Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ken_Block Creative Commons License 2011.12.03 0 0 10965

Meg érné valami hozzá értőt megkérdezni(nem szakszervíz), de szerintem akkor alapjárati léptető.....

Nekünk ugyan ez volt, hogy be lett indítva ilyen 2,5-2,7 volt alapjárat...akkor egy ideig jó volt, utána olyat csinált, hogy 3,5-3,8, 1 hét múlva menet közben leállt, 2 hét múlva megint. Ki vettem, megtakarítottam, semmi észlelhető dolog, majd 3 nap múlva meghallt teljesen....indításkor nyomkodni kellett a gázt, meg ha lámpánál álltál....Közben meg lett rendelve az a szutyok, majd meg jött, ki lett cserélve, lambda szondával egyetemben, s láss csodát volt alapjárat, szonda miatt nem evett majd 1 literrel többet....

 

Szakszervízről annyit, hogy velünk is genyóztak Gödöllőn, aztán fater el kezdett káromkodni, majd emeletről le jött Katona(főnök, fater meg ismeri), meg kérdezte mi a probléma...."fiúk, még nem vagytok kész, vagy mi a probléma?". Hirtelen tudták mit kell cserélni, ki is lett, jó is volt....ráadásul fater 2000-et adott mindig aktuális szerelőnek....érdekes utána mindenre volt, hogy ez 30%-al olcsóbb, az 40%-al...

 

Előzmény: László64 (10964)
László64 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 10964

1.4-es Sedan már többször levettem és tisztitottam én is . Sok jot nem tudok el mondani ,hogy meg változott volna .Ma már 5000 -es alapjáratom is volt . Tele van a hócipőm már az egésszel .Főleg még a szakszervízbe sem tudnak hozzá szolni .

Ken_Block Creative Commons License 2011.12.02 0 0 10963

Érdekes....

Miénk 1.4-es, aztán még mikor volt szervízbe hordva, srác mondta, hogy sokan nem tudják, de alapjárati léptetőmotort negyed évente takarítani kellene, főleg, ha rövidebb távokon van használva.

Milyen a tiéd amúgy?

Előzmény: László64 (10962)
László64 Creative Commons License 2011.12.02 0 0 10962

Ma voltam vele szervízbe híba egy szál se .Azt mondják ők .Számítógép nem talált hibát .Akkor most mi van ilyenkor ?

Ken_Block Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10961

Amúgy ha 1.4-es, nagyon jó élményed lehet milyen lehet egy 40 éves autó.

indításkor nem ad gázt, Neked kell, ha alacsony fordulaton váltasz leáll, ha pirosnál állsz, játszhatsz a gázzal...

Előzmény: László64 (10959)
Ken_Block Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10960

Valószínűleg alapjárati léptetőmotor, feltéve ha 1.4-es.1.2-es más elven él, azt nem tudom.

Előzmény: László64 (10959)
László64 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10959

Sziasztok ! Nekem is van egy 2003 évjáratú Kalosom alapjárat az egekbe 2500 -ös fordulat .Mit javasoltok mi lehet a bibi ?

kalos4ever Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10958

Csak még egy kérdés kartársak: ha veszek egy termosztátot tömítéssel, hogyan kell kicserélni? Állítólag nem nagy műsor....

Ken_Block Creative Commons License 2011.11.28 0 0 10957
BTO11 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 10956

használhat. nagy hidegben én is letakarom a felét mert városba hamarabb melegszik,de neked ajánlatos lenne termosztátot cserélned,és akkor talán normális hőfoku lenne a motor és kevesebbet zabálna.

Előzmény: kalos4ever (10955)
kalos4ever Creative Commons License 2011.11.24 0 0 10955

Kartársak,jelent az valami átmeneti megpldást, ha a hútő elé teszek egy kartonpapírt? Tudom ez nem zsiguli, de hátha müködik itt is.

kalos4ever Creative Commons License 2011.11.21 0 0 10954

ketszer 15 km autopálya, a mutató negyed jelzés felett valamivel, nyáron közelebb a félhez, a fütés csak a ventillátorral együtt érezhető.

Ken_Block Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10953

elméletileg üzemi hőmérséklet az óra felénél lenne, vagy kicsivel alatta......hát nyáron pont felet jelző vonalon áll, most, hogy hidegebbek vannak sokszor alatta van egy mutatónyival....most még egy 5km mire üzemin van, télen meg kell vagy 10-12 neki..

ha 1/4-ig megy fel, akkor fűtés sem lehet valami eget rengető...

 

Amúgy mekkora távon jársz vele?

BTO11 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10952

valóba ez legyen a legnagyobb hibája gépnek. D:)))

Előzmény: almaata66 (10949)
BTO11 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10951

hamar eléri az 1/4 höfokot???mert ha nem akkor opelesen szart be a termosztátod,vagy tul korán nyit -opel nyitva marad a termosztát-

attol bizony ehet többet mert dusabb üzemanyagot nyom be mert hideg a motor az elektronikának.

Előzmény: kalos4ever (10947)
almaata66 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10950

Ha benzinnel megyek a felet jelző vonal alatt egy picit, ha etanollal akkor még nyáron sem éri el azt a szintet.

Előzmény: kalos4ever (10947)
almaata66 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10949

Köszi a válaszokat. A csomagtérzsanérhoz rögzített csatlakozó adta meg magát...

Lehúztam, és eltünt a kis piros piktogram a műszerfalról. :) Na ez legyen a legnagyobb baja 8 év és 164000 km után

Előzmény: BTO11 (10946)
nord Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10948
Nekem mindig a fél alatt áll annyival a mutató, hogy a felet jelző vonal és a mutató közt nincs rés.
Előzmény: kalos4ever (10947)
kalos4ever Creative Commons License 2011.11.20 0 0 10947

Nem akrlak elkesserteni, de nekem az van. Homasitába vásároztam vagy 6 áve és tökletesen műxik. Pofon egyszerű volt beépíteni, 30 mp késleltetés az ajtó becsukását követően, nem kell vaksötétben tapogatni a kulcs után. Filléres cucc volt, de nagyon bevált, ajánlom mindenkinek. Az általad leírt hibát a 3 állású kapcsoló kontakthibája okozhatja, velem is előfordult már, megéri kitakarítani,megkezelni kontakt sprével.

Kérdésem felétek: az üzemi hőfok a kalosban normális, h a műszer 1/4- fele közt van? Így szokott lenni másnak is? A sokfogyasztás okát keresem....

BTO11 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10946

3 állásu a kapcsolo a lámpecon. biztos hogy jó állásba van?

vagy valamelyik ajtóban eltört a kábel és letestelt.

5-10W-ra nincs relé,ez nem opel hogy késleltetett kapcsoló van benne elektronikával.

Előzmény: almaata66 (10945)
almaata66 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10945

Üdv!

Előfordult már valamelyikőtöknél, hogy a kalózban a belső világítás nem kapcsol ki?

megnéztem az ajtókat, elöl-hátul a nyíló cuccokat de látszólag minden rendben van.

esetleg vmi relé ment tönkre?

előre is kösz a választ

alma-ata

BTO11 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10944

az enyém 8 mult  májusba ,még az eredeti akksi van benne majd ha beszart akkor csere.

az a baj mostanság felmentek az akksi árak,állam bácsi ezért is bek.........ja

Előzmény: Ken_Block (10939)
BTO11 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10943

nem gurulás alapjáraton ha nem motorfék üzem időbe a forgalomnak megfelelően.

az enyém nyáron vegyes -kis város több kinti-7-7.5l/100km,de most maj felkuszik +1 litykot.

Előzmény: kalos4ever (10941)
BTO11 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10942

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/02/21/piros_vagy_kek_matrica/

 

itt le van irva a válasz ,nem kell beszarni.

az enyém is kék.

egyébként állambácsi és fax hatóságai kapják bé!

Előzmény: kalos4ever (10936)
kalos4ever Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10941

Köszi KB! Még egy kérdés: Nekem a kalos 6 éve, télen-nyáron mind egy hol 10 litert fogyaszt (megjegyzem úgy vezetem már mint valami zöldör,azaz nuku fék, gurulás amennyit lehet,gyorsítás ésszel), nem lehet hogy ez nem is melegszik rendesen fel? Az óra negyede-fele körül van a vízhőfok mutatója, az aksi melett meg láttam egy lógó vezetéket onnan gondolom. Szerintetek ez normális?

nord Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10940
Na, ezt megjegyzem, ha jön az aksicsere. :)
Előzmény: Ken_Block (10939)
Ken_Block Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10939

Ismerős ajánlotta, teljesen Magyar akksi elvileg(Duna márkájú, vagy valami hasonló).

Nem tudom mennyire ismert, vagy nem ismert márka, de egész jó féle...

Előzmény: nord (10937)
Ken_Block Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10938

Nekünk is kék van most rajta, bár előtte nem tudom milyen volt.....úgy emlékszem, hogy előtte is...most zöld-kék kombós van :D

Pollenszűrő meg nem biztos, de úgy tudom klíma nélküliekben is van....nem biztos, csak valami rémlik, hogy ovlastam róla régebben...

Előzmény: kalos4ever (10936)
nord Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10937

Nekem is csak addig nézte le az egyik ismerősöm a Daewoot, amíg ki nem derült, hogy 120ezres km-óra állásnál nekem még semmilyen plusz kiadásom nem volt a kocsira, ő pedig már elköltött 3ezer €-t a Volvo V40-esére. :)

 

Akkumulátor: milyet vettél a gyári helyett? Úgy néz ki, hogy bevált?

Előzmény: Ken_Block (10935)
kalos4ever Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10936

Üdv hölgyekurak! Szerintetek jogos az 1.4 - 2003 -as kalosomon a kék matrica? Állítólag szabályozatlan katalizátort jelent, a tietekén az van? Csak mert a szmogriadás következő fokozata a sárga és kék matricák. Amennyire látom tele van mindenféle öko-tuninggal...És normális, h az egyébként nemklímás auto legutobbi szervízszámláján szerepel polen szürő icsere s? Ez most pofátlanság vagy én nemtudok valamit?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!