Apropó nekem a Jazzből a Sirius kék tetszik. Viszont valahol azt olvastam hogy világoskék kocsival a buzik szoktak járni. Szerintetek is buzis szín? Nekem alapból kedvenc színem a kék, a sötétkékben is jól mutat, de volt már sötét színű kocsim azt nem akarok mégegyszer, mert iszonyúan tud retkesedni.
Úristen, ezt a Honda sem gondolja komolyan? Rondább mint a WagonR+ pedig annak a kinézete se piskóta. Apropó, nem talált már valaki a neten kémfotót a jövőre várható új Fit/Jazzről? Kiváncsi lennék rá hogy milyen lesz. Kár, hogy a Jazz-en kicsi a hazai haszon, mert igy a modellváltás előtt se lehet számítani árengedményre meg mivel nem tömegautó, ezért eladatlan felhalmozott készletek se lesznek.
Szép nyugisan beállítottam magamnak az ülést, kormányt, tükröket stb. Ezután konstatáltam, hogy mekkora barom nagy hely maradt még mögöttem! Na mindegy, ti ezt már rég tudjátok tapasztalatból, én viszont a valóságot megtapasztalva most eufóriában leledzek...:-) Bocs!
Egyébként az ezüstszínű audió/fűtés/klímaszabályzó gombok nekem sem tetszenek annyira. Én a két oldallégzsák, az automata klíma, a kényelmes kezelőszervek és a plusz 5 ló és a rövidebb váltó miatt döntöttem az 1.4 LS mellett...
Csoda történt és lázas papírmunka után ma átvehettem a szép sárga Jazzemet és össze sem törtem a márkakereskedés-->benzinkút-->éjszaki pihenőhely útvonalon!:-) Holnap családi autózás következik!!!:-)
A kiskocsiknál az ár a döntő. Ha az 1.2-be beletennék az automata klímát, simán 3 milla felett lenne. Ki venné azt meg? A kisautóknál a bűvos határ a 3 milla. A többi (siker) modell mind ez alatt van. Persze felszereltségben is...
Ez a nyomi Honda valahogy nem jön be nekem. Mostanában ez lesz a divat? Láttam már hasonlót az amerikai ipar remekei közül is. Biztos jó, hogy kívül kicsi, belül nagy, de ezt a Jazz azért szebb formával is tudja. :)
Szerintem a Honda örülne, ha a kiskocsi eladási táblázat első tízébe bekerülne a Jazz. Rádásul most itt a City is, és a jövő héten jön a S. SX4. Bár ez ugyonolyan áron nagyobb és sokkal erősebb autót kínál.
Régebben olvastam a cikket és autómatára emlékeztem!nemtom miért! Bocs! Csak arra emlékeztem hogy a Honda 1,4 adta hiába nem azt kérték a tesztre! Nem hülye a honda :sokkal szebb szerintem a belseje!
A cikk egy Auto Bild megvágott változat. Az eredetiből kiderül, hogy a tesztelt Jazz 1.4-es, mivel a Honda Magyarország azt adta a teszthez (jól tette). Viszont ezzel az összehasonlítás valóban eléggé ferdére sikeredett.
Érdekes, a képen látható masina 1.4ES-nek tűnik, de nem CVT. Hiányzik a kormányról a CVT 7 sebesség gombja. A cikk pedig erősen hangsúlyozza a Jazz erősebb motorját, ami legalább 1.3, de itt 1.4-nek mondják. A kezelőszerveket is dicséri, ami persze az 1.2-ben is tuti, de a gyanútlan olvasó akkor is azt hiszi, hogy a képen az 1.2 van, ami nem igaz. Szerintem ezt a cikket valaki igen laikus írta, és nem is igazságos.
Persze ez nem változtat a tényen, hogy a Jazz jobb, mint a Clio. :)
Ne aggódjatok, a Jazzt "Az évtized autója" vagy "Az évszázad autója" szavazáson fogják indítani.
A Jazzt inkább a korban jobban hozzáillő előző Clióval kellene összehasonlítani. Az Apámnak egy ilyen Cliója van, ráadásul az istenitett "décéi" verzió, de mind vezethetőség mind kényelem szempontjából a két autó ég és föld (a gyengébbek kedvéért a Clio a föld :-))
Ha már a dieseleknél tartunk, az igazi nagy dobás a japcsik részéről egy kb. 1,5-ös CTDI beépítése lenne a Jazz-be. Ha úgy sikerülne a motor mind a 2,2 CTDI, akkor mindenki Jazzt venne.
Olvastam a cikket én is! azért irnak 1,2 esről mert a clio is 1,2es és a Hondátol is 1,2est kértek, de helyette egy autómata 1,4est adtak! 1,2est 1,4essel nem akartak gondolom összehaonlítani, sem árban, sem teljesítményben!
Parasztvakitásban a franciák jobbak.Amit kispórolnak a pl. futóműből ,beépitik a "dizájn"-ba.A népitéletet olvasva már a 3/4 országnak nem francia autóval kéne közlekednie(következő autó)!Ehhez képest ,mig szem ellát........:-)Tib
Ha jól tudom, akkor a gyertyákat is cserélik negyvennél. Gondolom az dobja meg a huszashoz képest... Nekem kb májusban lesz aktuális a negyvenes szerviz. Azt hiszem megyek megint Fehérvárra...
Én már korábban olvastam a cikket, még mielőtt még eldöldölt volna, hogy milyen autót veszek. Többek között ez is hozzásegített a döntés meghozatalában. :-)
A képek érdekesek, mert a belseje egyértelműen 1.4-es, viszont a kívülről hiányolom a tükörházba integrált irányjelzőt.
Nekem hízik, mert pont a képen látható Jazzem van, de a cikk megírása enyhén ferdítés, merthogy az 1.2-es árával és adattáblázata mellet végig az 1.4 ES -ről írtak és azt fotózták ;-)
Aki olvassa ezt a fórumot, az a következő szervíznél már kellően dörzsöltté válik és ha, betartja az alapszabályokat, akkor meggátolja a túlságosan zsíros végszámlát ;-)