Szia MATE!Köszi a telefonszámot,tényleg volt a srácnak cd-romja és nem vészes áron.Ugyan még nem jött meg hogy elmondjam tényleg ez-e a gond.De már most szeretném megkérdezni hogy hol lehet térképet tölteni hozzá?És köszönöm az eddigi segitségeteket!!!!!!
Láttam a neten olyan TV tunereket, melyek az autó számítógépének átprogramozása nélkül kiiktatják a sebességhatár korlátozást. Kínáltak készüléket 207, 407 és 807 típusokhoz, de 607-be passzolót nem találtam. Ár sem volt feltüntetve, de ugyanitt audihoz, mercedeshez, 39.900-ért kínáltak tunereket.
Egész jó az adatbázisa az általa felkínált 2008-01-es VDO-nak. Én egy kisvárosban lakom, de a program még 7 méteres utcácskákat is felismeri. Működése korrekt!
Mennyit mondtak a bontóban a GPS meghajtóra? Van egy számom, kérdezd meg hátha van neki: +36-70-268-72-28. Sok mindene van a srácnak.
A régit én is próbáltam javíttatni, de mondta a szerelő hogy elkezdte a lefüstölt "ic"-ket kicserélni, de nekem az optika is kapott, ha azt is cseréljük, akkor annyiba lett volna mintha megveszek egy másikat, és nem tudta azt mondani hogy nem lesz ugyanilyen baja. Úgyhogy vettem egyet, szerintem 35.000-ért megérte.
Sziasztok!Segitsetek már szerezni egy cd-romot mert a bontókat akit kérdeztem nagyon elvoltak szállva az árakkal vagy nem volt nekik.Vagy hogy a régit lehet e javitani?
először is üdv az új kollégáknak! WELCOME hogy angolosan mondjam. :)
A fogyasztásról annyit hogy nekem is 2.2 hdi-m van automata és ha csak városban használom reggel és este a Hungári krt, Lágymányosi híd,... szóval 3-as fölé nem is vált ilyenkor 9.7 átlag jön ki. voltam Hollandiában normál tempóval és 6l alá ment az átlag!!! szóval nem rossz a verdád szerintem. A csúcsom 10.7 volt de órákat álltam dugóban. A bal első helyzetjelző izzót ki lehet cserélni aksi kiszedés nélkül. Nem könnyű, szétcseszi az ember a kezét de megoldható. Amúgy ha kiveszed az aksit nem lesz semmi baja az autónak. Csak az óra és dátum megy el.
Ez MOL-os. Néha kamion tankjából (ügyelve a "sterilitásra"), de legtöbbször kútról. A munkavállaló megtakarít heti 40-60 lityit és nem akar a kutassal variálni, mert azok általában azt hiszik ők sz@rták a spanyol viaszt. Szerintem most emelkedni fog a dolog.
Hy!Rég voltam erre!Most hogy olvasgattam a problémákat sok ismerős van benne!Az enyém 3.0 V6!Nekem volt már balos ablak bowden csere,az akku megőrült le is állt egy pillanatra,világított a motor szimbolum(anti pollution)=akku csere és a saru le-fel vételllel ki is aludt a lámpa!Szórakozott a termosztátom is már,CSERE!Most a jelenlegi bajom hogy áll az autóm,a klíma csőnél van egy pici olajfolyás és pont a generátorra folyik rá,meg is ette de ezt egy nagyon baráti áron most csinálják!Ezt ajánlom figyelmébe mindenkinek mert a szerelőm mert többszőr javított ilyet ilyen hibával a 607-eseknél!
Csak kíváncsiság képpen gondolkodom, hogy lassan cserélni (esetleg fiatalítani kellene) megmondanád akár privátban mibe jön ki egy ilyen 2005-ös vas, mert itthon nem igazán jönne ki 5 milla alatt. Az én 2001-esemet olyan max 2,6-2,7 körül tudnám eladni és majd ugyanennyit ráfizetni egy 4 évvel fiatalabbra sokalom.
Ja, és talán lehetne szervezni majd egyszer egy találkozót is. Tesómnak van egy 605-öse, és elszoktam menni vele a találkozókra, nagyon királyak voltak...
Azon gondolkoztam, hogy összelehetne dobni egy weblapot, ahol mindenkinek fenn lenne a kocsiról néhány kép és egy rövid leírás. Vélemény?? Ha nektek is tetszene akkor szívesen megcsinálom.
Köszi a tippet Mate,lehet hogy tényleg a cd rom lesz a rossz mert ugyan forgatja a lemezt de a power lámpa nem világit.Probálok szerezni majd bontottat hátha azzal működni fog.
Nekem ugyanez a gépem, automata, 8,5-re állt be, ebben napi 70 km autópálya, hegy és némi araszolás is van. A 12 liter brutál, ott valami nem stimmel, nézesd meg.
A 12-es fogyi az város 1-2 km és megállás, araszolás. Ki a városból 20 km oda vissza, mennek le a tizedek. Mire a tank kifogy néha lemegyek 9,3-ra (lejjebb nem). Tankoláskor 1-2 tized a különbség. Próbáltam kéziben, de az nem méltó egy ilyen géphez. Aut-ban kényelmesebb. Az is igaz 220-ért veszem, így még belefér.
Ja, még egy hiba volt: b.h. ablak egyszer csak nem ment fel. Szétszedtem (roncsolás mentesen sikerült) az üveg egy sínbe van beleragasztva, úgy néztem kétoldalú ragasztóval ez elengedte. Visszaragasztottam (3 hete), azóta hagyom száradni.
Ha 2.2HDI akkor ez irgalmatlan magas fogyi. Tényleges adatot mondtál vagy mértet?
Nekem az 5 seb manuélis 7.0 L/100 km, de volt 6.3 is, mostanában többet eszik lehet a több autópálya miatt. (tényleges, de a computer is porl.csúcs csere után pontos)
Felraktam egy rt3-térképet a letölthető oldalra, küldtem meghívót. Ha minden igaz, ez a kelet-európai térkép, rajta Magyarországgal, de nem tudtam kipróbálni. Ha kicsomagolod, egy mdf/mds filet kapsz, amit Alcohol 120%-szal vagy más iróval cédére (dvd-re?) kell kiírni.
Számolj be, lehet, hogy mást is érdekel.
Ha ez sikerül, utánanézek a többi rt3-as térképnek is.
Próbálkoztunk sokat (nőgyogyász cimbi sem tudta kijátszani a fedelet). Nem tudtam ki szabad-e venni az akksit, de már kezdtem mérges lenni. Öten kitaláltuk, próba szerencse és így már jó lett.
Paja - Ha nem jön be egyik gps ikon sem, akkor tuti, hogy a hátsó gps-es cd meghajtó a rossz. Nekem is rossz volt, szervíz azt mondta, hogy 475.000 Ft, én vettem egyet egy bontott autóból 35.000-ért. Egyszerű kicseérlni, de ha nem megy akkor elmondom hogyan kell.
Tom607 - Üdv a fórumon. A helyzetjelző cseréhez nem kell kivenni az aksit, ügyesen be lehet nyúlni. Képeket majd tehetnél fel a kocsiról, érdekelne, biztos király a gép. A fogyasztásról nem tudok nyilatkozni.
Rendszeresen olvasom a fórumot, gondoltam én is beleszólok ill. kérdezek. Januárban vettem egy ilye gyönyörűséget.
2.2 HDI Tiptr. (telefon és tetőablakon kívűl minden) 2003.11 havi 72.000 km (most 79.000) 4.2 M 2 évig MKB bankos 2 évig vidéki tulaj.
Meg vagyok elégedve vele, eddig semmi gond, csak apróság: - b.e helyzetjelző kiégett (akku kiszedéssel fértem hozzá) - második nap a b.e. deréktámasz állító nyekk Lehet benne "pöffeszkedni, mint köpőlégy a sz@ros talicskán"
A km több, mint valószínű az állapot és a gyári P6000-es gumik voltak hozzá 2-3 mm-el. Plusz a szervíz számlák és könyv 3 különböző szervíz. Egy kérdés: Normális városban a 12 l fogyasztás? A 7000 km-es átlagom 9,7. Egyszer volt eddig Pest (Szegedről) 8 l ; 150-el.
Mi a véleményetek a lézer blokkolóról (blinder M45 X-Treme)?