Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HONDADOC Creative Commons License 2006.02.28 0 0 8428

#8423!

 

Én is ott vettem és azt utoljára. És jó...5W-40 GTX Magnatec.

Előzmény: szurkealadar (8422)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.28 0 0 8427

a dupla gyujtas elonyei

 

Nagy fordulatnal is biztosan gyujt.

 

A ket indito tuzgomb miatt kicsit

nagyobb lesz a vegnyomas a hengerben

azaz kicsit no a teljesitmeny....

 

A JAZZ iDSI plusz trukkje eppen az,hogy

nem csak terben eltolva noveli a gyujtas kezdeti tuzgombjet.

 

Hanem az idoben valo eltolassal is jatszik ezzel

torekedve a minel naygobb vegnyomasra es

ezzel persze teljesitmenyre is.

 

Az Alfa TwinSpark motorja foleg

a valtozo szelepvezerles miatt lett

nagyon jo motor a maga idejeben.

Azaz vagy 25 evvel ezelott....

Mikor is jott ki az Alfa 33 ?!

 

Akkor tudtommal meg sehol se volt a HONDA ilyesmivel...

 

Mondjuk teny hogy, ha kulturalt sportos autozasrol van szo

akkor egy V6-as Alfa szerintem jobban autozhato, mint

mondjuk egy Civic Type-R......

A 2200-5000 fordulattartomanyban biztosan, efolott mar keteselyes.

Előzmény: konyak_ad (8426)
konyak_ad Creative Commons License 2006.02.28 0 0 8426
Én is így tudom, tehát ott nem trükköznek az időzítéssel, de annyira nem szar az sem.
Előzmény: Törölt nick (8424)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8425
Látom Te mániákusan nekem válaszolsz:DD
Előzmény: Törölt nick (8424)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8424

NEM.

 

Tudtommal a TwinSpark az csak sima iker gyertas gyujtas.

 

Egyszerre gyujt a ketto es kesz, mert

kell az a gagyi olasz(nemet) elektronikanak

a mindig biztos gyujtashoz.....

 

Az iDSI lenyege az idoben elnyujtott eges a

trukkkos idopontban is eltero gyujtas miatt.

 

Igy tobb ideje van a nyomasnak kialakulni a hengerben es ezzel

tobb erot is lehet kivenni a motorbol..azaz kevesebb fogyasztas.

 

Raadasul a hosszabb eges tokletesebbb egest is biztosit, ezert

kevesbe szennyezo is lesz a kipufogo gaz.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Wicked Belzebub (8423)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8423
Szerintem ITT próbáld meg, ők a legolcsóbbak és a Magnatec 5W-40-nel nagyon jól jársz:)
Előzmény: szurkealadar (8422)
szurkealadar Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8422

Sziasztok topicosok!

DOC! Bobi!

Holnap vennem kell olajat a járgányomba (1,2 Jazz) - szerda reggel olajcsere lesz. Most akkor milyet is vegyek? És hol? Még mindig zuglói vagyok. Tudom, hogy már ezerszer felmerült ez a kérdés, de ha ... .

szurkealadar

jezjazz Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8421

Az Alfákban ezt hivják Twin Spark-nak, ugye?

 

Hízzon a májatok, olvassátok el a Totalcar Népitéletét. Kiderül belőle, hogy a szempontok összesítése után a Jazz a legjobb autó. Bár ezt mi eddig is tudtuk.

 

A hétvégén lenyomtam 200 km-t, a felét városban. Nem hajszoltam a drágámat, már 2000-nél felkapcsoltam. 50 km-t szakadó hóban, 40-nel tettem meg. De akkor is: az átlagfogyi 5,2 lett!!!

Előzmény: Törölt nick (8420)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8420

....radasul az a ketto is osszevissza mukodik :-)

 

Komolyan , ez az iDSI lenyege!

 

iDSI=Intelligent Dual System Ignition

azaz intelligens kettos gyujtasi rendszer

 

A ket gyertya a motoruzemodtol fuggoen

eltero idoben is tud gyujtast adni a hengerben levo kevereknek.

Ezzel lehet javitani a nyomatekot es csokkenteni a fogyasztast.

 

Ettol a trukktol lett a JAZZ iDSI motorja az egyik legjobban hasznalhato

kis motor a varosi auto kategoriaban.....

 

 

Előzmény: JRX (8419)
JRX Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8419
:-))  Bocs,azt hittem,hogy elírás a 8 gyertya.De utána néztem és ez tényleg duplagyertyás. Franc se tudta. :-))
Előzmény: MoonFace (8418)
MoonFace Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8418
Talán mert annyi van benne?
Előzmény: JRX (8417)
JRX Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8417

8 gyertya:    11.500 Ft

 

Miért kellett 8 (nyolc) gyertya?

Előzmény: jazzuser (8413)
fabris123 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8416
Hm, erről nem is tudtam, hogy a fékpor megmarhatja a felnit. Ez függ a felni anyagától? Nekem alufelni van, de még nem láttam rajta marás okozta sérülést. Igaz, nekem más kialakítású a felnim, mert a külső felületre soha nem jutott a fékporból.
Előzmény: ZEMA (8410)
Jazzpapó Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8415
Köszi, megnyugtattál.
1200 körűl vettem.
Amennyiben kereskedéssel foglalkozól, add meg légyszi a címed, vagy ide is írhatod. Gondolom mást is érdekelne, ha olcsóbban tudna hozzájutni alkatrészhez.
Üdv:Jazzpapó
Előzmény: m165le (8396)
Jazzpapó Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8414
Hello!
Köszi a linket, bár nem nekem küldted.
Most nyugodtabb vagyok az ár miatt.
Annyira nem vertek át , mint sejtettem.
Szóródnak az árak, ennyi.
Üdv: Jazzpapó
Előzmény: Törölt nick (8395)
jazzuser Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8413

A 40e-es szervízt Szlovákiában csináltattam (Kénytelen voltam olyan országba költözni ahol nincs hasonmása a sárga 1.4 ES-nek, mivel itt csak 1.2-eseket árulnak ;-))

 

olaj:               8.500 Ft (vittem)

alátét:                 65 Ft

8 gyertya:    11.500 Ft

olajszűrő:       2.500 Ft

levegőszűrő:  6.500 Ft

pollenszűrő:       ??? Ft

munkadíj:     13.500 Ft

 

A gyári alkatrészekre - globális akció miatt - 15% kedvezményt adtak.

Előzmény: teufel (8412)
teufel Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8412
Én is most vagyok a 40ezres szerviz elôtt és én is csupa ilyen árajánlatot kaptam. Ahol kevesebb, ott mondjuk nem cserélnek neked pollensz?rôt vagy valami hasonló marad ki. Szóval én beletörôdtem, hogy ez ennyi, ebben az évben többet nem kell rá költeni. Meg nekem plusz egy szabadnap most nem esne jól, másképp meg nem megoldható Szeged :( Persze nagyon kíváncsi vagyok, szóval várom a beszámolodat a szerviz után! teufel
Előzmény: LCi (8403)
big_mafa Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8411

A "fényszórótuningot" én is utálom - de tpasztalatom szerint a jól beállított +50% os izzó alig-alig fényesebb a szemből jövőnek.

 

A vakító lámpák vagy a 100W (+100%) vagy a magasra állítás következménye sztem.

Előzmény: jazzuser (8409)
ZEMA Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8410

Hali !

Eladó JAZZ gyári alu...6.5x15 ET45 4x100 .....Nem ütnek, alig kért súlyt...de festésre szorulnak, fékpor megmarta, néhol karist a peremen.

Ára : 40.000.- HUF


 KÉP

 

igényesetén KUMHO asszimetrikus 195/50/15 peremvédős 3000km-t futott gumival... + 50.000.- Huf

zema1@enternet.hu

 

 

Üdv!


 

 

 

jazzuser Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8409
Remélem sötétben azért nem találkozunk, akinek gyanúsan reflektorfényű a tompítottja annak megy a válasz ;-))
Előzmény: big_mafa (8408)
big_mafa Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8408

Izzócsere:

 

No, majd én jól berakom a +50%-os izzót... Majd én!

 

0.5 óra múlva a helyzet: a bal izzó kint, de sajnos vele kint a rugós leszorító is. No, erről nem szól a gépkönyv. Egy óra múlva a helyzet változatlan...

 

Feladtam. Autószerelő lett belőle. Az a nyomorult rugó kitört - pedig nem feszítettem...

 

Szal' csak óvatosan....

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8407

Minden ötödik autózás 1 km-nél rövidebb.

 

Minden nyolcadik autóút még az 500 métert sem éri el.

Miközben 500 méter gyalogolás 8 percet vesz csak igénybe

 

A gépjármuvek hideg indításkor sokkal több üzemanyagot fogyasztanak,
és az égés is tökéletlen, tehát több és veszélyesebb szennyezot
bocsátanak ki az indítást követo elso egy-két kilométeren.

 

A motor és a katalizátor
folyamatos forgalomban 10-12 km,
torlódásos forgalomban 3-4 km
megtétele után éri el az ideális "melegüzemi" teljesítményt.

Hideg üzemben a jármuvek több szennyezést bocsátanak ki
és több energiát fogyasztanak el
80%-kal többet az elso kilométeren,
50%-kal többet a második kilométeren.

Előzmény: Törölt nick (8406)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8406

Az autóval megtett utazások fele 3 km-nél rövidebb

(Forrás: KVVM: Magyarország Környezeti Mutatói)

Előzmény: Törölt nick (8405)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8405

...nem az atlag kevesebb ~8 eKm/ev

(Nemreg lattam valami felmerest abbol veszem)

 

Gondolj bele a 12 eKm/ev az MINDEN nap ~33 km!

Csak a  250 munkanapra nezve pedig 48 km/nap.

 

A 8 km/ev is napi 22 km minden aldott nap...

 

En rendszeresen videkezek 100-120km-eket es

igy jon ki sok ev atlagara a ~20 eKm/ev

egy videki varosbol nezve a vilagot.

 

Marpedig az orszag ~80% videki am!

de az autok tobb mint fele is szerintem...

 

Előzmény: Lunchtime (8404)
Lunchtime Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8404
hogy te honnan veszed ezt a 'leggyakoribb évi 10-12e futást"?
ismersz valakit, aki ennyit megy? :D max 1-2 telekrejáró nyugdíjas vagy bevásárolni járó plazacica... :)
szerintem jóval több lehet az átlag...
Előzmény: Törölt nick (8393)
LCi Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8403
Üdv!

Na most esett le az állam :) 40.000-es szervízre viszem a kocsit és mivel Debrecen itt van a közelben megkérdeztem őket mennyiért csinálnák meg. Kapaszkodó: nettó 60.000 forint. Szegeden ugyanez bruttó 40-45.000. Szegedre plusz 3000 forint a benzin így megyek oda. De miért ennyire pofátlanok egy-két helyen. Hozzáteszem, amikor 1 éve megvettem a kocsit Debrecenben azt mondták nem adnak semmilyen kedvezményt mert nincs akkora árrésük rajta és szerintük más szalonokban trükközhetnek a kedvezményekkel. Poénosak a fiúk...

Laci
ispanos Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8402
A blue az angol szlengben valóban jelent 'meleget' is, de szerintem itthon nem jellemző, hogy kék színű kocsi - meleg. 
Előzmény: fabris123 (8368)
békéscsabai Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8401
"most itt a City is, és a jövő héten jön a S. SX4. Bár ez ugyonolyan áron nagyobb és sokkal erősebb autót kínál."
Kollégámmal megnéztük az SX4-et. Kivülről nagyobb, a motorja erősebb, a kollégámat beültettem a vezető ülésbe majd maga mögé. Ő 180 cm körüli 105 kilóval mikor beült maga mögé, a lába alig fért el, mire az eladó kitalálta, hogy vegye le a kabátot akkor kényelmesebb! :-))
Előzmény: Ptom71 (8361)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8400
Eredeti problemat lasd: 8278 hozzaszolas kornyeken...
Előzmény: Törölt nick (8399)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.27 0 0 8399

Tudtam, hogy igazam van a 15 nap gonddal  a CASCO eseten....

Most megtalaltam miert :-)

Lasd csilalgok kozott..

 

 

 

A Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szabályozza ezt a kérdést: Az 537. § szerint a biztosítási szerződés a felek írásbeli megállapodásával jön létre. A szerződés akkor is létrejön, ha a biztosító az ajánlatra tizenöt napon belül nem nyilatkozik. Ilyen esetben a szerződés az ajánlatnak a biztosító vagy képviselője részére történt átadása időpontjára visszamenő hatállyal jön létre. Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy az ügyfél írásbeli ajánlatot tesz (a biztosító ajánlati űrlapját tölti ki) és a biztosító az ajánlat tartalmával egyező kötvényt bocsát ki. Az ajánlati űrlap a szerződő fél szerződéskötésre irányuló ajánlatának minősül, amelyet átad a biztosítónak (ügynökének), ez azonban a biztosítót még semmire nem kötelezi. A biztosítónak tizenöt nap áll rendelkezésre ahhoz, hogy az ajánlatot megvizsgálja, és a kockázatokat mérlegelve ez idő alatt azt elfogadja vagy elutasítsa. Az elutasítás lehetséges esetköreit ezen a 15 napon belül semmi sem korlátozza, a biztosító szabad mérlegelésén múlik, mely nem fog egy számára nyilvánvalóan rossz üzletet megkötni.

 

***************

Van azonban egy bírósági döntvény (BH1996. 270.), mely

általánosan kötelező érvénnyel kimondja, !!!!!!!

****************

hogy ha a biztosító ügynöke (üzletkötője) a biztosító által kidolgozott szerződési blanketta aláírásával egyidejűleg megjelöli a kockázatviselés kezdő időpontját és az első díjrészletet is átveszi nyugta ellenében az ügyféltől, a biztosítót már nem illeti meg a szerződési ajánlat visszautasítására számára jogszabályban biztosított 15 napos határidő.

 

Tisztelettel:

Dr. Koszoru István

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!