Helló! Ki kell tekerni a gombot 24-es kulcsal és meg kell nézni mi az ami fenn akadt , nem bonyolult szerkezet lehet eltört a kis rugója vagy valami szennyeződés vagy rozsda akadályozza a müködését.
Kis segítséget szeretnék kérni, ugyanis zetor3011 traktoromon benyomtam az adagoló elején található dúsító pöcköt, és azóta sem akar kijönni, pedig több órát daráltam ágat vele. Gondolom így többet is fogyaszt. Mit tegyek? vagy ne foglalkozzak vele?
Nem biztos h ide való, de megint próblémáim vannak a járművek neveivel. Ezt a 815 vagy BIS feliratú markolót a hahóti tőzegbányánl láttam felismeri valaki?
Ez így egész jó párosítás. :-)) Nekem sem a fiam, sem a nagyobbik unokám nem kapott rá a gépészkedés ízére, pedig őket is leviszegettem a garázsba, műhelybe, különböző szerelési gyakorlatokra. :( Szerencsére abban amit csinálnak, megállják a helyüket.
Engem már 12 éves koromban le sem lehetett robbantani a 45-ös MTZ-ről. :-))
Való igaz, a motorok bejáratásánál kétféle elmélet terjedt el. Az egyik szerint csak óvatosan, hogy szép lassan kopjanak össze az összekopnivalók, no meg nehogy megragadjon, a másik szerint meg gázt neki, el ne lustuljon.
Nagyon sok függ az illesztéstől, meg a beépített anyagok minőségétől. Amennyiben a várható hőtágulással tökéletesen szinkronban van a hüvelyek-gyűrűk-dugók trió illesztése, tényleg lehet közepes terheléssel járatgatni a motort. Persze azt sem tudom, hogy eredeti gyári alkatrészekkel, vagy utángyártott akármilyenekkel végezted-e a hüvelyezést. Mert ismereteim szerit az utángyártott alkatrészek minősége bizony hagy "némi" kívánnivalót maga után. :(
Ha jobban megnézem azt a videot, tényleg látszik, hogy azzal a kétfejes ekével, talán középkötöttnek mondható talajban, viszonylag sekély mélységben szántva, nem terhelődik túl az erőmű.
Azt meg nem írtad korábban, hogy már két hónapja hüvelyezted. Én azt hittem, hogy friss a beavatkozás.
Na, ennyi okoskodás elég is, mert begörcsölnek az ujjaim. :-))
Nem "szüzen" ment a barázdába, nekem az a véleményem. De majd a Feri megmondja pontosan mikor végzett a hüvelyezéssel. Ha jól emlékszem volt ideje bejáratni.
Még fiatalabb voltam, mikor a 3011-es motorját újították fel, jól emlékszem azt mondta a szerelő ..."aztán nem ám a hössön (=hűvösön a szerk.) alapjáraton járatják, mert meglustul....
Az a kis ketteseke nem a megterhelő szerszámok közé tartozik neki.
Nálunk az a jó, hogy a hegyünkre úgy lehet kimenni, hogy folyamatos enyhe emelkedő van, 3-4 szer kimentünk vele a hegyre szólóba, aztán jöhettek a kicsivel nehezebb melók.
Az 56-os is ennyi bejáratást kapott 'oszt megy mind a táltos.