Keresés

Részletes keresés

ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9088
Én a 38-ason ültem rajta:-)))
Előzmény: htibor (9086)
tupolev Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9087
"A honlapodon 12, 13,5 és 15 méteresek vannak"

Most direkt megnéztem, 12, 13 és 14,5 méteres van fent.

Előzmény: ntfsxp (9085)
htibor Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9086
Szia!

Ik412 téma:

Fehérváron a már meglévő 1 darabhoz(HSX-426) idén 2 újabbat vett az önkormányzat és a Volán közösen.
Ám ezeknek már pár hónapja futkosniuk kéne már a városban.
Ebből az egyik ezen a héten már vitte az utasokat a 43-as és 44-es vonalakon,(a rendszáma még nincsen meg) a másikra még várni kell.

Így ez a 3 Ik412-es fog közlekedni a 43-as és 44-es vonalakon, melyek az autóbuszállomást kötik össze a vasútállomással és a kórházzal.

Előzmény: ntfsxp (9064)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9085
Nem tudok róla, de most már buszhosszúságokról nem akarok nyilatkozni, mert le leszek nyakazva:-)

A honlapodon 12, 13,5 és 15 méteresek vannak, kis.kavics említette a 13 métereset, és szerintem is csak a Tiszás E95 15 méteres. A múltkor láttam őt egy "normál" E95 mellett, és talán megvolt 3 méter a különbség!

Előzmény: tupolev (9084)
tupolev Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9084
Van egyáltalán 15 méteres E94? A finn 3 tengelyesek 14,5 méteresek, nem?
Talán a tiszás 3 tengelyes E95 15 méteres?
Előzmény: ntfsxp (9080)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9083
Keverem, és nagyon jól érzem így magamat.
Előzmény: ntfsxp (9082)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9082
Téged nem érdekel, hogy kevered, vagy az nem érdekel, hogy én keverem? :-)
Előzmény: Törölt nick (9081)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9081
"még mindig keverem a 12; 13; 13,5; 14,5; 15 meg egyéb hosszúságú buszokat"

Én is és baromira nem érdekel :)

Előzmény: ntfsxp (9080)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9080
"Ne haragudj, de ennyire hülye és vak nem lehetsz!"

De lehetek.:-(((((((((

Most mérges vagyok de nagyon, magamra! De még mindig keverem a 12; 13; 13,5; 14,5; 15 meg egyéb hosszúságú buszokat.

Nem olvastam oda vissza, a fejemben lévő 13,5 métert átformáltam 13 méterré, mert úgy látszik nekem az E94-es hosszára vonatkozólag csak 3 különböző adat tárolására van hely az agygépezetemben, és ilyenkor automatikus művelet a csonkítás.:-), de inkább :-(

Előzmény: Törölt nick (9079)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9079
Ne haragudj, de ennyire hülye és vak nem lehetsz!
Van 13,5 méteres E94-es (pl: E94.53).
Előzmény: ntfsxp (9077)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9078
Bizony! Gondolom gépészetileg is megegyeznek, vagy nagyon hasonlóak.

Az alacsony padlószint miatt jó lenne helyi vonalakon, de a 2 ajtón lassabb az utascsere.

Előzmény: ntfsxp (9075)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9077
Ja, ezer bocsánat! A H-13 és az M-14,5! :-)

Tudtommal egyáltalán nincs is 13,5 méteres E94, vagy mégis? Ha mégis lenne, akkor megbukott a rendszer:-((.

Előzmény: Törölt nick (9076)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9076
Egyik sem, azok 13 méteresek. Így nem tudom, hogy milyen típusjelzést kapna "Ntfsxp új E94-es típuselnevezési logikája" szerint.
Előzmény: ntfsxp (9074)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9075
Pont ugyan olyan????

Én a Kunság volános Setrákon utaztam, de azok nemhogy helyi, hanem helyközi feladatokra sem valók (szvsz, mivel hosszú lábam nem fér be az ülésekbe, hacsak nem oldalt ülök:-((()!:-)))

Valójában helyköziben még csak-csak elmegy, de helyiben szerintem """katasztrófa""" lehet.

Előzmény: Törölt nick (9072)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9074
A korábbi helyközi E94F-ek, amik a Zalához mentek (nem a mostani 10, hanem az ezelőtti) azok 12m-esek vagy 13,5?
(komolytalanra fordítva a szót: vagyis a mostani 10 IKARUS EAG E94HÜF1, vagy HÜF2??:-)))))

ntfsxp

Előzmény: Törölt nick (9071)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9073
Bili: Ntfsxp új E94-es típuselnevezési logikája (éles ész kelletett hozzá):

F - F-homlokfalú (minden más hagyományos...)
N - alacsonypadlós (minden más magaspadlós...)
Ü - helyközi (minden más helyi, esetleg L(linienbus))
R - balajtós=jobbkormányos (minden más balkormányos...)
H - 13,5("fél" szó kezdőbetújéből); M - maxi; G - csuklós (minden más 12m-es...)
+utána egy szám jelezhetné a generációt pl.

Az Ikarus EAG E94ÜNF1
F-homlokfalú, alacsonypadlós, helyközi, 12m-es
Ugye milyen gyönyör??:-))

Esetleg az EAG is alkalmazhatná.:-)

Előzmény: ntfsxp (9066)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9072
A zalaegerszegi helyi Setra kétajtós, olyan mint a helyközi kocsik, csak sárga színű (alul kék csíkokkal :-) Véleményem szerint nem helyi feladatra való az a kocsi.
Előzmény: ntfsxp (9066)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9071
Komolyra fordítva a szót: mindegyiknek van saját típusa. Például a Zala Volán új 13,5 méteres E94-eseinek pontos típusa E94.53 (szerintem ilyen lesz a bemutatóbusz is).
Előzmény: Törölt nick (9070)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9070
A cszuklósnak külön típusa van. Az E94 után ott a G betű :-)
Előzmény: ntfsxp (9068)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9069
Nagyon feledékeny vagyok ma, a balajtós járgányokat is kifelejtettem!!:-)
Előzmény: ntfsxp (9068)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9068
Jajjjj! Egyet kihagytam:-)):

magaspadlós, helyi, csuklós

ntfsxp

Előzmény: ntfsxp (9066)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9067
Nyáron???:-)))
(Esetleg holnap, de hogy nyáron!!:-)))))
Pedig milyen szépek a 412-esek télen!!:-))))
(ne sértődj meg, csak vicceltem, én sem fogok korábban eljutni ezekre a helyekre, kiv. Kecskemét, Szeged, Győr)

ntfsxp:-))))

Előzmény: tupolev (9065)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9066
A zegi helyi Setra is kétajtós nem?

Persze az EAG az más, ott még nem láttam olyat, hogy helyi E94 2-ajtóval.

E94-en belül hány altípus van?

Én most kapásból fel tudok sorolni legalább 10-et, amelyek akár külön típusjelzést is kaphattak volna:

alacsonypadlós, helyközi, 12m-es
alacsonypadlós, helyi, 13m-es
alacsonypadlós, helyi, 14,5m-es
magaspadlós, helyközi, 12m-es
magaspadlós, helyi, 12m-es
magaspadlós, helyi, 14,5m-es
magaspadlós, helyközi, csuklós
F-homlokfalú, alacsonypadlós, helyközi, 12m-es
F-homlokfalú, alacsonypadlós, helyi, 13m-es
F-homlokfalú, magaspadlós, helyközi, 12m-es
F-homlokfalú, magaspadlós, helyközi, 13m-es
+Amiről most van szó, gondolom új altípus lesz

Ha csak azt számoljuk, hogy homlokfal(2-féle), padlószint(2-féle), üzem(2-féle), hosszúság(4-féle), akkor 2*2*2*4=32 lehetőség van, ebből 11-ről tudok, +még biztos vannak, amikről nem tudok +még biztos vannak olyanok is, hogy két busz mind a 4 szempontból 1 kategóriában van, mégis külön altípus.

Egyébként régen említette vki, hogy itt E94 állománylistája mindenkinek van(talán Busman), igaz ez? Létezik az összes E94/E94G-ről állománylista itt vkinél?

köszi: ntfsxp

Előzmény: Törölt nick (9063)
tupolev Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9065
"Végre nő az egyik kedvenc autóbusztípusom állománya kishazánkban! :-)))) "

Ennek én is örülök, lesz mit fotózni a nyáron:)

Előzmény: ntfsxp (9064)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9064
"Győr(1db) után Szegedre is megérkezett az 5 412-es!!
Hova is kellene még?
Székesfehérvár-2db
Nyíregyháza-2db
Eger-1db
Kecskemét-1db
Sopron-1db "

A darabszámokat légyszi javítsátok ki, ha valamit elírtam!! Köszi.

Ezek új altípust képviselnek az Ik.412-n belül? Mi az altípusuk?

A Renault-futómű végülis maradt, vagy lecserélték? (ha jól tudom, ez nem tetszett a volánoknak)

Motor, ajtóelrendezés (elöl 2*2 széles, hátul 2-szárnyú szűk), belső elrendezés marad a régi? Van valami egyéb újdonság bennük? (csengőhang??)

És végül: a fenti 13 gép minden tulajdonságában megegyezik egymással?

Régebben nem 9db 412-es megrendeléséről volt szó? Most hogy lett belőle hirtelen 13? Valaki odavarázsolta őket? Újakat rendeltek a volánok, míg az Ikarusnak nem sikerült őket időben átadnia?

Kaptam egy mailt még régen innen vkitől (pontosabban sokmindenkitől) a 9db 412-ről. 3-ból ketten azt írták, hogy Tisza-5, Kv-1, Alba-1, Kunság-1, Agria-1, 1 valaki pedig 10 járgányt írt, 6db Tisza volánost. Most pedig 13 járgányról van szó, de csak 5 Tvsről? Most mi az igazság, mert én sikeresen teljesen összezavarodtam? Ami biztos, az annyi, hogy 1db érkezett a KV-hez, 5db a TV-hez, másról még nem tudok, addig nem is biztos. A Szabolcs v-ról pedig "nemrég" vki írta, hogy rendel 2db 412-t, vagy 2db E94F-et, közben pedig már vki más szerint jórégóta ott áll 2 SzV-s 412 az Ikarus-gyárban!

Kiigazítást kérek szépen,
És köszönöm is nagyon szépen,
Ntfsxp regéli,
És válaszotokat reméli!
:-))))

Előzmény: ntfsxp (9058)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9063
Mi az új? A forma, a belső tér... A képet látva az ajtóelrendezés alapján helyközi kialakítású lesz.
Előzmény: ntfsxp (9061)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9062
Megkapják a fordákat, ezt biztos forrásból tudom. Az más dolog, hogy még soha sem láttam, hogy mozgássérültek használták volna...
Az általam említett C56-os 2001. elején állt forgalomba.
Előzmény: ntfsxp (9057)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9061
Helyi/helyközi, mi lesz benne az új?
Előzmény: tupolev (9060)
tupolev Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9060
"új arculatos e94f országos próbafutásáról"
"Nemrég írt vki itt a topikon erről, részleteket én is szeretnék tudni, de még szerintem senki sem okosabb nálunk. Én arra emlékszem, hogy valami új színház-alacsonypadlós Rába alvázra fog épülni."

Készül...
Nem alacsonypadlós lesz, hanem normál.
Előzmény: ntfsxp (9059)
ntfsxp Creative Commons License 2002.11.10 0 0 9059
"új győri 412-ről"

30-án megérkezett, rendszáma: IDZ-512.

"a nabi excel állítólagos győri beszerzéséről"

A KisV rendelt belőle 4db-ot.

"az új győri kravtex credo bc 11-ről"

31-én megérkezett, rendszáma: IGW-514.

"új arculatos e94f országos próbafutásáról"

Nemrég írt vki itt a topikon erről, részleteket én is szeretnék tudni, de még szerintem senki sem okosabb nálunk. Én arra emlékszem, hogy valami új színház-alacsonypadlós Rába alvázra fog épülni.

Előzmény: atinform (9054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!