Sziasztok, azt szeretnem kerdezni, hogy tud e valaki valamit arrol, hogy hol azik be az e61 es hatul, es mar a csomagter ajtaja sem nyilik es az ablaktorlo sem megy... ?
És ez mit jelen hogy xar konstrukció? Szeretnék venni de előtte itt érdeklődök hogy mik a tapasztalatok mert ha tényleg xar akkor van más alternatíva . Köszi.
E60 M5 tapasztalatokat szeretnék gyüjteni 2005-2007 évjáratról. Vétel esetén mire kell odafigyelni, mit kell átnézetni, esetleges tipushibák vagy bármi ami segíthet vételnél hogy ne nyúljak nagyon mellé.
E60/E61 525d 177 LE motorhoz felújított turbo elektronikával, nem lett beszerelve: 90e Ft
Továbbá (EGYBEN 20e Ft-ért elvihető):
IBS szenzor (jó), akksi pozitív terminál kábel (durrant patronnal), első futómű alkatrészek, ccc ventillátor, izzítógyertyák (van ami jó), xenon izzók (használt de működnek D2S), 1db 225/55 r16 Firestone téli gumi ( 6 km-t futott, mind 2 oldalán szálszakadt, lyukas), 1db 245/40 r18 Dunlop RFT nyári gumi 4-5 mm (hibátlan), Exide Excell 95 AH akksi (tölteni kell de használható), vezető oldali ajtó kapcsoló panel, fényszóró kapcsoló körüli műanyag borítás, stb.
Az alkatrészeket személyesen lehet átvenni Budapesten, érdeklődni a bmwe60alkatresz@freemail.hu címen lehet.
Kellene egy kis segítség, egr termosztátnál szivárog a hűtővíz, már cseréltem termosztátot tömítéssel együtt de még mindig szívárog. Esetleg valami ötlet ? Ha vágok oda egy ovál tömítést akkor vajon jó lesz? Nem tudom hogy, esetleg a tömítés vastagsága nem okoz e gondot ?
És az komoly, hogy ehhez a sorozathoz 700 ezer egy kib@+"'tt osztómű?! Tényleg mindenütt ennyi? Dehát ha az osztómű elromlik, és ennyi pénzt ki kell adni érte, akkor 700 ezerért veszek egy használt autót! Ez hihetetlen...
Persze, de néha nem veszem észre, a múltkor is város táblánál mértek és épp lassítottam, de belecsúsztam. Igyekszem betartani, de van, hogy későn veszek észre egy 30 -as táblát, vagy megszalad a lábam, mert baromira nem érezni a sebességet az autóban és ezt sosem tudom megszokni :)
E60 lci 535d - utólagos webasto állófűtés beépítése mennyire bonyolult? Alkatrészeket össze tudnám ebayezni. Alvázszám szeirnt néztem ki a cikkszámokat, retrofitbe csak megoldható, a kérdés hogy mennyire macerás.
Arra gondolok, hogy az a 300 NM nyomaték elveszlik a két tengely meghajtása miatt. És mivel a hátsó tengelyre normál esetben 60%-os megjajtás jut, így olyan, mintha csak egy 220 NM-es autót vezetne az ember.
Hiszen hátsókerekesnél jobban érezni a nyomatékot, mivel minden nyomaték csak hátra megy. Itt viszont lehet, hogy kevésbé érezni, mert az eloszlik, azaz nincs akkora tolóerő érzés mint a sima i-ben? Azért kérdezem, mert még nem vezettem sima 530-i-t, így nem tudom mennyi lehet a különbség.
Meg lehet csinálni. Én megcsináltatam magamnak 4 évvel ezelőtt kb, de sokminden kell hozzá! Nemcsak a vezérlő henem komplett fűtésbox, más szelep, szenzorok.