Keresés

Részletes keresés

Bárdos Imre Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11448
Nekem soha nem is volt kéményem.:))) Ha jól emlékszem van egy olyan képem, amin még egyben van a gép, de azt úgy kaptam valakitöl. De még utána nézek, mert elfogyásának több stációjában is fotóztam, lehet, hogy még van olyan is ahol van kéménye, de már romokban hever.
Előzmény: HOmeTrain (11447)
HOmeTrain Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11447
Szia Balu!

Ha még nem akadtál volna rá, akkor a LOCOCLUB-on találsz néhány képet a 403-asról Bárdos Imrétől, de ott már nincs kéménye :-((

Üdv!
Előzmény: A.Balu (11445)
vasutTOM Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11446

A 301,015 psz. gép Fűzesabonyban is fűtőtt:

 

Előzmény: Bárdos Imre (11431)
A.Balu Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11445

Hogyne persze!!

 

És nagyon jó a futása is!!

Nekem csak az volt furcsa eleinte, hogy a mozdonyban van a motor.

DE így legalább nem csinálja azt mint a régi PIKO modellek, vagyis nem tolja a  szerkocsi a gépet.

Ja és nagyon halk, és a modellsebessége is megfelelő.

Előzmény: Törölt nick (11444)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11444
Ennyiért ez egy működő modell???!!!
Előzmény: A.Balu (11443)
A.Balu Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11443

74 euro, cirka 18 e Ft.

Szvsz! MEGÉRI

De sajna csak Bécsben lehet kapni, legalábbis nálunk még nem láttam.

Előzmény: Törölt nick (11441)
rezgaras Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11442
Urak, a múlt héten a milánói múzeumban jártam. Lefényképeztem a híres Zara-forgóvázat. Ez, a Helmholtz forgóvázhoz hasonlóan összefogta az elsô futókerékpárt az elsô hajtott kerékpárral és ezzel lehetôvé tette, hogy gyorsvonati mozdonyokat is készítsenek egy futókerékpárral. Sajnos nem tudom, mi a különbség a kettô között, nekem olyan hasonlónak tûnnek. Lehet, hogy a szabadalmi védettség megkerülésének szándéka vezetett a Zara forgóváz kifejlesztéséhez...

Bár ez nem gôzmozdony, készítettem egy felülnézeti képet a Ganz Valtellina mozdonyáról és egy képet az ugyanakkor forgalomba helyezett Ganz 3-fázisú motorkocsi modelljérôl. Sajnos ez utóbbi vitrinben volt és az üveg csillogását nem sikerült eltûntetni. Van még egy kép a Kandó által tervezett E550 "Cinquanta" Kandó-féle kulisszás hajtómûvérôl is.

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/foreign/zara.jpg
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/Kando/e430_2.jpg
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/Kando/3ph_mot.jpg
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/Kando/cinq_2.jpg
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11441

Ha nem vagyok Windischgraetz, mennyiért mérnek egy ilyen modellt?

 

AH

Előzmény: A.Balu (11419)
luc72 Creative Commons License 2005.04.11 0 0 11440
HAMAROSAN!!!
Előzmény: hkv (11437)
HOmeTrain Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11439
Értem! Na olyanom nincs :-(
Előzmény: hkv (11437)
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11438
remélem a kért témákban tud nekem valaki segíteni.
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11437
jók a képeid, nekem a 365-ről a füstiben van képem, de oylan képek kellenének ahol még üzemeltek a mozdonyok
Előzmény: HOmeTrain (11436)
HOmeTrain Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11436
Hali!

Nézz be a képtáramban ebbe az albumba:
Évadnyitó a Nosztalgia Parkban 2005

Üdv!
Előzmény: hkv (11434)
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11435
valamint a 411-298-as gépről érdekelnének még adatok, és fényképek. Erről a gépről jelenleg csak a selejtezési papirja van meg nekem.
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11434
A 424-145-ös és a 424-365-ös gépekről is keresnék fényképwkwt, elsősorban a 145-ös gépről.
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11433
De a 374-545-ös mozdony adatai képei is érdekelnének.
Előzmény: seTTebello (11428)
hkv Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11432
Mert erről a gépről van egy mozdonytáblám azért.
Előzmény: seTTebello (11428)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11431
A 301, 016 van a képen, aki ma a Fejes Endre Emlékpark lakója. Anno Kisterenyén volt fütögép, késöbb Hatvanba majd Füzesabonyba került. Hogy ezen a két helyen fütött-e vagy csak tárolták, azt nem tudom. Még aktív fütögépként, talán 1992-ben megpörkölték a kazánját, ekkor ért véget a pályafutása. Valamikor 1998 táján Füzesabonyból felhozták Istvántelekre a 327,141-el együtt. Innen ment Kanizsára optikai tuningra és ez után került a parkba.
Előzmény: A.Balu (11430)
A.Balu Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11430

Azt, hogy melyik nem tudom, de az biztos, hogy 301-es.

 

Luc72!

 

Kérlek küldd el nekem a Kisterenyei képeidet nagyban, ha beszkennelted őket!

Nagyban segítenéd a modellem építését.

Köszi!

seTTebello Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11429
Ez egy 1978 utáni kép, csak nem tudom melyik mozdony lehet. Oku30 listáiban a fűtőgépek nincsenek benne.
Előzmény: luc72 (11425)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.10 0 0 11428
Semmit nem találtam a 375,1003 - ról. Miért ez kell?
luc72 Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11427

De!!!

 

Előzmény: A.Balu (11426)
A.Balu Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11426
Ez hol készült?  Csak nem Kisterenyén?
Előzmény: luc72 (11425)
luc72 Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11425

Na még egy érdekes kép, bár ez nem annyira, mint a 601ek.

 

 

seTTebello Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11424
Foma szerint ma10 - kor lesz valami a Nyugatiban.
etwg Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11423

Blacky!

 

A CD mint szabvány (az első, már nem is tudom, milyen színű Book-kal kezdék) olyan '84 körüli. Azóta eltelt 21 év, és még igencsak nem látjuk a CD-k végét, pláne, mivel a DVD írók/olvasók is ismerik a szabványt.

 

2 különbözö dologrol beszélsz a 81-es (nem 84-es fehér könyv) az a préselt CD-kkel foglakozik, amelyek még köszönö viszonyban sem lehettek a mai CD-R-kel, a DVD-kröl nem is beszélve. Az biztos, hogy a préselt CD jo anyagon 100 évet is kibir, az égetettre ez már csak feltételesen vonatkozik

Előzmény: BlackStar (11384)
gumidani Creative Commons License 2005.04.09 0 0 11422
Én meg a felvilágosítást köszönöm.
Előzmény: OKU30 (11420)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.08 0 0 11421

"A Fialovits-üvegnegatívok egy privátszemélynél vannak egy komód fiókjában elég rendezetlenül.

Hát nem túl szerencsés kísérlet egy pótolhatatlan gőzmozdonytörténeti gyűjtemény tárolására... "

 

Nem is azért adta oda Fialovits Margit ezt a pótolhatatlan nemzeti örökséget, hanem abban az igéretben bízva, hogy egy komplett albumban ki lesz adva. Igy  a véletlenen is műlhat, hogy egyáltalán túlél-e egy esetleges betörést, vagy lakástüzet vagy egy brutális beázást...

 Lányi Ernőnek volt egy kézzel írott negatív listája, több mint 800 tétellel...

Előzmény: BlackStar (11396)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.08 0 0 11420

Az MNSzK (Magyar Nemzeti- és Szabad- Kikötő, Csepel) első dizel mozdonya:

MÁVAG 5/1930

DMM1-es tipus, B tengelyelrendezés, 1435mm

Igazi kuriózum a kép róla! Köszönjük, hogy feltetted!

Sok M28 előjel érezhető rajta. (Az M28-at is a MÁVAG tervezte, csak Győrben gyártották)

Előzmény: gumidani (11390)
A.Balu Creative Commons License 2005.04.08 0 0 11419

Sziasztok!

 

Van egy KLEINBAHN gyártmányú H0-ás ÖBB 156 sorozatú gőzösöm.

Teljesen megeggyezik a magyar 403-assal.

A kérdésem az lenne, hogy nincs e valakinek képe (ezen kívül) a 403-as Klein féle szikrafogós változatáról, és az, hogy hányas psz.-től hányig volt ilyen szikrafogó 403-ason.

 

 

Tehát ilyen lesz a modell.

 

 

a modell

Most ilyen, lesz magyar pályaszám és magasított széntér is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!