Ma Ebay üzenetben érdeklődött egy vevő egy termékem után. Ő is magyar, így természetesen magyarul írtunk. Az első üzenetváltásban meggyőződtünk róla, hogy jó neki a termék. Kért, hogy módosítsam a postaköltséget, és leüti(mert eredetileg nem állítottam be külön MO.-ra történő szállítást). Visszaírtam volna neki, de az Ebay letiltotta. Szerinte az üzenet Ebay-en kívüli megegyezést tartalmaz. Ezt hogy???????!!!?!!?! Az ég világon semmi utalás nem volt a trükközésre benne, csak megírtam neki hogy sajnos olcsóbban nem megy a posta új szabályzása miatt.
Dec. 29-én adtam fel, és január 6.-án megérkezett. Nem húzok semmit, megírtam neki, hogy ha nem veszi át, akkor majd ha visszajön hozzám a csomag megkapja a pénzét.
" ALERT: Some of our applications are undergoing maintenance from approximately 10:30 PM ET, Saturday, January 21 through 6 AM ET, Sunday, January 22, 2017. We apologize for any inconvenience. "
No, ha eddig nem frissültek az e-Bayes trackingek, most pláne nem fognak :)
DE! Bízzunk benne, hogy megtalálták a mumust egy bug formájában, és azt készülnek kijavítani :D
KÉRDÉS (előre is köszi): Feedback adásánál létező 60napos időszak az mikortól számítódik: - az akció lejártától; - a vevő általi fizetéstől; - vagy a postázás dátumától?
(az ebayn a számomra ködös "transaction" szót olvastam, ami nekem etikailag a kifizetett adásvételt jelentené, mert addig csak stoppolás az egész, más elől elhappolás)
ÉS, ha e-bayn visszanézed a trackinget, akkor legalább annyi látszik, hogy beérkezett az országba, vagy úgy kapta meg, hogy még ennyire sem frissült le a tracking?
Mert, ha úgy frissült le, hogy gyakorlatilag a trackingből még mindig csak annyi látszik, hogy: "ORIGIN POST IS PREPARING SHIPMENT" , de ugyan akkor már réges régen szkennelve van, plusz mostanság már kézbesítve is, akkor az nem nyugtat meg :)
Szupi:) Nekem meg van most egy vevőm aki azt írja, ideges és nem akarja átvenni a csomagját a postán , ami jan. 6. óta ott van ezért kéri vissza a pénzét:D
Nekem egy amcsi vevőm, akinek egy hete már refundoltam most írt, hogy a mai postával megjött a cucc és kifizetné újra :D Azért ez megnyugtató, hogy vannak becsületes vevők!
Ha ellopták a PayPal-ját, akkor azzal együtt az e-Mailjét is el lophatták, vagy akár előbb azt, és utána a PayPalt, szerintem, így nem fogja tudni visszanézni a vásárlásokat.
Kérdés az, hogy ugyan arról az e-mail címről írt-e, kérve az elérhetőséget, mint ami a PayPal-jához látszott anno, mert ha arról írt, akkor viszont csak a PayPal-ját lopták el.
Közben láttam, hogy figyelmetlen voltam, azért írt másodszor, hogy elkérje a PP címemet, csak átnéztem rajta, valamiért nincs meg neki, pedig ahogy írod emailben meg kellene lennie neki a címemnek.
Írtam tegnap egy szívhez szóló levelet annak a vevőnek, aki nyitott a paypalon ügyet és miután megkapta a csomagot, eszkalálta. Most kaptam emailt a paypaltól, hogy bezárták az ügyemet a vevő kérésére:/
A fizetésről emailt is kap, így akkor is tudja a címedet, ha valóban nem tud belépni a PP-ba.
.
.
.
.
.
...........azért a paranoia dolgozik bennem is a sok rossz tapasztalat miatt. Te is spájzold le az üzenetváltást, mert elméletileg később ő is "visszaperelhetné" a pénzt, ha rosszindulatú........
Én arra gondoltam, hogy azért kérdezi, mert a PP címem, ahonnan fizettem, a régi accountján van, ahova állítása szerint nem tud belépni, és el kell kérnie újra, hogy a másik címről fizethessen, de nem kérte el, ezért lehet, hogy igazad van, és inkább valami bebiztosítás lehet az ok.
Kicsit korábbi téma: beszélgettetek erről a visszaküldős cimke dologról. Az vajon nem működik, hogy visszahozatod egy futárral?
Én már csináltam olyat, hogy az eladó nem küldte volna a cuccot külföldre, hiába kértem. Felajánlottam neki, hogy majd én intézem. Megbíztam a futárt, fizettem előre. Az eladónak annyi dolga volt, hogy tegye bele az árut egy dobozba, és megadja a címet, ahol felvehetik.