Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160316

angol data szerint is aramkori hiba.

allitomu, drojtok, ecu sorrendben.

...ami csigast ismereve lehet teljesen fals is., 

 

nem ismerem. 

de megszkopolnam a 2 maf-ot, mivel data szerint a geoknak poz.szenzora nincs. 

aztan ha elteres van, allitomotorok, szivargas, turbo, egr-ek.  stb. 

 

vagy kozolni kell a varhato max arat az ugyfelel,.

 

 

Előzmény: kormi07 (160308)
Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160315

Igen én is ezt a hármat találtam. Igazán ritka, nagyon kevés számban futó típusok ... :)

Előzmény: mica-r (160312)
kormi07 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160314

meg kell csinálni, nincs mese, felülről jött az utasítás:-), idő és pénz kevésbé számít, csak működjön.(annyi hely nincs a turbó mellett, hogy egy csavarhúzót feltoljak, nemhogy szereljünk)

Előzmény: novothauto (160311)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160313

Ez a legjobb megoldás. Nekem is ezt kellett volna csinálnom Jag 2.7 dízelnél tavasszal :-)

Előzmény: novothauto (160311)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160312

Cikkszám alapján csak Golf, Bora, A3

Előzmény: Zoli550 (160309)
novothauto Creative Commons License 2017.06.15 0 1 160311

Betegsègre hivatkozva add vissza az autót ès ne nyiss ki pár napig.

Előzmény: kormi07 (160308)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160310

Az szép ár egy 30 eurós alkatrészért!

Előzmény: Kisa (160307)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160309

Még annyi,bár ezt te is tudod hogy sok konszernen belüli márkàba beépült,tehát lehet van esély pl skodaban,seatban is találni ilyen bontott csövet. Amúgy nincs mit igazán🤘.

Előzmény: Kisa (160307)
kormi07 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160308

Urak.

 

Pug 407 2,7 hdi, '06 UHZ, 180e km.

 

P0247 van, első hengersor turbó wastegate szelep mechanikus hiba(geos turbó van rajta 3vezetékes állítómotorral, de ezen most lépjünk túl), vészüzem, 3e fordszámgátlás.

 

2 turbó van rajta közös nyomóoldallal, 1 nyomásérzékelővel, 2 légtömegmérővel(külön szívó).

Diagban(nem gyári) nézhető nyomásértékek rendben, légtömeg csak 1 nézhető, az rendben(kért/valós), időközönként légtömegmérő eltérést is beír, de arra nincs vészüzem, légtömegmérők felcserélve/takarítva, hiba marad az első hengersor turbóján, állítómű tesztben a geomotorok mozognak szemre végig(csak hidegen engedi, meleg motornál csak pörgetve tudjuk mozgásra bírni, de mozognak), állóhelyben pörgetve légtömegmérők egyformát mutatnak, hátsó hengersor geomotorját széthúzva vészüzem van, első hengersor(a szerinte hibás) geomotorját széthúzva jó az autó(!), nincs p0247.

 

...ami a lényeg, jó eséllyel az első turbó környékén kellene kotorásznunk, de elb@szott szar helyen van, komplett elejét le kell venni az autónak hozzá, ha mégse ott a baj, a srácok megölnek:-DD

 

mondjatok már valami biztatót, a hajrá kormin kívül, mondjuk azt, hogy már csináltatok ilyet, és turbó/állítómotor javítás csere után jó lett

 

(data a p0247-et áramköri hibának hozza, de 3 másik diagműszer, köztük a kts meg nem)

 

Köszi.

Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160307

Kösz a megerősítést, legalább abban, hogy annyira nem vagyok balfasz :)

Gyártói beszállítók leálltak vele, a kínaiak meg még nem kapták fel a fejüket. (Gondolom én...)

 

Őrbottyánban találtunk egy bontottat, remélem az nem lesz ilyen szivaccsá pépesedett műanyag.

Ki a fene gondolná, hogy egy 2000-es évj. négyes golfhoz lehetetlen beszerezni egy ilyen alkatrészt, miközben helyettesíteni sem lehet semmi mással. Még az Ebay-en is egyetlen darab van 100 euróért :)

 

Kösz a segítséget!

 

Előzmény: Zoli550 (160306)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160306

Szóval:

Nem lesz cső,legalább is az alap szolgáltatókon keresztül. Azért nem kaptad még meg mert a cső cikkszáma,státusza zárolva van. Ez lehet kezdeti megszűnés vagy teljesíthetetlen szállitás,készlet hiány miatt. Ez az út így kapufa. Volt még egy remény,a bougiad utangyártott formában,három itthoni cég sem bír vele. Egy visszajelzés nem jött meg mára,de ezek tükrében nem számítok semmi pozitív eredményre. Kb két éve az insingia Cooler cső volt ilyen,de az három hónapon belül megoldódott. 

Előzmény: Kisa (160279)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160305

1x csináltam ilyet eddig, nem kért illesztést

Előzmény: cam aro (160303)
cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160304

..azt belehet. :)) 

Előzmény: Kisa (160302)
cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160303

nem mértem még a vakumot, csak a tunetek utalnak ra a fejemben. 

fojto allit.

nincs megkerulo. 

amire gondolok, hogy sokat zar a fojto. node ha . akkor miert ? 

 

benya csak tipp, merthogy nem indult kiforditottam az injektor railt, es szemre mintha sokat sprickolna.

volt ez hidegen, de melegen is ugyazt csinalja. 

 

no majd holnap kiderul. 

--------

Előzmény: Kisa (160301)
Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160302

Jah, azt hiszem a légszűrőt kevertem az A mercivel, ott mintha azárt végével is bele lehetne erőszakolni...

Előzmény: Kisa (160301)
Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160301

Nem tetted be fordítva a légszűrőt?

 

Megérné ráakasztani egy vákuumérőt, az gyors diagn. Sok benzintől, nem lesz nagy vákuum a szívócsőben.

Megkerülő alapjárati csatornája van, vagy csak a fojtó?

 

Előzmény: cam aro (160300)
cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160300

urak. 

 

11" smart 451 1.0 mhd. 

frissen hengerfejezve. uj szivo sor. 

inditozas kozben poffen 2-3-at, aztan mintha kompresszio nelkul tekerne.

 

jelenseg > mintha nagyon ellene zarva a szivotorok,

dolgozik meg van levego, de ahogy elfogy mar nincs mit suritsen.

ha egybol inditozok ujra ez a jelenseg, ha varok vele akkor mint fent.

 

ha fojto utan megbontom a vakum csovet, egybol indul es jar is.

ez alapjan megallna a fenti , de lehet csak sok neki az uza ? 

 

a poen, ha ilyenkor visszarakom a csovet van alapjarat, porgetheto.. latszolag semmi baja. 

ha leallitom.. kezdodik elolrol, nem indul. 

fojtot kitakaritottam..elvileg illeszteni nem kell/ene?/  

mas, meres,  nem tortent. 

 

tarolt hiba nincs, eloadatot nem tudok inditozas kozben. 

otlet ? 

 

FeZ_ Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160299

Az a baj, hogy pl. nálunk már volt pro és kontra példa is mindegyik márkára, pedig sokat beszereltünk már mindből. (na jó, a Marelli-re még nem volt kontra, de nincsenek illúzióim :-P )

Szerencsére egyiknél sem ugrott szét a pumpa, "csak" elkezdtek folyni.

Nagyon régen volt egyszer egy Dolz-al, hogy leugrott a kerék róla egy Jumpernél, azóta valahogy nem szívesen teszem azt be. ;-)

A baj az, hogy már magam sem tudom, hogy melyiket ajánljam nyugodt szívvel.

 

Előzmény: Kisa (160294)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160298
Köszi szépen az infót.GRAF-ban gondolkozom még ,jó volna róla is infó.
Előzmény: Kisa (160294)
Fusiko Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160297

Az autó manuális váltós, nem tudom át lett-e kódolva a vezérlő. A tulaj  decemberbe vette az autót márciusig kifogástalan volt akkor kezdődtek az indítási problémák egyre sűrűbben.

Előzmény: C20NE (160296)
C20NE Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160296

Ahogy olvasom az ECU automata váltós autóban volt. A Tied is az? Ha nem, át lett kódolva kéziváltósra?

Előzmény: Fusiko (160295)
Fusiko Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160295

Jó reggelt!

Üzemanyag nyomás biztos rendben van, folyamatosan be van kötve a nyomás mérő. Leállítás után 20 perc után esik vissza 2 bar alá. VCDS-nincs Bosch KTS meg Autocom van ezekkel nem megy a tanítás. Indítási fordulat látszólag jó de ma megmérem pontosan lézeres fordulatszám mérővel. ECU cserélve volt benne gondolom mert filccel rá van írva VW 1.6 benzines automata , de márciusig jó volt.

Előzmény: robika1 (160280)
Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160294

Hitvita ez is.

Dolz egy szar(nak mondott), de 70%-ban ezt építem be (olcsó), ami ránézésre nem gagyi, azzal soha nem volt gondunk.

 

Marelli sem az a Marelli, az is valami kínai vacak. Vagy jó, vagy nem mindkettőre láttam példát.

 

Hepu volt az über, nem sokkal találkoztam, mert 2-3x drágább, de amit láttam az jónak tűnt. Ez jó, de drága is.

 

Már az SKF sem az mint rég. Sokszor nagyobb márkák kiköszörült gyári jelzésű alkatrészt forgalmazott.

Na mostanában nem.

 

 

 

 

 

Előzmény: Ata61 (160288)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160293

És a" GRAF "szerinted ?

Előzmény: mica-r (160290)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160292

smartnál a marelli nem nyer

Előzmény: mica-r (160290)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160291

Köszi szépen.

Előzmény: Quattroman (160289)
mica-r Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160290

Abból VAG autóba már volt szerencsém több selejteshez is

Előzmény: Quattroman (160289)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160289

DOLZ

Előzmény: Ata61 (160288)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160288

Sziasztok!

Contitech vezérműszíj készlet vízpumpa(vízpumpával nincs jelenleg) nélkül,rendelnék hozzá külön.Ezek közül vállalható valamelyik(DOLZ,MAGNETI MARELLI,PIERBURG)vagy ezek felejtössek?Ha igen,akkor melyik márkákat ajánlanátok még hozzá?

Válasz köszi előre is.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.14 0 0 160287

Ez ötletnek jó, de a kábelt így is toldani kell, mert a mérőt a középkonzolon szeretném elhelyezni (van egy akkora hely, ahová pont bele illik). 

Előzmény: SLX-350 (160286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!