Basszus, azt a 1403-at szépen benéztem. Annyira elveszett a pályaszámok tengerében, hogy fel se tűnt, hogy ő már le lett selejtezve. Nagyon köszönöm a segítségedet!!! Ha minden jól megy, holnap után(tól) fel is keresem őket. :-P
1312, 1314, 1316, 1338*, 1366, 1402, 1403, 1406, 1430, 1447, 1452*, 1453*, 1456, 1457, 1460, 1467 illetve a 1325, 1326, 1332, 1336, 1339, 1348 és 1355-ös pályaszámú villanyosokat mely vonalakon érdemes keresgélnem? Már csak róluk nincs képem...
*Ők 24-esen szoktak lenni, ha jól emlékszem. Vagy tévedek?
Mai 17-esek: 1309,1324,1361,1443,1444. 1361 meghalt a Bécsi úton, 1324 tolta el a Vörösvári úti tárolóig. Úgyhogy megvolt az első Kelenföldi iparis tolás is a 17-esen.
Korszerű jármű, korszerű ajtóműködtetéssel. Kevés jó tulajdonságainak egyikét sikerül elrontani ezeknek a . Pl a 1441, 1442 és a 1445 nagyon jól működik ajtóügyileg, de van sok egyedis amit inkább hagyjuk kategória.
Gyerekek, szenzáció! Tegnap 3 kör erejére nálam volt a 1341-es, s örömmel konstatáltam, hogy mostmár gyorsan is be lehet zárni az ajtajait, nem kell megvárni, míg lemegy a nap, s majd utána magától becsukja.... :-) Azért van fejlődés :-D
Tegnap életemben először, a saját nyűgöm miatt kocsit cseréltem... A 1463 lett cserélve a 1454-re. Egyszerűen félelmetes, milyen rohadt nehéz a 63-as "A" végi szabályzója. 6-szor kellett volna onnan teljesíteni a 24-est, de ezt inkább a végállomáson álló tartalék 1454-el tettem meg. Ami viszont egy nagyon pipec kocsi!
Most mit akadunk fenn ilyen apróságokon...? :-P Mire hazaérsz, a tusolás is megoldva, ennyi időt még nyertél is. :-D ;-) (Ilyenkor hol a manóban jön be a víz? A szellőzésnél, vagy az ablakszigetelésnél?)
1304: Broáf. Ez régen egész okés volt, most valami veszélyesen vérgáz. Nehéz szabályzó, ha esetleg felgyorsítaná az ember, kihagy. Fűtés égtelenül zörög, ablaktörlő hangos, és szinte haszontalan...
1306: Na ez már fényévekkel jobb, még úgy is, hogy cserekocsiként kaptam, ksz.-ből, de az egyik bal eslő ajtó nem nyílt már a Vágóhídon :oD Pöpec gép, minden szempontból
1358: Nagyon régen dolgoztam ennyire jó, kényelmes, csendes, jó futású, szépen dolgozó, jól gyorsuló, finoman megálló, jó erősítőjű kocsival. De csak 1 köröm volt vele :o/ Viszont valamelyik végén kezd hajtásházas lenni, mert fékre kicsit (nagyon :o) morog.
1436: Ez is egy egész jó gép, hibát talán annyit tudnék felhozni, hogy két helyen az utastérben, és a vezetőfülkében több víz jön be, mint amennyi kint van... Élmény úgy vezetni, hogy 45-50 között mintha csapból jönne a víz, úgy ömlik a pofádba...
Hétvégén SOS-ben szerepeltem a 19-esen, így végre a kezeim közé kerültek olyan kocsik is, amiket régóta csak láttam, mert be vannak zárva a 19-esre.
1341 még mindig jó, ajtók se vészesebbek mint voltak, csak tudni kell velük bánni.
1324-ben viszont reménykedtem, hogy az új forgóvázakkal már nem lesz olyan borzalmas mint volt. Hát a zörgés az el is múlt, viszont lett helyette szitálás.
Ezen a szitáláson még azért is vagyok kiadva, hiszen új forgóvázaktól nem ezt várnánk! Ráadásul biztos nem tesz jót se a pályának, se a járműnek! Így jó lenne ezekkel a hibákkal is foglalkozni!