Most ezen az oldalon néztem szét nem tudom esetleg ezek a készülékek mennyire strapabírók és mennyit lehet velük dombos vidéken átjátszani?
PX-888K, PX-UV973, UV-5R ezek amik két sávosak! Pár kérdés:
FM rádióvevő 65 - 108 MHz -ig Ez azt jelenti hogy a rádiót is tudom hallgatni vele? Ez a baofeng csak a márka miatt ilyen olcsó? Mert tudás alapján szerintem még lehet a másik kettőtől is többet tud, bár laikus vagyok ezen a téren. :)
Kisebb rádióban gondolkodtam. Nem tudom van-e olyanaminek van saját antennája de lehet rá csatlakoztatni kűlsőt is? Egyenlőre a keret miatt, mivel 2db is kellene, egyedül nem nagyon tudok mit kezdeni :D, a lehető legolcsóbbat akarnám de nem tescos gagyit hanem ami 4-5 évet kibírna esetleg akku csere belefér az 5éves keretbe :). Jobb lenne ha saját akkuról menne nem kéne esetleg vezetékelni, igaz hogy nagyrészt gépekben lennének ezek de nincs erőm és tudásom ilyen bekötéshez. A porállóság, vízállóság vagy az ütésállóság sem egy utolsó szempont számomra, mert nem olyan környezetben lesznek használva. PX-728 nézegettem valamikor. A keret meg még nem eldöntött dolog, jelenleg 10-20K körül gondolkodom.
A kézi kisebb Wattra 4-6 Watt és van antendöje könnyű mobilisak!
A mobil vrédiók tudnak 40-50-60 Wattot is, amelyel már a dombokat is leküzdheted!
Persze ezeket a vrédiókat már " etetned " is kell mert a teljesítmény az Amper igényes!
Milyen árban gondolkoztál? Meddig nyujtózkodhatsz? Hiszen árat illetve tipust csak akkor tudok ajánlani!!
5 ezer Ft körüli vrédió Tescos kategória felejtendős! A komolyabbak, Yaesu FT 60 kézirádió használtan 30 ezer körüli minden igényt kielégítő UHF, VHF vrédijóóóóóó!!
A Puxing puxiwoxi Chínai csodák jó készülékek, megbízhatók az akkujuk előbb tönkremegy mint a készülék, cserélhető könnyedén beszerezhetők!
Ha mobil vrédiot szeretnél az már más kategória, ezekkel már stabilban külső antenna rácsatlakoztatásával komoly távolságok hidalhatók át!
A Motorola GM 300 komoly használati értéket képviselő ipari elnyűhetetlen készülék!
A yaesu FT 7800-7900 komoly jó tipusok, amatőr célra is kiválóak!! Tápegység megoldható pár ezer Ft-ból is házilag barkácsolt pl. PC tápokkal, és megúszod a drága tápegységeket Nepperes üzérkedőket ...
Nézelődtem kicsit az interneten de nem tudtam dönteni hogy mi is lenne jó a számomra. Munkához kerestem én rádiót, de nem tudtam dönteni mi is lenne a legjobb megoldás. CB-n is gondolkodtam de anyagilag nem kifizetődő és ritkán megyünk 10Km távon kívülre, esetleg ha majd nagyobb lesz a vállalkozás. PMR rádiókban gondolkodtam csak sajnos nehéz belőni ezek mennyi KM tudnak átjátszani. Általában 5-6 Km az amit át kéne beszélni, csak dombos vidéken lakunk, így nem tudom működnének-e ezek a készülékek. Ha valakinek volt már olyan géppel dolga ami nem csúcs kategóriás és sikerült használni 6km távolságban úgy hogy nem látta a társát, az adhatna tippeket milyen készüléket érdemes keresni.
Róóóóóóóóóóland!! Te mozdonyvezető??Esetleg mikrofonvezető nagy jóindulattal! Esetleg pilismeteor főnököd engedte vezetni a fehér Vectrát de sztem azt sem bízta rád!!!!Azért a stílusod a hangod a hangszíned megtévesztésig a főnököd!Vagy esetleg 15 éves fehér Vectrát is vettél?
De csak módjával, szerintem. Mostanában csak akkor amikor nagyobb történés van. Régen volt egy műszaki, diszpécser nénivel UHF-en is, az már halott. :S
Zsííír! Már két dvd pályám és vonatom van. :D meg egy két saját átfestés. De elég gagyik, nyugatis és a déli routon szoktam nyomni igy is több 100km játék.
Mi birtuk de voltak pici gyerekek is. Egy idő után a helyi emberek hoztak vizet stb. A másik még aznap csávó késve kapcsol indul a vonat szintén desiró vésznyitó meghúz, a lófasz viszel tovább liáltással lepattan. Eredmény deriro hazavágva lehetett átszálnni. Aznap két vonat szopatott meg.
Rühellem én is ezeket a légkondis vackokat, ha megdöglik, szauna. Németeknél volt ugyanilyen eset ICE-szerelvényen, az utasok egyszerűen kitörték(!) az ablakokat, mikor az ájulás kerülgette őket.
Az új pesti Merci buszokon jó nagy nyitható ablakfelületek vannak, legalább előre gondolkodnak :-).
2007-ig volt olyan vasútvonalunk, ahol teljesen menetrend szerinti dolog volt a 4,5 óra/100km út. (62-es mező, Villány-Barcs)