Keresés

Részletes keresés

alfi13 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 35900

Mivel tisztítottad a karburátort?

Előzmény: laca113 (35896)
apci500 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 35899

Csak épp erre jártam. A cifarelli.it szerint:

 

GOLF KERESKEDELMI KFT.
VERCSE UT.17
H-5000 SZOLNOK
Hungary
Tel +36 56-513-262
Fax +36-56-511-244
http://www.golfker.hu
golfkft@gmail.com

Előzmény: Kovz (35898)
Kovz Creative Commons License 2015.05.29 0 0 35898

Sziasztok,

 

a Cifarellinek ki a hazai forgalmazója/disztribútora??

Meg tudná valaki adni az elérhetőségét a cégnek?

 

Előre is köszönöm..

Kapa bácsi Creative Commons License 2015.05.29 0 0 35897

A karburátorban fujd át a fúvókát,és tényleg tiszta a légszűrő?Ez a tipus szivacsos légszűrős még nem?A benzined nem "öreg"milyen keveréket használsz?A gépben van kompresszió?Látatlanban nehéz ötletet adni.

 

 

,

Előzmény: laca113 (35896)
laca113 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 35896

Sziasztok

Cifarelli permetezőm van még a sima úszós karburátoros.
Tavaszi takarítás után azt vettem észre,hogy a gép nem pörög fel max. fordulatra hiába csinálok bármit.
Szerintem túl sok üzemanyagot kap.
Levegőszűrőt (tiszta) levéve már kipörög de ahogy azt visszarakom visszaesik a fordulat.
A karburátor tökéletesen tiszta a tűszelep új az úszó is hibátlannak tűnik.
Mi lehet a baja?

Kapus László

ilias Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35895
Ok.
A fűnyírónk tőlük van, nekünk bevált. Akkor beszerzünk egy ilyet is a nyár folyamán, bár csak ősszel lesz aktuális a használata.
Köszi
Előzmény: -Tsunami- (35891)
-Tsunami- Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35894

Járó motornál be és kikapcsolható a kés, a hajtástól függetlenül.

Előzmény: Babi90 (35893)
Babi90 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35893

Késkuplung az az, ami megállítja a kést, ha elengedem róla a hajtást?

 

Vagy hogy megáll-e a kés, ha beletolom valamibe? 

Előzmény: -Tsunami- (35888)
Babi90 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35892

Osztrák lomistól van. 

 

Sajnos nem tudom, hogy azért ennyi-e az ára, mert nincs vele tisztában, hogy mit ér, vagy azért, mert annyira kehes.

Ez okoz egy kis problémát.

 

Holnap megyek megvenni, jó lenne, ha jó lenne! :)

Előzmény: frey7 (35889)
-Tsunami- Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35891

Az jó lesz, utána már a benzinesek vannak.

Előzmény: ilias (35887)
kela62 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35890

Hidd el Én is először futok egy kört és ami tényleg csak a márkánál kapható akkor veszem meg ott...

Egyébként már megvettem a gépet nagyon tuti, még ismerkedem vele.....aztán "gyerünk munkára fel"..

Amúgy köszi a hozzászólást..;-)

Üdv..

Előzmény: Dolmi mackó (35881)
frey7 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35889

Ez érdekes, mert ennyiért még HRX se nagyon van. A HRH pedig afelett van. De legyen szerencséd.

Előzmény: Babi90 (35884)
-Tsunami- Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35888

Motor szépen jár, hajtás erős és aszfalton visszatartva elkapar, aluház nem repedt, késkuplung működik,  nincs olajszivárgás a hajtóműnél.

Nincs erősebb vibráció a tolókarnál, ami görbe főtengely miatt lehetséges.

A motor, hajtás, késkuplung alkatrész árait itt megtalálod.

http://www.boats.net/parts/search/Honda/Lawn%20Mower/0/HRC216%20HXA/parts.html

 

 

http://www.lingshondaparts.com/pe/honda_lawnmowers_parts_block_selection_M30.php?mod_01=32289

 

 

http://www.boerger-motorgeraete.eu/Profi-Rasenmaeher/Honda-Rasenmaeher-Antriebsmaeher-HRH-536-HX---Profi-Maeher.html

Előzmény: Babi90 (35886)
ilias Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35887
Sziasztok!

140 m2-nyi fűhöz milyen gyepszellőztetőt ajánlanátok vásárlás céljából? Áram van. :D
Al-ko-kat találtam 36e körül.
Köszi
Babi90 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35886

Köszönöm a válaszod!

 

Tudom, hogy semmi sem tart örökké, csak hogy a fogyó alkatrészei mennyibe kerülhetnek? Sajnos semmit sem találok a neten róla.

 

Mit nézzek meg rajta, ha megyek megnézni?

Mi az ami rossz lehet, esetleg típushibának nevezhetünk?

 

2008-as évjárat.

 

Köszönöm mégegyszer!

 

Üdv!

 

 

Előzmény: -Tsunami- (35885)
-Tsunami- Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35885

Ha minden része jól működik és jó állapotban van, akkor érdemes.

Alkatrész van, de hogy mi mennyibe kerül hozzá az csak rendeléskor derül ki.

Tipushiba nem igazán van, de semmi se tart örökké.

GCV vagy GXV motoros?

 

 

Előzmény: Babi90 (35884)
Babi90 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35884

Szia!

 

Látom, te otthon vagy ezekben a gépekben, kérdezni szeretnék!

 

A napokban ajánlottak nekem egy HRH 536-t, működőképesen, szépen indul, szépen megy, nagyon jó hangja van.

60.000Ft-ot kérnek érte. 

Néztem, az új ára majdnem 600.000Ft, ennek fényében jó árnak tűnik a hatvan.

 

Érdeklődnék, van-e ezeknek valami tipushibája, mit érdemes megnéznem, van-e hozzá alkatrész, és milyen árban?

 

Érdemes megvenni szerinted?

 

Köszönöm!

Előzmény: -Tsunami- (35880)
Silvan Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35883

Minden levegőszűrő szivacsát érdemes beolajozni,hatékonyabb.Pár csepp olaj elegendő.

Előzmény: Csabi1111 (35882)
Csabi1111 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 35882

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni?

 

AL-KO Combi Care 38 P benzines gyepszellőztető levegőszűrőjének szivacsát kell olajozni?

A leírásban nem találtam erre vonatkozó részt.

 

Gyárilag száraz.

 

Köszönöm.

Dolmi mackó Creative Commons License 2015.05.27 0 0 35881

Értem, szóval nagyon ért hozzá, de "a gyári képviselettől rendelt hozzá mindent...Pl..a levegő szűrő betétek 2db 17e volt.."

 

A Ferrari trakimhoz 22 ezer volt a forgalmazótól a légszűrő, aztán kimentem a filter centerbe és megvettem 1700.-ért.

Az ékszíjat a Toro grounds zero-hoz 50 ezerért adta a forgalmazó, elmentem egy skf csapágy és ékszíj boltba, ott 8500.-ért adták és kiderült, hogy a forgalmazó is tőlük veszi :-)

 

 

 

Nyugodtan hidd el neki, meg is veheted a gépet, a te pénzed és döntésed.

Előzmény: kela62 (35872)
-Tsunami- Creative Commons License 2015.05.27 0 0 35880

A motorja igaz 1 lóerővel gyengébb de profi széria, a hajtóműve, hajtás átvitele, kerék felfüggesztése, késkuplungja, kerékcsapágyai, és még sok apróság masszívabb és "ipari" használatra van méretezve.

A hajtómű minden alkatrésze külön kapható, nem csak fődarab csere játszik meghibásodás esetén.

A késkuplungja és a hidro hajtóműve is más, mint ami a hrx gépeken van.

A HRH az usában HRC Honda Rotary mower (Commercial) néven fut, ott nem használják az alu házat a súlya miatt és mert sérülékenyebb.

Az egész gép sokkal profibb.

A hrx nagyon jó gép,  de a nexite késházban az első kerék konzolok, motor rögzítő perselyek a "profi" igénybevétel miatt idővel kikoptatják a rögzítési pontokat és nagyobb méretre kell dörzsárazni, perselyezni ezeket a részeket.

A nagyobb motorja, olcsóbb ára miatt kedvelt gép profi használatra is az usában a hrx, de ezek a gépek ott csak a kisebb gépek közé tartoznak.

 

 

 

 

Előzmény: hamvasat (35879)
hamvasat Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35879

Tsunami!

 

Kíváncsi volnék, de sehol nem látok olyan részletes infókat, amiből kiderülne, Te mint Honda értő, biztos tudod:

 

Mitől professzionális fűnyíró a Honda HRH 536 H és mi indokolja az 580eFt-os árát? A HRX 537 HY-hoz képest annyit látok, hogy alumínium késháza van, viszont nehéz mint a dög (60kg), kisebb a fűgyűjtője, gyengébb a motorja és plusz funkciót nem látok rajta. Mintha a kerékfelfogatása robosztusabb, strapabíróbb lenne talán. Biztos van különbség, ha majdnem dupla áron van.

studyfy Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35878

Köszi a tanácsot, kipróbálom. A tartály fedelébe behelyeztem egy 160x2mm-es O gumigyűrűt. Valószínűleg a fedél nutjában lehetett valami felületi sérülés és ott szökött a levegő. ( tartály száját finoman lecsiszoltam , így az tök sima volt, de a fedél csatlakozó felülete nem.) Mivel sima gumi a körgyűrű, majd cserélgetni kell, mert biztos nem bírja a permetlé maró hatását. Így most talán egy időre megoldódott a probléma.

Előzmény: alfi13 (35876)
Aspera2180 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35877

Sziasztok !

 

Lenne egy kis problémám ami egy rotációs kapára szerelt ASPERA motorral kapcsolatos,

hogy x idő után munka közben a kartell gumi csövön füstöl  !!! Ez mitől lehetséges illetve hogyan orvosolható ? Máskülönben megy is szépen és indul is rendesen ahogy kell hidegen-melegen.

Szerintem erő és kompresszió is van. 

Nem rég kerűlt hozzám hagyatékból így nagyon nem ismerem a gépet.

Köszi a válaszokat..

 

alfi13 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35876

Ha vízszintesen permetezel akkor a permettartályból a vegyszeres csövön a gravitáció miatt is folyhat a permetlé.

De végezz el egy kísérletet. Tegyél tiszta vizet a permetezőbe. A permetlevet szállító csövet vedd ki a szórófejből és csak egy szigetelő szalaggal kötözd oda a levegőt szállító csőre. Állítsd függőlegesre a csövet és nyissad ki a permetlé csapot. Ilyenkor a vékony csőben olyan magasan kell a folyadéknak lenni mint a permetező tartályban. Ha most elindítod a motort és húzod rá a gázt a vékony csőben emelkedni kell a folyadéknak ha jól emlékszem kb 50-60 centiméterrel kell az eredeti szint fölé.

Előzmény: studyfy (35873)
sz_attila Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35875

Valaki keresett fűnyírót nemrég... Ezt ajánlani tudom, igaz csak mustra után:

http://www.jofogas.hu/veszprem/Viking_MB_448_T_fugyujtos_onjaros_funyiro_hibatlan_allapotban_29162712.htm

sz_attila Creative Commons License 2015.05.26 0 0 35874

Hát igen, pedig mint mindenben, a kertészetben is azok érik el a legnagyobb "sikereket", akik a politikához értenek a legjobban... :)

Előzmény: fefe73 (35869)
studyfy Creative Commons License 2015.05.25 0 0 35873

Köszi a választ. A cső valószínűleg nincs eldugulva, hiszen ha csak oldalra permetezek, nyomja a permetlevet a gázadagolás nagyságától függően rendesen. Ha viszont megemelem a csövet - azaz felfelé irányítom -, akkor csak levegőt nyom. A gép különben azon az elven működik amit Te leírtál.

Előzmény: alfi13 (35871)
kela62 Creative Commons License 2015.05.25 0 0 35872

Csak annyit,hogy a gyári képviselettől rendelt hozzá mindent...Pl..a levegő szűrő betétek 2db 17e volt..

Motorikusan hibátlan új olaj+metabond, összes csapágy cserélve/kaszában,görgőkben,e-h kerék összes csapágy, lengő ék a hátsó hajtásnál,szimeringek/ és még sok apróság...

Mondta a tulaj hogy 250e körül költött alkatrészekre,mivel csak gyárit vett mindenből...Számlák dokumentálva vannak...

A javítást Ő maga csinálta../csak annyit hogy nem cukrász/..:-)

Ő is mondta hogy "bukóban" van,de mivel megvan a másik gépe ezért bevállalja azt is...

Hiszek Neki mivel láttam a munkáit..!!!!!

Előzmény: Dolmi mackó (35865)
alfi13 Creative Commons License 2015.05.25 0 0 35871

A cifarelli M1200 pontosan nem ismerem nékem egy cifarelli M 88 as van. Az úgy működik hogy a turbinából kijövő vastag csőből fel van vezetve egy vékony cső a permetező tartály tetejébe.. Ezen keresztül ha jól zár a tartály fedél akkor túlnyomást eredményez ami kiviszi a tartályból a permetlevet. A vékony csőbe van egy kis szabályzó szelep ami a levegő menyiségét szabályozza nem tudom ez van e a Te gépeden.  Nézd meg azt a vékony csövet ami tartály tetejébe megy nincs e eldugulva. Az enyémet amit használtan vettem valamiért egy kis gumidugóval lezárták hogy miért arra még nem jöttem rá.

Régi Oleo mac M150-es gépemnél a tartály beöntő nyílásán levő zárófedélbe volt egy gumi tömítés ami nem jól tömített de egy kis átalakítással és egy gumiszerelő mester segítségével sikerült egy új tömítést gyártani ami 15 éve jól működik.

Előzmény: studyfy (35857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!