Segítségre lenne szükségem. Ma néztem egy 820.1-est. Az olajnyomás hidegen 2 bar, melegen 0.5, pörgetve 2. Viszont! A kombinált műszerben az olajnyomásmérő az rossz. Mihelyst áramot kap azonnal a maximumra ugrik fel. Van egy utólagosan beépíttet orosz olajnyomásmérő benne, arról olvastam le az értékeket.De ha leesik az olajnyomás akkor a piros lámpa világít a műszerben.
A töltésmérő se jó, vagy nem tölt rendesen. Viszont jól indul, nem küszködött az önindító. Ez meg valami testhiba, vagy műszercsere? Otthagytam, de nem ez volt a fő ok, hanem az eladó modora.
a 80-as gyár tömbjét tettem fel ami erő/helyzet szabályzóval való működésre van 2 évig jól működött kipróbáltuk az erő szabályzót csak egyszer mikor összeraktuk, de a helyzetszabályzót többször is használtam. ősszel gondolt egyet és megfőzte az olajat akárhova állítottuk nem lehetett semlegesbe állítani, mintha folyamatosan dolgozni akart volna valamit, de még munka eszköz nélkül sem csinált semmit csak hallatszott h az olaj dolgozik az erő/helyzet szabályzó tömbben...
Azért forralta fel az olajat mert 80-asra 50-es vezértömböt tettél, ,az erő- helyzetszabályzó tolattyúja ha nincs semleges helyzetbe akkor is baj van ,mert a résolaj visszavezető csőben megszorult olaj nyomása vezéreli a hármas vezérlő tömb áteresztő szelepét. Amiatt az lezár és az összes mennyiség a biztonsági szelepgolyót leküzdve tér vissza a tartályba,Ezáltal felforrósodik.
ha kihelyezettbe bepofázik nem hiszem h a erő/helyzet szabályzó lenne a ludas... Nekem tavaly ősszel adta meg magát az a fos ki is kötöttem mert felforralta az olajat.. nem jöttünk rá mi a baja... Az előző tömb csinált nekem olyat h emeltem a munkaeszközt a 3 ponton és a kihelyezettet is működtette. vagy fordítva... a kúpos szelep meg egyből észrevehető lehel a hidraulika minden funkciója... :D
A százalék amit ir az azt jelenti hogy menyivel megy lassabban vagy gyorsabban az első kerékmint a hátsó?Érdekes hogy a 16.9R38és a 16.0R20 nál csak -0,02százalék van még is a 13.6R20 asokkal szerelik.Praktikusan tolja az elejét.
Esetleg ha valakinek lenne egy darab taurus point8-a 11,2R20-as méretben az is érdekelne, mert jelenleg 3 féle gumi van az állandó összkerekes traktoromon. Ha valakit esetleg csere is érdekelne egy BKT-m van újszerű mintával.
Üdv segítséget szeretnék kérni van egy mzt 1025.4 em ès az a problémám ,hogy kiègeti a biztosítèkot az izzítás. Mikor ráadom a gyujtást egyböl kilövi az új biztosítèkot . de csak az egyik pár izzító gyertyához tartozó 30A biztosítèkot .
Vagy 30 éve a 82-esek 11,2R20-as első és 15,5R38 hátsó gumikkal szerelik. Meg árba ezekkel jön ki a legjobban és még használtan is jobban kapni ezt a méretet.
13,6R20-as gumikkal a 16,9R38 hátsó gumizású turbósokat vagy .1-eseket szereték, mert ott a hátsó gumi is nagyobb.
A 15,5 gumihoz is tehet nagyobb első gumit csak tudnia kell, hogy hol akarja majd használni és mikor kapcsolja be az elejét. Egyébként ha meg elmegy egy gumihoz akkor pl. egy Taurus 13,6 kisebb mint egy ruszki 13,6-os gumi.
Szevasztok! 82-es Mtzhez mely gumi-felni párosítások a jók ha hátul 15.5x38as van,akkor elől a tele felnin milyen gumi ami áttételben és méretben is jó?
13,6x20 as első gumival már hátrabukik a gép így a véleményem szerint és az áttétel se fog egyezni...nem tudom meggyőzni az egyik ismerősömet...ezt akarja előlre rakni... szerintem a 15,5ös hátsó gumihoz csak a 11,2x20as elsőkerék való
a 13,6x20as első kerék a 18,6os hátsóhoz való.. Nem így van?
Ha emelet és süllyesztette a 3 pontot és közben a kihelyezettet is üzemeltette az a tolattyúk kopásából adódik összedolgoznak a körök sajnos javítani nehézkes és nem szokott célravezető lenni általában vezérlőtömb csere a megoldás Ha nincs nyomás egyik kihelyezetten sem és nem is emel a 3 pont akkor általában a kúpos szelep ragad fenn ki kell venni megtakarítani összerakni és jó lesz... Néha igencsak be tud szorulni... [Van h elég a tömb oldalának kalapáccsal odakoppintani (nekem még soha nem jött össze) és akkor ki tud szabadulni]
Édesapám most vett (egy régi kisfülkés 50es után) egy '84-es 550C-t.
Van valakinek esetleg hozzá PDFben alkatrész és/vagy szerelési útmutatója? A régi 50eshez találtam annó, de az '74es kiadású volt, ez már egy kicsit más azért.
Sajnos ez a felújítás a gumigyűrű cserében ki szokott merülni. A kopásokkal nem tudsz mit kezdeni... Szerintem új tömb lesz a dologból... De azért hozzáértőkkel értekezz...
Lenne egy kérdésem,mert tanácstalan vagyok ez ügyben,talán valakivel előfordult már az alábbi probléma.
82-es MTZ-m van és a hidraulika egyszer csak gondolt egy nagyot és vontatás közben elkezdte billenteni a pótkocsit,miközben az alsó vonófejet kartam mozgatni(emelni-süllyeszteni).
Más alkalommalpedig nem emelte meg a rakományt bárhogy is próbálkoztam.
Szerinetetek mi lehet a baj?
Én a vezérlőtömbre gyanakszom,valami összedolgozás lehet a pótkocsi billentő és a munkaeszköz emelő körök között,de a vezérlőtömb az előző gazdájánál fel lett ujítva állítólag.