Most mit akadunk fenn ilyen apróságokon...? :-P Mire hazaérsz, a tusolás is megoldva, ennyi időt még nyertél is. :-D ;-) (Ilyenkor hol a manóban jön be a víz? A szellőzésnél, vagy az ablakszigetelésnél?)
1304: Broáf. Ez régen egész okés volt, most valami veszélyesen vérgáz. Nehéz szabályzó, ha esetleg felgyorsítaná az ember, kihagy. Fűtés égtelenül zörög, ablaktörlő hangos, és szinte haszontalan...
1306: Na ez már fényévekkel jobb, még úgy is, hogy cserekocsiként kaptam, ksz.-ből, de az egyik bal eslő ajtó nem nyílt már a Vágóhídon :oD Pöpec gép, minden szempontból
1358: Nagyon régen dolgoztam ennyire jó, kényelmes, csendes, jó futású, szépen dolgozó, jól gyorsuló, finoman megálló, jó erősítőjű kocsival. De csak 1 köröm volt vele :o/ Viszont valamelyik végén kezd hajtásházas lenni, mert fékre kicsit (nagyon :o) morog.
1436: Ez is egy egész jó gép, hibát talán annyit tudnék felhozni, hogy két helyen az utastérben, és a vezetőfülkében több víz jön be, mint amennyi kint van... Élmény úgy vezetni, hogy 45-50 között mintha csapból jönne a víz, úgy ömlik a pofádba...
Hétvégén SOS-ben szerepeltem a 19-esen, így végre a kezeim közé kerültek olyan kocsik is, amiket régóta csak láttam, mert be vannak zárva a 19-esre.
1341 még mindig jó, ajtók se vészesebbek mint voltak, csak tudni kell velük bánni.
1324-ben viszont reménykedtem, hogy az új forgóvázakkal már nem lesz olyan borzalmas mint volt. Hát a zörgés az el is múlt, viszont lett helyette szitálás.
Ezen a szitáláson még azért is vagyok kiadva, hiszen új forgóvázaktól nem ezt várnánk! Ráadásul biztos nem tesz jót se a pályának, se a járműnek! Így jó lenne ezekkel a hibákkal is foglalkozni!
Sziasztok. Olyantól kérdeznék, aki a bkv nál dolgozik, és tényleg tudja rá a választ. Lehet felvesznek menetirányító diszpécseri munkakörbe, de előtte lesz egy orvosi vizsgálat. Ez mennyire alapos? Én a Máv nál nem mentem át orvosin fszt-nek mert kicsit kancsal a bal szemem. Ez diszpécseri munkakörbe baj lesz, vagy ott is meghúzhatnak emiatt?
Szépjónapot! Végre jóhírrel is szolgálhatok. 5 hónap állás után ma ismét kivolt adva forgalmoba a 1326-os KCSV! Méghozzá nem is akárhova, hanem a 24-esre, ahol Augusztus óta nem láttam KCSV-t. Már egy ideje hétvégente se volt kint egyáltalán, gondoltam rájöttek, hogy Vasárnap ezt a 3 forgalmit már felesleges KCSV-vel adni. Ma csak kettő volt, a másik a 1336-os műremek volt. 1326 nagyon szépen megvan csinálva, nagyon jól fut fekete friss forgóvázakkal! Egyetlen negatívum benne, hogy nem tudja egyik végéről se mondani a megállókat. Gondolom az 5 hónap alatt áttették a hangkártyáját másik kocsiba, amibe kellett. Mára ennyit!
Ilyennel még nem találkoztam. Menet 1-en biztos nem dől el senki. Az hogy esetleg nincs a menet 1 kitartva még felold a RET, vagy egyből nagyobb fokozatra kapcsol előfordulhat. Velem is elő szokott, de egy-két megálló után minden kocsi és kapcsoló kiismerhető.
1308-cal utaztam a minap, és olyan faszán old fel a rögzítőfékje, hogy ha nem kapaszkodtam, eldőltem elinduláskor... :-/ Nem vezetőfüggő volt, mert másik irányba, másik vezetővel is ugyanez volt a helyzet.