meg kell csinálni, nincs mese, felülről jött az utasítás:-), idő és pénz kevésbé számít, csak működjön.(annyi hely nincs a turbó mellett, hogy egy csavarhúzót feltoljak, nemhogy szereljünk)
Még annyi,bár ezt te is tudod hogy sok konszernen belüli márkàba beépült,tehát lehet van esély pl skodaban,seatban is találni ilyen bontott csövet. Amúgy nincs mit igazán🤘.
P0247 van, első hengersor turbó wastegate szelep mechanikus hiba(geos turbó van rajta 3vezetékes állítómotorral, de ezen most lépjünk túl), vészüzem, 3e fordszámgátlás.
2 turbó van rajta közös nyomóoldallal, 1 nyomásérzékelővel, 2 légtömegmérővel(külön szívó).
Diagban(nem gyári) nézhető nyomásértékek rendben, légtömeg csak 1 nézhető, az rendben(kért/valós), időközönként légtömegmérő eltérést is beír, de arra nincs vészüzem, légtömegmérők felcserélve/takarítva, hiba marad az első hengersor turbóján, állítómű tesztben a geomotorok mozognak szemre végig(csak hidegen engedi, meleg motornál csak pörgetve tudjuk mozgásra bírni, de mozognak), állóhelyben pörgetve légtömegmérők egyformát mutatnak, hátsó hengersor geomotorját széthúzva vészüzem van, első hengersor(a szerinte hibás) geomotorját széthúzva jó az autó(!), nincs p0247.
...ami a lényeg, jó eséllyel az első turbó környékén kellene kotorásznunk, de elb@szott szar helyen van, komplett elejét le kell venni az autónak hozzá, ha mégse ott a baj, a srácok megölnek:-DD
mondjatok már valami biztatót, a hajrá kormin kívül, mondjuk azt, hogy már csináltatok ilyet, és turbó/állítómotor javítás csere után jó lett
(data a p0247-et áramköri hibának hozza, de 3 másik diagműszer, köztük a kts meg nem)
Kösz a megerősítést, legalább abban, hogy annyira nem vagyok balfasz :)
Gyártói beszállítók leálltak vele, a kínaiak meg még nem kapták fel a fejüket. (Gondolom én...)
Őrbottyánban találtunk egy bontottat, remélem az nem lesz ilyen szivaccsá pépesedett műanyag.
Ki a fene gondolná, hogy egy 2000-es évj. négyes golfhoz lehetetlen beszerezni egy ilyen alkatrészt, miközben helyettesíteni sem lehet semmi mással. Még az Ebay-en is egyetlen darab van 100 euróért :)
Nem lesz cső,legalább is az alap szolgáltatókon keresztül. Azért nem kaptad még meg mert a cső cikkszáma,státusza zárolva van. Ez lehet kezdeti megszűnés vagy teljesíthetetlen szállitás,készlet hiány miatt. Ez az út így kapufa. Volt még egy remény,a bougiad utangyártott formában,három itthoni cég sem bír vele. Egy visszajelzés nem jött meg mára,de ezek tükrében nem számítok semmi pozitív eredményre. Kb két éve az insingia Cooler cső volt ilyen,de az három hónapon belül megoldódott.
Az a baj, hogy pl. nálunk már volt pro és kontra példa is mindegyik márkára, pedig sokat beszereltünk már mindből. (na jó, a Marelli-re még nem volt kontra, de nincsenek illúzióim :-P )
Szerencsére egyiknél sem ugrott szét a pumpa, "csak" elkezdtek folyni.
Nagyon régen volt egyszer egy Dolz-al, hogy leugrott a kerék róla egy Jumpernél, azóta valahogy nem szívesen teszem azt be. ;-)
A baj az, hogy már magam sem tudom, hogy melyiket ajánljam nyugodt szívvel.
Az autó manuális váltós, nem tudom át lett-e kódolva a vezérlő. A tulaj decemberbe vette az autót márciusig kifogástalan volt akkor kezdődtek az indítási problémák egyre sűrűbben.
Üzemanyag nyomás biztos rendben van, folyamatosan be van kötve a nyomás mérő. Leállítás után 20 perc után esik vissza 2 bar alá. VCDS-nincs Bosch KTS meg Autocom van ezekkel nem megy a tanítás. Indítási fordulat látszólag jó de ma megmérem pontosan lézeres fordulatszám mérővel. ECU cserélve volt benne gondolom mert filccel rá van írva VW 1.6 benzines automata , de márciusig jó volt.
Contitech vezérműszíj készlet vízpumpa(vízpumpával nincs jelenleg) nélkül,rendelnék hozzá külön.Ezek közül vállalható valamelyik(DOLZ,MAGNETI MARELLI,PIERBURG)vagy ezek felejtössek?Ha igen,akkor melyik márkákat ajánlanátok még hozzá?