Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11269
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11268
De.

Előzmény: Törölt nick (11267)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11267
Nem kell valakinek egy 326-os gőzös kenőprése? El kell érte menni, és vihető. Picit rozsdás, tehát nem újszerű, de hiánytalan. Sürgős. (INGYEN.)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11266
Az ősszel a Közlekedési Múzeumban rendezett kiállítás költözött a Füstibe, vagy valami teljesen új?
Előzmény: VBL (11264)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11265
Előzmény: VBL (11263)
VBL Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11264

Nagyon remek kiállítás látható a Füstiben a főépület 2. emeletén "200 éves a gőzmozdony" címmel. Elismerés a létrehozóinak !

 

VBL Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11263

" >>Ne haragudj, de ezt a mondatot nem tudom értelmezni.

Ez baj."

 

Tudod mi a baj ? Az, hogy Te nem tudod értelmezni a 11246. bejegyzésemben írtakat.


 

Előzmény: seTTebello (11261)
VBL Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11262

" ... az alapján Istvántelken egyáltalán nem lehet kazánokat gyártani. "

 

ÉN hol állítottam, hogy Istvántelken lehet kazánokat gyártani ? Hanyas számú bejegyzésben ?

Előzmény: seTTebello (11261)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11261
>>Ne haragudj, de ezt a mondatot nem tudom értelmezni.

Ez baj.

>>Összeffügéstelen az általam írtakkal.

Nem az.

>>Kimondója éppúgy kompetensnek könyvelte el magát.

Ezért szerettem volna, ha Kazankovacs hozzászólna. Ő ugyanis tényleg készített kazánokat.
Amit nekem elmondott erről, az alapján Istvántelken egyáltalán nem lehet kazánokat gyártani.

Előzmény: VBL (11250)
TEE Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11260

Sziasztok!

 

Bár már elmúlt elseje, de nem tudom kihagyni, hogy ne mutassam meg nektek fiatal kollégám legújabb 3D-s alkotását:

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 11259

Ha belegondolok, hogy régen Miskolc-Diósgyőr között ilyenek nyomultak állandó jelleggel...

Előzmény: luc72 (11257)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.04.03 0 0 11258

Mégiscsak sikerült megszerezni a képet, vagy helyszíni szkennelés? :-)))

Előzmény: luc72 (11257)
luc72 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 11257

Hopppp, de hirtelen előkerültél!

 

Tudtam a jelszót!

 

Na nesztek.

 

Előzmény: BlackStar (11256)
BlackStar Creative Commons License 2005.04.03 0 0 11256

Fiúk, láttunk már olyan képet ahol a 601es látszik, de láttatok-e olyat ahol KETTŐ van össze csatolva?

Ne csigázz, tedd föl!!

:)))

Előzmény: luc72 (11255)
luc72 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 11255
Fiúk, láttunk már olyan képet ahol a 601es látszik, de láttatok-e olyat ahol KETTŐ van össze csatolva?
dohonyiz Creative Commons License 2005.04.03 0 0 11254

Sziasztok!

 

Ma voltam kint a Vasúttörténeti Parkban, az ott készült pár képem megtekinthető

ITT!

 

Üdv

Zoli

VBL Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11253
Nem a kazángyártási tapasztalataimmal dicsekszem, inkább azzal, hogy ma ténylegesen (nem a felügyelő vezér háta mögött állva) vezettem a 424.247 -est ... :-))
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11252

Tudjátok hány üzemképes (gőz) és (dizel) mozdony motorkocsi van Magyarországon és lista szerint fel tudja sorolni?

Én a keskenynyomtávúakat tudom a nagyvautat nem , de érdekelne!

 

keskenynyomközü:

490 gyerekvasut, Kecskemét, Csömödér, Gemenc

 

Szilvásváradon a 394 es

Miskolc 447

Karácsony Kaszón

és gondolom a Széchenyi Múzeumvauton is van egy kettő 394 vagy más tipus.ú

 

Az a durva hogy a Szilvásvárait Múzeumból hozták elő mégis nagyon hamart üzemképes lett én is ott voltam a 424 365 nél ma sőt Gárdonyban láttam a 30 vonalon egy személyből amikor leemelték a taléapzatról

 

Apropo Mezzőköveden van egy 275 ös az se tehető üzemképessé?

 

VBL Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11251
No még egyszer, hogy érthető legyen: Nem jól, vagy rosszul írtam a kazángyártásról, hanem sehogyse. Kérdeztem valamit, csókolom.
Előzmény: VBL (11250)
VBL Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11250

" ... A kazángyártásról más sokkal jobban tud írni.... "

 

Ne haragudj, de ezt a mondatot nem tudom értelmezni. Összeffügéstelen az általam írtakkal.

 

Én idéztem egy álláspontot, mely nem az enyém. Nem is lehet, mert semmiféle ismeretem nincs a jelenlegi hazai kazángyártás feltételeiről. Idézhettem volna ezzel ellentétes véleményt, melyet szintén (bár nem a mai napon) hallottam. Kimondója éppúgy kompetensnek könyvelte el magát.

 

A fórum az igazság tisztázására inkább célszerű, mint cserépdobálásra, tisztelettel.

 

 

 

Előzmény: seTTebello (11249)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11249
A kazángyártásról más sokkal jobban tud írni. Remélem megteszi.

De Csiba úr sem mondta konkrétan, hogy lesz kazán, sőt így kezdte: Jelenleg nem vagyunk abban a helyzetben, hogy új kazánokat gyártsunk...
Előzmény: VBL (11246)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11248
Hát legalább olyan jó lett mint az FMK vezetőállás fotóm! :)
Előzmény: seTTebello (11243)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11247
Minden lehetséges, csak PÉNZ kérdése! Az meg nincs.
Előzmény: VBL (11246)
VBL Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11246

Aki nem volt ott, sajnálhatja ...

 

Egy úgymond "bennfentes" szerint lehetséges Istvántelken egy vadonatúj kazán (tehát nem felújítás, hanem "Ádám - Évától" legyártás akár a 424.365 -höz, akár más mozdonyhoz. Ez csak pénz kérdése.

 

Ez igaz ?

Előzmény: seTTebello (11245)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11245
Nem működőképes. Nincs hozzá kazán. Csiba úr azt mondta, hogy talán lesz valamikor.
Előzmény: 2M62U-0386 (11244)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11244

a 365-ös müködő képes ?

-ha igen mért nem fütötték be?

Előzmény: Törölt nick (11240)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11243


Fényképeztünk is. Ez a kép jelképes.
Előzmény: Törölt nick (11241)
MBen Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11242

Tényleg jó volt a szenzonnyitó!

Főleg a sok Bivaly!

A 365-öst szépen helyrehozták.

 

Bivalyok424 365
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.02 0 0 11241
Kint jártam reggel a parkban. A Truman be volt fűtve, a 3db működőképes 424-es szintén. A 365-ös nagyon szép lett, gratula a dolgozóknak! A Shell kocsit szintén megnéztük, gyönyörű darab!
Képek később, a képtáramban.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.01 0 0 11240

Néhány kép a mai napról... A pőrekocsit reggel emelték csak le, pedig éjszaka akarták, de nem bírták a BDV csarnok emelőjével. Autódarut kellett hozatni. A Truman felkészítése sem ment simán, ömlött az alján a víz: le kellett engedni, tömítéseket megcsinálni, újra feltölteni. Előző nap éjszaka is dolgoztak, mégis csak koppanóra lettek készen. 424,365 nagyon szép lett, az indulás előtt néhány perccel csavarozták fel az oldalsó pályaszámtáblákat. 424,009 a gőzösök gőzöse is ment át. A végén néhány részlet a Trumanról.

 

A menetről sajnos nincs kép, hiába vártam rájuk a romos erőmű környékén - már csak ott lett volna fény... Aztán el kellett mennem, csak Rákosrendezőről visszatekintve láttam felszállni a fekete füstöt...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!