Meg érné valami hozzá értőt megkérdezni(nem szakszervíz), de szerintem akkor alapjárati léptető.....
Nekünk ugyan ez volt, hogy be lett indítva ilyen 2,5-2,7 volt alapjárat...akkor egy ideig jó volt, utána olyat csinált, hogy 3,5-3,8, 1 hét múlva menet közben leállt, 2 hét múlva megint. Ki vettem, megtakarítottam, semmi észlelhető dolog, majd 3 nap múlva meghallt teljesen....indításkor nyomkodni kellett a gázt, meg ha lámpánál álltál....Közben meg lett rendelve az a szutyok, majd meg jött, ki lett cserélve, lambda szondával egyetemben, s láss csodát volt alapjárat, szonda miatt nem evett majd 1 literrel többet....
Szakszervízről annyit, hogy velünk is genyóztak Gödöllőn, aztán fater el kezdett káromkodni, majd emeletről le jött Katona(főnök, fater meg ismeri), meg kérdezte mi a probléma...."fiúk, még nem vagytok kész, vagy mi a probléma?". Hirtelen tudták mit kell cserélni, ki is lett, jó is volt....ráadásul fater 2000-et adott mindig aktuális szerelőnek....érdekes utána mindenre volt, hogy ez 30%-al olcsóbb, az 40%-al...
1.4-es Sedan már többször levettem és tisztitottam én is . Sok jot nem tudok el mondani ,hogy meg változott volna .Ma már 5000 -es alapjáratom is volt . Tele van a hócipőm már az egésszel .Főleg még a szakszervízbe sem tudnak hozzá szolni .
Miénk 1.4-es, aztán még mikor volt szervízbe hordva, srác mondta, hogy sokan nem tudják, de alapjárati léptetőmotort negyed évente takarítani kellene, főleg, ha rövidebb távokon van használva.
használhat. nagy hidegben én is letakarom a felét mert városba hamarabb melegszik,de neked ajánlatos lenne termosztátot cserélned,és akkor talán normális hőfoku lenne a motor és kevesebbet zabálna.
elméletileg üzemi hőmérséklet az óra felénél lenne, vagy kicsivel alatta......hát nyáron pont felet jelző vonalon áll, most, hogy hidegebbek vannak sokszor alatta van egy mutatónyival....most még egy 5km mire üzemin van, télen meg kell vagy 10-12 neki..
ha 1/4-ig megy fel, akkor fűtés sem lehet valami eget rengető...
Nem akrlak elkesserteni, de nekem az van. Homasitába vásároztam vagy 6 áve és tökletesen műxik. Pofon egyszerű volt beépíteni, 30 mp késleltetés az ajtó becsukását követően, nem kell vaksötétben tapogatni a kulcs után. Filléres cucc volt, de nagyon bevált, ajánlom mindenkinek. Az általad leírt hibát a 3 állású kapcsoló kontakthibája okozhatja, velem is előfordult már, megéri kitakarítani,megkezelni kontakt sprével.
Kérdésem felétek: az üzemi hőfok a kalosban normális, h a műszer 1/4- fele közt van? Így szokott lenni másnak is? A sokfogyasztás okát keresem....
Köszi KB! Még egy kérdés: Nekem a kalos 6 éve, télen-nyáron mind egy hol 10 litert fogyaszt (megjegyzem úgy vezetem már mint valami zöldör,azaz nuku fék, gurulás amennyit lehet,gyorsítás ésszel), nem lehet hogy ez nem is melegszik rendesen fel? Az óra negyede-fele körül van a vízhőfok mutatója, az aksi melett meg láttam egy lógó vezetéket onnan gondolom. Szerintetek ez normális?
Nekem is csak addig nézte le az egyik ismerősöm a Daewoot, amíg ki nem derült, hogy 120ezres km-óra állásnál nekem még semmilyen plusz kiadásom nem volt a kocsira, ő pedig már elköltött 3ezer €-t a Volvo V40-esére. :)
Akkumulátor: milyet vettél a gyári helyett? Úgy néz ki, hogy bevált?
Üdv hölgyekurak! Szerintetek jogos az 1.4 - 2003 -as kalosomon a kék matrica? Állítólag szabályozatlan katalizátort jelent, a tietekén az van? Csak mert a szmogriadás következő fokozata a sárga és kék matricák. Amennyire látom tele van mindenféle öko-tuninggal...És normális, h az egyébként nemklímás auto legutobbi szervízszámláján szerepel polen szürő icsere s? Ez most pofátlanság vagy én nemtudok valamit?