faultit. Elvittem a szerelőhőz, rátette a gépre és azt mondta hogy az egr szelepet írja. kitisztítottuk, a szívósort is, megnéztük a lamda szondát is. Semmi gond nincs ott. Elvittem egy komputereshez, ő azt mondta, hogy a komputer az jó az egr szelep a rossz. oké, mivel az új drága vettem egy használatát garanciával. Betettük és ugyan úgy megállt a kocsi , kicserêltük egy másIkra. Az már erősebbnek bizonyúlt, de azzal is megállt. A komputer minden egyes egr szelep kicserélése után egr szelep hibát írt ki, sőt klímanyomásérzêkelő gomba rövidzárlatot írt ki, pedig az működik. Kicserêltük már az egr szelep  csatlakozót is, de ugyan úgy leáll. A szerelő levette az egr szelep érzékelőt és akkor a kocsi nem állt meg.  utánna, mikor mindent visszatett hazafele jövet megint megállt. Már a szerelő maga is tehetetlen, pedig óő kifejezetten francia hdi autókra és részecskeszűrőre specializálódott. Már nagyon elegem van, volt hogy a körút kellős közepén állt le és Csak 1,5 óra indításgatás után indúlt el. Ha valakinek volt már hasonló problémája az kérem segítsen, hogy merre keressünk tovább, mert már tanácstalanok vagyunk!!!!!

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 16317

Azt én is megkérdezném hogy milyen szer hatása alatt volt mikor tervezte a beosztást.:)

Előzmény: dx man (16316)
dx man Creative Commons License 2014.03.04 0 0 16316

Úgy látom a coupé km óra egység olajhőfok műszerén sem sikerült Jean-Pierre-éknek 10 fokonként eltalálni az osztásokat... :-)))

Előzmény: Tomma407 (16301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!