Keresés

Részletes keresés

Audista tzs1 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 92560

Ja! És nem füstöl se alapjáraton, se rész vagy teljes terhelésen sem. 

Előzmény: Audista tzs1 (92559)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 92559

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Ma néztem egy 820.1-est. Az olajnyomás hidegen 2 bar, melegen 0.5, pörgetve 2. Viszont! A kombinált műszerben az olajnyomásmérő az rossz. Mihelyst áramot kap azonnal a maximumra ugrik fel. Van egy utólagosan beépíttet orosz olajnyomásmérő benne, arról olvastam le az értékeket.De ha leesik az olajnyomás akkor a piros lámpa világít a műszerben.

 A töltésmérő se jó, vagy nem tölt rendesen. Viszont jól indul, nem küszködött az önindító. Ez meg valami testhiba, vagy műszercsere? Otthagytam, de nem ez volt a fő ok, hanem az eladó modora. 

Van ötletetek? 

Köszi előre is!

Zsolti

dagadtmadar Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92558

a 80-as gyár tömbjét tettem fel ami erő/helyzet szabályzóval való működésre van 2 évig jól működött kipróbáltuk az erő szabályzót csak egyszer mikor összeraktuk, de a helyzetszabályzót többször is használtam.
ősszel gondolt egyet és megfőzte az olajat akárhova állítottuk nem lehetett semlegesbe állítani, mintha folyamatosan dolgozni akart volna valamit, de még munka eszköz nélkül sem csinált semmit csak hallatszott h az olaj dolgozik az erő/helyzet szabályzó tömbben...

Előzmény: dutrancs (92557)
dutrancs Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92557

Azért forralta fel az olajat mert 80-asra 50-es vezértömböt tettél, ,az erő- helyzetszabályzó tolattyúja ha nincs semleges helyzetbe akkor is baj van ,mert a résolaj visszavezető csőben megszorult olaj nyomása vezéreli a hármas vezérlő tömb áteresztő szelepét. Amiatt az lezár és az összes mennyiség a biztonsági szelepgolyót leküzdve tér vissza a tartályba,Ezáltal felforrósodik.

Előzmény: dagadtmadar (92556)
dagadtmadar Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92556

ha kihelyezettbe bepofázik nem hiszem h a erő/helyzet szabályzó lenne a ludas...
Nekem tavaly ősszel adta meg magát az a fos ki is kötöttem mert felforralta az olajat.. nem jöttünk rá mi a baja...
Az előző tömb csinált nekem olyat h emeltem a munkaeszközt a 3 ponton és a kihelyezettet is működtette. vagy fordítva...
a kúpos szelep meg egyből észrevehető lehel a hidraulika minden funkciója... :D 

Előzmény: dutrancs (92554)
mtz920 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92555

A százalék amit ir az azt jelenti hogy menyivel megy lassabban vagy gyorsabban az első kerékmint a hátsó?Érdekes hogy a 16.9R38és a 16.0R20 nál csak -0,02százalék van még is a 13.6R20 asokkal szerelik.Praktikusan tolja az elejét.

Előzmény: Szürke Herceg (92542)
dutrancs Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92554

Amennyiben meg van az ülésalatti vezértömb, annak a karjának a nem megfelelőállását is górcső alá kellene venni.

Előzmény: Lajos Bécs (92532)
richard1025 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92553

Köszi!

Esetleg ha valakinek lenne egy darab taurus point8-a 11,2R20-as méretben az is érdekelne, mert jelenleg 3 féle gumi van az állandó összkerekes traktoromon. Ha valakit esetleg csere is érdekelne egy BKT-m van újszerű mintával.

Előzmény: Szürke Herceg (92534)
Lajos Bécs Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92552

Köszönöm segitségedet,akkor valószínü vezérlőtömb csere lesz a megoldás.

 

Előzmény: dagadtmadar (92537)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92551

Termèszetesen átnèztem. Minden kábel èp  nincs megtörve .semmi rendellenesség sincs az kábeleleken ,csatlakozókon sem 

Előzmény: emcett79 (92550)
emcett79 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92550

Feltételezhetően valami zárlat lehet. Vezetéket, csatlakozásokat átvizsgáltad már?

Előzmény: Törölt nick (92548)
jankovics ferenc Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92549

HELLO valaki tudnanekem segiteni.mtz 82-es főtengelyem viszintes mozgása 0,50mm h1-es támcsapágynál. amit 0,20mm kőré kellene levinem milyen jelzésu támcsapágyat csapágyat vegyek.

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92548

Üdv segítséget szeretnék kérni  van egy mzt 1025.4 em ès az a problémám ,hogy kiègeti a biztosítèkot az izzítás. Mikor ráadom a gyujtást egyböl kilövi az új biztosítèkot . de csak az egyik pár izzító gyertyához tartozó 30A biztosítèkot .  

integráltgazdaság Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92547

üdv!

szöghajtást illetve hozzá kúpfogas kerékpárt keresek!!

tengelyméret d=30

D= 80

anyag vastagság 25mm

Z= 18 ami változhat

ha valakinél van elfekvőben ill. tud beszerezhetőséget ne tartsa magában !

PITTA Creative Commons License 2016.03.29 0 0 92546

pitta78 kukac freemail pont hu!

Előre is köszi!

Előzmény: nagytojás (92543)
Holmer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92545

Köszi a válaszokat!

Holmer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92544

Az első táblázatban elég érdekes,hogy pont a 15,5R38 és a 11,2R20 nál van 4% differencia a hajtásban  pedig gyárilag ezzel mennek a 82esek.

Előzmény: Szürke Herceg (92542)
nagytojás Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92543

van cím

Előzmény: PITTA (92536)
Szürke Herceg Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92542

A gumiknak és a felniknek is párba kell lenni ami az mtz nincs meg!

38asnak a párja nem a 20as hanem 28as,csak erre nem figyeltek oda mint a nyugatinál!

ujj gépeknél 18,4esnek a 36cm a párja és ha jól tudom 24elsőfelni hátsó meg 34es!

Előzmény: Holmer (92538)
Szürke Herceg Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92541

Tehát a 15,5r38as párja a 11,2r20!

13,6r20 a 16,9r38 vagy  13,6r24 és 16,9r34 így lenne a jó!

Valójában a nyugati gépeknél hátul 38 felni a 28as első felni van ,ami az mtz hiányzik!

de ha 18,4r38 hátsó 14.9r20 vagy 24 es tán!

 

Előzmény: Holmer (92538)
Isti betyár Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92540

Vagy 30 éve a 82-esek 11,2R20-as első és 15,5R38 hátsó gumikkal szerelik. Meg árba ezekkel jön ki a legjobban és még használtan is jobban kapni ezt a méretet.

 

13,6R20-as gumikkal a 16,9R38 hátsó gumizású turbósokat vagy .1-eseket szereték, mert ott a hátsó gumi is nagyobb.

 

A 15,5 gumihoz is tehet nagyobb első gumit csak tudnia kell, hogy hol akarja majd használni és mikor kapcsolja be az elejét. Egyébként ha meg elmegy egy gumihoz akkor pl. egy Taurus 13,6 kisebb mint egy ruszki 13,6-os gumi.

 

 

Előzmény: Holmer (92538)
ferri72 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92539

Szia. A 11,2x20 a jó hozzá, a 13,6x20 a 16,9x38 hátsóhoz való.

Előzmény: Holmer (92538)
Holmer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92538

Szevasztok! 82-es Mtzhez mely gumi-felni párosítások a jók  ha hátul 15.5x38as van,akkor elől a tele felnin milyen gumi ami áttételben és méretben is jó?

 

13,6x20 as első gumival már hátrabukik a gép így a véleményem szerint és az áttétel se fog egyezni...nem tudom meggyőzni az egyik ismerősömet...ezt akarja előlre rakni... szerintem  a 15,5ös hátsó gumihoz csak a 11,2x20as elsőkerék való 

 

 

a 13,6x20as első kerék a 18,6os hátsóhoz való.. Nem így van?

dagadtmadar Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92537

Ha emelet és süllyesztette a 3 pontot és közben a kihelyezettet is üzemeltette az a tolattyúk kopásából adódik összedolgoznak a körök sajnos javítani nehézkes és nem szokott célravezető lenni általában vezérlőtömb csere a megoldás
Ha nincs nyomás egyik kihelyezetten sem és nem is emel a 3 pont akkor általában a kúpos szelep ragad fenn ki kell venni megtakarítani összerakni és jó lesz... Néha igencsak be tud szorulni... [Van h elég a tömb oldalának kalapáccsal odakoppintani (nekem még soha nem jött össze) és akkor ki tud szabadulni]

Előzmény: Lajos Bécs (92532)
PITTA Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92536

Sziasztok,

 

Édesapám most vett (egy régi kisfülkés 50es után) egy '84-es 550C-t.

Van valakinek esetleg hozzá PDFben alkatrész és/vagy szerelési útmutatója? A régi 50eshez találtam annó, de az '74es kiadású volt, ez már egy kicsit más azért.

 

Köszi,

P

csoppika Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92535

Sajnos ez a felújítás a gumigyűrű cserében ki szokott merülni. A kopásokkal nem tudsz mit kezdeni... Szerintem új tömb lesz a dologból... De azért hozzáértőkkel értekezz...

Előzmény: Lajos Bécs (92532)
Szürke Herceg Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92534

Itt mindent megkapsz és házhoz is szállítják!

Egy pótkocsi gumi 8,25x20 csak 22500ft és szinte ujj !

11,2r20 nem tudom de egy ujj 50körül van

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006792437093&fref=ts

Előzmény: richard1025 (92531)
rönótulaj Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92533

Szia!

Még nincs meg a konkrétan kiszemelt pótkocsi. Azt tudom hogy nem lesz egyszerű dolog...

Előzmény: csoppika (92530)
Lajos Bécs Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92532

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem,mert tanácstalan vagyok ez ügyben,talán valakivel előfordult már az alábbi probléma.

 

82-es MTZ-m van és a hidraulika egyszer csak gondolt egy nagyot és vontatás közben elkezdte billenteni a pótkocsit,miközben az alsó vonófejet kartam mozgatni(emelni-süllyeszteni).

Más alkalommalpedig nem emelte meg a rakományt bárhogy is próbálkoztam.

 

Szerinetetek mi lehet a baj?

Én a vezérlőtömbre gyanakszom,valami összedolgozás lehet a pótkocsi billentő és a munkaeszköz emelő körök között,de a vezérlőtömb az előző gazdájánál fel lett ujítva állítólag.

Ha valakinek van ötlete megköszönném.

 

Üdv:

 

 

 

richard1025 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 92531

Üdv!

Érdeklődnék nincs-e valakinek elfekvőben 82-es mtz-re első gumija (11,2r20)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!