Egy kicsit mozdul hátrafelé, de nem olyan vészes. Viszont a váltórudazat kézzel mozgatva eléggé kotyog, most néztem az előbb, és kissé olajos a váltó alja.
Összes olajat le kellene cserélnem (difik, váltó, osztómű). Feltöltési mennyiségeket, előírásokat tud valaki? Váltóban mi az olajcsere menete? Szűrőt kell benne cserélni?
Hali! Egy Renault Clio 1.2 8szelepes 2000évj. autóról lenne szó. Váltáskor, és mikor engedem fel a kuplungot hallok egy halk koppanás/csattanást. Főleg kisebb fokozatokban. Ha lassan és finoman csinálom akkor nincs hang. Valamit rosszul csinálok, vagy ez valami hibára utal?
Begurulsz vele a peugeot szervizbe és fél órán belül megmondják mi a pontos hibakód és a lehetséges hiba okok. Autodatás meg unidiagos találgatásból szívás lesz.
megszkopolnam a 2 maf-ot, mivel data szerint a geoknak poz.szenzora nincs.
A valóságban sincs, a légtömegből találhatja ki, hogy melyik turbó mennyit szállít, és ha eltérés van, akkor leszabályozza/ná, ha nem teljesül, akkor hibakód van(most lehúzott csatival, ki tudja hol álló geometriával megy az autó, vészüzem nélkül(!?).
Ha a hátsó turbóról húzom le, akkor vészüzembe áll(nem érteni fhanszia logic).
Szkópolni nem tudunk, max multival mérni, itt még kőkorszak van.
elteres van, allitomotorok, szivargas, turbo, egr-ek. stb.
...bármihez is órákat kell bontani, ezt az autót (is) bedekkelt(értsd:cannabis hatása alatt álló) állapotban tervezték az elmeroggyant csiguszevők...
kozolni kell a varhato max arat az ugyfelel,.
Az nem annyira lényeg, az orális szexet szeretnénk elkerülni, de nagyon.
meg kell csinálni, nincs mese, felülről jött az utasítás:-), idő és pénz kevésbé számít, csak működjön.(annyi hely nincs a turbó mellett, hogy egy csavarhúzót feltoljak, nemhogy szereljünk)
Még annyi,bár ezt te is tudod hogy sok konszernen belüli márkàba beépült,tehát lehet van esély pl skodaban,seatban is találni ilyen bontott csövet. Amúgy nincs mit igazán🤘.
P0247 van, első hengersor turbó wastegate szelep mechanikus hiba(geos turbó van rajta 3vezetékes állítómotorral, de ezen most lépjünk túl), vészüzem, 3e fordszámgátlás.
2 turbó van rajta közös nyomóoldallal, 1 nyomásérzékelővel, 2 légtömegmérővel(külön szívó).
Diagban(nem gyári) nézhető nyomásértékek rendben, légtömeg csak 1 nézhető, az rendben(kért/valós), időközönként légtömegmérő eltérést is beír, de arra nincs vészüzem, légtömegmérők felcserélve/takarítva, hiba marad az első hengersor turbóján, állítómű tesztben a geomotorok mozognak szemre végig(csak hidegen engedi, meleg motornál csak pörgetve tudjuk mozgásra bírni, de mozognak), állóhelyben pörgetve légtömegmérők egyformát mutatnak, hátsó hengersor geomotorját széthúzva vészüzem van, első hengersor(a szerinte hibás) geomotorját széthúzva jó az autó(!), nincs p0247.
...ami a lényeg, jó eséllyel az első turbó környékén kellene kotorásznunk, de elb@szott szar helyen van, komplett elejét le kell venni az autónak hozzá, ha mégse ott a baj, a srácok megölnek:-DD
mondjatok már valami biztatót, a hajrá kormin kívül, mondjuk azt, hogy már csináltatok ilyet, és turbó/állítómotor javítás csere után jó lett
(data a p0247-et áramköri hibának hozza, de 3 másik diagműszer, köztük a kts meg nem)
Kösz a megerősítést, legalább abban, hogy annyira nem vagyok balfasz :)
Gyártói beszállítók leálltak vele, a kínaiak meg még nem kapták fel a fejüket. (Gondolom én...)
Őrbottyánban találtunk egy bontottat, remélem az nem lesz ilyen szivaccsá pépesedett műanyag.
Ki a fene gondolná, hogy egy 2000-es évj. négyes golfhoz lehetetlen beszerezni egy ilyen alkatrészt, miközben helyettesíteni sem lehet semmi mással. Még az Ebay-en is egyetlen darab van 100 euróért :)
Nem lesz cső,legalább is az alap szolgáltatókon keresztül. Azért nem kaptad még meg mert a cső cikkszáma,státusza zárolva van. Ez lehet kezdeti megszűnés vagy teljesíthetetlen szállitás,készlet hiány miatt. Ez az út így kapufa. Volt még egy remény,a bougiad utangyártott formában,három itthoni cég sem bír vele. Egy visszajelzés nem jött meg mára,de ezek tükrében nem számítok semmi pozitív eredményre. Kb két éve az insingia Cooler cső volt ilyen,de az három hónapon belül megoldódott.
Az a baj, hogy pl. nálunk már volt pro és kontra példa is mindegyik márkára, pedig sokat beszereltünk már mindből. (na jó, a Marelli-re még nem volt kontra, de nincsenek illúzióim :-P )
Szerencsére egyiknél sem ugrott szét a pumpa, "csak" elkezdtek folyni.
Nagyon régen volt egyszer egy Dolz-al, hogy leugrott a kerék róla egy Jumpernél, azóta valahogy nem szívesen teszem azt be. ;-)
A baj az, hogy már magam sem tudom, hogy melyiket ajánljam nyugodt szívvel.