Egy hete használok egy City-t és legalább annyira jó mint a Jazz! Azt nem mondom hogy jobb, de sok tekintetben nagyobb és hasonló. Kb. 400km mentem vele és eddig egyre halkabban viselkedik... Szépen lassan járatom be. Egy Jazz-es is beleült és hát elcsodálkozott! :) Nagyon tetszett Neki! Én egy ES kivitelt használok és eddig nagyon meggyőző!
Én egy Peugeot-t és 3 Citroent használtam (használok), hibamentesek... A némettől (VW, MB) kihullott a hajam, annyit baj volt vele! Az SX7-et nekik adnám.
Az SX4 belépőmodellje nem marketing, mert legalább lehet kapni "korlátlan" mennyiségben. Az évi 60 db alap Jazz ezzel szemben tényleg csak azért van, hogy ki lehessen írni: Nekünk ennyiért is van ám autónk! Ha a kvóta elfogy, cseszheted úgymond.:)
Komoly konkurencia egy Jazznek? max. a Meriva vagy egy másik Jazz.(a kihasználhatóságot tekintve!!)A legtöbb 4m alatti autóból kifelejtettek egy részletet:a csomitartót.
Szted az alap SX nem az? És a többi belépőmodel? Nem is tudom, hogy van-e olyan belépőmodell, amit a gyártó komolyan gondol...
Ha az ember utánaszámol valamennyi B kategóriánál, hogy ha mindazt beleteszi, ami a 3.010-es Jazzben bennevan, akkor mire jön ki neki, akkor a Jazz nem drága.
Próbálj meg alap Jazz-t venni,rá kell jönni hogy ez csak marketing!!!Én kérdeztem azt mondták 2005 áprilisban ,hogy 60 db jött az országba és több nem várható.Parasztvakitás!A Jazz alapára 3010000ft+metálfény,viszont megéri az árát!Hiába 2,6M az sX, nekem nem érne annyit!Tib
Komoly konkurencia lesz az SX4 es mert alap motorral 1.5 16V 99Le 2699000 az alapára csak klima nincs benne ennyiért!Bár nem néz ki olyan szépen mint a jazz!
Holnap vennem kell olajat a járgányomba (1,2 Jazz) - szerda reggel olajcsere lesz. Most akkor milyet is vegyek? És hol? Még mindig zuglói vagyok. Tudom, hogy már ezerszer felmerült ez a kérdés, de ha ... .
Hízzon a májatok, olvassátok el a Totalcar Népitéletét. Kiderül belőle, hogy a szempontok összesítése után a Jazz a legjobb autó. Bár ezt mi eddig is tudtuk.
A hétvégén lenyomtam 200 km-t, a felét városban. Nem hajszoltam a drágámat, már 2000-nél felkapcsoltam. 50 km-t szakadó hóban, 40-nel tettem meg. De akkor is: az átlagfogyi 5,2 lett!!!
Hm, erről nem is tudtam, hogy a fékpor megmarhatja a felnit. Ez függ a felni anyagától? Nekem alufelni van, de még nem láttam rajta marás okozta sérülést. Igaz, nekem más kialakítású a felnim, mert a külső felületre soha nem jutott a fékporból.
Köszi, megnyugtattál. 1200 körűl vettem. Amennyiben kereskedéssel foglalkozól, add meg légyszi a címed, vagy ide is írhatod. Gondolom mást is érdekelne, ha olcsóbban tudna hozzájutni alkatrészhez. Üdv:Jazzpapó
Hello! Köszi a linket, bár nem nekem küldted. Most nyugodtabb vagyok az ár miatt. Annyira nem vertek át , mint sejtettem. Szóródnak az árak, ennyi. Üdv: Jazzpapó
A 40e-es szervízt Szlovákiában csináltattam (Kénytelen voltam olyan országba költözni ahol nincs hasonmása a sárga 1.4 ES-nek, mivel itt csak 1.2-eseket árulnak ;-))
olaj: 8.500 Ft (vittem)
alátét: 65 Ft
8 gyertya: 11.500 Ft
olajszűrő: 2.500 Ft
levegőszűrő: 6.500 Ft
pollenszűrő: ??? Ft
munkadíj: 13.500 Ft
A gyári alkatrészekre - globális akció miatt - 15% kedvezményt adtak.
Én is most vagyok a 40ezres szerviz elôtt és én is csupa ilyen árajánlatot kaptam. Ahol kevesebb, ott mondjuk nem cserélnek neked pollensz?rôt vagy valami hasonló marad ki. Szóval én beletörôdtem, hogy ez ennyi, ebben az évben többet nem kell rá költeni. Meg nekem plusz egy szabadnap most nem esne jól, másképp meg nem megoldható Szeged :( Persze nagyon kíváncsi vagyok, szóval várom a beszámolodat a szerviz után!
teufel