Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2017.06.19 0 0 67102

Én még záptojásos benzinest, de dieselt sem éreztem :(

Akkor legalább elmondod mit talált a szerelő ilyen szag után.

Előzmény: Léger Zsolt (67100)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.19 0 0 67101

ABS van  a kocsidban?

 

Előzmény: metropityu (67099)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.19 0 0 67100

Hali.

 

büdös lett a kocsim. Záptojás szagú. Előtte elég sokat indítóztam mert nem akarta az igazságot. Motor ellenőrzés is villog.  Műhely lett a gázbovden cseréből. 

metropityu Creative Commons License 2017.06.19 0 1 67099

Sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy mi lehet a hiba oka! Menet közben felvillan a STOP és a fékvisszajelző lámpa időnként. főleg emelkedőn és nagyobb fordulaton. A fékolajszintem  a maximum fölött van. Most volt vezérműszíj cserén a kocsi, lehet, hogy a szerelő túltöltötte? Köszi az esetleges tanácsokat!

Ata61 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67098

Sziasztok!

 Elado fiam Meganell-eséből(Thaliara is jó) megmaradt 4-db 15" MOMO alufelni ,rajta keveset futott gumikkal.

csaveri Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67097

Helyesebben   ...500x annyi CO értéket publikál.

Előzmény: csaveri (67096)
csaveri Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67096

Igaz !

De linkelj már nekem 1-2 ilyen oldalt ami 500x-os CO túllépést publikál. Vagy csak akár a közelében van ennek az értéknek. Szívesen elolvasnám !

Előzmény: Papalac (67093)
ivókút Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67095

Ha itt:https://hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_kibocs%C3%A1t%C3%A1si_norm%C3%A1k   megnézed az euro 3-as motorokat, azért van egy kis különbség a CO értékek között...

Diesel: 0,64- benzin:2,3

Előzmény: Papalac (67093)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.18 0 1 67094

Értem és tévedtem az értékkel kapcsolatban, helyesebben elírtam. De gyanítom,hogy te is értetted tökéletesen ,hogy mit is akartam írni. De a lényeg,hogy amikor leállították vagy le akarták állítani a szmog miatt mondjuk 6-ig, a dci még simán mehet. Márpedig pl.amit télen vezettem egy ideig Scenic-et 2002-s évjárat,benzines, az simán beleesne a szórásba. Ő egyébként 6-s. Gondolom,hogy a környezetvédelmi besorolás komplex és átlagot von, h mennyire szennyezi a környezetet. Gyanítom azt gondolod,hogy az elektromos járművek nem szennyezik a levegőt.Igaz is,ámde az energia előállítása amivel működnek,fokozottan szennyez.Tehát ahol  termelődik,termelik ott szennyezi a környezetet. Másfelől pedig ha maradunk az elektromosoknál,akkor egy Teslás simán beszólhatna neked,hogy állítsd le a kocsidat mert szennyezed a környezeted? (ő is ugyan,de mint írtam,nem helyben). Továbbmegyek. Ok. megyek tömegközlekedéssel. No de meddig? Nincs mindenhol villamos,troli,hév,metro... Ahol nincs ott busz van. na jah,a buszok. Ha jól tévedek dízelek és mint dízelek,környezetszennyezők. No és gondolom te is jártál,család is járt busszal,hajóval, hovatovább repgéppel, ergo hozzájárultatok anyagilag a környezetszennyezéshez. Szóval ez egy parttalan vita mert mindenki szennyezi a környezetet. Ha nem helyben,akkor az energia előállítása során. De ezért nem kell démonizálni a dizeleket.

 

Igazad van,h nem érdekelnek a forrásteremtések a civil szervezeteknél,nem is vártam mást. De majd az 1%-od utalhatod,hátha összejön annyi,hogy vehetek egy Teslát....no nem kocsit,bakelit lemezjátszót mert annál több nem jön össze az erkölcsileg tiszta  szervezeteknek.

Előzmény: Papalac (67088)
Papalac Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67093

Talán Te néztél be valamit, mert én CO !!!-ról írtam, nem CO2-ről.

 

Előzmény: csaveri (67092)
csaveri Creative Commons License 2017.06.18 0 1 67092

Valamit nagyon benéztél a diesel CO2 értékeivel kapcsolatosan.

 

Megane 1.4 16V  98 PS   (Eu. 3-4)   CO2 értéke 162-166 g/km    (Gyári adat 164)

megane 1.5 Dci  101PS   (Eu. 3)      CO2 értéke 119-153 g/km     (Gyári adat 119)

 

 

 

 

Előzmény: Papalac (67088)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67091

Szerintem Gates, de érdeklődd meg tőlük mailban hogy minden alkatrész a csomagban ez a gyártó cucca e. Mert mindenben huncutság van, csak a tejben van víz :D

Előzmény: janobá (67089)
janobá Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67090

1.4 16v 712-es motor

janobá Creative Commons License 2017.06.18 0 0 67089

Üdvözlök mindenkit

Egy kérdés : Vezérműszett GATES- vagy INA

Kinek van tapasztalata két gyártmány között

Árban nem sok az eltérés ( KOVÁCS AUTÓ )

 

Papalac Creative Commons License 2017.06.18 -1 0 67088

Nincs olyan hogy euro 8 kat! Magyarországon a 8-as környezetvédelmi osztályba sorolták az EURO III-as dízel motorokat.

Euro III-as motor van azokban az autókban és manapság már EURO VI-os motorokat gyártanak, aminél a PM (részecske) kibocsájtás előírása még most sem betartható a gyártók szerint. Az EURO III-as dízel motorok 500x annyi CO-t nyomnak ki magukból mint az ugyanolyan kategóriába tartozó benzinesek, és legalább 4-5x annyi NO-ot, a PM-et meg nem is lehet összehasonlítani, mivel a benzinesnél nincs korom.

Az, hogy milyen megélhetési problémákkal, alapítványokkal küszködik valaki az nem érdekel, az viszont igen, hogy ne veszélyeztesse az életemet a füstölésével az utakon.

 

Elhiheted, hogy nem az a problémám, hogy neked dízeles van nekem meg benzines. Nálam elvi kérdés hogy nem veszek dízel autót. Nekem sokkal többet ér az én és a gyerekek egészsége mint 1-2 ezer forint havonta.

 

Előzmény: rettiwer (67081)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67087

Ok.Köszi.

Előzmény: Törölt nick (67085)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67086

Hétfőn megyek bárdihoz. Hátha lesz valami.

Előzmény: WebNeo (67080)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67085

                                             rettiwer!

 

nyitva az e mail címem ha van kedved gyere át és részletesebben beszélhetünk.

Előzmény: rettiwer (67084)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67084

2004 áprilisi 1.5 dci , 65 LE,190 e km. EGR felújítva,porl.csúcs felújítva,hosszbordás és feszítő csere,olajcsere+ a szűrők  5 e km múlva (15000- nél), első fék cserélve. Csak Shell ill. Mol prémiummal járok. Nálam két hónapja van.

Előzmény: Törölt nick (67083)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67083

                                   rettiwer !

 

Leírnád légyszíves, hogy milyen autód van pontosan? Évjárat, lóerő, stb.....

Előzmény: rettiwer (67082)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67082

Köszi az infókat. Segítettek.

Előzmény: Törölt nick (67073)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67081

Kiírtani?

Azért valahogy mégis euro 8 kat-ban vannak ezek az autók.... Ezek azért már nem szívódizelek. A füst pedig mint lejjebb is írták,a velejárója olykor ennek  motornak.

Olvasd el figyelmesen,hogy miért nincs pénze egy független alapítványnak,főleg a mai viszonyok között. Gondolom erről halvány gőzöd nincs. 

Ne akarjon kocsival járni? Hmm... tehát dolgozom ágy mellett,majd intézem szabadnapjaimon az alapítvány ügyeit,tárgyalgatok,egyezkedek stb. mindezt gyalog? Sajnos nemigen tudok három helyen megjelenni kocsi nélkül egy ilyen ciklusban egymás után. Budapesten lakom és tevékenykedem. 

De mindegy is ez mert a lényeg,h te tipikusan abba a csoportba tartozol akik képesek ölre menni mert másik platformon szerepelnek. Példák: AMD vs Intel,Nvidia vs Radeon, FTC vs UTE , Kassai vs Grózer ,Mercedes vs BMW és még sorolhatnám. DCI-m van,fogadd el és ha tanácsot kérek,kérlek ignoráld mert az nem rád fog vonatkozni.

Előzmény: Papalac (67070)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67080

Megnéztem a K7J700-s cliónak ezek a cikkszámai, lehet azonos de szám alapján sajna nem.

7700426785, 8200694013, 7700426778, 8200694011

Ha van a kö9zeledben egy bárdi, unix vagy hasonló menj be és nézd meg, hátha jó.

Előzmény: Léger Zsolt (67078)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67079

1.2-s be kellett gázbovdent cserélnünk akkor 3 félét rendeltem, közte volt a Cofle cég otthon méretre vághatója, ha jól emlékszem 3.200 Ft.

https://e-shop.eoltas.lt/en/10-0383-METZGER/

http://www.bazarek.pl/produkt/1984362/linka-gazu-renault-clio-megane-laguna-uniwersalna.html

ilyen, de a cofle oldalán nem kerestem.

Neked is három cikkszámos van ahogy néztem ( ezért rendeltünk többet mi is :D )

https://www.drive2.ru/l/468870791820215053/

http://shop.gap-ltd.com/catalog/175/8200700578/

illetve a 7700435253

https://www.drive2.ru/l/7947827/

Előzmény: Léger Zsolt (67072)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67078

Néztem egy clionak a bovdenét. 2000Ft az új. ha jó bele akkor már nem érdemes vele vacakolni. 
Sajna nem tudom eldönteni hogy jó e lehet bele.

Előzmény: Törölt nick (67077)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67077

                                    Léger Zsolt 

 

A bowden két végén vannak "bütykök" a beakasztáshoz azokat kell a szálra felforrasztani. Nekem a "dci" autómhoz 4-6 ezer között lett volna az alkatrész, de nem adtam érte annyit (+ posta költség).

A benzinesét nem ismerem, de szerintem azt is meg lehet csinálni. Volt egy Citroen Berlingo HDI-m azt is így oldottam meg.

Előzmény: Léger Zsolt (67075)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.17 0 1 67076

Nem kell félrevinni a dolgot. Érted te, hogy mire gondolok.

Nem, nem értem és részben butaság amiket irsz, pláne nincs diesel autós mert utálod őket.

 

A nagynyomású szivattyú, az üzemanyag szűrő, a befecskendező szelepek és az EGR, kettőstömegű, esetleg FAP dolgokra gondolok.

Üzemanyag szűrő és egr, gyakran van a benzinesekben is, de a 2.0 t benzinesben kettőstömegü is, sőt ma már a legtöbb benzines is igy üzemel ha jól emlékszem.

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2014/09/18/hasznalt-auto-amitol-rettegnek-a-vevok/

Nagynyomású és a DPF (a renault esetében ) talán az egyetlen ami különbözik a benzinestőt, utóbbiban is van befecs amit nem nehéz tönkretenni, van okoskerék, trafósor szóval akárhogy mondod a 2-3x költség nem igaz. Évekkel ezelőtt egy kuplungszett és KT lendkerék majd 500 e volt, ma már 200 körül levet venni.

Persze ahogy írtam ehhez gondos karbantartás kell.

 

Egy ilyen motornál 250000 km után fel kell újítani az egész nagynyomású rendszert,

Ez hülyeség, aki nem lopott gázolajat tankol, megfelelő módon használja a kocsit nem ujít fel semmit. Olvasgass a neten taxik gyakran 3-500 e km mennek felujítás nélkül ott bizony igénybevétel van ha gondod és odafigyelő a gazdi nem lehet probléma.

190 e km van az 1.9 dci-ben itthon csak város szinte és kutya baja nem lesz még 50-60 e km mulva sem a befecs rendszernek, mert időben ( 7-10 e km után ) kap olajcserét csak gyári szűrőt, csak kúton tankolom, prémium gázolajjal.

 

Azt nem vitatom, hogy rengeteg károsanyagot ad ki, de ne pont No legyen már a példa, ahol nagy dög dieseleket használtak évtizedekig. Ráadásul a bezines is hatással van az egészségre, de az energia előállítás, a fűtés és sokminden más.

Előzmény: Papalac (67071)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67075

Erre nem is gondoltam. Forrasztó miért?

Előzmény: Törölt nick (67074)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67074

                         Léger Zsolt !

 

Én egy kerékpár boltban vettem csupasz bowdent és a használtat szétszedve, figyelemmel a méretére kicseréltem a szétrongyolódott szálat. A felújítás 200 Ft-ba került egy új bowden több ezerbe fájhatott volna. Amire szükséged van, az egy jó forrasztó páka. A gyári sokba kerülhet.

Előzmény: Léger Zsolt (67072)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 1 67073

                       rettiver  !

 

A dízel motorok javítása nem kerül többe mint más motoroké. Ami kötelező az a motorolaj és szűrő csere a levegőszűrő és a 

gázolajszűrő cseréje. Ezeket a cseréket én minden 10 000 Km megtétele után megteszem. A gyári motorolaj csere 30 000 Km intervallumot el kell felejteni!!!    

A gázolajszűrő megválasztásánál azt javasolnám, hogy arra nem kell sajnálni a pénzt. Megoszlanak a vélemények, ki erre, ki arra esküszik.  Az egy tévhit és belemagyarázás,  vagy egyszerű tájékozatlanság, hogy több 100 000 Ft-ba kerül az alkatrész ( szivattyú, porlasztók ), mert ezeket ma már lényegesen olcsóbban meg lehet vásárolni. Példának okáért ma már egy szivattyút felújítani itthoni alkatrész beszerzéssel nem eget verő összeg, a porlasztó esete szintén ilyen. Nekem most a második "dci" autóm van és elégedett vagyok vele, főleg a fogyasztása miatt. Gondoskodtam arról, hogy legyenek tartalékok a porlasztókból ( neten használtat lehet kapni és meg lehet csinálni ) a szivattyúval is azt csináltam, így mindenből van tartalékom.

Lehet kérdezni, hogy hogy csinálom? Ez a szakmám, de kis elhatározottsággal és a megfelelő szerszámokkal felszerelve egy 

kicsit hozzáértő is meg tudja csinálni.

A füstöléssel kapcsolatban írtam, hogy használjál KLEEN FLO adalékot (kanadai cucc) az kitisztítja a motort. Melyik megyében laksz ?

 

Előzmény: rettiwer (67068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!