Csak a szenzorhoz tudok hozzászólni, mert nekem nem olajkályhám van :). Ha nincs vezeték-szakadás a rendszeredben, akkor a jó szenzorok ütemesen ciceregnek, amikor hátramenetben gyújtásra teszed az autót. Így nem nehéz beazonosítani a rossza(ka)t. Ha egyik sem cicereg, akkor gyanús, hogy vmi vezeték-gond (is) van. 4 másodperc guglizás után dobott egy ilyet, ez is erről szól: https://javalins.wordpress.com/2010/07/18/diagnosing-saab-park-assist-failure/ .
Ha SAAB szerviz felé jársz, ott meg rányomják a Tech2-t és az is megmodja melyik a rossz.
Azert gondoltam toolra, mert gondolom kiirja, hogy melyik. ezeken a motorokon valtozo geos turbo van? egyertelmuen, ha gyorsitaskor is elveszem a labam a gazrol, es ujra nyomom a turbo megszunik letezni legalabb 5 masodpercig.
Csak a tolató radar miatt szerintem ne vegyél diag tool-t... Gondolom a kiírt hiba a SID-en a "PARK ASSIST FAILURE". Ilyenkor 98%, hogy a négyből valamelyik szenzor kuka. Nekem a 2% volt, az egyik szenzor vezetéke kidörzsölődött és elszakadt a lökhárítóban, összeforrasztottam és azóta is jó.
Valamelyik turbó cső szelelhet, vagy mi okoz ilyesmi jelenséget?
A rendszer elemeit (beleértve: IC! is ) "tömörzárásra" ellenőrizni kell, célszerszámmal. Macerás, időigényes, Csak a durva hibákat lehet szemmel észrevenni.
Ha itt minden OK, akkor viszont nem nyom eleget a turbód, aminek számos oka lehet, a legdurvább, ha a turbó kuka.
A "kiolvasás"-ra költhetsz ugyan, de gyakran jobban járna a tulaj, ha magáévá tenne egy üveg jobb 18 éves whisky-t.
Úgy érzem, nem úgy megy az autó, ahogy kéne, mintha nagyon nehezen töltene be a turbó, és akkor sem teljesen, ha elváltok egyértelműen elmegy a nyomás, és nehezen építi fel újra, néha 3-4 ezerig is elpörgetem mire érezhetően újra meglódul. Nem ír ki semmi hibát a műszerfalon. Valamelyik turbó cső szelelhet, vagy mi okoz ilyesmi jelenséget? A tolató radarom sem jó, azt viszont kiírja hibának, tudtok ajánlani 1 nem horror árú diag toolt amivel ki tudom olvasni a hibát?
Bármelyik hiteles autóalkatrész üzlet. A 30 ezer szerintem nem sok a lengőkarokra (amennyiben jó minőségűek és megbízhatóak) . Ahol esetleg mér érdemes nézegetned :
Automata Z19DTR szedánt használok; városban - jellemzően rövid távokon - 10 körül fogyaszt. A januári hidegben 10,6-ot mértem, most valamivel 10 alattira tippelem.
2-5 km városban normális hogy nem áll be üzemi hőfokra a víz hőmérséklet. Ezen felül jön még az olaj hőmérséklete is ami a víz üzemi hőmérséklet elérése után még egy pár km, szóval 2-5 km városi úttal nem fog rendesen bemelegedni a motor.
A sofőri ülés (bőr) felújítása kb mennyibe kerülhet?
olvass már visszább egy kicsit..talán ezen az oldalon, talán az előtte levőn megtalálod a választ..leírni nincs kedvem ismét... találsz elérhetőséget is...
2 éve csináltattam az enyém, a komplett belső került 60 ezerbe.. de ez nagyban függ az ülések állapotától....
Abban kérném a véleményeteket,hogy új kettőstömegű vásárlása előtt állok de lebeszéltek a kb 120 000ft-ba kerülő új LUK SACHS termékekről mert nem gyáriak hanem gyári utángyártottak.Z19DTH
Állítólag 60-80000 km után megfekszenek.Mindegy milyen a felhasználó lába mert nem ívelt a felületük hanem egyenes.
Vonalzóteszt.
Ti biztosan jobban értitek ennek a jelentését bár nekem is elmagyarázták.
Ti mit vettettek az autótokba vagy mit hallottatok a gyári új vagy a gyári új utángyártott különbségéről?Köszi!!
Szeretettel várunk SAAB találkozónkra június 17-én, szombaton!
Várunk minden SAAB tulajdonost és márka kedvelőt a SAAB TUNING KLUB idei, első találkozójára! A látvány és az élmény garantált!
Érdekel, hogy a SAAB-od milyen teljesítményre képes? Itt az alkalom, hogy professzionális teljesítménymérő padon leméresd az autódat! Az A-Zperformance, MapTun Performance és a Dynoproject támogatásával nagy kedvezménnyel jelentkezhetsz professzionális teljesítménymérésre!
Teljesítménymérés félórás váltásokban (részletek alább) SAAB bontott és új alkatrész börze SAAB tuning alkatrészek és tartozékok bemutatója Tuning tanácsadás Z-Performance és VMR Wheels könnyűfém felnik bemutatója
ÁRAK és fizetési feltételek Ingyenes belépés és részvétel Teljesítmény mérés: 0-199 LE – 10.000 Ft 200-299 LE – 12.500 Ft 300-399 LE - 18.500 Ft 400 LE+ - egyedi árazás Vacsora: Étlapról választva, egyéni fizetés. A teljesítménymérést és a vacsorát készpénzzel lehet csak fizetni! A teljesítménymérés árai nem tartalmazzák az Áfát. A fizetés a mérést követően, közvetlenül a Dynoproject-nek.
RÉSZLETEK Regisztráció a teljesítmény mérésre: Kérjük, küldj egy levelet a robert@saabtuning.hu címre, amelyben megírod az autód rendszámát, típusát, gyártási évét, üzemanyag típusát, vélt lóerejét, váltó típusát (csak manuálist lehet mérni!) és azt az időpontot, amelyet a tájékoztató végén található listából kiválasztasz. Néhány időpont már foglalt, a „Szabad” időpontokra tudsz regisztrálni!
Abban az esetben vagy beregisztrálva, ha visszaigazolást kapsz róla, önmagában a levél elküldése nem jelenti, hogy be vagy regisztrálva! A mérés időpontja előtt legalább 15 perccel a helyszínen kell lenned! Csak SAAB és MANUÁLIS autók mérésére van lehetőség!
SAAB bontott alkatrész börze Ha van jó minőségű, értékesnek tartott eladó vagy elcserélhető SAAB alkatrészed, feltétlenül hozd magaddal! Az alkatrészek bemutatásáról, azok elhelyezéséről mindenki maga gondoskodik. Javasoljuk, hogy az alkatrészeidhez hozz egy összecsukható asztalt, amire rá tudsz pakolni. Helypénz nincs, a kereskedelem kizárólag az eladó és a vevő között történik. A börze kizárólag magánszemélyek részére lehetséges!
SAAB tuning alkatrészek, szoftverek és tartozékok bemutatója Az A-Zperformance SAAB specifikus tuning alkatrészeit meg tudjátok nézni, akár vásárolni is tudtok. Néhány példa: Toronymerevítők, Rozsdamentes kipufogók, Kipufogó végek, Szilikon csövek, do88 hűtés csövek, Intercoolerek, D2 fékszettek, D2 sport futómű. Minden termék: http://a-zperformance.com/termekek.php?smf=0-0-0
Várunk szeretettel!
Amennyiben kérdésed vagy kérésed lenne, itt tudsz minket elérni: robert@saabtuning.hu 06 30 6364 672
Szabad időpontok teljesítmény mérésre:
10:00 – 10:30 Szabad 10:30 – 11:00 Szabad 11:00-11:30 Szabad 11:30-12:00 Szabad 12:00-12:30 Szabad
13:30-14:00 IIA SAAB 9-5 2002 benzin, vélt LE: 190 14:00-14:30 NHK SAAB OG9-3 dízel, vélt LE: 125 14:30-15:00 Szabad 15:00-15:30 Szabad 15:30-16:00 KJT SAAB 9-3 2006 benzin, vélt LE: 195