Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kircsi21 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 154376

Csak a szenzorhoz tudok hozzászólni, mert nekem nem olajkályhám van :). Ha nincs vezeték-szakadás a rendszeredben, akkor a jó szenzorok ütemesen ciceregnek, amikor hátramenetben gyújtásra teszed az autót. Így nem nehéz beazonosítani a rossza(ka)t. Ha egyik sem cicereg, akkor gyanús, hogy vmi vezeték-gond (is) van. 4 másodperc guglizás után dobott egy ilyet, ez is erről szól: https://javalins.wordpress.com/2010/07/18/diagnosing-saab-park-assist-failure/ .

Ha SAAB szerviz felé jársz, ott meg rányomják a Tech2-t és az is megmodja melyik a rossz.

 

Előzmény: Harcikocka (154372)
az igazi Megyó Creative Commons License 2017.05.26 0 1 154375
Előzmény: zoltán dé (154373)
h i r d e t é s
Harcikocka Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154374

Kozben kiderult azis, hogy 4ezernel tobben nem forog. Uresben talan 4200..  nincs hibakod. Uzemanyag szuro csere erhet valamit?

Előzmény: Harcikocka (154372)
zoltán dé Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154373

Sziasztok!

Nekem meg az ülésem deréktámasza szállt el.Tekerek,tekerem de csak végtelenül forog de nem állít a támaszon.

Mit és hogy lehetne megbarkácsolni?Bőr.

Köszi!!

Harcikocka Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154372

Azert gondoltam toolra, mert gondolom kiirja, hogy melyik. ezeken a motorokon valtozo geos turbo van? egyertelmuen, ha gyorsitaskor is elveszem a labam a gazrol, es ujra nyomom a turbo megszunik letezni legalabb 5 masodpercig.

Előzmény: kircsi21 (154371)
kircsi21 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154371

Csak a tolató radar miatt szerintem ne vegyél diag tool-t... Gondolom a kiírt hiba a SID-en a "PARK ASSIST FAILURE". Ilyenkor 98%, hogy a négyből valamelyik szenzor kuka. Nekem a 2% volt, az egyik szenzor vezetéke kidörzsölődött és elszakadt a lökhárítóban, összeforrasztottam és azóta is jó.

 

Előzmény: Harcikocka (154367)
Epson Bauer Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154370

Köszi szépen!

Közben kiderült,hogy a turbónál nagyobb volt a nyomás és ez okozta a galibát meg q korom.

Köszi!!

Előzmény: anonym19 (154369)
anonym19 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154369

Szia!

 

EGR, turbó, DPF, MAP, Légtömegmérő, de az üzemanyag rendszer is beleszólhat még. 

Előzmény: Epson Bauer (154366)
BmS1 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 154368

 Valamelyik turbó cső szelelhet, vagy mi okoz ilyesmi jelenséget?

 

A rendszer elemeit (beleértve: IC! is ) "tömörzárásra" ellenőrizni kell, célszerszámmal. Macerás, időigényes,  Csak a durva hibákat lehet szemmel észrevenni.

Ha itt minden OK, akkor viszont nem nyom eleget a turbód, aminek számos oka lehet, a legdurvább, ha a turbó kuka.

A "kiolvasás"-ra költhetsz ugyan, de gyakran jobban járna a tulaj, ha magáévá tenne egy üveg jobb 18 éves  whisky-t.

Előzmény: Harcikocka (154367)
Harcikocka Creative Commons License 2017.05.24 0 0 154367

Üdv, Saab tulaj lettem. 9-5 1.9 TiD (2006)

 

Úgy érzem, nem úgy megy az autó, ahogy kéne, mintha nagyon nehezen töltene be a turbó, és akkor sem teljesen, ha elváltok egyértelműen elmegy a nyomás, és nehezen építi fel újra, néha 3-4 ezerig is elpörgetem mire érezhetően újra meglódul. Nem ír ki semmi hibát a műszerfalon. Valamelyik turbó cső szelelhet, vagy mi okoz ilyesmi jelenséget? A tolató radarom sem jó, azt viszont kiírja hibának, tudtok ajánlani 1 nem horror árú diag toolt amivel ki tudom olvasni a hibát?

Epson Bauer Creative Commons License 2017.05.24 0 0 154366

Sziasztok!

Holnap megyek a szerelőhöz,de kíváncsi lennék a véleményetekre,hogy mi lehet a probléma.

Ma mentem az autópályán 120-tempomat.

Majd hírtelen el kezdett lassulni.

Nyomom neki de alig akar gyorsulni majd a sárga tengeralattjáró is megjelent a műszerfalon.

Check lámpa talán a hivatalos megnevezése.

Útközben 2x újraindítottam és egy percig megvolt a teljes teljesítnény majd ismét visszavette.

1.9 dízel 150le. 10 éves.Inkább 11.Tuti 200 000 a motorban.

Mi mindennel lehet számolni mint hibalehetőség?

Karbantartott autó.

Köszönöm!

anonym19 Creative Commons License 2017.05.24 0 1 154365

Szia!

 

Bármelyik hiteles autóalkatrész üzlet. A 30 ezer szerintem nem sok a lengőkarokra (amennyiben jó minőségűek és megbízhatóak) . Ahol esetleg mér érdemes nézegetned :

https://www.maptunparts.hu/

 

 

Előzmény: kobradob (154363)
packard78 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 154364

Hali!

Köszi a választ!

 

 

Előzmény: anonym19 (154362)
kobradob Creative Commons License 2017.05.23 0 0 154363

Sziasztok!

Alkatrészeket honnan szoktatok beszerezni az autótokhoz Budapesten?

Az alumínium lengőkar előre kb 30 000ft/db.

Tudtok ennél jobb beszerzési forrást?

Köszi.

anonym19 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 154362

Én a fogyasztásról nem beszéltem, bár a 8-10 litert én kicsit sokallom városban is. 

Előzmény: packard78 (154358)
packard78 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 154361

hi!

Köszi a választ!

Előzmény: villam001 (154359)
villam001 Creative Commons License 2017.05.22 0 1 154360

A fedélzeti menüben:

Settings

AC settings

AC mode -> manual 

 

Vagy valami hasonló.

Ha így állítod be, akkor nem kapcsol be automatikusan a klíma a belső keringetéssel, sem újraindításkor, feltéve, hogy AC OFF-ban hagytad.

Előzmény: 1.2 Twinport (154334)
villam001 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 154359

Szia!

Automata Z19DTR szedánt használok; városban - jellemzően rövid távokon - 10 körül fogyaszt. A januári hidegben 10,6-ot mértem, most valamivel 10 alattira tippelem.

Előzmény: packard78 (154358)
packard78 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 154358

hali!

Szóval városban megegyezik egy benzines fogyasztásával kb 9-10l is lehet ha jól értem.

köszi

 

Előzmény: anonym19 (154356)
anonym19 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 154357

Javítva előző hozzászólásom ebben a környezeti hőmérsékletben sem éri el az üzemi hőfokot?

Előzmény: anonym19 (154356)
anonym19 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 154356

Szia!

 

2-5 km városban normális hogy nem áll be üzemi hőfokra a víz hőmérséklet. Ezen felül jön még az olaj hőmérséklete is ami a víz üzemi hőmérséklet elérése után még egy pár km, szóval 2-5 km városi úttal nem fog rendesen bemelegedni a motor.

Előzmény: packard78 (154348)
Astra Há Creative Commons License 2017.05.21 0 0 154355

Köszi szépen!

Az enyém Z19DTH Sportkombi 2006-ból de kiindulásnak jó lesz:-)

2.4 előre 2.2 hátra kb.

Egyedül járok többnyire,225/45R17-es gumikon.

Köszi.

Az oponeon találtam de szerintem hülyeséget ír.2.8 bar előre is hátulra is.

Előzmény: v_tom (154354)
v_tom Creative Commons License 2017.05.21 0 1 154354

Előzmény: v_tom (154353)
v_tom Creative Commons License 2017.05.21 0 0 154353

Nekem ez van (2005-ös 9.3 SS 1.8t Convertible).

Előzmény: Astra Há (154352)
Astra Há Creative Commons License 2017.05.21 0 0 154352

Sziasztok!

Tud valaki bemásolni pdf formában linket Saab kézikönyvről!?

Csak a guminyomás érdekelne de sehol sem látok.

Sportkombi.Köszönöm!

combi27 Creative Commons License 2017.05.21 0 1 154351

A sofőri ülés (bőr) felújítása kb mennyibe kerülhet?

 

olvass már visszább egy kicsit..talán ezen az oldalon, talán az előtte levőn megtalálod a választ..leírni nincs kedvem ismét... találsz elérhetőséget is...

2 éve csináltattam az enyém, a komplett belső került 60 ezerbe.. de ez nagyban függ az ülések állapotától.... 

Előzmény: sámuel el dzsekszon (154346)
Epson Bauer Creative Commons License 2017.05.21 0 0 154350

Sziasztok! A motortérben hol található a motorszám?

9-3.2006-os.

Köszönöm!

Saigon1 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 154349

Üdvözlet!

Abban kérném a véleményeteket,hogy új kettőstömegű vásárlása előtt állok de lebeszéltek a kb 120 000ft-ba kerülő új LUK SACHS termékekről mert nem gyáriak hanem gyári utángyártottak.Z19DTH

Állítólag 60-80000 km után megfekszenek.Mindegy milyen a felhasználó lába mert nem ívelt a felületük hanem egyenes.

Vonalzóteszt.

Ti biztosan jobban értitek ennek a jelentését bár nekem is elmagyarázták.

Ti mit vettettek az autótokba vagy mit hallottatok a gyári új vagy a gyári új utángyártott különbségéről?Köszi!!

packard78 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 154348

Hello

Most csak városban 2-5 km de nagy forgalomban.A víz hőmérséglet normális ha többet megyek.

köszi

Előzmény: anonym19 (154344)
93Aero Creative Commons License 2017.05.20 0 0 154347

 

Szeretettel várunk SAAB találkozónkra június 17-én, szombaton!

Várunk minden SAAB tulajdonost és márka kedvelőt a SAAB TUNING KLUB idei, első találkozójára! A látvány és az élmény garantált!

 

Érdekel, hogy a SAAB-od milyen teljesítményre képes?
Itt az alkalom, hogy professzionális teljesítménymérő padon leméresd az autódat!
Az A-Zperformance, MapTun Performance és a Dynoproject támogatásával nagy kedvezménnyel jelentkezhetsz professzionális teljesítménymérésre!

PROGRAM
9:30-17:00 - Dynoproject Tuning Stúdió
http://www.dynoproject.hu/hu/szolgaltatasok.htm

Teljesítménymérés félórás váltásokban (részletek alább)
SAAB bontott és új alkatrész börze
SAAB tuning alkatrészek és tartozékok bemutatója
Tuning tanácsadás
Z-Performance és VMR Wheels könnyűfém felnik bemutatója


17:30-21:00 Szigetszentmiklós, Bucka Pub Steak House
Közös vacsora
http://www.buckapub.hu/Hu/keret.html

ÁRAK és fizetési feltételek
Ingyenes belépés és részvétel
Teljesítmény mérés:
0-199 LE – 10.000 Ft
200-299 LE – 12.500 Ft
300-399 LE - 18.500 Ft
400 LE+ - egyedi árazás
Vacsora: Étlapról választva, egyéni fizetés.
A teljesítménymérést és a vacsorát készpénzzel lehet csak fizetni!
A teljesítménymérés árai nem tartalmazzák az Áfát.
A fizetés a mérést követően, közvetlenül a Dynoproject-nek.

RÉSZLETEK
Regisztráció a teljesítmény mérésre:
Kérjük, küldj egy levelet a robert@saabtuning.hu címre, amelyben megírod az autód rendszámát, típusát, gyártási évét, üzemanyag típusát, vélt lóerejét, váltó típusát (csak manuálist lehet mérni!) és azt az időpontot, amelyet a tájékoztató végén található listából kiválasztasz. Néhány időpont már foglalt, a „Szabad” időpontokra tudsz regisztrálni!

Abban az esetben vagy beregisztrálva, ha visszaigazolást kapsz róla, önmagában a levél elküldése nem jelenti, hogy be vagy regisztrálva!
A mérés időpontja előtt legalább 15 perccel a helyszínen kell lenned!
Csak SAAB és MANUÁLIS autók mérésére van lehetőség!

SAAB bontott alkatrész börze
Ha van jó minőségű, értékesnek tartott eladó vagy elcserélhető SAAB alkatrészed, feltétlenül hozd magaddal! Az alkatrészek bemutatásáról, azok elhelyezéséről mindenki maga gondoskodik. Javasoljuk, hogy az alkatrészeidhez hozz egy összecsukható asztalt, amire rá tudsz pakolni. Helypénz nincs, a kereskedelem kizárólag az eladó és a vevő között történik.
A börze kizárólag magánszemélyek részére lehetséges!

SAAB tuning alkatrészek, szoftverek és tartozékok bemutatója
Az A-Zperformance SAAB specifikus tuning alkatrészeit meg tudjátok nézni, akár vásárolni is tudtok. Néhány példa: Toronymerevítők, Rozsdamentes kipufogók, Kipufogó végek, Szilikon csövek, do88 hűtés csövek, Intercoolerek, D2 fékszettek, D2 sport futómű.
Minden termék:
http://a-zperformance.com/termekek.php?smf=0-0-0

Várunk szeretettel!

Amennyiben kérdésed vagy kérésed lenne, itt tudsz minket elérni:
robert@saabtuning.hu
06 30 6364 672

Szabad időpontok teljesítmény mérésre:

10:00 – 10:30 Szabad
10:30 – 11:00 Szabad
11:00-11:30 Szabad
11:30-12:00 Szabad
12:00-12:30 Szabad

13:30-14:00 IIA SAAB 9-5 2002 benzin, vélt LE: 190
14:00-14:30 NHK SAAB OG9-3 dízel, vélt LE: 125
14:30-15:00 Szabad
15:00-15:30 Szabad
15:30-16:00 KJT SAAB 9-3 2006 benzin, vélt LE: 195

Csúszások előfordulhatnak, kérjük, vedd figyelembe!

A programváltozás jogát fenntartjuk!

 

Róbert Gábor

klubvezető

robert@saabtuning.hu

https://www.facebook.com/SAABTUNING.HU

+36 30 6364 672

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!