Tudom, hogy mindenkit rettenetesen érdekel, és még ön topik is, úgyhogy:
At Ikea kártya a méret miatt van ott.
Ja, és at X rendszám téma: nekem teherautó rendszám volt, az teljesen jól klappolt hatra. Igaz, nekem 1,3-asra átalakított hátulja volt, talán Alto rendszámtábla világítással, de még oda is kényelmesen befért.
Nézd csak Vargar szerintem ők gyárják http://www.cecamsportengineering.it/ a difulvió félét biztosan.650eurt írnak ha ez már tartalmazza az áfát akkor olcsóbbak mint a difulvió mert a 625+22%áfa az 762eur.
Gondos ember azért gondos,mert ha nincs gondja,csinál magának. Megjegyzem, egyszerén a fókába az olajbetöltő kupakot nem tettem vissza. Cserébe azóta nem kedvelei a nyest. :-)
Gondos ember, aki már égette meg magát, időnként ellenőrzi a vizet, meg az olajat. Én legalábbis ezt tettem, amikor Hatvan után felhajtottam az autópályára. Szerencsére minden oké volt, ittam egy kávét, és vissza a pályára. Aztán a Gödöllő utáni emelkedőben elkezdett vizesedni az ablakom. Aztán glikol szaga lett. A tetőn már ablaktörlő kellett. Lefelé begurultam a Lukoil kúthoz, a legrosszabbra készülve kinyitottam a motorházat, és minden tiszta rozsdás fagyálló. (Persze kívülről is a motorháztető teteje, meg a két első sárvédő.) Rosszul raktam vissza a kupakot, és kivert a forró víz, aztán ment mindenhová. Kapott két liter deszt vizet, most jó, majd lecserélem a hűtővizet, és akkor beállítom a glikolt újra. Így jár, aki gondos, de mellé figyelmetlen.
A hab a tortán, hogy Tökömtuggya fényezése elég pocsék, valami vacak, egykomponensű akrillal fújták le. Na, ezt a forró glikol cseppek feloldották, szóval most olyan a kocsi eleje, mint a pettyegetett tüdőfű. (Szobanövényekben járatosak gondoljanak a diffenbachiára, az is olyan. :-) ) Egyre jobban érik a felújítás. Hiába, nekem ezek az esküvő utáni autózások nem jönnek össze. :-)